Elke Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Shit Elke, heb je wel met dezelfde soort test getest? k hoop dat het morgen gewoon weer donker is hoor!! Ja met dezelfde test getest. KV van € 5,-.... Quote
Tweety83 Geplaatst 16 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2011 Anouk; ik ben van de hormonen dus ook bijna niet ongesteld!! de laatste keer had ik buikpijn, dus ik dacht 'nu komt het' nou k heb 1 avondje rood/roze gehad, en 2 dagen bruin.... en dan ook nog zo dat ik bij wijze van de hele dag met het zelfde verbandje kon lopen... dus t stelde niks voor, k was al bang dat het foute boel zou zijn, en ik niet verder had gekunt met de behandeling; maar alles was gewoon okay!! Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Jee Elke, ik begrijp je onzekerheid. Maar als het lukt, zou ik het morgen nog eens proberen. Quote
Dee78 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Shit Elke, kan me voorstellen dat je daar heeeeel onzeker van wordt..... Hoop zo voor je dat het goed zit! Hier vanmorgen nog wel een fijne donkere streep, maar nu ook bang: heb zeurbuikpijn en een heel klein beetje (bruinig) bloedverlies. Nog niet zo erg dat ik zeker weet dat het mis is, maar 'k hou er wel rekening mee, de angst van de vorige keer zit er ook nog zo in..... Ik weet dat buikpijn erbij kan horen (had ik vorige keer ook rond deze tijd en toen ging het nog goed) en dat een klein beetje bloed ook vaak voorkomt (vorige keer de eerste weken geen druppel bloedverlies gehad). Bleh, ben er nog wel rustig onder maar het voelt zo onzeker... Quote
lindamvjulian Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 He bah wat een onzekere berichtjes hier ja. @Ceeke: een dikke knuffel voor jou. @Elke: ik kan me voorstellen dat je een beetje in paniek bent nu. Maar het hoeft nog niet het einde te betekenen he. @Dee: he bah bloedverlies. Maar toch schijnt dat heel vaak voor te komen he bij ivf/ icsi. En als je vanmorgen weer een hele duidelijke test had lijkt het me gewoon helemaal in orde te zijn. @Corina: dat is gek. Het is nog veel te vroeg voor een menstruatie. Ik had na mijn eerste tp ook na 8 dagen wat lichtbruinig bleodverlies. Geen idee wat het geweest is. @Anouk: dat lijkt me inderdaad verwarrend zeg. Maar ze deden toch ook zo vaag over je bloedwaarde's? Ik zou gewoon nog een keer bellen en om een bloedtest vragen. Ik heb zostraks maar even een kop koffie genomen met caffeine om te zien wat het met de hoofdpijn deed. En nu is het weg. Dus waarschijnlijk kwam het toch daardoor. Quote
Elke Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ik geloof er niet meer in. Ben erg emo nu. Mijn moeder belde en ik barste meteen in tranen uit en ze wist nog van niets. Ze komt nu hier heen... Quote
yolande2009 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Oh dames, wat een verdriet en vreugde wisselen zich weer af deze maand. Voor diegene die positief getest hebben: van harte... Voor de wachtenden, blijf positief denken.... Voor degene die negatief getest hebben, veel kracht en steun gewenst. Elke, op dat soort momenten is een moeder zo fijn om je verdriet bij kwijt te kunnen, sterkte meid!! Ik hoor morgen of er van de 12 eicellen van de punctie een bevruchting heeft plaatsgevonden. Zo ja dan heb ik deze vrjidag de tp... Erg spannend dus. Ik hoop dan plaats te kunnen nemen op dit wachtbankje. Quote
mone Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ook hier geen goed nieuws waarschijnijk... Gisteren lichte kramp gehad en gisteravond beetje bruinverlies... Vanmorgen bij afvegen rood en verder tot nu toe niks... We wachten wel af maar hoop heb ik niet echt meer :( Liefs mone Quote
sissy81 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Oh meiden, wat een onzekerheid speelt hier weer. Elke en Dee: wat een onzekerheid voor jullie. Eerst een positieve test, maar nu toch weer die twijfel. Een dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het nog goed blijft gaan. Ceeke: sterkte meid. Mone: ook jij sterkte, ik hoop dat je toch nog groen wordt. Judith: ik denk dat Sowiebo niet meer laat horen of ze positief of negatief getest heeft. Helaas weten we dat dus niet. Ik hoop wel echt dat ze weliswaar onzichtbaar toch het bankje wat groener kleurt. Wachtende meiden: nog veel succes met wachten. Ik hoop dat het bankje steeds groener wordt door jullie. Bij mij staat voor morgen weer de punctie gepland. Ik hoop echt dat die nu doorgaat en dat ik niet weer mijn eisprong al hebt gehad. En dan hopelijk zaterdag een TP, dan schuif ik lekker op het wachtbankje april aan. (heb vandaag trouwens al een granaatappel/framboos-sapje op, hopelijk kan ik zaterdag ook de POM inslaan). Liefs, sissy Quote
eef78 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Jeetje, wat een onzekere berichten.... Elke en Dee, jullie hadden al zo'n mooie positieve test en nu toch weer die onzekerheid... Getver, getver, getver! Ik duim voor jullie dat jullie groen mogen blijven. Mone, ook bij jou dus die onduidelijkheid en dus onzekerheid. Sterkte, ik hoop dat het goed blijft gaan! Ceeke, sterkte en een hele dikke knuffel voor jou! Sissy, jij alweer bijna de punctie en dan hopla op het aprilbankje.... houd je daar dan maar stevig vast! Yolande, kom jij nog maar op het puntje van het bankje zitten hoor! We houden je stevig vast! En anders ook gewoon bij het aprilbankje gaan zitten.... dan houden zij je ook nog eens een keertje vast! Quote
mierie78 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Hoi meiden, Wat een hoop groen zeg deze maand. Ik zie dat er een paar nog in verschrikkelijk onzekerheid zitten bah! Hier heb ik vanmorgen maar getest aangezien ik morgen voor de bloedtest moet, maar helaas negatief! Ik heb al de hele week krampen, dus had het ook echt niet verwacht, maar toch een klap. Je hebt altijd nog wat hoop! Even wachten tot morgen, maar ben aardig depri. Weet niet of ik hier mee door moet gaan kost me mn lijf pfffff....... liefs Quote
Tweety83 Geplaatst 16 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2011 Wat een terleurstelling Marie, kan me voorstellen dat je eigen ff depri voel, dat mag ook!!! laat het er maar ff uitkomen hoor!!! Heel veel sterkte meis. lief en n extra dikke knuf Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Nee, Mierie, eerst de hoop, nu de teleurstelling. Het is niet eerlijk, sterkte meid. Knuffel Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Lieve Elke, hoe is het met jou nu? Je moeder is langs geweest... hoop dat je je hart hebt kunnen luchten. Quote
Lisa1978 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 he dames bah wat een onzekerheid hier, wat verdrietig kan je daar alleen al van worden. ik hoop voor de dames die nog hoop hebben dat het echt goed komt. heb zelf goed en slecht nieuws. ben 8 mnd te vroeg op de verloskunde afdeling beland. ben wel zwanger, heel pril zaterdag is mn testdag, maar heb dus een overstimulatie door de zwangerschap. nu noet ik dus hopen dat de overstimulatie nog enkele weken aanhoudt anders is mn zwangerschap voorbij. wordt wel heel goed verzorgd in het ziekenhuis en nu maar hopen dat het niet heel veel erger wordt want dan is het weer gevaarlijk.. lekker ingewikkeld allemaal. Ben wel blij dat ik zwanger ben natuurlijk! Quote
Sowiebo Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Hallo, haal mij maar van het lijstje... wil niet herfstrood, vind ik zo'n akelige kleur. Het ga jullie goed en als ik er weer klaar voor ben, meld ik me weer ;) Quote
zjoediezzz Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Jeetje meiden, wat een hoop onzekerheid vandaag... Ik wil iedereen graag heel veel sterkte wensen, mijn duimen draaien overuren voor jullie! @ Sissy: About Sowiebo: I know, maar ik dacht vraag er toch maar ffies naar... Jij heel veel sterkte bij de punctie morgen!! Die granaatappel/framboos sap is van healthy people toch? Dies lekkerrrrrrr!!! Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Oh jee Lisa, jij leeft nu echt tussen hoop en vrees. Fijn dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Laat je maar goed verwennen in het ziekenhuis. Maar is het echt zo, dat als de overstimulatie over is, je zwangerschap ook voorbij is? Vind dat helemaal niet logisch klinken. Ben ook geen deskundige daarin... maar man, wat een onzekerheid. Voor nu ben je in ieder geval een stapje dichterbij, geniet daarvan! Sowiebo, wat jammer, je had het zo verdiend. Hopelijk zien we je gauw weer terug, een teken dat het goed gaat met je. Rust nu vooral eerst uit. Quote
zjoediezzz Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ow. Sowiebo... had je berichtje nog niet gezien...?? ...Weet niet zo goed wat ik moet zeggen meid, K*T @Lisa: Gefeliciteerd!!! Maar wat een verhaal zeg! Sterkte & Beterschap... Quote
karin 76 Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Hoi meiden! Ik wil ook graag mee op het wachtbankje... Heb hier een paar jaar terug wel wat meegeschreven, daarna stil. Drie keer ivf gedaan zonder resultaat; slechte eicellen, en enige optie eiceldonatie. Heel traject gehad, om een lang verhaal kort te maken; ik ben gister teruggekomen uit Spanje met twee embryo's in mijn buik! Ze plaatsen daar terug op dag 5 of 6, de embryo's zijn dan al in blastocyst stadium (100-200 cellen). Ik heb één A+ kwaliteit aan boord en één die ze als 'ok' definieerden. Pfffffffffffffffff. Spannend allemaal weer! Officiele testdag; 25 maart. Kan iemand mij op het lijstje zetten?? Denk eigenlijk wel dat ik iets eerder ga testen, 23 maart ofzo, dat is dan precies 14 dagen na de punctie. Veel succes iedereen!!! Liefs, Karin. Quote
lindamvjulian Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ik zie het ook somber in. Sinds vanmiddag is de endo pijn terug sinds lange tijd. Ik heb er bijna een jaar geen last meer van gehad door de provera en lucrin. En nu toch weer dus dat is geen goed teken. Na zoveel goed nieuws deze week slaan de slechte berichten ons dus om de oren. @Lisa: Fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Maar niet mooi van de overstimulatie en opname. Sterkte. @Mone: bij jou ziet het er dus ook niet zo goed uit? @Mierie: wie weet komt het toch nog goed morgen met de bloedtest. Ik hoop het voor je. @Mutske: hoe gaat het met jou? Quote
zjoediezzz Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Welkom Karin! Wat een verhaal zeg... Tijd om even 'uit te puffen' op het bankje hier! Spannend hoor...Ik zal het lijstje even opzoeken voor je Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Welkom hier Karin, rust maar lekker uit op het bankje. Hopelijk gaan deze toppertjes jou geluk brengen. Quote
zjoediezzz Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Sissy: 1maart Willy: 3 maart Jorien: 3maart Medusa: 6 Maart Tweety: 6 maart Lianne:7 maart Judith: 7 maart Noekie1988: 12 maart Ceeke: 14 maart (bloedtest) Jose: 16 maart Adelaida:16 maart Dee: 17 maart Mierie78:17maart Elke: 19 maart Hoopvol: 18 maart LindamvJulian : 22 maart Corina: 23 maart Mutske: 23 maart Ik geloof dat het zo klopt, ik las alleen dat Zomerzotheid van het lijstje af was gevallen?? (ik weet je data niet, dus die moet je dr zelf maar weer even in zetten ajb...) Quote
J0se Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ik las net iets over Adelaida, maar zij heeft een aantal dagen geleden helaas al verteld hier dat het niet gelukt was toch? Of vergis ik me nu lelijk? Ik zal eens op zoek gaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.