Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh wat een schattig wiegje Tweety! Daar mag je trots op zijn (en op je mannetje!)

Gaaf Jose een prive bubbelbad in de tuin, lekkerrrrr!!

Vervelend dat je steeds meer last krijg van je bekken.

Ik heb er snachts met omdraaien veel last van,

doet echt zeer. De nachten zijn sinds een week sowieso vreselijk.

Ik slaap heel slecht van de pijn in mn rug, ribben en bekken dus. Kan gewoon mn draai niet vinden

(draaien is echt een ramp) en ik ben zó blij als ik op de klok zie dat ik 3 uur achter elkaar heb geslapen..

Om vervolgens een uur wakker te liggen smiley_mad.gif...

Mn buik is nu al bijna zo groot als op het einde van mn vorige zwangerschap.

Het wordt echt met de week zwaarder nu..

[ATTACH=CONFIG]1897[/ATTACH]

Vandaag wordt t heerlijk zomerweer! Vanmiddag misschien even zwemmen met Daan

(en pronken met mn buik! :happy:)

PS 1 de kleur van de wagen is olijfgroen. Moesten kiezen tussen deze, rood of navy blauw.

PS 2 We hebben besloten onze auto (Volvo v40) te gaan verkopen. Het wordt toch erg krap anders met

3 kids. Gaan voor een Galaxy, die is ook hoog zodat je niet hoeft te bukken met de kinderen in en uit de auto

halen. Handig!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Danaa, ja dat herrken ik. Ik heb 's nachts ook pijn in me rug. Maar wat ik ook heb, ik heb altijd zo pijn in me heupen als ik op de zeij wil liggen. Zo verveelend. Maar dat van jou zeker weten ook. Ja met het omdraaien, echt niet makkelijk meer. Lig ook heel veel wakker en vooral, mijn klein zoontje is nu 's nachts altijd wakker en vindt het heel erg leuk me de hele nacht te shoppen *hahahaha*

Nou ik moet nu met dochter na het Ponyrijden, dus praat je laterZ wel nog

P.S. Danaa, mooie buik hoor :D

Ik doe er ook maar van vandaag van mij eentje bij

Liefs

Sylvia

[ATTACH=CONFIG]1900[/ATTACH]

Geplaatst

Danaa;Ben idd. erg trots op m'n wieg en op m'n mannetje ;-)

wat een mooie buik zeg!!

Arme jij, dat je zoo slecht slaapt!! waardeloos he?!!k dend dat we er allemaal nog mee te maken gaan krijgen,

k heb het nu ook wel, maar t komt bij mij nu wel écht door het hoesten.... word ook iedere 3 uur ongeveer

wakker van n hoestbui.

Omdraaien word bij mij ook wel steeds moeilijker!!

En zodra ik wakker ben ' s nachts, word m'n beebje ook wakker!! heel bizar, al ben ik omt 1,5uur wakker, nog geen

5 min. later word er weer gevoetbald..... als het straks maar niet zo gaat, alst geboren is :-(

Klinkt gaaf, je kinderwagen!!

En gelijk heb je, met je auto!! daar ga je nog n hoop gemakt van beleven hoor!!

Sylvia; jij ook al zo'n mooie buik, zal er vandaag of morgen ook weer eens 1 maken...

gek, int begin maakte ik veel foto's, maar nu vergeet ik het steeds....

Veel plezier met je dochter vandaag, heerlijk weertje nu om wat te doen!!

Judith; Jij moest ook vandaag naar de vlos?!!Ik dus ook!!

lopen tegelijk, vorige keer ook al volgens mij.

Bij mij alles goed, was maar n halve kg. gegroeid (totaal nu 7,5kg) maar komt

nu ook wel omdat ik grieperig ben, minder eet, en veel vocht ben kwijtgeraakt wat ik vorige

week weer vast hield!!

m'n bloed uitslagen van vorige week waren ook binnen (glucose) was maar 4,2 gemiddeld....

dus juist erg laag!!

baarmoeder was nu 'gewoon' gegroeid, niet overdreven snel meer, dus netjes!!

houden jullie ook snel vocht vast?? ik nu dan niet omdat ik grieperig ben, maar net als

vorige week, als er n benauwdere dag tussen zit, hou ik gelijk vocht in m'n voeten vast....

ziet er zoooooooo dom uit!! iedereen moet er om lachen, omdat niemand dat bij mij gewend is!!

krijg echt van die olifantenvoetjes...k vind het zelf lijken op zo'n latex handschoen die je opblaast!!

haha

Geplaatst

Hoi Tweety, mooi dat alles goed was met jou en je baby. Vervelend dat je zo veel moet hoesten. Beterschap meid. Ja vocht houdt ik ook vast, maar in me handen. De trouwring kan alleen nog aan me ketting. Krijg hem niet meer op me vingers. Maar al sinds weken dat ik dat heb. Vrijdag weer Echo Kontrole in het Ziekenhuis en de Zwangerschapsdiabetes test. Moet al om 8 Uur nuchter bij het Ziekenhuis zijn.

Ja met dit weer is het weer heerlijk om iets te gaan doen. Nu is ze buiten aan het spelen. Op de speeltuin aan de overkant van ons huis, is een pool waar nu ook water in zit. Dus ze gaat ff zwemmen hahaha. Maar ik houdt ze wel in de gaten. Kan ze van ons ramen uit zien omdat het prec. aan de overkant is. 1 stap en je bent er *hahaha*

Okido, ik wens jullie een fijne dag allemaal

Laters

Sylvia

Geplaatst

Ff snel, had gehoopt iets van Judith te lezen, maar helaas.... meid hoe is het gegaan vandaag?

Danaa wauw mooie buik zeg, overduidelijk zwanger...en daar mag je mee pronken :)

Sylvia jij ook al! Prachtig, ik heb wel een echte zwangerbuik, maar volgens mij iets bescheidener hoor!

Tweety, fijn dat alles weer goed was!! Wanneer mag je weer?

Geplaatst

**Breek ff in **

@ Tweety, meid wat een mooie wieg echt prachtig, heerlijk om al naar te kijken :-)

** Breek weer uit **

Geplaatst

Hoi hoi,

mijn dochter was vandaag druk bezig...Zij heeft een tekening op me buik gemaakt.

Ik vindt het heel erg schattig van haar.

Hier maar Foto's

Liefs

[ATTACH=CONFIG]1907[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1908[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1909[/ATTACH]

Geplaatst

Gaaf Sylvia helemaal als je eigen dochter deze buikschildering maakt! Gelijk heb je dat je er meteen foto's van hebt laten maken :)

Ik ga binnenkort ook een buikschildering laten doen, dan zal ik ook zeker foto's laten zien. Alleen wacht ik nog ff tot een week of 30!

Geplaatst

Goede morgen allemaal,

hoe doen jullie het eigenlijk met jullie babys naar de bevalling? Wat ik bedoel is, als baby slaapt, maak je hem/haar toch niet wakker daarmee hij zijn voeding krijgt toch?

Ik heb al veel gelesen dat sommige dat wel doen. Heb het met mijn andere kinderen niet gedaan en ook in het ziekenhuis hebben ze zelfs mijn dochtertje 8 uur laten door slapen. Ze hebben altijd gezegt, als het baby honger heeft, dan wordt het van zelfs wakker. Ja en zo was het ook. Mijn zoon was sowieso iedere 2 uur wakker *hahaha* Maar met dochter had ik echt geluk. Zij heeft lang geslapen.

Verder alles goed met iedereen?

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Goede morgen,

Hier weer een lange nacht gehad, zucht..

Gister genoten van het heerlijke weer!

Sylvia ik heb Daan zelf gevoed op verzoek en hoop het nu weer te kunnen doen.

Dus gewoon wanneer hij zich meldt! In het zh wilden ze dat hij om de 3 uur gevoed werd.

Maar meestal werd hij in het begin om de 3 u vanzelf wel wakker van de honger.

Leuk die beschilderde buik door je dochter!

Jose heb je al ideeen voor een buikschildering? Ben er ook over aan t denken..

Fijn Tweety dat alles goed is met je beebje! Ik houd een klein beetje vocht vast bij mn enkels

maar t valt eigenlijk niet eens op.

Judith hoe is t gegaan gister?....

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Hier een klein beetje chagrijnig omdat ik iedere keer door mijn werk word gebeld dat ik niet hoef te komen... net weer voor a.s. vrijdag. Bijna iedereen is op vakantie en het is qua patiënten ook erg rustig, zo rustig dat ik de eerste ben die niet hoeft te komen vanwege mijn nul-uren contract. Heb er wel een beetje de balen van op het moment want met dit weer is het geen feestje en ik wil gewoon werken!!! (ik verdien ook niets als ik niet werk...)

Gister alles goed bij de VK, Mooi gegroeid allemaal, bloeddruk nog steeds mooi laag maar dan zonder de duizelingen en hij was zo veel aan het bewegen dat ze zijn hart bijna niet kon horen! Hij beweegt echt veel meer dan ik kan voelen dus...

Ik ben sinds laatste keer 3 kg aangekomen, ben dus ietsje harder gegaan, maar dat komt volgens mij doordat ik vakantie heb gehad en nu meer thuis ben... Heb ook meer zin om te eten en te snoepen! (moet ik echt een beetje op gaan letten) Maar nog steeds helemaal ok, ben nu 10 kg aangekomen.

Gelukkig nog geen olifantenvoeten zoals Tweety. De volgende keer wordt ook mijn bloed weer gecheckt, laatste keer was mijn suiker ook 4,2

Met slapen gelukkig ook nog geen problemen, ik slaap nog als een roos!

Na mijn vorige foto voelde ik me echt heel dik, maar volgens mij is mijn buik nog niet zo groot hoor... Ik zal ook nog even een foto maken, alleen geen blotebuik foto da's niet echt iets voor mij. Misschien komt dat later nog wel eens...

Ik denk ook niet dat ik een buikschildering ga laten maken, net zoals die buikbanden is dat ook niet echt iets voor mij.

Wat lief trouwens Sylvia, dat je zo lekker kunt tutten met je dochter! Wat zal dat fijn zijn om zo lekker saampies van je zwangerschap te genieten... Jammer voor die meid dat het weer zo slecht is in haar vakantie.

Danaa: dat voeden naar behoefte lijkt mij ook wel wat, lijkt heel natuurlijk. ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan...

Gisteren een draagdoek gekregen van mijn buurvriendin, in november zal dat wel lekker zijn. Voor haar is het nu te warm geweest om te gebruiken en haar kindje is nu te zwaar. (zij heeft een hernia)

Ik weet niet wat ik heb, ben echt een beetje emo.... Ik denk dat ik zo maar even een potje ga zitten janken ofzo. Ongewild trek ik mij nog steeds de houding van mijn schoonmoeder aan. Zondag zei ze tegen me: Wij hebben toch wel heel erg op ons tenen moeten lopen he met die hormonen van jou....

Heerlijk zoveel begrip... HOE DENKT ZIJ DAT IK MIJ VERDORIE HEB GEVOELD????? Maar een beetje begrip? totaal niet... en ik heb nu ook teveel tijd om er over na te denken denk ik. bah...

Sorry voor mijn negativiteit meiden....

xx, Judith

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1911[/ATTACH]

De foto is van afgelopen zaterdag en zonder make-up en mijn haar niets aan gedaan.... lekker charmant!

Ok, ik ga nu ff proberen van deze rotbui af te komen.... bye...

Geplaatst

Och lieve meid, het zit je allemaal even goed tegen. Eerst het gedoe met je werk en dan kan zo'n rotopmerking van je schoonmoeder er ook nog wel bij grrrrrr....

Het valt ook niet mee allemaal, eerst word je volgeblaft met hormonen en nu gieren de hormonen nog steeds door je lijf en dat doet ook het één en ander met je. En dat andere mensen dat niet kunnen begrijpen, zegt meer over hun hoor!

Wel balen van je werk, ik weet niet hoe het zit met een 0-urencontract, misschien kun je een gesprek aangaan met je leidinggevende? Ik bedoel, werken op oproepbasis is toch ook niet de manier?

En trek je vooral de opmerking van ons niet aan hoor, want we bedoelden het positief. Je had op die foto gewoon een prachtige, mooie, dikke buik! Iets waar je mee mag pronken en trots op kunt zijn!

Maar dat neemt niet weg dat je er wederom een mooie foto op hebt gezet met een mooie buik! Daar lijkt die van mij wel op!

Het foto's maken, schiet er hier steeds bij in... moet toch ook maar weer eens ;)

Nou meid, ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt, zoek wat afleiding, want het weer is ook om te huilen :(

Dit noemen ze vakantie, getver zeg... het lijkt wel herfst!!!!

Liefs

Geplaatst

Ahum..... hallo allemaal, hier was ik weer eens.... heb twee weken heerlijk vakantie gevierd, gewoon thuis. Ik was alleen vrij, mijn vriend werkt de zomer door zodat hij als de kleine komt thuis kan zijn! Helaas nog niks aan de babykamer kunnen doen, eerst moet de zolder verbouwd maar we zijn toch nu eerst aan de tuin (lees zandvlakte!) begonnen omdat onze vloer erg begon te lijden onder al die vrachten zand die dagelijks mee naar binnen gelopen worden...

Heerlijk om al jullie berichten terug te lezen! mooie buiken en fijn dat er veel beweging is! In mijn buik is het ook regelmatig feest; ik vergelijk de kleine uk soms met zo'n trekpop, armen en benen gaan tegelijk alle kanten op! Heel leuk, ik kan zelfs al aan de buitenkant beweging zien. Heb ook een enorme buik, maar nog geen foto gemaakt, stom hè. Mijn schoonzus heeft een goede camera en kan mooi fotograferen, dus die zal ik eens vragen om een sessie te doen!

Ben gisteren weer aan het werk gegaan; hadden ze me zonder overleg voor komende week 36,5 uur ingeroosterd.... of ze gek zijn geworden! Ik heb al aan mijn leidinggevende gezegd dat ik dat echt niet van plan ben, ik "moet " maximaal 32 uur volgens mijn contract (24-32uur) maar ik twijfel of ik 32 nog red... ben nog steeds misselijk 's morgens en voel me helemaal niet fit. Heb in de vakantie ook iedere middag heerlijk geslapen, had ik echt nodig. Dinsdag heb ik een gesprek met de bedrijfsarts, ga ik het toch een op het woord gooien of ik halve dagen kan gaan werken..

Heb mijn spulletjes trouwens ook al aardig compleet, heb een mooie kinderwagen (Quinny speedy SX zwart met zilver) voor een prikkie van een collega overgenomen, er staat een mooie witte box al in de huiskamer en een kinderstoel (had daar meer plek dan op zolder dus ach, het is een beetje vroeg misschien) Het bedje, kasten, badje, luieremmer, maxicosi met onderstel etc liggen klaar. Alleen nog een commode en nieuwe matras natuurlijk. Nu afwachten tot ik mijn kamertje mag gaan inrichten.. ik hoop op tijd hahaha.

Het klinkt stom, maar wat is het fijn te lezen dat we allemaal dezelfde pijntjes en klachten hebben, ik voel me nu niet meer zo alleen daarmee. Ik slaap ook belabberd, mijn handen slapen, mijn benen tintelen, maagzuur brandt (bij mij helpt de Rennie gelukkig nog wel) en baby is wakker zodra ik van de ene op de andere zij ga liggen in bed en gaat dat even duidelijk maken door een dansje te maken waar je "u" tegen zegt hahaha! Overdag ben ik moe, en avondeten lukt vaak ook niet, ik eet het liefst pasta of vis, of een boterham... maar gelukkig staat daar iets zo verschrikkelijk moois tegenover, ook ik kan niet genoeg krijgen van die mooie buik en alle beweging er in, kan blijven kijken en voelen! Alle voorpret is geweldig!! Ik zal nog even het schemaatje aanpassen, heb over 2 weken weer ene controle, ook voor mijn suiker, moet dan (wat ik hier begreep) een vies suikerdrankje drinken en een uur later prikken. Wordt leuk want ik heb al heel vroeg de afspraak en moet daarvoor gaan drinken, hoop dat ik het binnenhou....

Oh en ik weet niet eens meer of ik het hier al verteld had dat we EEN ZOON krijgen!!!!!!!!

lieve groetjes van ons!!!!!

Geplaatst

Medusa; bedankt voor je reactie meis ;-)

Jose; ik mag over 3 weken weer, controles vanaf nu om de 3 weken!! dus 23 Aug.

Judith; Als eerste; je hebt een hartstikke mooie buik.... daar moet je je eigen niet onzeker ofzo over voelen!!

t ligt er heel erg aan wat je aan hebt voor kleding, merk ik zelf, hoe groot die lijkt!!

Heel ontaktisch van je schoonmoeder om zoiets te zeggen..... weet je Juut; t zegt meer over haar

dan over jouw!!! Jij bent degene die sterk is, die het allemaal heeft ondergaan en die nu lachend

rond kan lopen.... zij is diegene die nu nog loopt te zaniken over n paar rot momenten van jou.....

joh, hoe kinderachtig om daar nu nog over te miepen!!voor jullie was t veel zwaarder dan voor haar hoor!!

Probeer het lekker van je af te laten glijden.....

ff potje janken kan geen kwaad hoor ;-)

Mutske; fijn joh!! dat alles goed gaat!!Wel bizar dat ze je nog ff zo veel willen laten werken, zonder ff te

overleggen!!

Leuk trouwens...een zoon, volgens mij had je dat nog niet gemeld!! van harte met dit nieuws!!

Heerlijk om al je spullen zo te verzamelen he?!!

Sylvia; grappig je beschilderde buik!!Leuk voor je dochtertje om te doen!! heeft ze nog n beetje

kunnen zwemmen gisteren?? t zijn ook weer eens 2 mooie dagen in NL. iedereen vrolijk, en vervolgens

ist t weer als vanouds.................grijs en nat :-(

Zelf ben ik er, net als Judith, ook niet van, k hou ook niet van blote buik foto's!!

vind het heel mooi om van anderen te zien, maar zou het op de 1 of andere manier idd. ook nooit zelf

doen ofzo!!

past niet bij mij!!

Moest van de vlos m'n urine nog laten testen op blaas ontsteking (krijg je ook veel harde buiken van)

maar die was helemaal schoon!!

Nog wel erg ant hoesten, word er helemaal gek van.... maar mag er niks tegen......heel m'n borstkas doet

inmiddels zeer van al m'n hoestbuien en uren wakker 's nachts...... voel me gewoon slape en beroerd....ken

wel janken omdat ik me zo voel!!!! de vlos zei al dat het, als je zwanger bent, 3 keer zo lang duurt voor dat je

opknapt!! helaas!!

Gelukkig hoef ik nu niet te werken, zou het écht niet zien zitten!!!

Geplaatst

Hey Tweety, niks mis mee dat ze je even helemaal onderzoeken... maar gelukkig geen blaasontsteking. maar het blijft vervelend, bah!!

Gelukkig zie je nu in dat het beter is om thuis te zitten, die grens heb je al bereikt, das al een hele kunst :)

Mutske, jeej wat een verhaal en wat fijn dat het goed gaat.. en een zoontje, gefeliciteerd .. helemaal leuk! Leuk hè al die dingen in huis hebben, hier vanmiddag ook weer even geshopt. En joh, wat geeft het dat het allemaal al in de woonkamer staat, nog een paar maandjes dan is het gevuld!

Die blotebuiken foto's ben ik ook niet van, heb me altijd voor mijn buik geschaamd. Nu niet natuurlijk, nu is het mijn grote trots! Maar die buikschildering is ook niet mijn ding, maar een bekende van mij heeft het aangeboden voor haar portfolio...vandaar.... ach, ook wel eens een keer leuk.

Geplaatst

Oh ja, hebben jullie dat ook?

Ik was vanmiddag gaan shoppen om kleding maatje 56 te kopen, maar ik kan gewoon niets leuks vinden in die maat. Begint allemaal vanaf 62/68!

Ik ben nl. iemand die haar kind er modieus bij wil laten lopen, dus niet van die boxpakjes enz, vind ik persoonlijk afgrijselijk.

Wordt denk ik toch nog maar een dagje Prenatal en Babydump, daar zullen ze toch wel leuke shirtjes hebben?

Geplaatst

Tweety and Juut, fijn te horen dat bij jullie alles goed uit ziet. Tweety, vervelend dat je nog steeds zo aan het hoesten bent. Jeetje, hopelijk wordt je gauw beter meid. Juut mooie Foto en je ziet er zo blij uit :)

Mutske, fijn om weer van je te horen en voor al, dat alles zo goed uit ziet.

ff weer eens de lijst aanpassen :

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel :bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :bcbbboy2:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

5 augustus- Ang3l 25 w 4 d

19 augustus- Ang3l 27 w 4 d

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Geplaatst

Goed plan Sylvia, zal ook eens updaten ;)

Uitgerekend:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

19 november - Nella

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

19 augustus - Jose 26 w 5 d + glucosetest

Alleen is dit de meest nieuwe lijst? Heb het idee van niet namelijk. Er waren volgens mij al meer meiden die het geslacht erachter hadden gezet.

Geplaatst

Japp heb ik net gedaan...Weet niet waarom, maar de Editor had gewoon de Smileys niet laten zien ...Wat raar

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

Zo ook even aangevuld!

Uitgerekend:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

11 november- Tweety83
VERRA
SSING

19 november - Nella

20 november - Jose
VERRA
SSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

16 augustus controle zkh 25 w 4d

Geplaatst

Hee Mutske fijn te horen dat alles goed gaat met jullie knulletje !!

Judith super dat alles goed gaat met beebje. Maar wat een stomme opmerking zeg van je schoonmoeder.

Daar zit je toch echt niet op te wachten? Probeer je er niet te veel van aan te trekken...

Tweety hoe gaat t met je? Nog steeds zo veel aan t hoesten?

Heb t lijstje ook even aangepast:

Uitgerekend:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

19 november - Nella

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

11 augustus - Danaa 27w 3d

16 augustus controle zkh 25 w 4d

25 augustus - Danaa 29 weken 3d

Geplaatst

Jose; 'gewone' kleertjes heb je bijna niet in maat 56, valt altijd heel erg tegen!! en als je wat vind is het vaak nog veels te groot!!

Zelf ben k erg van t wit, dus bij mij draagt t zolang t maatje 56 heeft veel wit aan (denk ik nu hoor ;-) )

Danaa; ja nog zo erg aant hoesten, vannacht ook weer veel wakker geweest en maar blaffen!! normaal heb je dit, bij n verkoudheid

is 1 of 2 dagen, maar k heb het al n week :-(

heb gisteren, toen Jaco thuis kwam, eerst is heel hard zitten janken, omdat ik me zo gammel en beroerd ervan voel, me hele lijf

doet pijn van t hoesten!!

maar goed, k hoop iedere dag dat het morgen beter gaat!!

Als je zo naar t lijstje kijk, zijn er toch maar bar weinig die hier (frequent) reageren!! er zitten namen tussen die ik helemaal

niet ken eigenlijk, omdat ze nooit 'aanwezig' zijn. Jammer, zou best willen weten hoe t met iedereen is!!

Geplaatst

Meiden, bedankt voor de opbeurende woorden.... doet me echt heel erg goed!!

Jose: Vandaag gelukkig beter weer!! Geniet er lekker van...

Leuk dat je voor een portfolio bent gevraagd, ik ben erg benieuwd wat ze voor je in petto heeft...

Heb je al je spulletjes in de woonkamer staan? Kun je er lekker vaak naar kijken! hihihi... ik loop ook echt zo vaak het kamertje in om even te kijken, dan stel ik mij helemaal voor dat hij er is en in bedje ligt of in het badje... Heerlijk!

Ik hou zelf wel van die boxpakjes, maar dan wel voor maat 50/56. Als hij nog zo klein is krijgt ie gewoon lekkere comfortabele kleding aan, het is al zo'n verschil met in de baarmoeder! Ik heb zijn eerste pakje gekocht van Koeka in antracietgrijs met een wit mutsje. Verder ook veel zachte dingetjes van babymexx, Koeka en de Hema! (hebben ook veel leuke dingen) Ik heb 1 spijkerbroekje gekocht van de H&M, lekker gevoerd en heel zacht.

Ik heb ook van noppies wel grappige dingetjes gezien trouwens, maar daar moet je wel van houden het is nl. vrij heftig wat ze voor de winter hebben.

Mutske: Zo, terug van weggeweest?? (en dan bedoel ik het forum... hihihi)

Wat een gedoe met je werk... succes bij de bedrijfsarts.

Gefeliciteerd met het feit dat het een jongen wordt.... Weer een knul dr bij!

Tweety: Ik hoop wel voor je dat je je snel weer beter zal voelen en weer snel op de been bent, al is het een olifanten been..... hahahahahahaha! Grappie!

Ang3l: Het is weer beter weer, fijn voor je kleine meid! hihi...

Op die foto kijk ik idd wel blij he? (ondanks het ontbreken van make-up en haarstyling) Mijn man kan me altijd zo goed aan het lachen krijgen.... De schat!

Gister mijn baby weer veel minder gevoeld dan normaal... zal wel komen doordat ik gister zo'n a-relaxte bui had? Maar hopen dat het vandaag beter is. Ik merk dat ik toch nog wel heel erg snel onzeker ben...

Ik zal het lijstje ook nog even aanpassen.

Fijna dag allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden