corina Geplaatst 21 Februari, 2011 Geplaatst 21 Februari, 2011 Hoi meiden, Mag ik heel voorzichtig al op het bankje bij jullie aanschuiven, nadat ik van het februaribankje ben gevallen??. Als het ontdooien goed gaat heb ik waarschijnlijk een tp van 1 cryo op 2maart en mag ik 3wkn later testen dus 23maart. Ik zal mij pas aan het lijstje toevoegen als het allemaal definitief is. Liefs Corina. Quote
Elke Geplaatst 21 Februari, 2011 Geplaatst 21 Februari, 2011 Heej Corina, Natuurlijk mag je hier aanschuiven!! Waarom mag jij eigenlijk pas 3 weken na de tp testen?? Liefs Elke Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI: willy: 15 februari 1 embryo Jorien : 15 februari, 1 cryo sissy: 15 februari escape IUI Medusa: 20 februari, 1 follikel Corina: 2 maart, 1 cryo Elke: 4 maart, 1 cryo Lianne: 20 maart, 2 emmy's Testen : sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen) willy: 3 maart Jorien : 3 maart Medusa: 6 Maart Lianne :7 maart Elke: 18 maart Corina: 23 maart Quote
Medusa Geplaatst 21 Februari, 2011 Geplaatst 21 Februari, 2011 Alvast welkom Corine, hoe kan het dat je pas na 3 weken mag testen en helemaal met een cryo?? Quote
rosella Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Hallo meiden Ik hoop me mogen te kunnen melden op het bankje. Als de ontdooiing goed gaat krijg ik morgen een cryoterugplaatsing. Pff spannend morgen wachten op dat telefoontje!! hopelijk tot morgen, groetjes, roos Quote
Tweety83 Geplaatst 22 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2011 Hoi Roos, NOu dan hopen we morgen samen..... krijg tussen 9 en 10 te horen of ik een tp heb, en zo ja, hoe laat. Heel spannend!! Suc6 alvast, en we spreken elkaar morgen. k moet zeggen dat ik veel buikpijn heb, zo na de punctie... meer dan de vorige keer!!Wat zijn de verschijnselen van overstimulatie?? liefs Quote
willy1983 Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI: willy:15 februari 1 embryo Jorien: 15 februari, 1 cryo sissy: 15 februari escape IUI Medusa:20 februari, 1 follikel Lianne: 20 februari, 2 emmy's Elke: 4 maart, 1 cryo Testen: sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen) willy: 3 maart Jorien: 3 maart Medusa: 6 Maart Elke: 28 maart Lianne:7 maart heb ff het wachtbankje aangepast er stond bij lainne 20 maart tp ipv 20 februari Quote
Medusa Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Meiden die morgen de tp hebben succes. ik weet niets van overstimulatie, ik weet van feb bankje dat Akara dat ook had, misschien kun je het aan haar vragen. succes Quote
Kim1980 Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 @Tweety, bij overstimulatie kom je in 1 keer heel veel aan. Ik moest mij elke ochtend wegen en als daar meer dan 1 kg verschil in zat dan moest ik naar het ziekenhuis bellen. Je houdt dan namelijk vocht vast. In het ziekenhuis kijken ze dan met een echo en/of bloedonderzoek of er sprake is van overstimulatie. Quote
Lianne Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Tweety, bij overstimulatie kom je inderdaad elke dag ongeveer 1 kilo aan. Het is dus belangrijk dit goed in de gaten te houden. Wat bij ons verteld wordt is om tijdens de behandeling veel te drinken, ong 3 liter per dag. Dit is goed voor je en schijnt dat de kans op overstimulatie dan minder is. het kan ook zijn dat je lichaam langer hersteltijd nodig heeft van de punctie. Als je morgen de tp hebt kun je altijd even vragen!! Iedereen veel succes tijdens de tp!!! Liefs Lianne Quote
Tweety83 Geplaatst 22 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2011 Okay thanx meiden; ik ga het morgen gelijk vragen bij de tp, sowieso kijken ze dan ook gelijk weer ff je eierstokken na, en dat is ook wel een prettig idee. Quote
rosella Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hoera vanmiddag om 14.55 terugplaatsing! Tweety hoe is het bij jou? Alle andere meiden ook heelveel succes! Roos Quote
Tweety83 Geplaatst 23 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2011 Roos, ik moet om 13:45uur........ SSSSSSPPPPPPAAAAAAAAAANNNNNNNEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDD.... so... dat moest er ff uit!! Gaaf man, zitten we bijna gelijk met onze billen bloot, na ja, dat is dan niet gaaf, maar ik bedoel, ons moment dat we weer een klein beetje mini zwanger mogen zijn is wel bijna gelijk!!! Suc6 vanmiddag, k zal aan je denken als k daar leg ;-) Quote
Ellentrik Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 'Helaas' weer een nieuw, en druk maart wachtbankje, maar toch wil ik jullie onwijs veel succes wensen en dat jullie snel naar het 12-weken bankje mogen doorschuiven!!! ik gooi hem er nog eens even in: :wav: GROEN voor allen en allen voor GROEN he meiden! Quote
corina Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hallo meiden, Bedankt voor jullie reactie's. Waarom ik pas na drie weken mag testen is mijn niet helemaal duidelijk is ons alleen mede gedeeld. Ik denk dat het komt omdat wij het traject eiceldonatie volgen. Voor degene die vandaag een TP hebben heel veel succes en goed broeden he?? Voor de al wachtende heel veel succes met die slopende weken. @ Ellentrik: bedankt voor je lieve reactie. Nou meiden hopelijk tot snel ik ben zo benieuwd hoe het ontdooien gaat?? Nou ja ff nog een weekje wachten en dan weten we het. Gr. Corina. Quote
Dee78 Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Goed nieuws Tweety en Roos, allebei vandaag een tp!! Tweety, jij krijgt dan zeker ook meteen te horen hoeveel embryo's jullie hebben en of er iets ingevroren kan worden? Quote
rosella Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hoi meiden bedankt voor de lieve reacties! Vind het ook onwijs spannend!!!! Corina jij zit zeker ook aan de utrogestan en progynova? En pas na drie weken testen pff. Denk je dat je dat vol gaat houden? Enne Tweety ik denk dat we letterlijk in dezelfde stoel liggen. Ik loop namelijk ook in het Erasmus! groetjes, roos Quote
Tweety83 Geplaatst 23 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2011 Shit, k zit n heel bericht te typen, doe ik wat verkeerd en weg was tie.... Nou Roos, dan hoop ik dat ik je stoel goed voor gewarmd heb ;-) lache joh!!We hebben mekaar nie gezien denk ik, want ik stond om 5 over 2 al weer buiten. Had jij ook n vrouw?? die het deed?? k vond het net een streng uitziende schooljuf... maar ze was wel aardig. In ieder geval goed nieuws; We hadden van de 8 eicellen 6 embryo's die alle 6 even goed waren, dus dat is, vergeleken met de vorige keer wel heel positief (toen maar 3 met maar 1 goede) K wist gewoon ff niet wat ik hoorde joh!!k was helemaal verbaasd, k ging weer van het minimale uit. Nu moeten die andere 5 nog 2 dagen (toch?) doordelen voor ze in de vriezer kunnen.... dus ik hoop en bid...dat dit erwtje in m'n buik blijft, en dat we nog mooie cryo's over mogen houden!!! K heb nog even naar de celdeling gevraagd... niet dat ik daar verstand van heb, maar ik hoor dat nogal eens roepen op dit forum, en ik dacht 'nou wil ik ook es mee roepen' maar hij was 8 cellig, keurig op schema voor dag 3 en ze zei dat het inmiddels al verder kon zijn. K voel me erg optimistisch... enne Medusa..... ik ben ook aan de granaatappelsap...van POM.... ik naar de A.Hein... (want bij onze buurtsuper de Spar hebben ze het niet) bleek dat de grote flessen al op waren, of dat nou iedereen ineens aan dat spul zit ofzo????? maar goed, ik m'n armen volgeladen met kleine flesjes... m'n vriendin lag helemaal dubbel... k was aant hamsteren in de Appie Hein :-D Duc6 iedereen. Sowiebo jij moet morgen voor FM toch?? spannend weer he??! liefs Quote
Tweety83 Geplaatst 23 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2011 Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI: willy:15 februari 1 embryo Jorien: 15 februari, 1 cryo sissy: 15 februari escape IUI Medusa:20 februari, 1 follikel Lianne: 20 februari, 2 emmy's Tweety: 23 februari, 1 emmy Elke: 4 maart, 1 cryo Testen: sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen) willy: 3 maart Jorien: 3 maart Medusa: 6 Maart Elke: 28 maart Tweety: 6 maart Lianne:7 maart K heb mezelf nu even officieel toegevoegd, k durfde het niet eerder, voor alles goed en wel binnen zit zeg maar ;-) Quote
Sowiebo Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Wauw Tweety, houd je emmy maar lekker warm ;) Echt topnieuws!! Ik mag vrijdag weer heen, dagje langer wachten dus... Quote
corina Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hoi Rosella, Ik zit nu op 1xdgs 3 tabletten estradiol, vrijdag moet ik 1xdgs 5 tabletten estradiol nemen. En dan vanaf zaterdag 1xdgs 2 tabletten estradiol + 3xdgs 2 Utrogestan bolletjes. Voor iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie. Liefs Corina. Quote
Medusa Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Tweety, jeetje meid wat een mooi aantal een supper emmy en je buik en hopelijk 5 in de vriezer, top!!!! Wij mogen teglijk testen zie ik spannend!!!!!! hahahahahaha lachuh joh iedereen aan de sap!!!! Misschien meelezers bij jou in de buurt allemaal aan de sap. Succes de komende 2 weken Liefs Medusa Quote
Dee78 Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Wow Tweety, wat een superscore: 6 goede embryo's!! Nu in de relaxmodus (voor zover 't lukt) en aan de POM :bigwink: Ik heb 't ook in huis gehaald (doe mee aan de maart-wb-rage) maar vind het wel een beetje bitter! Of misschien kwam dat omdat ik een uur ervoor m'n tanden gepoetst had, bedenk ik me nu? Haha kan ook natuurlijk. Maakt het nog uit hoeveel je ervan drinkt per dag? Sowiebo: jij dus je eerste fm al gehad! Wat was er te zien? Of is dat ergens terug te vinden in een ander topic.... Vast wel..... Ik ga nu alleen de pc uitgooien en even languit op de bank. Heb net lopend een paar boodschappen gedaan en kreeg steeds meer last van m'n buik. Morgen eerste fm! Zie dat er al 3 meiden op wd 8 zitten: hoe gaat het bij jullie??????? Lfs Dee Quote
elinorac Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Toch maar even reageren op dat sap... ik heb granaatappelsap met framboos van Healthy people gekocht. Daar zit natuurlijk minder in, maar framboos is ook gezond en zo is het te drinken. Tis maar een tip... Quote
Medusa Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Ik vind de pom helemaal niet vies, vind het een beetje naar rode vruchten sap smaken, hahahaha wachtbankje maart rage!!!!! het wordt steeds leuker. Weet niet hoeveel. ik doe zelf een glas of 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.