Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Sunlight, welkom hier. Je mag hier altijd meekletsen. Alleen is het wachtbankje een topic waarin meiden die in de wachtweken zitten.

Dus een tp hebben gehad en wachten totdat ze mogen testen.

Met sappen bedoelen we, granaatappelsap, dat is een sap voor de vruchtbaarheid en innesteling.

Heel veel succes met deze poging, hopelijk deze keer wel met het gewenste resultaat.

Er is een topic, wie start er rond feb/maart, daar kun je je ook aansluiten en anders bij wie start er in april/mei. Weet niet hoever je in je behandeling zit. Daar zitten meiden in hetzelfde schuitje ;)

Geplaatst

Hoi Sunlight (ik wilde toch wel even op je stukje reageren ook al is dit een ander topic) Ik heb bij beide pogingen een week langer aan de decapeptyl gezeten voordat mijn bms goed was en ik kon gaan stimuleren.... en zolang je nog menstrueert wordt je bms alleen maar dunner, pas als dat stopt wordt het volgens mij weer dikker!

Sterkte dr mee & veel plezier/steun in het juiste topic toegewenst...

Lfs, Judith

Geplaatst

hey meiden, ik ben een tijd niet meer geweest en kom net pas weer even kijken.

altijd cool om te zien hoe iedereen zo tof met elkaar meeleeft!

weten jullie misschien of er ook een wachtbankje voor april is? ik zie hem nergens.

ik vermoed dat ik rond 31 maart of 1 april een punctie heb.

we beginnen aan onze 5e icsi (eigenlijk 4e omdat onze vorige poging een IUI werd als escape route)

veel sterkte iedereen, met alle ups en downs

xx

Armanda

Geplaatst

Hoi Armanda, wat goed te lezen dat jullie weer gaan starten. Naar mijn weten is er nog geen wachtbankje april.

Succes alvast met deze poging.

Geplaatst

hallo dames

Armanda, er is wel al een topic wie start er in april/mei , maar nog geen wachtbankje april

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?14287-wie-start-er-ook-waarschijnlijk-april-mei-2011

Sunlight wat een domper dat er na een week stimuleren nog niets te zien is.....voor zover ik weet is er geen "huis-tuin-en keukenmiddel" om je Oestradiol, of je fsh of wat dan ook hormoon te beinvloeden.Ik weet wel dat er dames baat hebben met de opbouw van het baarmoederslijmbvlies als ze tarwekiemolie capsules gebruiken, deze zijn o.a. te verkrijgen bij "de Tuinen".

Wellicht kunnen ze in het ziekenhuis eerst verder (bloed)onderzoek gaan doen naar jouw hormonale situatie, het kost even wat tijd maar het zou erg zonde zijn als je kostbare pogingen ieder keer opstart en moet afbreken,het kost zoveel energie. En wellicht vinden ze dan een schema wat beter bij jou aansluit? veel sterkte en vooral succes!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Dee en Elke, gefeliciteerd meiden!!!!! Ik vind het bankje al behoorlijk groen kleuren.

Hopelijk passen er nog heel veel groene bij op het maartbankje!!!

De komende dagen mogen er weer een aantal meiden testen.:goodluck1:

Geplaatst

@Sunlight: welkom hier. Vervelend dat het niet volgens verwachting loopt. 450 EH is wel een behoorlijk hoge dosering. Ik spoot 250EH en dat is in mijn ziekenhuis de maximale dosering.

Ik hoop voor je dat het toch nog goed gaat komen.

@Dee: je schrijft dat het dan zondag mijn eerste overtijd dag is? Ik had zaterdag de punctie en maandag de tp. Ik zeg nu wel heel dapper dat we pas dinsdagavond testen maar ik kan het waarschijnlijk toch niet volhouden. We zien wel.

Ik heb trouwens sinds zaterdag wat pijnlijke gespannen borsten maar dat komt neem ik aan door de bolletjes? En sinds maandag af en toe wat hoofdpijn maar dat komt denk ik omdat ik sinds maandag helemaal geen caffeine meer heb gehad.

Af en toe wat menstruatie achtige krampjes.

Pfff verwarrend allemaal he.

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Mutske: 23 maart

Heb even het lijstje naar boven gehaald. Heeft iemand wat van Ceeke, Sowiebo en Adelaida gehoord? (of is dat mijn vergeetachtigheid??)

... het is zo stilletjes hier!!

Geplaatst

Goede morgen dames,

HELP!!!!!!

Ik heb vanmorgen natuurlijk weer getest en wat denk je: een veel lichter streepje dan die van gisteren!!!! Wat moet ik hiervan denken?

Ik ben bang dat ik alleen maar evene vn een zwangerschap het mogen proeven.

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve meiden, ik heb even wat tijd nodig nu deze ronde mislukt is. Geen idee hoe nu verder, althans na cryo in april.

Groenen dames: super gefeliciteerd en geniet van elk moment! Deze droom is zooooo kostbaar!

Voor de anderen: sterkte en succes met wachten. Of anders heel veel sterkte en een dikke knuffel als het niet gelukt is...

Lieve groet,

Ceeke

Geplaatst

Hoi elke, wat rot!!!!! Dit is erg moeilijk natuurlijk!! Ik ben bang dat je alleen maar morgen opnieuw kan testen en indien het zkh of huisarts eraan meewerkt 2x hcg laten prikken bv vandaag en overmorgen.... Ik hoop dat het gewoon in orde is meid!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Elke: Jeetje wat een onzekerheid. Ik duim voor je dat de test morgen donkerder is.

@ Voor degene die positief getest hebben van harte gefeliciteerd.

@ Voor degenen die neagtief getest hebben heel veel sterkte.

@ Voor alle wachtende toi toi toi en zet hem op he!!!!! Op naar GROEN.

Vandaag gaat het niet zo ik heb echt een verschrikkelijke onzekere emo dag, kan wel gewoon een potje janken.

Ik heb al een paar dgn af en toe ietsjes roze/rode afscheiding maar lang niet zo erg als de vorige keer voor de rest heb ik geen krampen in mijn buik ofzo dat ik denk daar komt het, en dat maakt me zo verschrikkelijk onzeker en vraag ik me af wat het zo kunnen zijn een goed teken of niet!!!!!!!!! ACHHHHH its very KILLING. Weet iemand misschien wat het evt zou kunnen zijn??

Ik heb besloten om maandag of dinsdag te testen dus ik wacht het maar af en hopen dat het niet erger wordt maar overgaat.

Sorry voor mijn onzekerheid lucht wel ff op om dit op te schrijven.

Liefs Corina.

Geplaatst
He Elke dit is wel heel vervelend , misschien was je urine gewoo sterker die keer hiervoor niet gelijk in de stress schieten hoor!

Hoe donkerder, hoe beter toch? Mijn urine was behoorlijk donker vanmorgen... :(

Geplaatst

Corrina,

Ik snap dat je onzeker bent!! Iets of wat bloed verlies en meteen paniek in de broek.

Ik wou dat ik je onzekerheid kan wegnemen, maar dat kan ik helaas niet.

Hoop zo dat je maan- of dinsdag positief test!

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve Corina , roze afscheiding kan een innesteling zijn, dus tot nu zou ik positief zijn:)

Ik mag 1 dag eerder dan jou testen heb een cryo terugplaatsig gehad.

Ik voel totaal niks de vorige keer was ik wel zwanger en had ook last van me borsten nu heb ik alleen maar menstruatiepijn en me borsten zijn totaal ongevoelig.

Ik denk ook dat het niet is gelukt.

Ik zal ook voor jou een kaarsje aansteken alle beetjes helpen!

Veel sterkte met de laatste dagen.

Geplaatst

Hier word ik met de dag ook gekker :S Ben zondag ongesteld geworden, dinsdag was het alweer half over, en tot nu toe vandaag nog niks... was altijd 5 dagen ongesteld maar de laatste 4 keer voordat ik aan de pil ging zelfs 7/8 dagen.. en nu lijkt het dus op 3 dagen... zal me benieuwen waar ze me morgen op gaan prikken, de post is nog niet bezorgt dus heb het formulier nog niet gezien.. Had verwacht erger ongesteld te zijn na al die hormonen maar daar is tot nu toe niet veel van te merken... nouja we zien het wel, maar blijf het vaag vinden :S

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden