Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Zomerzotheid: Ik kan me indenken dat je geen hoop meer hebt maar ik denk dat je echt te vroeg bent met testen. Dinsdag is het immers pas onze big-day. Volgens mij maken deze dagen echt wel uit hoor hoeveel hcg je aanmaakt.

Maar hoe het met cryo's zit hoe snel je dan kunt testen dat weet ik eigenlijk niet.

Kloten dat je gelijk weer 3 maanden moet wachten. Dat is vanwege lucrin? Ik heb ook lucrin gepsoten voor deze poging maar moet je dat dan ook weer 3 maanden doen voor een cryo terugplaatsing?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

Heej dames,

Gisteren avond al een roze streep en vandaag en donker rode streep... Dit gaat echt niet meer goed komen. Ik ga straks het zkh bellen of ze willen dat ik toch morgen nog een test doe en als mijn ongi doorbreekt of ik dan weer meteen door mag met de volgende cryo poging. De medicatie heb ik al in huis, dus het zal geen probleem hebben.

Mierie,

Heel veel sterkte... Ik heb je ook rood gemaakt.

Liefs Elke

Geplaatst

Mierie en Elke, wat een treurige berichten..... Sterkte meiden!

Zomerzotheid, jij dus een beetje pessimistisch... Maar ben je echt niet een beetje vroeg??

Geplaatst

Hoi Silvie en de rest.

Vanmorgen naar zh geweest.

Follikel was 19mm.

Dus vanavond pregnyl en donderdag terugplaatsing(als ze goed ontdooien)

Ik kan dus plaatsnemen op wachtbankje April, deze is er volgens mij alleen nog niet.

gr Esther

Geplaatst

Wat een goed nieuws Esther!

Ik was ook al op zoek naar het wachtbankje voor april, maar deze is er idd nog niet!!!

Ga hem eens openen, want ik kom daar ook op terecht...

Liefs Elke

Geplaatst

Getver Elke, het wordt een veel te rood(/bruin) bankje zo.......

Wachtende meiden: ik hoop dat jullie 'm wat groener mogen kleuren!

Mierie en Sylvie succes met wachten tijdens jullie pauze.

Wannabemom, ik vind het echt een superslimme actie; IUI met cryo tp. Zal eens vragen of ze dat bij ons in het ziekenhuis ook doen.

En ehhhh er was nog iets geschreven over endo als je zwanger bent, weet even niet meer door wie (Linda? of Rosalinda?). Volgens onze gyn kan met name in het begin van de zwangerschap de endo wat verergeren. Anderzijds was het bij mij geen goed teken dat ik er last van begon te krijgen, toen ging het nl mis. Maar ja, niet elk lijf is hetzelfde. Conclusie: we kunnen wel weer gissen maar 't blijft gewoon een vage rotaandoening..... Sterkte iig!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben net terug uit het zkh, heb een 8-cellige topper teruggeplaatst gekregen! er waren van de 12 eicellen, 8 bevrucht en ze konden bijna niet kiezen welke ze terug zouden plaatsen omdat ze allemaal zo mooi zijn. Hier waren we zo blij mee. Helaas zagen ze wel behoorlijk wast vocht in beide eierstokken dus ik moet nu echt volledig plat en veel water blijven drinken. Dus ik laat me flink verwennen maar heb ook nog steeds flink veel buikpijn.

Zo Esther, ik hoop dat je donderdag gezellig bij me op het wachtbankje plaatsneemt!

Mierie en elke, sterkte meiden!

Andere wachtenden, drinken jullie ook granaatappelsap??

Geplaatst

Wauw, dus misschien heb je ook nog wel een paar cryo's? Dat zou helemaal geweldig zijn. Een broertje of zusje voor dit toppertje in de vriezer.

Succes met wachten!!

Geplaatst

Pessimistisch ja dat ben ik , ik heb ook endometriose en me buik is echt onrustig wat geen goed teken is.

Over te vroeg testen mijn cryo die ik terug geplaatst heb gekregen was al 6 dagen oud, en ik heb gister eens flink het forum doorgelezen vooral de posten van vroegtesters:)

Misschien zijn de wondere de wereld niet uit , maar ook me borsten zijn zo slap als vaatdoekjes !

Ik zal dinsdag onze eind test vertellen!

Yolande welkom hier wat een goede resulaten van je ebryo's zeg Succes meid!

Geplaatst

Ik duim nog even door hoor Zomerzotheid...

Yolanda, nee haha.... totaal nog niet, alleen moe. Maar zo was het de vorige keer ook, toen begon de kwalen pas met 7 weken de kop op te steken. Dus ik heb nog even.

Geplaatst

Yolande: wat een goede terugplaatsing zeg! En vast ook nog wel een aantal cryootjes. Wanneer hoor je dat?

@Zomerzotheid: ik blijf ook nog even voor je hopen hoor.

Ik word ook steeds onzekerder.Borsten worden ook minder gespannen en het is net of ik steeds iets voel lopen.

Geplaatst

Meiden, laat je (nog) niet uit het veld slaan. Natuurlijk kennen jullie je eigen lichaam het beste. Maar ik heb ook geen gespannen borsten, tepels of wat dan ook....

En toch gebruik ik de bollen.

Linda, ga je ook eerder een testje doen?

Geplaatst

Lieve Linda zal vanavond een mooi kaarsje voor je aansteken :)

En Yolande leuk om je te ontmoeten ook al is het niet de leukste marnier, zou geweldig zijn als je Cryo's hebt ik had er 5 van 1 eierstok in 2 rietjes , moet zeggen dat ik het wel heel relaxed vond dat ze dit tegenwoordig kunnen vroeger werden ze gewoon weggeooid gelukkig hoeft dat nu niet meer , en kan je je kansen optimaal benutten!

Gelukkig gaat het met jou goed Jose, ik gun het je zo kan je der al een beetje van genieten?

Geplaatst

@zomerzotheid: wat lief van je.

Ik gun het jou ook van harte hoor. Wij hebben het geluk tenminste al een keer mogen beleven en hebben al een wonder van bijna 8 rondlopen. Ik hoop dat jullie dit grote geluk allemaal mogen meemaken.

Geplaatst

Hoopvol, ik zag je op het lijstje staan. Je mag testen... Ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Ik begin met de deca wanneer ik ongesteld word, dat kan vandaag, morgen of maandag zijn... Als alles goed gaat heb ik eind deze maand of begin april een punctie en tp..!

Veel liefs, Armanda

Geplaatst

Heej dames,

Ik ben eindelijk dan ongi geworden. Kan me dus nu gaan concentreren op onze volgende cryo poging!! Vandaag is dus cd 1 :D

Dames die nog mogen testen: heel veel geluk en maak het bankje ajb wat groener!!!

Liefs Elke

Geplaatst

Fijn Elke, dat je meteen weer door kunt!

Armanda, Hoopvol is helaas ook al rood op het lijstje.....

Jij alvast succes met jullie komende poging!!

Geplaatst

Zomerzotheid, inderdaad leuk je te ontmoeten al hoop ik wel op de positieve manier, namelijk dat je toch nog goed nieuws hebt.....

Elke, spannend dat je weer gelijk verder kunt!

Hier is het eindelijk weer iets beter, de buikpijn is veel en veel minder geworden maar vooral als ik maar rustig lig, lig en nog eens lig. Het lijkt zulk heerlijk weer....maar lopen is echt nog niet ok voor mij nu. Ik ben nog erg relaxed moet ik zeggen gezien het feit dat ik na 2,5 jr eindelijk een kans op een zwangerschap heb deze maand...! Hoop snel te horen of er cryo's zijn...

Alle meiden op het wachtbankje, geniet van de zon!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden