Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ivfsh, ik heb op moment nergens last van, alleen wat geborrel. Kan ook alle kanten op! Geen pijnlijke (.)(.), had ik de vorige keer ook niet.

Heb alleen de eerste dagen wel veel last gehad, steken, geborrel, winderigheid enz. en tja...dat had ik de vorige keer ook. Maar nogmaals er is geen zwangerschap hetzelfde, moet toch echt de test afwachten helaas.

Maar sommige vrouwen beweren toch echt zwanger te zijn, omdat ze bijvoorbeeld al het één en ander te voelen, dus het kan wel hoor meid.

Ik pin me er niet op vast, ik houd het alleen bij hopen, heel veel hopen!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

achteraf heb ik ook wel het 1 en ander gevoeld... zere borsten, misselijk, rommelende darmen, moe.... maar ja, dan weet je nog niks... pas als je test heb je zekerheid, want ondanks dat ik dat allemaal voelde was ik gewoon bang dat het bijwerking van de hormonen was, en dat m'n lichaam me weer eens voor de gek hield, ik durfde me er écht niet aan vast te houden dat ik zwanger was hoor.... die zekerheid krijg je écht pas na de test!!

Geplaatst

Precies! Alleen een test zegt wat. Dus ik ga er nu weer op uit: afleiding zoeken en niet eraan denken :-)

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Ik gebruik ook progynova en de bekende kutsnoepjes:).

Ik vind het maar niks de hele dag gaat me wekker af dat ik moet slikken of die bolletjes naar binnen moet werken.

Heb een handtas bij me met alles der op en der aan , me telefoon voorgeprogrameerd voor de tijden dat we wekker afmoet gaan.

Me laaste is om 12 uur in de avond me eerste in 8 uur in de ochtend, ik vind het waardeloos.

En ik ben zo moei van die bolletjes ik kan de hele dag wel naar bed:) tukkies doen jammie:D

Ik heb endometriose dus ik ben van de lucrin zo aan de pillen gegaan we hebben best een spannende tijd gehad vanaf september zijn we al met deze poging bezig.

Vorige terug plaatsing wilde ik op dag 9 een wijntje drinken , omdat ik 100% wist dat het mislukt was, toch maar een testje doen hij was negatief.

Na 10 minuten keek ik met een schuin oog in de prullebak zag ik toch een plusje....

Totaal verbouwereerd nog een testje , en diezelfde avond nog 4 testen lol en alemaal positief..

Ik was toaal verbijsterd want ik voelde niks, jammer genoeg was deze zwangerschap niet goed ben 8 weken elke week een paar keer geweest naar het ziekenhuis voor echo's en bloedprikken ze dachten aan een eug.

Wat een verdriet dit alles heeft er behoorlijk ingehakt.

Na 7 jaar einderlijk zwanger en dan is het mis.

Ik had de hele fam al ingelicht want iedereen weet hoe wij in het ziekenhuis lopen , mijn gevoel kan ik niet voor me houden , maar heb mezelf voorgenomen om het dit keer af te wachten totdat we meer weten dan alleen een plusje.

Geplaatst

@Rosalinda: Welkom op het bankje. We hebben dezelfde testdag.

Haha ik moest wel lachen om je uitspraak 'kutsnoepjes' dat is het inderdaad ja.

Ik heb ook mijn wekker van mijn telefoon ingesteld want ik ben doodsbenauwd dat ik de bolletjes een keer vergeet.

Dat word vanavond ook lastig omdat ik naar de bioscoop ga. De film begint om 21.30 en ik moet de bolletjes om 22.00 inbrengen dus maar hopen dat de pauze snel is.

Vervelend zeg van je miskraam. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Het heeft natuurlijk wel zijn voordelen dat je het al aan je familie had verteld want nu konden ze je wel steunen.

@Dee78: Wat sneu zeg voor dat vrouwtje... zo zie je maar dat het verdriet nooit slijt. Vroeger mochten mensen er ook niet over praten he. Ik heb een client gehad die heeft tot 4 keer toe een overleden dochtertje gekregen ook zij had het hier altijd over en zat nog na al die jaren vol van verdriet. Zoooo zielig.

@Judith: Hoezo ben je chagerijnig?

@Jose: begrijp ik nou dan goed dat Sjors weer zwanger kan zijn? Hoeoz komen ze dan op IVF?

Geplaatst

Hallo

moeten die bollen op stipte tijden ingebracht worden?? ik weet van niks. Doe het gewoon altijd s ochtends, tussen de middag en avond?? ik loop in dd weet iemand wat ze daar zeggen?

Geplaatst

Ik denk zomaar van haar slippertje met Bing... hihi... ze kwam bij de dokter om een test en vroeg hoe snel ze die kan doen. En toen antwoordde hij dus zoals ik al eerder zei.

Dus geen ivf hoor!

Ik breng de bollen in om 6/14 en 22 uur, 3x per dag.

Ach ik volg gtst niet zo hoor, heb een nieuwe serie... de nieuwe dames en heren in de dop ;)

Geplaatst

Weet niet waarom ik zo chagerijnig was... ik was gewoon zwaar geirriteerd ineens!! zullen wel hormonen zijn, heb een paar uurtjes liggen tukken op de bank.

Ik was me vanmorgen aan het omkleden in de praktijk en zelfs mijn collega schrok van mijn ballonnen-boobs! hihi (zij heeft zelf een boob-job gehad) Ze zitten bijna onder mijn kin... Dus ook lichamelijk begin ik er al wat van te merken!

Ik was altijd een vaste GTST kijker, maar deze hele week nog niet gedaan, ik kijk nu ook naar dames in de dop... Wat een aso's zijn dat zeg!!! mijn god! Ik weet alleen nog niet of ik het zo leuk vind als de britse versie, volgens mij is het echt een softe aanpak wat ik tot nu toe heb gezien! In die britse versie moesten zelfs alle piercings uit... hier mogen ze zelfs al een keertje zuipen??!! hihihih..

Ik denk dat ik wel blij ben dat ik die bolletjes nog nooit heb gehad! lijkt me echt super onhandig??

Geplaatst

Zal je man leuk vinden Judith hihi.....

Wat betreft die dames in de dop.. vind het ook wat soft, vooral dat mens die de boel daar leidt. Als dat maar goed komt, vond die van Engeland toen ook veel toffer.

Maar we zien het wel, misschien gaat er straks de knop om... er moet toch echt actie komen willen dat ooit 'dames' worden. Tjongejonge, bekken als een scheermes, niet normaal!

Echt zo'n bij elkaar geraapt puberzootje haha...

Geplaatst

Judith, ik heb je topic ff gelezen die je had geopend. Zou geweldig zijn als er een optie is om buitenstaanders buiten te sluiten.

Nog zoiets.... je kunt jezelf dus op onzichtbaar zetten ( invisible). Dan kun je dus lekker het hele forum doorlezen zonder dat iemand het ziet. Heb even rondgeneusd in de instellingen en daar kun je voor kiezen.

Nadat ik hier het berichtje plaatste, was ze prompt verdwenen. Nu blijkt dat ze op invisible staat ( die conclusie trek ik), omdat haar account nog steeds bestaat... alleen zie ik haar niet meer online, snappen jullie het nog? Dit zit me echt heel dwars!

Meiden, ik meld me weer als ik 12 weken verder ben, tjongejonge... vind dit echt zo'n misselijke rotstreek.

Geplaatst

Sowiebo, wat walgelijk zeg. Geloof dat ik mijn naam ook maar aan moet passen dan, want de naam José komt nu niet zoveel voor. Moet er niet aan denken als ik in de gaten wordt gehouden, jaiks.

Geplaatst

HI meiden, ben op zoek naar jullie lijstje. Weet even niet meer wie er dit weekend kan testen?

Sowiebo, heel vervelend dat iemand het leuk vindt om zich met jouw zaken te bemoeien. Zou inderdaad even wegblijven van het forum dan is de lol voor haar er snel af. Denk altijd maar zo...het komt voort uit jaloerzie.

Geplaatst

Allemachtig sowiebo, hoe kan iemand die zegt dat ze een vriendin is je op zo'n kwetsbaar en gevoelig onderwerp lastig vallen... Ik heb daar echt geen woorden voor.

Kan er niet iets aan die ' invisible' functie gedaan worden??

Ik mis je echt hoor!

Geplaatst

ik mag officieel 12-3 testen, heb sinds vanmiddag heeeeeel licht en heeeeeel weinig (net zichtbaar zeg maar) bruin verlies, heb dit voor mijn ongesteldheid eigenlijk nooit (altijd gelijk rood, soms eerst rose) dus weet niet wat ik hier nu weer van moet denken..

Nouja we zien het wel..

Geplaatst

Hoi dames, ik breek even in....

Lisa en linda wat betreft de tijd van inbrengen van de bollen, het komt niet zo stipt hoor , wel 3D verdeeld over de dag maar als er wat meer tijd tussen zit geen probleem (info Brussel en DD ). Ik deed gewoon na het opstaan, rond het middaguur of als ik van mijn werk kwam en voor het naar bed gaan.

Linda veel plezier bij de film!!!

Allemaal onwijs veel suces dames! Liefs Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat word het spannend hier! Gaan er al testen vh weekend? Ik heb de pregnyl dinsdag nog moeten spuiten dus ik zal echt geduld moeten hebben pffff....... ik heb geen keus voor mij beter ook!

Vier vandaag en morgen mn verjaardag maandag en dinsdag werken en ja als ik dan nog niet ongi ben dan zit ik denk vaak op de toilet haha!! Vrijdag pas bloedtest wat lijkt dat nog een end weg zeg!

Voel me raar, rare buikkrampen, darmen etc. Geen touw aan vast te knopen. Word een lange week ben ik bang!

Nou meiden die gaan testen zet m op! Ben er benieuwd!

Liefs

Geplaatst

spannend Anouk!! ik had het zelf altijd voor ik ongi werd.... maar er zijn er ook die het hebben als ze zwanger zijn... dus nog even wachten!!

Marie; maar goed ook misschien dat je niet in de verleiding kan komen om eerder te testen? nog een week.... lijkt wel errug lang... ga je nog eerder testen dan de bloedtest?

Wanneer werd je na de punctie normaal ongi?

Wat betreft die bollen; bij ons zeiden ze ook dat het niet zo heel krap kwam, als het is een uurtje eerder of later was.... dus ik was daar ook vrij relaxed in.... sochtends 8 uur, smidddags 3 uur en savonds 10 uur....en soms werd het een half uurtje eerder of later....

OOw Sowiebo wat ontzettend flauw!!Wat kinderachtig!! dat je jezelf zo laat gaan in je nieuwsgierigheid, k snap best dat je als vriendinnen/familie mee leeft, maar hoe ver ga je zeg?

Weet je zeker dat het je vriendin is? als ze het bij mij zouden flikken, zou ik écht heel boos zijn... m'n vertrouwen zoud dus wel mooi weg zijn!!

maar ik vind het wel onwijs jammer dat je weg bent!! maar ik kan de reden goed begrijpen!

Jose; niet tegen vrienden/familie zeggen op welk forum je zit...ik heb het ook wel eens over hét forum, maar nooit hoe het heet ofzo...

Ik ga het lijstje weer eens opzoeken, want ik ben wel benieuwd wie er al bijna weer mogen testen..

Suc6 allemaal

liefs

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Mutske: 23 maart

het lijstje stond wel heeeel ver weg....

Kom op meiden.. wij hebben groene collega's nodig!!

:blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1:

En geen rode... :blob6:

Geplaatst

Sowiebo,

Heb je die "vriendin" hier al mee geconfornteerd? Ik ben namelijk heeeeel benieuwd naar haar reactie. Lekkere vriendin is dat!

Noekie,

Wat een spanning zeg!! Ik zie ook in je handtekekening staad dat je vandaag een testeje wil wagen. Ga je dit ook doen?

Hier nog steeds hetzelfde! Geen gekke dingen op wd 8. Heb af en toe een steek in mijn linker borst, maar dat zal wel door die k*tbollen komen!

Liefs Elke

Geplaatst

Noekie, je weet het zeker spannend te houden.... bij mij is dat ook altijd het begin van mijn menstruatie tijdens het icsi-circus.

Ik hoop het niet voor je, maar het zou heel goed kunnen.

Je zou vandaag nog een testje doen toch? Heb je dat alweer gedaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden