Ga naar inhoud

@ KrisKras

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi KrisKras, het spijt me zo onzettend...Ik had er zo veel hoop voor je dat het deze keer zou lukken. Ik wens je heel veel sterkte

Liefs

Sylvia

• Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Kriskras heel veel sterkte met die verdriet en vooral deze terleurstelling!

Het is vreselijk daar zit je dan met die telefoon in je handen en de grond zakt even weg...

Ik hoop dat je veel steun hebt vandaag van je naast geliefde.

Dikke knuffel Rosalinda

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve KrisKras.

Wat een verschrikkelijk nieuws. :crybaby2:

Jeetje meid, het zit ook echt niet mee!

Huil, snik, schreeuw, jank, doe wat je nog vindt!

Heel veel sterkte!

Gatver, wat verschrikkelijk oneerlijk! :ohno:

Ik wou dat ik je even kan toostknuffelen!

-xxx-

Geplaatst

Lieve allemaal, dank voor de berichtjes..

Het gaat weer een beetje, het lijkt al weer zo lang geleden dat ik hoorde dat ons cryootje het niet heeft overleefd...al was het gisteren pas.. Eergisteren dacht ik werkelijk dat ik nog een teleurstelling niet meer aan zou kunnen.. maar ach wat een enorm incasseringsvermogen heeft een mens. We moeten weer door als heb ik vaak het idee dat onze wereld stil staat en die van anderen verder gaat..

Vriendinnen die hun kleine al opgeven voor de basisschool omdat ze 3 jaar worden en dan een 1e verjaardag van een kind.. zij gaan verder..en wij wachten.. en wachten.. nog steeds met lege handen en dat doet enorm veel pijn.

Soms moet ik huilen.. soms moet ik niks... maaar lachen heb ik eigenlijk al een hele tijd niet meer echt gedaan. Ik mis de oude KrisKras..

Geplaatst

Lieve KrisKras,

Ik leef echt met je mee! Het is ook zo oneerijk wat er allemaal gebeurd.

En idd jou wereld staat stil en de rest gaat door.

Ik hoop zo dat jullie droom werkelijkheid wordt!

Knuf,

Goofy

Geplaatst

Hoi,

Ja, het is niet leuk, en vandaag heb ik echt super veel gejankt en zo. Morgen naar de huisarts...toch maar even vragen wat te doen met al deze gevoelens..

Goofy, ik zag je vriendenverzoek op hyves..maar ik voeg geen mensen toe.. Niet persoonlijk, want ik heb meerdere verzoeken gehad, maar niemand in mijn omgeving weet van ons verhaal dus ik ben er heel voorzichtig mee.. sorry. Maar we kunnen wel PBen geloof ik en we zien elkaar hier :)

Heb je al een idee wanneer je menstruatie er aan zit te komen? Ik ga zoo hard duimen dat jullie volgende poging lukt...

Liefs KrisKras

Geplaatst

Hoi hoi,

Meid, goed van je dat je even langs de huisarts gaat!

Belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt en dat je desnoods met iemand gaat praten.

Geen probleem van hyves!

Ik heb een speciale hyves pagina voor mijn forumvriendinnen aangemaakt.

Mijn privehyves staat helemaal buiten deze hyves.

Is ook totaal afgeschermt van de buitenwereld.

Bij mij in de familie en vriendenkring weten ook een hoop mensen het niet!

Maar geeft niets hoor, ik weet je via het forum te vinden!

Sterkte, echt meid, ik hoop voor je dat dit alles een plek voor je zal krijgen en dat je straks weer vol goede moed aan een poging kan beginnen!

:icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Bij mij zit het er vandaag of morgen aan te komen. Ik heb wel al buikpijn. Ben alleen een beetje bang dat ik de menstruatie tegenhou met mijn zenuwen. Maar goed het zal een keer komen en dan mag ik me aanmelden.....

Tot schrijfs en wie weet tot ziens op de meeting, die ze willen organiseren, maar zoiezo tot schrijfs hier!!!!

XXXXXXX en weltruste voor straks.

Geplaatst

Hey Goofy,

Ja 't gaat wel, gisteren begonnen met fluoxetine. De hele nacht wakker gelegen zowat... dus ik ga het 's ochtends nemen. Hoplijk zal het me makkelijk door de teleurstellingen heen gaan helpen en zal het helpen om me een beetje uit de negatieve vicieuze cirkel te helpen.

Hoe gaat het met jou? Heeft de menstruatie zich nu aangedient?? :)

Kan niet wachten tot jij ook begint!!

Geplaatst

Hoop dat het je inderdaad gaat helpen die medicijnen en dat die scherpe rand eraf gaat voor je!

Houdt je het alleen op medicatie of ga je ook nog met iemand praten?

Goed van je hoor dat je er wat aan doet! Doortobben is niets.

Wij hebben de rode duivels op bezoek en het goede nieuws is dat we per vandaag aangemeld zijn.

Ben echt door het dolle. Zo lang gewacht en nu mogen we echt!

Ik las op de digitale poli van het ziekenhuis dat ik de stimulatie (puregon) ga starten op 19.04.11. Dan 14 dagen daarvoor de decapeptyl. 19.03.11 moet ik met de pil starten. Dus gaat ineens wel erg snel. Als alles volgens het boekje loopt zou ik rond 5 Mei de punctie hebben. Rond moederdag te TP. maar de echte papieren heb ik nog niet hoor. Dus het is allemaal mijn berekening en verzinsel. Misschien is het wel helemaal anders. hahahahahaha.

Kan op het moment ook niet zo goed denken. Heb van alle spanning en menstruatie ene knetter van een migraine aanval gehad gisteren. Nu pas heb ik weer een beetje gevoel in mijn rechterarm en mijn hoofd. Mijn rechter oog deed ook helemaal niet wat het moest doen. Maar ja, dat is bijzaak. WE MOGEN WEER en daar ben ik superblij om.

Sorry voor mijn enthousiasme, ik hoop echt dat het voor jou ook allemaal op de rails komt en dat je vol frisse en goede moed de stap kan zetten naar een nieuwe poging.

We houden zekers contact!:icon_flower:

-xxxxxxxx-

Liefs,

Goofy

Geplaatst

Heey Goofy,

Wat fijn dat jullie weer kunnen beginnen! Maar wat naar van die migraine aanval.. poe dat lijkt me niet niks!

Ik ga er geen gesprekken naast voeren, daar heb ik geen behoefte aan.. gewoon even de boel op een rijtje in mijn hoofd door middel van meer rust. Vandaag heb ik de evaluatie in de kliniek, en ik hoop dat we weer meteen van start mogen met ronde 2..

Ik laat het nog wel weten. Ik kom niet meer zo veel op het forum, ik merk dat ik het dan toch ietsje beter los kan laten.. al weet ik natuurlijk niet hode dat gaat als ik weer bezig bent met een behandeling.. we zien wel.

Goofy, wordt weer een spannende tijd!

Geplaatst

Vandaag naar de kliniek geweest en meteen de Lucrin gespoten! Op CD 2, 3 of 4 mag ik terug voor de FM. Dan start ik met Fostimon dit keer. We doen nu volledig ICSI en krijg er twee teruggeplaatst als het mogelijk is.

Poging 2 is nu een feit!

Geplaatst

Joepie, KrisKras, wat fijn dat je verder kan! De middelen die jij moet gebruiken zeggen mij echt helemaal niets en zou dus ook echt niet weten hoe jou schema eruit komt te zien. Wel superfijn dat je verder kan en mag!!:clap2:

Ik begrijp je keuze van afstand nemen van het forum. Ben er nu zelf wel heel erg mee bezig. Thuis kan ik er niet echt over praten en met jullie gelukkig wel! Mijn partner vindt na 2 zinnen dat er genoeg is gezegd, bij wijze van spreken en met jullie kan ik uren doorgaan.:happydance:

Nou meid, ik hoop dat we saampies op de wachtbank mogen plaatsnemen en dat we beide positief testen. Ik duim echt superhard voor ons! (voor de andere natuurlijk ook!)

Fijne avond en tot schrijfs!:icon_flower:

Knuf en xxx

Goofy

ps;

De datums van mijn behandeling heb ik in mijn handtekening gezet!

Geplaatst

Hey KrisKras, wat fijn om te horen, dat je nu verder mag gaan:clap2:. Ik ben heel erg blij voor je. Doe rustig aan meid en ik duim weer voor je ...

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hey allemaal, ik ben er even niet zo veel, mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis gisteren omdat hij pijn op de borst heeft. Morgen of overmorgen wordt hij gekatheteriseerd om te kijken of er vernauwingen zijn en hoe die opgelost kunnen worden..

Ik vind het heel moeilijk, ik heb een sterkte band met mijn vader en dan ineens wordt je wel weer met je neus op het feit gedrukt dat ook je ouders het eeuwige leven niet hebben...

Nou ja, dan zijn jullie op de hoogte.

Liefs voor iedereen hier!!

Geplaatst

Meissie toch, heel veel sterkte en mijn gedachten zijn bij je en bij je vader!

:CYBER_HUGS:

Geplaatst

Hoe is het met je?

En met je vader?

:icon_flower::icon_flower:

Geplaatst

Hallo Goofy,

Mijn vader is vrijdag uit het ziekenhuis gekomen. Ze hebben niet kunnen vinden waar de onregelmatigheden vandaan komen. Hij is nu thuis met pilletjes voor onder de tong. Als het niet over gaat moet hij weer 112 bellen en dan begint het weer van voor af aan. Ik was gisteren even bij hem. hij ziet er moe uit vind ik. Hoplijk knapt hij nog een beetje op.

Met mij, ja wel oke.. vandaag is CD1 aangebroken dus ik ga straks bellen voor een afspraak voor deeerste FM en dan mag ik weer gaan stimuleren! Spannend...

Hoe gaat het met jou?

Groetjes KrisKras

Geplaatst

KrisKras,

Lees het nu wat je vader heeft meegemaakt. Dit heeft zeker ook een grote impact op de familie.

Heel veel sterkte en beterschap voor je vader.

Vandaag dus CD1. En ik lees dat je er 2 (als dit mogelijk is) terug laat plaatsen.

Ga voor je duimen dat het deze keer mag gaan lukken!!

Heel veel succes!

:hugs2:

Geplaatst

Hey meid, :icon_flower:

Wat een toestand zeg, met je vader.

Wel fijn dat ze niets hebben gevonden, maar ook weer beangstigend lijkt mij.

Ik hoop dat hij gauw opknapt en minder moe is en eruit ziet. Sterkte!

Voor jou ook weer spannend.

Wat ga je nu precies doen als ik vragen mag?

Ga je weer hormonen spuiten zoals ik?

Ik zag in je handtekening Lucrin depot staan. Ik weet niet wat dat is, vandaar mijn vraag!

Wij gaan over 8 dagen van start. Ben zo zenuwachtig en kijk er heel erg naar uit!

Wil echt zo graag weer wat doen. Dat wachten heb ik nu wel gezien.

Meid, fijne avond en sterkte met paps.

Knuf,

Goofy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden