Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, omdat jullie te laten weten dat ik de aankomende tijd even niet actief aanwezig zal zijn....

Gisternacht is namelijk, toch nog onverwachts, mijn schoonmoeder overleden op 71-jarige leeftijd.

Mijn man was varen en gelukkig was hij net op tijd om afscheid te nemen, want 30 minuten nadat hij er was is ze overleden...

We zijn met alle broers en zussen druk met het regelen van van alles en nog wat en as zaterdag zal de begrafenis zijn.

Uiteraard zijn we intens verdrietig, helemaal omdat ze onze kleine meid nu niet meer zal meemaken....

Maar mn schoonmoeder heeft keihard gevochten en heeft helaas niet kunnen winnen...

Ze heeft nu eindelijk rust en is na 25 jaar weer bij mn schoonvader...

Liefs Ilona

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Ilona wat erg! Toch nog zo onverwacht!

Ja het is heel erg te beseffen dat ze jullie kindje niet zal meemaken..

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze verdrietige tijd..

dikke knuffel!!

Tweety je leest dit niet meer maar ik wens jou en je man een super fijne vakantie !!!

Jose succes met verbouwen! Wat gaan jullie doen?

Hier alles redelijk goed. De kleintjes bewegen steeds meer en heviger, tis soms net een kermis hihi.

Ik ben al een weekje 'ziek' thuis, heb echt geen energie.

Mn benen raken heel snel verzuurd, zelfs al na 100 meter rustig fietsen!

Moet zeggen dat ik het wel een heel verschil vind, één of twee kindjes in mn buik.

Ben ook al meer dan een week verkouden (en dat ben ik normaal nooit) dus ik doe

het lekker rustig aan.

liefs Danaa

Geplaatst

Ach lieve Ilona wat een triest bericht, zit hier met vochtige ogen... vooral dat ze jullie kleintje niet meer meemaakt, ik weet hoe dat voelt (verloor mijn vader ook een jaar geleden terwijl we "bezig"waren) Heel veel sterkte aan jou en je familie de komende tijd met alles regelen. Ik hoop dat jullie een mooi afscheid kunnen regelen voor haar, maar doe je rustig aan voor je kleintje, het is allemaal wel veel hè. Ik vond het mooi te lezen dat ze op je man "gewacht"heeft, hoop dat het hem ook wat troost geeft. Hou je taai hè!

Geplaatst

Hee meiden wat is het rustig hier !

We hebben een wandelwagen!! Nou ja bijna dan, moet m alleen nog bestellen. Het wordt de easywalker duo

via ING rentepunten is ie heel goed betaalbaar!! Scheelt echt bijna de helft.

Jammer is wel dat ie maar in 3 kleuren te verkrijgen is

rood, olijfgroen of navy blauw. Denk dat ik voor de olijfgroene ga. he he eindelijk...

Hoe is t verder met iedereen?..

Geplaatst

Hallo meiden,

hier gaat het niet echt goed. Ik houdt me ook rustig met het schrijfen want ja, het is niet zoals het moet. Jullie weten toch van me 20 weken Echo, dat het Bebe te klein was. Nu was er vandaag de kontrole echo en de 2de schok. Binnen deze 10 dagen is ons jongetje maar 52 gram aangekomen. Veel te weinig. Verder was alles weer helemaal goed van de organen te zien en hij bewegt heel erg veel, is dus heel aktiev. Maar hij is te licht en te klein. Dus is er vanmorgen nog een Vruchtwaterpunktie gedaan worden en we krijgen de uitslag diensdag. Ik hoop zo dat de uitslag goed komt. Ik voel me zo rot op dit moment. Nu ben ik zo ver gekomen en dan dit. We weten al, als hij Trisomie 13 heeft, is de kans heel klein, dat hij overleeft en zou nog tijdens de zwangerschap overlijden. Maar ik wil er natuurlijk niet aan denken. Maar er is een kleine kans omdat hij niet goed groeid. Maar toch zei ze ook verder bestaat ook de kans, dat het maar een klein ventje is en verder niets aan de hand is...Maar dat horen wij pas diensdag dan.

Jullie allemaal een fijn weekend en fijne vakantie aan die, die het nu hebben....

Liefs Sylvia

Geplaatst

Ooohh sylvia... Wat een onzekerheid!! Ik hoop zo voor je dat alles toch helemaal ok blijkt te zijn dinsdag... Wat een spanning. Ik duim voor je voor sterkte.Heb je trouwens toen geen nekplooimeting/combitest laten doen? Ik kan het mij even niet meer herinneren... Bij mij alles verder rustig, ik zit aardig op een roze (blauwe) wolk... Ben allerlei spulletjes aan het verzamelen en heb de babykamer samen met mijn ouders gewit en behangen, echt supercool en mooi geworden. Nu nog een kamertje uitzoeken!Bij de laatste vk controle afgelopen dinsdag nog een extra echo gekregen, het apparaat stond toch al aan zei ze... Echt leuk, heb even naar onze knul mogen gluren!Alles goed met iedereen verder?

Geplaatst

Lieve Sylvia ik moet t even kort houden, maar ik wens je heeeeel veel sterkte.. Het is niet niks om

in zo'n spanning en onzekerheid te zitten.. Ik duim heel erg hard dat alles goed komt en dat jullie

ventje gewoon aan de kleine kant maar verder gezond is. dikke knuffel Danaa xxx

Geplaatst

Ilona nog gecondoleerd meid... Veel sterkte!

Danaa: wat goed dat je geslaagd bent in het maken van een keuze... Lastig he?? Ik ben nog steeds erg blij met de quinny buzz3, van de week ff met mijn vriendin op pad geweest en zij heeft dezelfde. Ik mocht even duwen en hij rijdt echt geweldig!!

Geplaatst

@ Juut, ja de combi test hadden wij in de 12de week. En alles was er prima. Geen kans op DWN Syndrom gehad volgens deze combi test...

Maar ja de echte chromosomen defekte zie je toch pas door de vruchtwaterpunktie.

Dank jullie wel voor het duimen. Kan het wel gebruiken ..... Ben erg verdrietig ........

Geplaatst

Oh jemig.... lieve Sylvia, wat heftig! Wat een onzekere periode gaan jullie tegemoet, bah! Logisch dat je hier even niet bent, je hebt wel wat anders aan je hoofd. Vind het wel heel dapper en fijn dat je je verhaal toch met ons hebt willen delen. Ik wens je veel sterkte en hoop van harte dat het gewoon een mini is en dat de uitslag a.s. dinsdag goed is.

Lieve Ilona, voor jou/jullie ook al zo slecht nieuws. Zo was er eerst een mooi lichtpuntje en nu is het toch hard gegaan. Vreselijk dat je schoonmoeder er niet meer is, maar ze heeft nu wel haar rust gevonden. Voor jou en je hubbie ook heel veel sterkte.

Jullie hebben beide een dikke kn uffel verdiend.

Danaa,.... gelukkig ook nog een beetje goed nieuws! Je hebt eindelijk de keuze voor een kinderwagen kunnen bepalen haha. Super joh!! En wat heerlijk dat je nog punten had, is toch altijd weer fijn shoppen ;)

Kun je weer een hoop andere leuke dingen kopen :)

Hier gaan we morgen een lekker weekendje weg met z;n 2, nou ja....3 dan hè ;)

Ben ik wel aan toe, even genieten van elkaar na deze heftige periode.... en dan genieten van de mooie momenten die gaan komen :)

Liefs

Geplaatst

Dank je Danaa :) We gaan een paar dagen naar Drenthe... heerlijk. Zo de tas inpakken en dan straks rustig die kant op.

Sylvia, ben je een beetje de nacht doorgekomen?

Geplaatst

Ga ik doen!!! Weg met die vieze, gore....((#@@@*#*# Ik walg ervan, bah!

Je zou ze een kogel door hun hoofd schieten, zit je misschien een jaartje, maar het is het wel waard. Zeker nu zoiets getolereerd wordt in dit steeds erger wordende landje.

Dit is toch niet normaal, wanneer gaan die ogen eens open van die corrupte, politieke mensen. Het zal je eigen kind maar zijn.

En als het hen dan overkomt, dan kan het ineens allemaal wel van de aardbodem verdwijnen, bah... Ik houd erover op, het maakt me kwaad!

Geplaatst

Hallo Jose, fijne vakantie wens ik. Die nacht was verschrikkelijk....Heel veel pijn in mijn buik door de punktie en 1001 gedachten in mijn hoofd. Het is om gek te worden...

Ik heb trouwens nog gegooglet en op I-Net gevonden dat het ook een Plazentainsulfienz (ofzo) kan zijn. Dat betekend dan, dat het Baby niet genoeg voedingsstoffen krijgt, maar verder gezond is. Maar doordat ie niet genoeg voedingsstoffen krijgt blijft ie iets achter. Meestal worden de vrouwen in het ziekenhuis opgenomen en zijn onder de kontrole en het word vroeger als de normale termijn de geboorte ingeleid of met keizersnede gehalt . Deze kinderen zijn dan wel te vroeg maar overleden gewoon en kunnen dan weer verder groeeien.

Nou dat makt wel een beetje hoop vindt ik, als het maar gezond is en overleeft....

Liefs

Geplaatst

Heb het lijstje even opgezocht:

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :bcbbboy2:

11 november ??? - Ang3l :bcbbboy2:

11 november- Tweety83
VERRA
SSING

19 november - Nella

20 november - Jose
VERRA
SSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

11 juli - Danaa 23w (8e)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

28 juli - Danaa 25w 3d (9e)

29 juli - Jose 23 w 5 d

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Geplaatst

Zooooo, ik denk heb heel wat bij te lezen, dus not haha! Na een weekendje weg, is het hier wel heel rustig geweest.

Wij hebben in ieder geval een heerlijk weekendje gehad, heel actief geweest, maar ook heel gezellig en genoten met z'n 2.

Vrijdag nog naar een babydump geweest in de buurt:

* luiertas*flessenset*sterilisator*dekens*aankleedkussen*hoezen voor aankleedkussen*klamboe*piekstok*hydrofiele luiers* hydrofiele washandjes.

Een hele waslijst dus haha.... kost een paar centen, maar dan heb je ook weer wat.

Hier nog even opruimen, want morgen weer aan het werk ai, totaal geen zin!

Geplaatst

Sylvia, veel sterkte meid! Ik hoop op n mooie uitslag voor jullie beeb dinsdag. Kan me je spanning heel goed voorstellen. Ik duim voor je!

Mees

Geplaatst

Wat fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad Jose!

En wat super dat jullie zo goed geslaagd zijn, leuk he al die inkopen doen!

Vanmiddag echo, zin in om onze 2 kruimeltjes weer te zien!

Geplaatst

We hebben een mooie echo gehad! De kindjes liggen prima op schema en wegen nu iets meer dan 500 gram.

Op de foto zie je kindje I met boven het buikje een voetje van het andere kindje. Grappig !!

[ATTACH=CONFIG]1727[/ATTACH]

Sylvia alvast heel veel sterkte voor morgen, ik zal aan je denken en uiteraard

héél hard duimen dat alles goed is...

O en Mutske ik zie nu dat jij morgen de 20 weken echo hebt dus voor jullie

ook heel veel succes !

X Danaa

Geplaatst

Hoi meiden, dank jullie allemaal voor jullie duimen....

Ze hebben ons net gebelt. De sneltest utslaag is binnen en het was alles prima in orde:happydance:

Ze zei dat we volgende week nog de lange uitslag krijgen, maar dat we nu niet ongerust moeten zijn omdat

deze sneltest geen een chromosomen defekt laat zien.

Dus nu kunnen we geruster woensdag na duitsland rijden zonder altijd te denken wat er aan de hand is.

Maar, het is nog niet voorbij. Het worden nu nog andere tests gedaan, zoals de plazenta gecontroleerd, of daar iets mis me is en hij daarom niet genoeg voedingsstoffen misschien krijgt.

Maar dat is dan pas volgende week weer. Dus nu eerst ff lekker van de vakantie genieten en van ons zoontje :happy:

Ik wens jullie allemaal een fijne avond

Liefs

Sylvia

Geplaatst

@ Jose: Zo, lekker wezen shoppen!! goed hoor, echt leuk om mee bezig te zijn he?

@ Danaa: Fijn dat alles goed is en dat je lekker op schema ligt!

@ Sylvia: Nou, das iig een opluchting! Probeer je een beetje te ontspannen en laat je hubbie je lekker verwennen en vertroetelen... Ik duim ook voor je dat het allemaal goed is.

@ Mees: Hoe is het verder met je?

Geplaatst

Oh yes Sylvia, wat een opluchting... er zal een zware last van je schouders vallen. Ook al ben je er nog niet helemaal, dit is weer een stap in de goede richting. Gelukkig maar!!!

Danaa, hoe cool is dat jouw foto hihi... en wat doen ze het goed zeg. Genieten!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden