Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011


angel

Aanbevolen Berichten

ff een update weer :)

 

UITGEREKEND:

 

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

 

 

ECHO:

6 juni - Danaa 18w (6e)

6 juni - Zjoediezzz intake verloskundige (17 wkn + 3 dgn)

15 juni - Jose controle vk

16 juni - Tweety Controle Verloskundige (18/6 wkn)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

20 juni - Ilon@ 18 weken - uitgebreid intakegesprek gynaecoloog

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

29 Juni - Debbie 21 weken 2d (20wkn echo en naar de gyn) (5e)

1 juli - Jose 20-weken echo SEO

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Mijn Echo is 4 weken geleden, dus ik kon nog helemaal niets zien. Maar ik hoop dat ik het 27 Juni krijg te zien :happy7:

 

Lekker weer vandaag. Misschien ga ik zo meteen met dochtertje en man naar de beach...

lekker van het weer genieten

 

Fijne dag nog

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he ladies, wou even melden dat we de komende dagen eindelijk ècht gaan verhuizen.... pffff zie er tegenop omdat mijn lijf niet mee wil werken. Mijn bekken is een rampenplan, als ik te veel doe kan ik amper meer lopen. En tja je doet al gauw te veel met een verhuizing en een huis wat amper (lees nog lange niet) klaar is. Maar ik weet ook niet hoe snel ik weer internet heb in het nieuwe huis, je kent dat wel daar kan veel mis mee gaan. Dus eerder dan maandag als ik werk ben ik niet in de lucht.

geniet allemaal van het mooie weer dit weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ik heb een vraag. Ik had met beide zwangerschappen (mijn zoon en mijn dochter) niet een een striae en nu met deze zwangerschap heb ik al een paar op mijn buik ....Hebben jullie dat ook al? En ik vraag me echt, hoe dat kan zijn dat ik 2 kinderen heb zonder een streep over me buik of billen of been en nu in eens krijg ik dat :S

En het ziet er echt niet mooi uit ofwel ik speziaal Buik massageoil en creme gebruik .....

 

Liefs

Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutske heeeeel veel succes met de verhuizing, wat zul je blij zijn als het erop zit.. Neem optijd je rust!

 

Sylvia ik zou niet weten hoe het kan je het nu ineens wel hebt. Tja ze zeggen dat elke zwangerschap weer anders is.

wel raar dat je er eerder geen 'last' van had!

Ik smeer ook vanalles op mn buik maar meer omdat ik het leuk vind! Heb jaren in de winkelschappen naar die zwitsal

voor mama staan te kijken, hopend en duimend dat ik dat ook ooit zou mogen gebruiken en nu mag het lekker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutske, doe rustig aan hoor!! ik heb van de week ook lopen sjouwen en opruimen en ik was gesloopt!! Mijn lichaam kan veel minder aan dan voorheen... het viel mij erg tegen en woensdag versliep ik mij dan ook voor mijn werk, verschrikkelijk!

De afgelopen 2 dagen kan ik ineens onwijs uitslapen: ben net wakker!!! Terwijl ik al sinds de zzwangerschap niet later dan 8 uur uit bed ben.

Probeer dus niet te veel te sjouwen...

 

Ang3l: Wat gek!! Maar ik heb wel gehoord dat de ene zwangerschap de andere niet is... Ik heb op mijn boobs al hele flinke striae en smeren helpt tegen de jeuk, maar het helpt voor geen meter tegen de striae.... daar kun je eigenlijk weinig aan doen, maar wel gewoon lekker doorsmeren hoor!!

 

Vandaag al weer 17 weken!!! Gisteravond de baby weer gevoeld... zo gaaf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Danaa en zjoediezzz, ik weet wel dat iedere zwangeschap anders verloopt maar gek vindt ik het toch dat ik er ineens pas bij de 3rde zwangerschap het krijg. Mijn lichaam zou toch eigenlijk al na 2 zwangerschappen gewent zijn toch? Mja kan je toch niets aan doen. Ofwel ik echt een probleem darmee heb. Ik was altijd zo trots op mezelf dat ik na 2 zwangerschappen nog gewoon een bikini kon dragen zonder dat je zag dat ik al 2kinderen heb .... Maar dat zou denk ik voorbij zijn na deze... :(

 

Ja 17 weken. Is dat niet leuk zeg :D

 

Fijne dag allemaal

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutske; sterkte meid, En ook als je probeerd niet té veel 'te doen, dan doe je toch nog té veel..... tenminste dat is mijn ervaring.... hopelijk loopt het voorspoedig en kan je snel met de benen gestrekt genieten van je nieuwe huissie.

 

Sylvia; komt het niet omdat je nu ouder bent??? dat je huid minder elastisch is dat de vorige keren?? Lijkt me ook beroerd ja om te hebben, maar je doet er écht helemaal niks aan.... ja...accepteren ;-)

mijn vriendin (die ook best wel ijdel is) heb het ook bij d'r 2 zwangerschappen gehad, en gewoon toch n bikini aan gehad hoor.... alleen zorgde ze er voor dat die zó viel dat de striemen niet zo op vielen.

 

Juud; heb jij t alleen op je borsten??

wat voel jij als je de kleine voel bewegen??

 

ik voel het niet iedere dag, in ieder geval niet heel duidelijk.... soms weer is n paar bonkjes en dan ist weer weg, die keer daarop ist weer langer....

 

yes!!Vandaag 17 weken, dan zijn we nu officieel 4 maanden zwanger..toch?

 

Ik ben ziekies vandaag; bah!!moest vanmorgen werken, heb ik afgebeld.... ben vreselijk verkouden, daarbij té weinig slaap gehad de afgelopen dagen, had gisteren al heel de dag hoofdpijn (misschien ook wel omdat m'n bloeddruk te laag is) en dit gecombineerd met zwanger zijn.....dan voel je je eigen écht ziek gewoon!!!

Dus ik ga gewoon hele dag bankhangen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè getsie tweety, beterschap meid. Goed vna je dat je lekker thuis blijft.

 

Sylvia, ja, ik weet het ook niet... misschien groeit je buik nu gewoon veel harder dan de vorige keren? Aan de andere kant, het is niet ieders schoonheidsideaal, maar je krijgt er zo iets moois voor terug. Houd je daar maar aan vast ;)

 

Wij willen volgende week even gaan kijken bij Babypark. Maar weten jullie hoe het daar zit met garantie, in de zin van...stel dat het fout gaat....dan.....????? Krijg je je geld terug en kun je je bestelling annuleren?

Ik weet dat het bij de Babydump wel kan, ben wel even benieuwd.

 

Liefs en geniet van het zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tweety, beterschap en jij ook een beetje rustig aan doen he? Gelukkig is t lekker weer...

Striae idd alleen op mijn borsten en geen streepje te zien op mijn buik!! Gek he?? Misschien komt dat nog?

Eerst voelde ik ook een paar keer een bonkje (3x gevoeld) en gisteravond voelde ik iets kronkelen leek het wel!! Ik voel het alleen een beetje bovenin mijn bm, die is nu ook al flink omhoog gekomen trwns. Ik hoop het snel weer te voelen... Was echt zon rare gewaarwording!!

 

Gisterochtend trwns een soort van paniekaanval gehad: was aan t soppen en ineens moest ik echt vreselijk huilen met van die halen en snikken! Hoe moet dat nou straks als ik een echte dikke buik heb, kan ik het huis dan nog wel schoonhouden enzo... Hoe bedoel je nesteldrang?? Heb zelfs het gereedschap opgeruimd van de week!! Haaahaha...

Uiteindelijk was ik heel boos en is pat het huis uit gevlucht(!) arme man! En toen heel hard huilend mijn moeder opgebeld die mij geruststelde en beloofde me te helpen...

Wat een dag!!! Echt zo niets voor mij... Gelukkig is t nu over en kan ik weer lachen! Wat voelde ik me raar zeg... Hahahaha

Fijne dag allemaal... Ik ga ff bij mijn schoonmoeder buurten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juut;

Ja ik doe lekker rustig aan vandaag, leg met m'n pyama aan op de bank!!

 

wel herkenbaar, die buien. Zo kan ik me ook heel druk maken om t feit dat heeeeeeeeeel m'n huis schoon moet zijn voor November....hoe bedoel je gek??

En hoe moet dat als je straks n dikke buik heb? stel dát ik het heel erg in m'n rug krijg en het niet meer kan???

na ja...écht iets om je druk om te maken alvast!!hormonen????

 

ja idd. bonkjes...en soms voeld het écht alsof er iets beweegd van binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow geweldig jose, dat is natuurlijk volgende week zaterdag al?Grut, time flyes.... heb er onwijs veel zin in!! vanuit ons november topic gaan toch jij, Juut, Angel en ik mee? of nog meer??

Gezellig hoor!! lekker ff int echt kletsen....als we hier al leuk zijn, hoe leuk zullen we dan int écht wel niet ?!! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jullie denken echt nu al over schoon maken naar? Dat is echt gek hihihi....Nee dat heb ik echt nog niet. Met mijn beide andere kinderen had ik dat ook pas voor de geboorte en ik denk nu zou het ook niet anders zijn. Hahaha...

Maar ik voel ook heel erg goed mijn bebe...Iedere dag meerdere keer per dag. Is echt heel erg leuk....

Is ook niet meer als vlindertjes maar voel je echt schoppen van binnen....

 

Ik wens jullie een goede nacht...welterusten ik ga zo meteen slapen

 

Liefs

Sylvia

 

P.S. morgen zijn we 1 jaar getrouwd ...avonds lekker uit eten met dochter

 

Doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvia van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum. Maak er een mooie dag van... het weer heb je in ieder geval mee.

Enne.... bedankt dat Juut en ik gek zijn.....pfffft....word je zelfs hier al voor gek versleten...... ga lekker dan.... haha :-D

 

Ik heb het gisteren ook heel veel gevoeld, toen lag ik voor lello op de bank, dus ik was (lichamelijk) heel rustig, toen voelde ik het

heel vaak bonken en ploppen, echt om de paar uur ofzo.

k zei al tegen m'n man ' t wor n voetballer' maar m'n man dacht meer aan n boxer....

t gekke is, dat vlindertjes gevoel waar iedereen het altiijd over heeft, heb ik maar 1 keer gevoeld, voor derest meestal alleen het geschop....

k hoop dat vandaag de angelsound binnenkomt!!

 

van de week was ik ineens weer onzeker, iets wat aardig weg gezakt was, maar k voelde me weer net als in het begin, zo van 'stel dat het

met de 20 weken echo niet goed is' of gewoon ineens bang dat het al eerder niet meer goed is. Vond het wel raar van mezelf.... waarom nu

nog?? we hebben het bij m'n schoonzus van heel dichtbij mee gemaakt dat het met de 20 weken echo niet goed was (t kindje was toen overleden)

Terwijl ze met 18,5 week nog n goeie echo had!! dat was in de periode dat ik zelf nét die miskraam had, dus we hebben wel samen gerouwd zeg maar.

Ze heb dit ook al n keer eerder met 17 weken gehad.... ook via de echo dat het niet meer leefde.

En doordat ik n hele goeie band met haar heb, leefde ik ook wel heel intens mee met haar, net zoals zij altijd met ons mee leefde. En daardoor komen

die dingen die zij toen heeft mee gemaakt ineens bij mij terug!!

 

Fijne dag allemaal, ik doe nog niet zoveel vandaag, zo fit voel ik me nog niet!!

Vanmiddag lekker met m'n benen in de zon denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES YES YES

de angelsound kwam net binnen, en heb gelijk geluisterd.... zoooooooow gaaf om weer te horen, ik voel me gelijk weer n stuk zekerder!!!

Wat ben ik hier blij mee zeg... en dat voor 15 Euro via marktplaats.

ff wat anders... er zat wel n restje van die gel bij, maar die is bijna op, gebruiken jullie dat??moet je persé zoiets gebruiken?? ik heb nl. nog wel

andere gel in de kast staan van Aloé, voelt n beetje hetzelfde qua samenstelling....zou ik dat ook kunnen gebruiken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden