Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het lijstje is alweer aardig wat pagina's weggezakt maar uit m'n hoofd worden de komende dagen weer spannend voor een aantal meiden!

Mierie: bij jou dus een bloedtest en niet eerder zelf testen? Ik heb idd geen Pregnyl meer gespoten na de punctie, maar de fijne bollen gebruikt... Hoe lang geleden is jouw laatste Pregnyl gezet, en welke dosering was dat?

Linda: volgens mij vroeg jij nog naar de telling van de wachtdagen, dag van de tp = wd 0 (maar sommigen hebben al een tp op dag 2 na punctie, de meesten op dag 3 en sommigen pas op dag 4, dus eigenlijk zou 't logischer zijn om te tellen vanaf de punctie? geen idee eigenlijk waarom geteld wordt vanaf de tp en of dat alleen hier op het forum zo gedaan wordt of dat het iets algemeens is).

Tweety: wat lief dat je al hoopte dat ik zwanger zou zijn, ik smolt helemaal toen ik het las. :-)

Janine: toch nog een vruchtzakje! Ook al is het waarschijnlijk te klein, we zullen nog even extra hard voor je duimen dat er een wonder gebeurt!

Anouk: sterkte met de tegenslag...... De komende tijd weer moed en energie verzamelen voor het vervolg!!

Liefs, Dee

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ceeke wat kl*te zeg, sterkte.

@Dee ik duim voor je dat het gewoon raak is!

@moon, welkom

Ik zit morgen op wd 10 en moet naar de gyn, heb sinds vandaag behoorlijke buikpijn en hij is opgezet, ook ben ik wat duizelig, balen. eerst bloedprikken en als een uur later de uitslag er is, een afspraak. Spannend. Iemand hier ervaring mee?

Dames succes met wachten!

Geplaatst

@jose: heb je nog weer getest trouwens? Of wacht je tot morgen?

@Janine: Wat een drama joh. Ik ga toch nog heel hard voor je duimen hoor.

@Lisa: nee gelukkig hier ook geen ervaring mee. Ik ben ook wel benieuwd waar ze dan op gaan prikken? In ieder geval succes voor morgen.

@ Dee: hoe voel je je ? Besef je het al een beetje?

Ik had de tp 2 dagen na de punctie. Ik houd gewoon mijn testdatum aan dat is wel zo handig.

Geplaatst

geen idee waar ze op gaan prikken, ga ik wel effe vragen natuurlijk

@linda jij moet ook nog ff geduld hebben als ik het goed zie, spannend he.

@jose kan je het al geloven?

Geplaatst

Geloven wel LIsa, maar toch wil ik eerst nog een testje doen voordat ik het echt ga beseffen.

Succes voor morgen.

Geplaatst

Heej dames,

Ik heb vandaag 2 kv testen gekocht voor 5 euro. Ik wilde morgen gaan testen, maar ik nog me niet meer inhouden en wat denk je:...

POSITIEF!!!!!

De streep in nog licht, maar hij staat er echt!! Ik zit nu op wachtdag 10 :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Oh Yes Elke, wat een goed nieuws zeg. Het wordt nog leuk gezellig in novembertopic. Gefeliciteerd.

Groen, groen, nog meer groen, komt hij nog een keer :wav:

Geplaatst

OOO ELKE...GAAAAAAAAAAAAAAAF!!!Wouw, wat onwijs leuk!!!Meis van harte gefeliciteerd!!! en het word idd. steeds gezelliger in het November Topic......dames...wie volgd?

Geplaatst

José dus weer testen ingekocht? Spannend joh.... Hoe donker was je streep zaterdagavond? Laat het ons weten als je getest hebt! (vanzelfsprekend ;-) )

Ik zojuist nog net voor sluitingstijd ook nog ff naar KV geweest want wilde vanmorgen gaan maar toen was er iemand aan het werk die ik via via ken en dat leek me niet zo handig.

Lisa: bij het UMC topic waar ik schrijf had ook iemand die (overstimulatie)klachten. Ze hebben bij haar toen bloed geprikt, ik weet niet precies waarop, maar achteraf bleek dat ze ook al op hcg geprikt hadden. Dat kreeg ze alleen pas een paar dagen later te horen toen ze weer geprikt hadden en haar meldden dat de waarde gestegen was. En was dus zwanger! Ik hoop voor jou dat het bij jou ook komt doordat je zwanger bent!!

Geplaatst

Oooooo, zie dat ik net het goede nieuws miste: jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Elke!!!!!!! Helemaal goed! Gefeliciteerd...............

Geplaatst

@elke wow gaaf super tof!!! en dat al op wachtdag 10!

@dee bedankt voor je berichtje, het is zo'n gek idee als je niet goed weet wat er in je lichaam gebeurt. hoezo control freak ;)

Geplaatst

Dank jullie dames. Echt, ik voel me super!!

Dit terwijl ik er vanmiddag helemaal geen enkel vertrouwen in had!!

Ik moet dadelijk met mijn vander gaan tennissen end an mijn mond nog houden!!! Dat wordt moeilijk... hahaha Maar dat gaat we wel lukken. Ga nu Tess op bed leggen en me omkleden voorde wedstrijd.

Liefs Elke

Geplaatst

Hee elke!

Gefeliciteerd meid!! Heel mooi nieuws dit, ben erg blij voor je!!!

Enneuh: niet vergeten mij vast te houden hè :-)

Geplaatst

Elke gefeliciteerd!!! Wat super zeg!! Dat stil houden lijkt me inderdaad best lastig aangezien we er allemaal best wat voor moeten doen om zwanger te worden lijkt het me dat je het het liefst van de daken af wilt schreeuwen..?! :S

Geplaatst

Heb zojuist weer een testje gedaan en hij is nog steeds positief. Iets donkerder zelfs, maar de 5 minuten zijn nog niet om haha. Dus ik ga mezelf groen maken ;)

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Mutske: 23 maart

Wat een eer, voor de andere meiden... :wav:

Geplaatst

JAAAA!!! Way to go jose!!! Ik word helemaal vrolijk van je!!

Elke wat goed !! ook al positief! gefeliciteerd meid...

Hier nog een digitest gedaan (ja, vind me maar een doos, maar ik heb het gewoon nodig!) en binnen no-time 3+!!! Na 13 jaar eindelijk eens zwanger... geen wonder dat ik 7 testen nodig heb!

Donderdag moeders voor moeders en die testen ook nog een keer!! en dan maandag 1e echo.... nou, dat red ik dan nog wel!! hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi....

Geplaatst

Elke, gefeliciteerd!!!

Jose, wat een mooie tikker heb je onderaan staan!! Hahahah, ben zo blij voor je! Nu op naar jullie eerste echo!

Anouk, voor jou een domper, weet maar al te goed hoe je je voelt... succes.

Voor iedereen die nog aan het wachten is SUCCES!!

Liefs Lianne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden