Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou Ilona je hebt goed je best gedaan met lezen ! Het zal een zware tijd voor jullie zijn geweest,

en nog steeds natuurlijk. Mijn schoonmoeder is afgelopen december overleden, en mijn man heeft het

er nog steeds heel moeilijk mee. Eigenlijk kreeg hij pas na een paar maanden echt het besef dat ze

er niet meer is. Wat hij ook moeilijk vind is dat de meeste mensen denken dat hij er nu wel overheen is,

terwijl hij het juist heel moeilijk heeft. Vandaag is haar verjaardag, we komen straks met de hele familie

bij elkaar. Mn man gaat dan zijn zus en broer vragen of ze peetoom en peettante willen worden!

Ben benieuwd hoe ze zullen reageren !!

Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd!

Wat een super mooi kamertje krijgt jullie meisje! Echt heel gaaf.

Fijne dag meiden xxx

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sow dan, Ilona; Jij had n hoop in te halen, maar wat knap dat je op iedereen wist wat je moest reageren....offe....zat je stiekum

aantekeningen te maken zeker?? ;-)

Jose; ik had gisteren overdag n betere dag gelukkig, had voor t eerst sinds n week weer wat meer door kunnen slapen.

maar de beterschap was maar ff.... gisteren avond, k lag in bed, sliep al..half uurtje denk ik, werd ik weer wakker van m'n eigen

hoesten, zo'n erge hoestbui gehad dat ik wéér al m'n eten er uitgespuugd heb (ben al 3 KG. afgevallen)

Heb toen maar paracetamol wezen nemen. Verder mag je er niks voor, normaal, als je niet zwanger ben, krijg je iets van

codeíne tabletjes, maar dat mag nu dus niet!! Helaas helaas, want 'k heb genkneusd gevoel bij m'n ribben van t hoesten en m'n hele lijf doet zeer....

al vanaf vorige week donderdag :-( maar als t volgende week nog niet over is ga ik naar de huisarts hoor, dan verzinnen ze er maar wat

anders op, knap zo nooit op!!

k ben t ook niet gewend meer.... vroeger (tot n jaar of 23) was ik vaak verkouden/hoesten etc. maar de laatste jaren eigenlijk nooit

meer, zelfs als Jaco verkouden is, fiets ik er meestal langs heen, gelukkig. Maar sinds m'n zwangerschap ben ik nu al voor de 3de keer verkouden!!

daaraan merk ik écht dat m'n weerstand minimaal is!!

Hoe wast in de SPA?? heerlijk zeker??

is je afdak al klaar of heb je onder de sterren hemel gezeten??

Gaaf man!!

Geplaatst

Mooie babykamer hoor Ilona! Wel grappig want we hebben idd behoorlijk dezelfde smaak... Mijn buurvriendin heeft dezelfde babykamer en ik heb hetzelfde badje! Ik heb expres geen hoogglans kamertje genomen, anders had ik zowat een kopie van haar kamertje. Zij heeft nog naar het behang staan kijken wat ik nu heb en wij hebben ook nog gedacht aan brede grijze en witte strepen, maar dat heeft zij op de muren! Lekker origineel zijn we allemaal! hahahaaha

Tweety: Gek genoeg ben ik niet zo'n vleeseter meer sinds ik zwanger ben! Wel vis, maar vlees?? YUK! En ik vind idd alles zielig... Ik zag laatst een vrachtwagen waar allemaal veertjes uit kwamen waaien! Zat helemaal vol met kippen en was behoorlijk open, wat moeten die kippen wel niet denken? al dat verkeer en die denderende vrachtwagen waar ze met zijn allen in gepropt worden.... echt zo zielig!! vreselijk gewoon...

Ik heb die huilbuien ook niet echt veel, maar ik ben wel een megasoftie geworden! af en toe heb ik wel een traantje, maar een waterval is al wel weer een tijdje geleden.

Ik heb trouwens wel eens gehoord dat iemand zichzelf een paar gekneusde ribben had gehoest... Gaat het nog een beetje?

Jose: Wat leuk, een geboorte kaartje uitkiezen... Wij hebben wel een idee maar nog niets gekozen. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen.

Mijn man heeft een reclamebureau en die gaat zelf iets maken, een idee van mij dus ik hoop dat het gaat lukken. Bij onze bruiloft hadden wij flessenpost met zand uit scheveningen waar wij ook getrouwd zijn op het strand.

Ik vond trouwens die foto zo leuk met die buikschidering, moest gelijk aan jou denken! Ik hoop dat je vriendin ook zulke mooie dingen kan maken...

Nou meiden, een fijne dag allemaal, ik ga vandaag naar Dancevalley.... Laatste keer naar een festival voorlopig! Ik hoop dat het weer goed blijft en ik ben benieuwd hoe ik het vind met een dikke buik!

Geplaatst

hihihi... ja idd! jij ook een fijne dag... Ik zal wel ff wat foto's proberen te maken, als ze leuk genoeg zijn zet ik er wel ff 1 op het forum ook! hihihi

Bye!

Geplaatst

Oh Judith ga je naar dancevalley!! Wat gaaf! Daar had ik ook zo'n zin in, lekker helemaal los gaan,

maar dat had ik echt niet meer gered. Ben al aan t hijgen als ik de trap heb opgelopen..

oooooooit wil ik ook weer naar een aantal van die evenementen.

Ben benieuwd naar je foto's. Veel plezier enneh, niet te hard springen he ! ; )

Geplaatst

Hihihi... Nou, ik denk dat het voor mij een heel rustig feestje wordt! Ik kon het toch niet laten... We zien wel hoe lang we blijven.

We gaan ook altijd naar extrema, dit jaar voor het eerst niet. Dance parade ook al 2 x niet... We moeten wel een beetje blijven feesten hoor!!! Woehoe!!!!!

Bye allemaal!!

Geplaatst

Ilona, knap hoor... 11 pagina's bijlezen en ook nog ff op iedereen reageren. Hopelijk kun je de komende tijd lekker meekletsen, maar voel je vooral niet verplicht.

Tweety, ja ze zeggen wel eens, dat je weerstand veel lager is als je zwanger bent. En als je dan ziek bent, het ook nog eens 3x zo lang duurt voordat je er bovenop bent.

De SPA was heerlijk, lekker romantisch met z'n twee. We hadden hem op 34 graden ingesteld, ff lekker bubbelen. Maar niet te lang, want ik kreeg steeds kramp... ennuh die kleine in mijn buik werd er druk van haha.

Judith, feestbeest ;) Leuk toch, nu kan het nog ;) Ja en pas over jaren weer, als jullie kleine ukkepuk een jaartje of 18 is? Tuurlijk moet je je feestjes blijven brouwen, zeker zolang het nu nog kan. Ben benieuwd hoe het was en of je het een beetje hebt kunnen volhouden.

Hier vanmiddag me scheel gekocht bij de Babydump en Prenatal... heb ineens genoeg kleding mt. 56. En ohhhhhh, ik heb zoooooo'n leuke winterjas voor de kleine gekocht, echt te leuk gewoon.

Verder toch de aerosleep aangeschaft, blijft een prettig idee! Daarnaast een bellywarmer aangeschaft, blijft alleen maar 4 uren warm. Aan de andere kant, in het begin voed je ook zowat om de 4 uur. Dan het ding ff 3 min. in stopcontact en hij is weer 4 uren warm. Ik zag het wel zitten in ieder geval. Een gewone kruik schaffen we ook aan, maar alleen om even het bedje op te warmen en voor in de kinderwagen.

Bij de Wij zaten leuke kortingsstickers en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Ook nog een babyfoon gekocht en nog wat dingen. Theoretisch kan het komen, maar.... daar gaan we nog maar even niet vanuit.

Dinsdag komen de meubels, kan niet meer wachten haha.... dan kan het echte inrichten beginnen :) Ben alleen zelf niet thuis als de meubels komen, maar mijn man redt zich prima.

Geplaatst

Hallo meiden,Net terug van een babyshower! Was echt heel gezellig en ze had niets in de gaten... Ze was compleet verrast! Die vriendin is nu 34/35 weken zwanger en het begon al te rommelen vandaag.Lekker aan t shoppen geweest jose? Lekker hoor... Nu bijna je babykamer en dan lekker inrichten!Dancevalley was trouwens erg nat en modderig, maar wel leuk. Ik weet alleen niet of ik nog een keer zwanger zou gaan... Die bassen zijn soms toch wel behoorlijk hard en daar ga ik dan niet graag instaan! Ik ben dus geen een tent in geweest!! Hihihi... Maar het was wel leuk.Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hey Judith, wat leuk een babyshower voor je vriendin, helemaal als ze helemaal niets doorhebben!!

Die kleine van jullie heeft nu al een favo muzieksmaak, boem, boem.... hij danst nu vast nog even door na al die bonkende herrie ;)

Je hebt het in ieder geval leuk gehad, daar gaat het om, maar kan me voorstellen dat het ook vermoeiend is geweest. Je bent jong en je wilt wat.

Ennuh, ik ben zeker lekker aan het shoppen geweest, niet normaal meer, het geld bleef uit de portemonnee rollen hihi....

Vandaag ook besloten dat onze kleine 2 namen gaat krijgen, waren we eerst niet voor... zouden gewoon voor 1 gaan. Maar het klinkt zo leuk!

Nou we gaan zo maar even eten, weer niet gezond bah..... maar ja... het is zondag en ik ben heel lazy!!

Geplaatst

Lekker he Jose om flink te shoppen ! En zo leuk om thuis alles te bekijken.

Is toch leuk om voor 2 namen te gaan! Willen jullie het kindje dan alleen bij de eerste naam noemen?

Ben benieuwd...

Onze kindjes krijgen 2 doopnamen.

Ben je weer een beetje bijgekomen Judith? En meteen een babyshower er achteraan,

ben je niet helemaal gaar nu? Wel leuk dat het zo'n verrassing was!

Daan ligt nu even te slapen, kan ik mooi ff rusten achter de laptop..

Geplaatst

Danaa, dat is vast geen straf.... ff rusten achter de laptop ;)

Wat leuk, jullie geven ook 2 namen... worden de kindjes ook gedoopt?

Hier inderdaad 2 namen, maar we noemen het kindje gewoon bij de eerste naam. Het is vooral handig voor initialen. Omdat we toch de andere naam ( van het andere geslacht) achter de hand willen houden en deze ook met dezelfde letter begint. Dan wordt het zo lastig met de post, vandaar 2 namen... hebben we dat de wereld uit geholpen.

Loop wel erg op de feiten vooruit, maar ooit hoop ik dat we een 2e mogen krijgen. Ondanks dat ik weet dat we gezegend zijn met deze zwangerschap en er helaas nog zoveel meiden hier op het forum zijn die nog steeds met lege handen staan.

Hoe zit het met de andere meiden, zijn jullie er al over uit? Welke naam en of het 1 of 2 of misschien zelfs 3 namen worden?

En ze zeggen wel eens, als je zwanger bent, moet je gezond eten... Nou daar houd ik me echt niet aan, probeer wel per dag 1 stuk fruit te eten, maar that's it!

Ben wel benieuwd hoe jullie dat doen.

Geplaatst

@ Dana – Ik kan me heel goed voorstellen dat je man het er nog steeds heel moeilijk mee heeft, want het besef komt idd pas later.

En wat een mooi idee dat jullie op haar verjaardag met de hele familie samen komen!!

Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe zijn broer en zus reageerden op de vraag of ze peetoom/tante wilden worden!?!

@ Tweety – Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt en je ribben wat rust hebben gehad!

@ Zjoediezzz – Thanx en we hebben gewoon allemaal een supersmaak J!!

En met een man die op een reclamebureau werkt, wordt jullie geboortekaartje ook vast helemaal top!!! Ik ben benieuwd!!

Wat jammer dat Dancevalley zo nat/modderig was en die kleine zal nu idd nog lekker nabonken in je buik!! Hihi!!

@ Jose – Wat heerlijk dat je zo veel spullen hebt gekocht voor jullie kleine uk!! Zo wordt het steeds ’echter’ hè?!

En dinsdag (als de babykamer wordt geleverd) kan je lekker beginnen met het inrichten; dat wordt genieten!!!

En daarna natuurlijk lekker relaxen in de SPA!!!! J

Leuk ook dat jullie uit de (2) namen zijn!! Onze uk krijgt ook 2 namen en de eerste naam wordt dan de roepnaam!

En nu ik vakantie heb, schiet het gezonde eten er ook regelmatig bij in hoor!! Ik ben blij te horen dat ik dus niet de enige ben!!!

Wij zijn vanavond naar het optreden van Ben Saunders hier in Schagen geweest (was TOP!!) en zitten nu lekker te relaxen op de bank!!

Fijne avond nog!

Geplaatst

Hihi Ilona, was vast gezellig of niet dan? Nog getroffen met het weer zeker? Binnenkort begint de 2e versie, vind ik altijd zo jammer. Dat er weer een hele rit 'herhalingen' achterna komen.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er hier meiden in dit topic zijn die toevallig dezelfde naam gaan geven....maar ja, dat blijft een verrassing natuurlijk!

Geplaatst

Jose; Wij gaan onze beeb alst n meisje is 3 doopnamen geven, en bij n jongen 2.... en dan van die doopnamen fabriceren we n roepnaam zeg maar!!

de meisjesnaam zijn we al uit. Jongensnaam nog niet, tenminste, ik wel, maar Jaco weet t nog niet of die die naam wel leuk vind, dus ik heb

gezegd dat dit het gewoon is, mits hij met een nóg leukere naam aan komt kakken ;-)

het hoesten is aant afzakken nu gelukkig. Heel soms nog ff n hoestbui, maar die is wel te overleven.......

zit nu alleen tegen n blaas ontseking aan...... :-( dordat m'n weerstand zo laag is, rol ik van t één in t ander.....

vandaag maar veel drinken, vitamine C tabl. vreten en hopen dat ik er dan doorheen rol.... en anders ga k morgen ochtend

ff m'n urine weer weg brengen, krijg k n kuurtje als t zo is!!

Over gezond eten..... nu, int gewone ritme eten we meestal 4 dagen aardappels en groente, op vrijdag eten altijd iets

makkelijks...pizza ofzo...zaterdag friet en zondags groentesoep met gebakken aardappels.

In de vakantie gingen we iedere avond uit eten daar, maar echt gezond eten ging daar amper, dus ik at gewoon fruit en

vitamine pillen.

Bij ons dus ook écht niet elke avond super gezond eten op tafel hoor, net hoe t uit komt!!

Geplaatst

He ladies,

Pfffft hou op over namen. Voor een meisje waren wij er heel snel uit, maar het is dus een kereltje en nu komen we er helemaal niet uit....

We hebben allebei een andere naam die we heel leuk vinden, maar de ander niet, dus dat wordt lastig.

Nu zijn we op zoek naar een volledig nieuw alternatief, maar het schiet nog niet op.

De kleine man moet niet te vroeg komen, want dan wordt het een kindje zonder naam :happy:

Wij gaan voor 1 naam en t liefst een beetje stoer en niet te populair. Iemand nog leuke ideeën???

Onze vakantie is heerlijk geweest trouwens. Ging best goed dat slapen op een luchtbed hahaha

Wel blij dat ik een tip had gekregen over een "plasemmer", anders had ik elke nacht naar de wc's kunnen hobbelen!

Op de terugreis zijn we nog 2 nachtjes naar Parijs geweest, heerlijk.

Leuk geshopt voor de kleine. Een heeeeeeel stoer rood/bruin baseball achtig jasje gekocht. Zo leuk.

Qua eten proberen wij wel redelijk gezond te eten, maar wij hebben ook altijd 1 dag in de week patatjes en zondag altijd

gewoon een soepje met broodje of zo.

Hoe is t met de kilo's van iedereen? Ik ben nu 24,5 week zwanger en 7 kilo aangekomen. Heb eigenlijk geen idee of dit nou veel of weinig is....??

Zal ff kijken of ik een buikfoto kan plaatsen

[ATTACH=CONFIG]1941[/ATTACH]

Deze is van in de vakantie, 23 weken of zo...

x

Sammy

Geplaatst

Sammy; Hóe herkenbaar!!Het naamprobleem.... mijn man vind de naam die ik heb niet leuk en dan komt hij

weer met domme namen aanzetten (in mijn ogen dan....) maar... eigenlijk vind ik gewoon dat ik het mag kiezen...

k had nl. ook een andere meisjesnaam, en hij heb deze meisjesnaam uitgezocht (die ik ook wel errug leuk vind) dus

hij de meisjesnaam, ik de jongensnaam!!

haha...we zien t wel...we hebben nog ff de tijd!!

Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie achter de rug hebt joh!! lekker genieten dus!!

je hebt een super mooi buikje!! Je draagt het ook mooi naar voren!!

7 Kg. is wel gemiddeld hoor, niet té veel, niet té weinig!!

k ga morgen weer wegen, k was juist weer afgevallen omdat ik ziek was geweest, maar

vorige week zat ik aan de 6,5Kg. (25,5 week)

m'n vriendin (die vrijdag uitgerekend is) is nu al 23 KG. aangekomen...pffffft.... khoop

dat me dat bespaard blijft.... toch ziet ze er niet modderig uit ofzo, écht gewoon een mooie buik

van voren, en nu houd ze ook wel meer vocht vast met de warmere dagen!!

Fijne dag

Geplaatst

Tim's broer en zus waren erg verrast toen we hun zaterdag vroegen peetoom en tante te worden!

Zijn zus moest zelfs een traantje wegpinken.

Zaterdag gaan we mijn moeder en broer ook vragen peetoom en tante te worden! Dat zullen ze helemaal

geweldig vinden en ben benieuwd naar hun reactie.

Jose onze kindjes krijgen naast de roepnamen ieder 2 doopnamen. En we laten ze idd ook dopen!

Wie gaan nog meer de kindjes laten dopen?...

Sammy fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, waar zijn jullie geweest?

Tweety gelukkig dat het hoesten aan t afzwakken is. Heb je veel pijn bij t plassen?

Ik ben nu 8 kg aangekomen. mn gewicht schiet nu wel in een keer omhoog.

Vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld, ik heb af en toe een enorm harde buik die zeer onprettig

aanvoelt, dan doet mn hele buik pijn en daarbij lijkt t of mn keel wordt dichtgeknepen en voel ik

mn hart door mn hele lijf tekeer gaan.

Kan het moeilijk omschrijven maar het voelt heel eng aan.

Volgens de verpleegkundige ontstaat dat benauwde gevoel als de kindjes heel druk zijn en kan het geen

kwaad zolang ik ze maar goed voel bewegen en geen vocht of bloed verlies.

Ik mocht altijd langskomen maar ben wel weer iets gerustgesteld.

Vanmiddag naar Harry Potter !!

Geplaatst

Hoi Ilona,

Dankjewel! Ja, ben zo blij dat ik niet meer misselijk ben. En alles goed met ukje. Heerlijk hoor. En nu eindelijk ff een paar dagen (bijna) vrij. Super!

Wat een mooie babykamer hebben jullie. Prachtig! Wij moeten nog beginnen; heb er wel zin in hoor. Zie al zoveel mooie foto's langs komen.

En wat een moeilijke tijd voor jullie. Afgezien van het gemis, moet er ook zoveel geregeld worden. Dat maakt het extra zwaar. Veel sterkte nog he!

Danaa, kan me voorstellen met 2 ukken in je buik dat het veel zwaarder is. Wel fijn dat ze je konden gerust stellen.

Ons kindje wordt ook gedoopt!

Sammy, fijn dat je n leuke vakantie hebt gehad! Ja, lijkt me heel handig, zo'n plasemmer. En mooie buik heb je.

Wat betreft de kilo's. Ik ben nog steeds veel lichter dan voordat ik zwanger werd. Draag nog steeds kleinere maten. Dat komt omdat ik de 1e 4 maanden misselijk was. Maar nu gelukkig niet meer :-)

Wel apart hoor; de hele tijd zeggen mensen: meid, wat ben je toch slank geworden. (weten niet dat ik zwanger ben)

En volgens mij is 7 kilo trouwens niet veel hoor. Want we zijn al over de helft.

Over een paar weken begint de zwangerschapsgym. Vandaag belde ze. Heb er veel zin in!

Liefs, mees

Geplaatst

Sammy, dus een fijne vakantie gehad, super! Mooie buik hoor, groeit ook al lekker en net als Tweety zegt, je draagt het echt naar voren.... een kereltje dus.

Wat een dilemma als je niet een leuke naam tegenkomt. Stoer uh......houd je van kort of lang? Zal mijn brein eens de vrije loop laten dan.

Tweety, bij jullie hetzelfde verhaal.... zelf denk ik dat je een meisje krijgt, zegt mijn gevoel. Heb je 1 keer gezien... dus ben benieuwd haha. Maar ik vind ook dat jij de jongensnaam mag verzinnen haha.

Danaa, tjee wat vervelend, goed dat je toch even gebeld hebt en nu weer gerust gesteld bent. Ik heb wel de laatste tijd last van benauwdheid, maar ook dat hoort erbij. Dus laat staan hoe jij het ervaart met 2 ukkies in je buik.

Wij laten ons kindje niet dopen, mijn man heeft er helemaal niks mee.

Mees, niet meer misselijk, oh wat fijn! En binnenkort beginnen met gym, leuk hoor!

Hier nu een ander dilemma... kiezen tussen 2 geboortekaartjes ( eigenlijk 3) uit 8 boeken!!!!!!!!! Welke gaat het worden. En dan die gedichtjes, aankondigingszinnen, kraamzinnen....hangen me ook al de strot uit, lastig!

Voordat ik zwanger was, had ik het allemaal al bedacht, maar nu het dan echt mag.... zie je zoveel andere leuke dingen enmoet je dus een keuze maken.

We hebben nog even, maar ik wil het virjdag doorgeven, zodat ik het weer weg kan strepen, geeft me altijd wel rust. Dan weken in iets blijven hangen zeg maar!

Geplaatst

Sammy, komen ze ( zet die van mij er niet bij natuurlijk ;))

Boaz ( vind ik ook erg leuk)

Sem/Sam

Daan

Luuk/Luc

Luca (s)

Dennis

Stijn

Thijs ( hoor je veel)

Jesse ( hoor je veel)

Ruben

Lars

Thom/Thomas

Sepp

Nick

Niek

Jens

Milan

Jordy

Kevin

Dani

Jari

Valentijn

Benjamin

Bas

Bram

Job

Finn

Tja, kan nog wel even doorgaan ;)

Geplaatst

Danaa; Vervelend als je t zo benauwd krijgt!! K heb het wel n paar x in de kerk gehad (dan zit je zo stil en rechtop)

dat het ongeveer zo voeld, zoals jij t beschrijft...

Plassen doet zeer ja, en ook, als ik geplast heb... kom je van de wc en dan t idee hebben dat je nog steeds heeeeeeeeeeel

nodig moet.... maar goed, k ben goed aant spoelen vandaag met water/siroop en verse jus dus k hoop maar dat k m weg spoel!!

Wij laten ons kindje dopen!!

Wel n opluchting Mees dat je niet meer misselijk bent!!Erg he?als je dat iedere dag heb!! GElukkig heb ik daar geen last van gehad,

maar k heb het wel van dichtbij bij vriendinnen gezien....zo rot!!

Zie je ook geen buik dan? omdat mensen dan zeggen dat je zo slank ben??

Jose; Leuk, een meisje ;-) ben zo benieuwd wat er uit komt!! k heb zelf dat idee ook wel, een meisje, geen idee waar dat op

gebasseerd is hoor!! maar k denk het gewoon!!

Zie je nou?!!jij vind het ook al dat ik de jongensnaam mag verzinnen!! k zal het doorgeven aan de baas; 'Jose zegt het ook!!' haha...

Moeilijk he dat kiezen??!! k ga deze week denk ik ook ff wat boeken halen, ben zo benieuwd wat we kiezen....

Meestal kiezen Jaco en ik qua stijl wel hetzelfde maar dan net allebei n andere kaart (of behang/gordijn/etc.) meestal zoeken we dan tot

we de middenweg hebben gevonden, die we allebei leuk vinden!!

Gek is dat he?!Toen ik nog niet zwanger was, wist ik precies hoe ik dingen hebben wilde, nu ik zwanger ben, kies ik soms toch weer totaal

andere dingen als wat ik had gedacht!! Met gedichtjes etc. net zo... vind t best lastig om zoiets te kiezen!!

De jongensnamen die jij uitgezocht heb zijn wel heel erg leuk trouwens!!

de mijne staat er niet tussen!!

Geplaatst

Haha Tweety, even wat recht zetten :P:P Als Jacco de meisjesnaam heeft verzonnen, dan mag jij de jongensnaam verzinnen, maarrrrrr...... hij moet het wel wat vinden ;)

Maar als hij beide namen verzint, is niet eerlijk haha....

Ben erg benieuwd, onze jongensnaam staat er ook niet tussen. Ben altijd zo benieuwd of een ander dan toevallig dezelfde naam in het hoofd heeft.

Daar ben ik de afgelopen jaren best bang voor geweest, herkennen jullie dat?

Nou die kaartjes, pfffff lastig, we vinden ze allebei leuk ( dus Ron en ik), maar nu nog een keuze maken.....moeilijk, wat is wijsheid?

Hij zei al doen we een helft van de ene en een helft van de andere, de grapjas!

Nou ik zal ff een broodje eten, doeiiiii

Geplaatst

Hmmm Jose, ik lees het gewoon zoals het mij het beste lijkt :happy:

k denk dat hij er maar ff aan moet wennen, aan de naam....en anders wachten we tot ik bevallen ben!!

Scheelt hoor, dan zijn alle mannen zoooooooooo mee gaand :laughing9:

Heb ik ook wel ja, dat ik (vooral binnen de vriendengroep, waar we op t ogenblik met z'n 4en zwanger zijn) bang ben

dat hun net onze naam ingepikt hebben!!

Afwachten maar!! Soms sta je er verbaasd over hoe n ander soort naam mensen toch weer kiezen als wat je verwacht

bij bepaalde types!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden