Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey,dan moeten jullie zeker es langs komen en kunnen we wat gaan koffiekletsen!wij gaan zelf liever nr Zeeland dan onze eigen kust.en zo ver ist idd ook weer nt.erg he,hoe bang honden kunn zijn van vuurwerk.de onze krijgt meer en meer schrik,zelfs van kleinere geluiden die geen vuurwerk meer zijn,mr wel n plank die valt of zo.k denk dat we toch es iets van therapie moeten gaan volgen met hem.gelukkig zaten we dit keer niet in Antwerpen want daar is het vuurwerk natuurlijk spectaculair én ook nog ns vlakbij.violeta,ik hoop dat je man nog meekan!hier ook sinds kerst vergeten wat doorslapen is.ik leg hem wel vroeger te slapen maar zelfs dan nog zijn er 2uur minder slaap dan ervoor.ik wil zo graag dat hij het weer kan,wanneer ik terug ga werken.het komt nu zo akelig dichtbij.succes trouwens voor diegenen die beginnen morgen!toch nog niet vandaag hopelijk?hier krijgt iedereen vandaag hun feestdag omdat 1jan op zondag viel.zo,hij is hier bijna klaar met eten.tot later!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Violeta,

Het zal zeker erg vermoeiend voor je zijn!

Dan heb je er goed aan gedaan om extra vrij te nemen.

En nu zou je nog meer vrij willen zijn......

Marianne,

Volgens mij adviseren de gynaecologen een rustperiode voor je lichaam van ongeveer een half jaar.

Maar goed, een spontane zwangerschap kan ook al binnen een maand na de bevalling tot stand komen.

Dus weet niet precies hoe dit zit en wie weet heeft elk zh en kliniek wel andere richtlijnen.

Ellen,

Geen idee wanneer de haren weer aan gaan groeien, denk wanneer onze kindjes meer gaan zitten.

Het is wel 'gezond' het betekend dat ze veel rond aan het kijken zijn.

Alle kinderen zijn dus tijdens de jaarwisseling rustig geweest.

Mijke lijkt het langer slapen 's nachts door te krijgen.

We halen haar nu tussen elf en twaalf uit bed om te drinken, dit gaat goed.

En hierna slaapt ze ongeveer 6 uur door.

Geplaatst

even kort

Mijn kleinste meisje aan de antibiotica,koorts en zo hoesten,gaat maar niet over,we moeten haar goed in de gaten houden,drinken wilde ze ook al niet vanmorgen....waarom nou net nu ik deze week weer moet werken...

heb ff dipje hoor.....maar goed hopelijk knapt feline op dan komt het met mij ook goed

meiden succes weer met werken

ik wou dat ik helemaal niet meer hoefte...erg he

Geplaatst

Wat lees ik???? Jullie denken nu al aan de volgende! Wat leuk!

Ik moet nog niet aan denken, ik wil zolang mogelijk van Emma genieten totdat we aan de tweede wonder beginnen. Ik ben bang dat ik te moe zal zijn van mijn zwangerschap en dat de groei van mijn kleintje zal missen.

Maar het is ook leuk als de kinderen heel klein leeftijd verschil hebben

Geplaatst

Valesca,

Arme meid! Net nu je gaat werken, en het gaat maar niet over bij Feline. Hopelijk helpt de medicatie gauw nu. Antibiotica wijst op een ontsteking, toch? Zo zielig om haar zo te zien waarschijnlijk. Gaat ze naar een kdv? Ze zal er wel de beste zorgen krijgen.

Violeta,

ik denk ook niet aan een tweede hoor! Trouwens, een tweede zit er bij ons helemaal niet in want Piet heeft al 3 volwassen kinderen, en ik zie hem niet meteen nog aan een tweede denken. (vijfde kind voor hem dan!) Ik weet zelfs ook niet of dat wel zo'n leuk idee is, voor dat tweede kind om zijn vader al te verliezen op zijn 25ste of zo. Piet wordt 55 dit jaar, en dat besef ik maar al te goed. Voor Dante zal het al niet veel schelen. Hij kan 30 jaar worden in principe eer het zover is. Laat ik de boel dus maar even afwachten.

Wish,

moet ik onthouden om hem eruit te halen snachts, misschien helpt dat ook wel om hem langer te laten slapen.

liefs,

E.

Geplaatst

Valesca, wat n toestand, komt slecht uit dat je juist nu moet gaan werken. Sterkte hoor!

Violeta, ik ben al wat ouder, 42 jaar, dus kan niet te lang meer wachten voor een tweede. Als ik geen cryos zou hebben weet ik niet of ik voor n tweede zou gaan en weer al die hormonen in m'n lijf...

Ellen, ja lijkt me heftig midden in n stad met hond tijdens oud en nieuw. Groot gelijk dat je weg was! Ik heb weleens gehoord dat als je hond heel bang is, dat je dan gedurende het jaar kunt oefenen met een CD met vuurwerkgeluiden. Zo leert je hond eraan te wennen, zegt men.

Wish, een half jaar wachten zou mooi uitkomen, dat is ook n mooie tijd om te stoppen met bv, als je dat al zolang kan volhouden.

Vandaag nog lekker saampjes met m'n man, morgen gaat hij weer werken. Ik begin 6 feb weer.

Iedereen die nu en binnenkort weer gaat beginnen, hoop ik dat jullie snel je draai zullen vinden, en natuurlijk vooral ook de baby's!

Geplaatst

Hier dan mijn eerste berichtje vanaf mijn werk. Nog niet te veel te doen, gelukkig. Rustig aan beginnen. Voelt wel weer vertrouwd trouwens.

Hier wordt niet gedacht aan een derde hoor. Ik vind 2 kindjes in 15 maanden wel weer even genoeg :-). Hoewel het heel erg leuk is, is het soms ook best pittig. Thomas loopt nog niet en dus moet ik veel fysiek tillen en dat maakt het zwaar. Verder valt het trouwens wel mee hoor. We hebben erg geluk gehad met onze kinders, beiden slapen goed door en zijn erg makkelijk. Maar toen Thomas 4 maanden was hebben wij ook een afspraak gemaakt met het ziekenhuis, want je weet wel dat als het weer via IVF moet, je gauw een 6 maand verder bent voordat je weer kan beginnen en je weet natuurlijk ook niet wanneer en of het dan ook lukt. Gelukkig kwam Joris spontaan en onverwacht en hebben we die afspraak afgezegd. In mijn mei/juni groep zijn er trouwens inmiddels nog 2 zwanger (waarvan 1 spontaan) en is er ook al 1 bevallen (spontaan zwanger geworden). Allemaal terwijl de eerste na jaren dokteren is gekomen.

Valesca, sterkte met Feline!

Geplaatst

Hoi hoi..

Allemaal de beste wensen voor 2012!!

Hier weer een beetje rust..alle visite's enz een beetje gehad. Vanmorgen nog verjaardagsvisite...maar donderdag pas weer. Wel even lekker!!

Esk, al weer aan het werk! Was je oude plekkie nog vrij? Ik denk ook dat je wel snel weer gewend bent.

Valesca, wat vervelend! En dan ook nog zelf werken!! Hopelijk wordt het snel beter.

Een tweede zou hier erg welkom zijn. De gyn gaf aan dat ze liever hebben dat je tenminste een half jaar niet zwanger wordt. Moet zeggen dat ik geen zin had in de pil..en ach mocht het zo zijn...prima!! Lijkt me wel een hele kleine kans. Je hoort het trouwens wel vaker dat het na de eerste makkelijker gaat..ach wie weet.

Ellen, hier ook zo'n kale plek. Mooi is het niet, maar als ze gaan zitten wordt het wel weer beter.

Mientje, fijn dat het nu beter gaat!

Geplaatst

Valesca,

Inderdaad flink balen dat Feline deze week weer ziek wordt en dat jij moet gaan werken.

Mag ze als ze verhoging/koorts heeft wel naar het kdv, of gaat ze hier niet naar toe?

Violeta,

Wij willen dit jaar wel weer beginnen. We hebben nog 1 cryo.

Voor mijn gevoel wel 'prettig' om (als de cryo goed zal ontdooien) te gaan beginnen met een cryo tp.

Hier heb ik geen medicatie voor nodig. Misschien 1 keer een Pregnyl injectie.

Mijn man en ik weten nog niet wanneer.

Mijn man laat die keuze meer aan mij omdat ik er mentaal en fysiek weer klaar voor moet zijn.

Ellen,

Volgens mij doen we dit nu een dag of 3 en het blijkt goed te gaan.

Mijke wordt niet heel goed wakker, maar drinkt wel goed en gaat hierna ook goed slapen.

Geplaatst

Esk,

Fijn voor je dat je er rustig aan in kan komen en dat het weer vertrouwd voelt.

Hoe is het vanmorgen gegaan met de 'ochtendspits'?

Geplaatst

Ik heb het misschien verkeerd gezegd, bij mij is tweede zelf derde van harte welkom , alleen ik vind nu voor mij te vroeg. Maar bij sommige van jullie is idd moet snel gebeuren ivm leeftijd.

Emma is morgen 2 maanden en ze weeg vandaag 4770 gram :)

Geplaatst

Wish, dat viel eigenlijk wel mee. Ik had wel een beetje stress, maar dat had meer van doen met het feit dat ik vandaag ongesteld ben geworden en niet te genieten was, dan met tijdgebrek. Kwart voor zeven opgestaan en om vijf voor half acht zaten we aangekleed en wel in de auto naar het kinderdagverblijf. Thomas had toen al ontbeten en Joris al z'n flesje gehad. Zelfs nog tijd gehad om een make-upje op te doen (een simpel make-upje, maar toch).

Gister alles voor Joris en Thomas al klaargezet (extra kleertjes, slaapzakjes en voeding voor Joris en ook het kdv-boekje ingevuld) en de boterhammetjes voor mezelf gesmeerd. Dat was wel erg prettig, dus dat gaan we vaker doen.

Okee, moet nog even verder met werken!

Geplaatst

Och Valesca, wat rot dat Feline nog steeds niet is opgeknapt...En dan moet jij net deze week ook weer aan de slag, bah. Ik hoop echt dat ze heeeel snel opknapt!

Tja, een tweede..wij zijn er nog niet zo erg mee bezig. Ik vond de hele weg naar onze eerste (voldragen) zwangerschap al een hele zware en bovendien zijn ivf-behandelingen ook niet echt bevorderlijk voor de endometriose. We hebben nog wel twee cryo's maar daar heb ik niet zo'n goede hoop op omdat ik al eerder eens 8 cryo's heb gehad (van superkwaliteit) en die hebben nooit tot resultaat geleid. Daarnaast heb ik nu een baby in de categorie ' vrij ingewikkeld' ;), ik hou van hem van hier tot de maan en weer terug, maar het lijkt me heel zwaar om naast een peuter nog een baby te hebben die heel veel huilt. En daar zou ik toch een beetje bang voor zijn....

Ik heb net iets heel naars meegemaakt; ik ging met Jim wandelen en ik had hem in mijn armen. Mijn schoonmoeder liep met de kinderwagenbak naar beneden en voor de deur deden we Jim in de bak. Jim zette het op een brullen, dat doet hij wel vaker als hij in de bak wordt gelegd. Voor mij een teken dat ie heel moe is, en dat klopte ook want nog geen 2 minuten later was ie vetrokken. Maar goed, hij brulde dus wel 2 minuten. Net op dat moment kwamen er een man en een vrouw langslopen. De man had zijn kindje (ook nog een jonge baby) in een draagzak op zijn buik. Zijn vrouw hoorde Jim brullen en keek echt met een gezicht vol afschuw in de kinderwagen. Ze wendde zich af en keek toen nog een keer en toen naar mij zo van: wat ben jij voor moeder? Ik had de hele dag al een mopperende Jim hier vandaag en ben erg moe dus dit raakte me zo ontzettend! Ik heb haar toegeschreeuwd: ja, mijn kind huilt! Daar kan ik toch ook niks aan doen?? Maar ze liep weg en reageerde daar niet op...

Ik heb toen even een flinke jankbui gehad op straat, mijn schoonmoeder vond het ook echt belachelijk!

Alsof Jim het aanvoelde was ie bij thuiskomst gelukkig weer ontzettend lief, hij heeft goed gedronken, heel lief gelachen en is zonder huilen net in zijn wieg in slaap gevallen. Maar wat zijn sommige mensen toch onnadenkend en onaardig!

Geplaatst

Allemaal een mooi en gezond 2012 gewenst!

Laika wat een rotervaring zeg. Nare mensen zijn er op de wereld, het zullen je ouders maar zijn. Gelukkig heeft Jim JULLIE. Hij kan zich niks beters wensen.

Wij denken niet over een derde (hadden al een dochter van 5). Hebben 1 cryo, die ik aan mijn zus heb gedoneerd (heeft vruchtbaarheidsproblemen) maar zij houden het bij hun ene dochter. Denk dat we de cryo laten vernietigen. Veel te bang dat de wetenschap er straks toch een echt mens van gaat maken. Had graag een stuk of 5 kinderen gewild, maar het zwanger zijn vind ik zo iets verschrikkelijks. Ik trek dat niet meer. En ons huwelijk ook niet, vrees ik. Dat kan ik ons gezin niet aan doen.

Ons Jackje maakt het goed. We moeten hem dagelijks wakker schudden rond half 9, hij heeft dan om 23 uur ofzo zijn laatste fles gehad. Reflux blijft wel ingewikkeld maar we (hij) kunnen er goed mee omgaan.

Hmmmm hij huilt ik ga er snel naar toe, tot later!

Geplaatst

Laika,

Je zou denken dat juist moeders zich kunnen inleven en niet snel zullen oordelen. Die vrouw blijkbaar niet! Heel onaardig van haar! Wat zou er dan niet goed zijn? want het is ook goed als n baby huilt. En wat zou er dan mis zijn met n kinderwagen?!?

Probeer er niets van aan te trekken een volgende keer, men weet niet hoe begaan je bent met je zoontje. Het zijn dus hele domme mensen die zo doen zoals die vrouw.

Geplaatst

laika wat rot zeg dat doe je toch niet kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar meer was

Feline heeft nu 38.9 en heb haar net zetpil gegeven hopelijk gaat de antbiotica zijn werk doen en worden alle bacterien weggeveegd

mijn ouders komen de donderdag hier en rene is de vrijdag thuis dus ze blijft lekker thuis

maar als ze zo ziek is ben ik er liever zelf hoor.....

Geplaatst

Oh Valesca wat erg voor Feline, veel beterschap

Laika meid, wat een dom vijf zeg. Daar zit jij natuurlijk niet op te wachten. Ik heb het vaak gemerkt als een baby huilt ze kijken je hier in Nederland net als je een misdaden bent

En idd een baby mag best huilen op straat

Geplaatst

Hoi Allemaal, De allerbeste wensen voor 2012 en dat we allemaal vooral veel mogen genieten van onze kleintjes.

Ik ben nu aan het wachten of hij nog een keertje wakker wordt, maar ik denk dat hij doorslaapt tot een uur of 4 hij heeft om 21.30 uur nog een voeding gehad, ik probeer hem juist iets later te krijgen, maar hij werd schreewend wakker om 21.00 uur terwijl hij om 19.30 een voeding had gehad. en slaapt nu natuurlijk als een blok. Ik heb verschrikkelijk mazzel hij slaapt snachts 1x 6 a 7 uur aan een stuk en daarna nog een keer 4 uur. dus als ik om 22.00 uur voed dan wil hij rond 4.30 een voeding en wordt daarna weer tussen 8.30 en 9.30 wakker!

Overdag heeft hij wel moeite met inslapen, maar snachts is het wegleggen en doorslapen, ik ben heel tevreden.

Moet alleen zelf nog op tijd naar bed gaan......

Deze week gaan we de eerste inentingen krijgen, hebben jullie al ervaring? vind het toch wel eng, je weet dat het meestal goed gaat, maar je hoort ook wel eens anders en daar moet je toch niet aan denken.

Valesca beterschap voor Feline, onze was deze week ook een klein beetje ziek, had wat verhoging en hoeste, wij zijn dan ook allebei geveld door de griep, maar voor zon kleintje is het wel erg zielig, ze kunnen je nog niets zeggen, terwijl je wel doorhebt dat ze zich niet goed voelen, lastig en vervelend.

Ik heb niet alles gelezen, wat losse berichtjes.

Wendy, gecondoleerd en sterkte.

Wat betreft het werken, ik ga over 2 weken echt beginnen, met forse tegenzin zoals ik er nu voorsta..., maar ga toch proberen het rustig aan te doen.

Hoe zit het met jullie figuren, ik lijk nog steeds een maand of 5 zwanger? Nu was het ook niet echt een goede tijd om af te vallen, heb ook nog allerlei kleine ongemakjes, vooral moeilijk opstaan als je wat dieper zit of vanuit bed hebben jullie dat ook?

Laika, babies huilen nu eenmaal en mensen die dat niet snappen; gewoon negeren. Ja het huilen van andermans baby kan irritant zijn, maar iedereen is baby geweest en zal ook wel eens op straat gehuild hebben, of ze zijn nooit buiten geweest en dat is pas mishandeling! Wij praten, een baby huilt.

Ik ga eens kijken of die van mij nog een keel wil gaan opzetten, of lekker doorslaapt, ik ga in iedergeval naar bed. jammer dat ik nog steeds niet echt tijd heb om al jullie verhalen lekker te lezen.

Welterusten allemaal, groetjes Vlok

Geplaatst

Laika,

Wil je laten weten dat je een goede reactie hebt gegeven naar die vrouw!

Of ze nu wel of niet in de gaten had dat wat ze deed een onaardige reactie was, nu is het haar duidelijk gemaakt dat ze dit echt niet kan maken.

Dit doe je toch niet!

De meeste zullen hier niks van zeggen, maar jij deed dit wel en die vrouw zal hopelijk na gaan denken dat dit een stomme reactie was van haar.

Wel vervelend voor jou, zo ben je niet en wil je niet reageren.

En ook nog eens wat overstuur geraakt, echt niet leuk voor je.

Dikke knuffel!

Esk,

Jee, dat heb je super gedaan!

Petje af hoor!

Geplaatst

wish,je bent tegelijk wakker:-)dante is vannacht plots super verkouden geworden,en panikeert omdat hij niet meer door zn neus kan ademen.dit is de 2de keer datk hem moet troosten,en al extra eten gegeven.de speciale neusspray helpt dus amper en het neuspeertje vindt hij echt nt leuk,al helpt t wel lichtjes.arme kleine.en dat net op dezelfd dag dat hij zn tweede inenting zal hebben.hij heeft t waarschijnlijk van zn grote zus gekregen,die verkouden werd met nieuwjaar.wij hebben t gelukkig (nog) niet zitten.maar ik vind t wel heel erg zielig hier,en vermoeiend!zit hier nu in de woonkamer op de bank.zo kan hij rechtop zitten,en kan Piet tenminste slapen.laika,je hebt super goed gereageerd,ik hoop datk dat zelf ook kan als ik ooit zoiets zal meemaken.ik heb ooit wel es 20min met n krijsende dante door de halve stad gelopen.hij had honger en ik was nog zover van huis.dat is niet leuk maar je kan er gewoon niet aan doen.ik vind t zelfs verbazingwekkend dat zij zo lullig tegen jou deed,want ze heeft zelf n baby!dan zou je toch net MEER begrip moeten hebben,omdat je zo'n situatie wel herkent.niet dus.Valesca,zo'n hoge temperatuur,arm meisje.hopelijk slaapt ze veel,dat herstelt sneller.Vlok,leuk om van je te horen!

Geplaatst

ok,hij ligt te slapen in mn armen.zal hem maar op mn borstkas proberen te laten verder slapen,dan ligt hij tenminstee rechtop.Esk,je hebt je 1ste werkdag achter de rug,en het is goed gegaan!joehoe!!dikke proficiat!

Geplaatst

We hebben een onrustige nacht gehad ook omdat ze om 12 uur ab moest en daarna kwam ze half vier en geregeld wilde ze haar speen net was haar temp 36.6 dat is fijn hopelijk gaat het nu steeds wat beter ik ben erg moe vandaag dag in pyama

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden