Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marmira en Toverstafje, van harte gefeliciteerd met jullie jongens!!

Fijn dat het achter de rug is hoor!!

Doortje; Sterkte als je 'bezig' bent

En Laika (het was toch Laika?? kan niet meer op de vorige blz.terug kijken) jij ook heel veel sterkte, k hoop dat het doorzet.

Nu gaat het ineens hard hier!!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even snel tussendoor. Vannacht is onze dochter Mara geboren om 0:43. Inleiden is dus niet meer nodig vandaag! Ging gisteren erg snel. Om 17uur nog ctg gehad omdat weeën regelmatig kwamen maar kleine erg rustig was. Mochten naar huis. Om 19uur thuis. Even wat gegeten en gedouchet. Tijdens het douchen begonnen de weeën weer sneller te komen. Maar gaan timen. Kwamen toen al om de 3 minuten en duurden 45 seconden...

Mochten toen naar ziekenhuis. Om 23 uur daar en binnen 2 uur geboren. Was sterrenkijkertje dus best zwaar met persen. Gelukkig was alles goed met Mara en mochten we meteen naar huis. Ze weegt 3220 gram.

Ben erg benieuwd hoe Noah gaat reageren vanmiddag als hij thuis komt!

Alle meiden die bevallen zijn gefeliciteerd!! Veel babynieuws ineens zeg!! De andere dames heel veel succes en t is t allemaal waard!!!

Groetjes Wendy

Geplaatst

Laika,

Jee, wat spannend zeg.

Heel veel succes!

Wendy,

Yes, daar is jullie prachtige dochter Mara!

Gelukkig niet in hoeven laten leiden, wat super.

Van harte gefeliciteerd!

Geplaatst

Uitgerekende data

5
oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje
meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 35, 1e kindje -
het geslacht
is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een
meisje
!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een
meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een
jongen
!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje
jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,
Het is een
jongen
!

18 oktober: Marianne, 42, 1e kindje
Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige
jongens
, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een
jongen
!

21 oktober: Pebbels (mk)

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje
Het geslacht
is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje
Het geslacht
is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje
j
ongetje

Echo/controle

18 oktober: Wish controle VK

18 oktober: Ellen postnatale begeleiding vroedvrouw

20 oktober: T.K controle VK

Geboren:

8 september:
Feline
, dochter van Valesca

24 september:
Dante
, zoon van Ellen

4 oktober:
Alexis
, dochter van Akara

15 oktober:
Maurits
, zoon van MarMira

15 oktober:
Jack
, zoon van Toverstafje

16 oktober:
Mara
, dochter van Mamavannoah

Controles baby

21 oktober:
Dante
uitgerekende datum! nacontrole kinderarts

25 oktober:
Dante
oortest

04 november:
Dante
nacontrole gyn - huisbezoek kind&gezin

08 november:
Dante
controle arts kind&gezin

09 november:
Feline
wijkverpleegkundige en 1e vaccins

29 november:
Dante
vaccins

Geplaatst

Jeetje meiden, wat gata het ineens hard met alle bevalling.

Toverstafje gefeliciteerd met Jack

MarMira gefeliciteerd met Maurits

Wendy gefeliciteerd met Mara

Doortje en laika, hopelijk zijn jullie snel bevallen, heel veel succes.

liefs Medusa

Geplaatst

Hier schiet t nog niet zo op. De hele nacht om de 5 min weeen maar om kwart over zeven pas 3 cm ontsluiting. Rond t middaguur komt de VK weer. Hopelijk kan ze dan de vliezen breken om t proces wat te versnellen. Ze gaat er nog steeds vanuit dat hij vandaag komt. Zoniet dan laat ze me vanacht opnemen om met morfine goed te slapen. De rugweeen zijn echt heftig..

wendy en toverstafje gefeliciteerd

laika succes!

Geplaatst

Doortje,

Jee! Wat vervelend voor je dat je ondanks al die weeen niet echt veel ontsluiting hebt gekregen.

Hoop dat het breken van de vliezen effect zal gaan hebben!

Die rugweeen blijven dus aanhouden, pfff!

Hoop voor je dat het niet zo ver komt dat je naar het zkh moet, heel veel succes en kracht toegewenst.

Geplaatst

Gewoon stug volhouden hoe moeilijk dat ook is. Hij moet er toch een keer uit

Maar t is veel tranen met tuiten hier door de frustratie, maar t komt goed

Geplaatst

Doortje, wat rot dat je na zo'n lange nacht hard werken nog maar 3 cm heb, hopelijk helpt het met de vliezenbreken.

heel veel succes en sterkte vandaag en hopleijk heb je straks je beeb in je armen.

liefs Medusa

Geplaatst

Stroomversnelling hier! Geweldig! Wat een weekend, nietwaar.

Wendy! Van harte gefeliciteerd! Toch niet ingeleid vandaag, want Mara heeft zelf besloten om te komen. :toppie:

Toverstafje! Ook jij van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jack! Wat gaat het snel allemaal plots! Grappig dat jullie over een meisjesnaam nog hebben getwijfeld en het dan toch een jongen is geworden. Met krulletjes al! Benieuwd naar foto's!

Laika, succes met je bevalling! Hopelijk gaat het allemaal vlot gaan.

Doortje,

Ook jij succes met je bevalling! Zo benieuwd naar alle verhalen!

liefs,

Ellen

ps: meiden uit de andere topics die hier komen buurten: super lief van jullie!

Geplaatst

Doortje,

Zoveel mogelijk tijdens de weeën proberen te ontspannen, hoe moeilijk dat ook is. Weet je nog van dat bil knijpen? Los laten en hij moet er inderdaad toch een keer uit. Probeer het als teamwerk te zien tussen jou en jullie jongen.

succes hoor meid!

Geplaatst

Toverstafje van harte met Jack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wendy gefeliciteerd met Mara!!!!!!!!!!!!!!!

Laika spannend en Doortje je kan het meid zet hem op hé

Ik zit hier echt met kippenvel wat een geboortes ineens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Jeetje meiden, ook ik van december lees vol spanning mee.

Toverstafje gefeliciteerd met stoere Jack!!

Wendy, geweldig dat Mara er al is, van harte!

Markies, gefeliciteerd met Maurits!

Doortje en laika, zet m op!!

###breek uit###

Geplaatst

De vliezen zijn gebroken door de verloskundige en de weeen komen nu vlug achter elkaar! Mocht het toch niet genoeg helpen dan gaan we over naar de gyn om bij te stimuleren

Geplaatst

Even een update: ben nu in het ziekenhuis en moet ook blijven want de weeen volgen elkaar best snel op. Straks komen ze toucheren dan weten we meer...

Wendy, gefeliciteerd!

Doortje, veel sterkte!

Geplaatst

Doortje,

Hopelijk doen de weeen goed werk en heb je nu snel 10cm ontsluiting!

Laika,

Voor jou ook heel veel succes en ik hoop ook voor jou dat de weeen goed werk zullen doen.

Meiden,

Wil jullie zeggen dat ik het knap vind dat jullie hier berichtjes plaatsen hoe de situatie er op dit moment voor staat.

Dit zal ik niet gaan doen als het bij ons zover zal zijn.

Geplaatst

Wat lees ik nu Laika....het gaat gebeuren?!

Heel veel sterkte en succes daar in t ziekenhuis !!

Groetjes Manon.

Andere meiden natuurlijk ook alle sterkte voor wie t zo ver is!

Geplaatst

Spannend meiden zet hem op jeetje inderdaad jullie blijven berichtjes plaatsen haha dat kon en deed ik ook niet hoor,misschien als ik thuis was dat het anders was,en als de bevalling anders liep,bij sanne kon ik dat wel maar toch

vind het reuze spannend en ook erg bijzonder dat er zoveel tegelijk bezig zijn,wonderlijk gewoon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden