Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther en Marc, heel veel sterkte toegewenst met dit immense verlies. Wat een verdrietig nieuws, wat een verhaal.

Veel liefs van Eef

Geplaatst

Lieve Esther en Marc

vol ongeloof en met een intense pijn heb ik jullie enorm trieste bericht gelezen, niet kunnen bevatten en nogmaals gelezen...lieve mensen wat gaan jullie door een hel!!!

jullie en de jongens hebben enorm gestreden, dat is een feit en het is zo ongelofelijk gemeen, fout en zinloos dat dit kan gebeuren!!

Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe om hun afsscheid mooi te regelen, dat gaat vast lukken, en vervolgens alle kracht die je maar kan gebruiken om verder te gaan met jullie Tim en Floris (wat een stoere namen) voor eeuwig in jullie hart.

Oh ik ben er echt stuk van en ik ben kwaad, heel erg kwaad!!!!

lieve mensen ik hoop dat jullie veel steun en de ruimte krijgen van de mensen in jullie omgeving, ik zou willen dat ik jullie leed zou kunnen verzachten maar ik weet dat niets of niemand dat kan....

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Esther en Marc,

Op m'n roze wolk zat ik eerst m'n felicitaties van de meiden hier te lezen. Bij jouw bericht stokte mijn adem en moest t ook n paar keer lezen om te beseffen dat t echt mis is. Oh meis, wat een enorm verdriet is dit. Met geen pen te beschrijven.

Heel veel sterkte en liefde voor elkaar gewenst!

Ik zal bidden vanuit m'n tenen voor jullie.

Liefs en een dikke knuffel,

Marianne

Geplaatst

Zomer,

Sterkte. Nu ben je moeder van twee mooie kleine jongetjes maar ze zijn je meteen ontnomen. Vind het vreselijk voor jullie en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

Tim en Floris, weet dat jullie een mamma en pappa hebben die heel veel van jullie houden!

Dikke omhelzing,

Geplaatst

lieve esther en marc

Neee....waarom:( ik hou het niet droog van je verhaal,wat oneerlijk

2 mooie jongentjes en dan nog zo klein:(

hééél veel sterkte om dit een plekje te geven

we denken aan jullie

Geplaatst

lieve Esther en Marc,

wat een intens verdriet moet dit.

Woorden schieten tekort en kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en de kracht om dit te verwerken.

sterkte!

liefs,

Nico

Geplaatst

zomer en man.

ow wat vreselijk zeg. ben er gewoon helemaal stil van.

wil jullie heeeeeel veeeeeeeel sterkte wensen met dit grote verlies.

veel liefs angel

Geplaatst

Lieve Esther en Marc,

Woorden schieten echt te kort hier, wat een verschrikkelijk verdriet voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen van jullie twee prachtige jongens.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Lieve Esther en Marc,

Papa en mama worden en dan vrijwel gelijk jullie prachtige jongens weer af moeten staan na een ook nog zo onzekere periode. Hoe vreselijk moet dat wel niet zijn?

Was er maar iets dat ik kon doen zodat jullie je wat beter zouden voelen. Ik weet gewoon niet wat ik kan zeggen omdat niets de lading dekt. Waarom????

Wil jullie ontzettend veel kracht en wijsheid toewensen en hoop dat jullie veel lieve mensen om jullie heen hebben die jullie steunen en opvangen. xXx

Geplaatst

Beste Esther en Marc,

wat verschrikkelijk!!! En zoooooo oneerlijk!!! Waarom....? Heel veel sterkte, liefde en kracht om dit vreselijke verlies te verwerken. Ik hoop dat jullie ook een mooi afscheid hebben van jullie mooie mannetjes.

Geplaatst

Lieve Zomer/Esther en man,

Wat een verschrikkelijk bericht; wat een onwerkelijke en ondraaglijke situatie zijn jullie zomaar ineens in terecht gekomen... Ik wens jullie uit de grond van mijn hart alle sterkte en kracht om het verlies van jullie twee lieve mannetjes te verwerken. Ik hoop dat jullie een mooi afscheid zullen beleven en ik hoop dat jullie heel veel lieve mensen om jullie heen hebben die jullie tot steun zullen zijn!!

Geplaatst

Esther en Marc,

heel veel sterkte en kracht voor dit immense verlies. verschrikkelijk. ik hoop dat jullie een mooi waardig afscheid van jullie zoontjes mogen hebben.

liefs,

Geplaatst

Zomer (Esther en Marc)

Wat een inmens verdriet. Ik ben er diep door geraakt.

Zo moeilijk om hier iets op te zeggen. Geen woorden die jullie troost kunnen bieden en het verdriet wegnemen.

Toch hoop ik dat deze berichten jullie laten zien dat we heel erg met jullie meevoelen.

Sterkte met het verlies en de enorme pijn die hiermee gepaard gaat.

Geplaatst

Pfff... t voelt nu zo onbenullig om te zeuren over pijn in je bekken of een lusteloos gevoel terwijl Zomer zoiets vreselijks heeft meegemaakt..

Na zo'n verdrietige gebeurtenis realiseer ik me weer des te meer hoe kostbaar zo'n zwangerschap is en dat je toch moet proberen te genieten van ieder moment.

Geplaatst

Dat heb ik ook. Het voelt nu zeker niet gepast om te zeuren over zwangerschapskwaaltjes. We mogen blij zijn dat we ze nog hebben. Mij hoor je voorlopig niet meer klagen. Ik ben echt onder de indruk van wat er met hen is gebeurd, vooral omdat ze tegelijk met ons is uitgerekend en we allemaal een beetje gelijk op gingen. Ik lees veel mee op het forum, maar heb nu even niet zo'n behoefte om heel veel te posten.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

ik ken het gevoel ook meiden, het is zo oneerlijk,niemand verdiend dit

en ik zou willen dat ik meer kon betekenen voor ze,maar ik denk dat het enige is wat we kunnen,laten weten dat we aan ze denken

Geplaatst

hoi meiden

het nieuws van Zomer zet alles op zijn kop, logisch dit is zo onmenselijk wreed....

Ik ben zo vrij geweest om voor hun een eigen topic te maken.

jullie ook sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst
hoi meiden

het nieuws van Zomer zet alles op zijn kop, logisch dit is zo onmenselijk wreed....

Ik ben zo vrij geweest om voor hun een eigen topic te maken.

jullie ook sterkte

liefs

Babeth

Ik zal mijn berichtje ook onder deze topic plaatsen.

(Ik zie dat jij ook 2 engeltjes hebt rond dezelfde periode 22/23 weken. Dus ik vertrouw er blindelings op dat jouw nieuwe topic door Zomer op prijs wordt gesteld.)

Geplaatst

Ben er zelf ook echt niet goed van, en de angsten slaan me ook om het hart, omwille van mijn eigen harde buiken. Maar zelfs dat lijkt banaal, vergeleken met wat er is gebeurd.

Net zoals Toverstafje en Doortje al zeiden, is het moeilijk om iets te schrijven hier nu, want wat valt er nog te schrijven nietwaar. Het is gewoon zo onwerkelijk, zelf even ver zijn, en dat nu niet meer mogen houden.

Zo rot, zo rot.

Nog een keer Esther en Marc, we denken aan je, en heel veel sterkte nog eens.

xxxx

Geplaatst

Ik denk dat we moeten proberen wat zomer schreef: proberen te genieten van onze zwangerschap en straks mooie kindjes op de wereld zetten (hoe lastig dat nu ook even is).

Ik heb zelfs vannacht gedroomd dat mijn eigen kindje dood in de box lag. Ik had echt de schrik van mijn leven en heb de rest van de nacht niet meer geslapen. was zo blij dat ik vanmorgen onze mini weer voelde..

Ik denk dat we allemaal tijd nodig hebben om dit heftige nieuws te verwerken voor we weer een beetje kunnen genieten en ik hoop dat we ondertussen toch hier ons lief en leed met elkaar kunnen blijven delen

Geplaatst

Oh mijn God lieve Esther ... ik ben in shock... en in tranen , het leek zo goed allemaal!!

Wat afschuwelijk dat dit jullie gebeurd....... Ik wens jou en je man veel kracht en sterkte toe om dit onmenselijke verdriet te verdragen!!

Mijn gedachten zijn bij jullie...

Veel liefs Griet

Geplaatst

je hebt denk ik gelijk hoor Doortje,we hebben elkaar nodig we zijn allemaal ongeveer even ver en de angst is er bij een ieder

Vervelend dat je zo naar gedroomd hebt meis,je bent er onbewust ook erg mee bezig,merk ik ook hoor

Ik zou soms willen dat we wat meer konden doen voor ze.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden