Ga naar inhoud

IUI behandeling

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Gwenn, ja ik ben toch ook wel nieuwsgierig hoe het met jullie vergaat.

Heel spannend je laatste IUI, ik hoop zo dat dit gaat lukken, we gaan er voor dat het deze x lukt.

Vind het heel knap van je dat je je er zo door heen slaat.

Ja ik ben nog steeds misselijk maar gelukkig lang niet zo erg meer, word steeds moeier, het lijkt wel of ik totaal geen energie meer heb, maar dat is minder erg.

Hey Suus, het kan zeker wel komen omdat je zo vroeg getest heb, ik heb toen precies op dag 14 getest, en toen kreeg ik maar een heeeeeel licht streepje,ik denk dat als ik 1 dag eerder getest had er niets was komen te staan, dat scheel weer 4 dagen met jou test, ik zou toch nog voorzichtig hoop houden.

Succes iedereen liefs Renaat

• Reacties 673
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Hoe gaat het ermee?

Iemand nog iets van Champietal gehoord die weet vandaag of morgen of de IUI is gelukt.

Ik heb nu toch echt alweer volop menstruatiekrampen, dus ga er vanuit dat vandaag of morgen mijn menstruatie echt doorbreekt.

Helaas mag ik volgende maand niet meedoen in de ronde ivm feestdagen die ze dan dicht zijn, stelletje .......:handbags:. Maar goed omdat er bij ons geen oorzaak is gevonden gaan we gewoon zelf aan de slag.

Succes allemaal

Geplaatst

Hi,

Nou ik hoefde niet eens meer te gaan testen vandaag, want de menstruatie is gisteren begonnen.

Wat een onwijze KL*TE zooi weer..........deze maand was alles positief........zit dus redelijk in een dippie.

In mei heb ik een tussentijdse afspraak met mijn arts en wil toch met hem gaan overleggen of het geen zin heeft om al op de IVF lijst gezet te worden.

Geplaatst

Hey,

Wat een kl*te nieuws weer allemaal......

Champietal, echt balen man, het voelde zo goed.....

Suus, belachelijk dat ze niets doen met feestdagen!

Bij ons doen ze dat wel, ik heb donderdag (hemelvaartsdag) mijn volgende IUI.

Het is erg snel gegaan deze keer, hij is heel hard gegroeid. Ik heb vandaag mijn eerste folikelmeting gehad en hij was al 19mm!! Dus vanavond pregnyl spuiten en dan gaan we er weer voor! Wel weer jammer dat er maar eentje meedoet waarschijnlijk, de andere was nog maar 14 ongeveer.....misschien als hij een groeistuip krijgt!!

Gwenn, alles goed gegaan met je IUI? de laatste......ik hoop echt dat het raak is deze keer!

Hildever, voor jou komt het nu ook steeds dichterbij....spannend!!

Sterkte weer allemaal!!

Geplaatst

Nou, ik hoop met je mee voor het groeistuipje!

Ja, het komt dichterbij... De legbatterij is in werking gesteld, zeg maar.... Volgende week eens even kijken hoe productief die legbatterij is.

Succes donderdag!

Groetjes

Geplaatst

Hoi Champietal,

Nou we zitten in hetzelfde schuitje hoor. Bij ons zag het er ook pos uit en ook weer niet raak. Vandaag ongi geworden. Wij kunnen volgende ronde niet meedoen ivm sluiten van het lab in het zkh. Moeten dus een maand wachten. Ik hoop voor je dat je alvast op de lijst mag voor ivf. Succes

Geplaatst

Hi iedereen,

Wat een sh#t nieuws Suus en Campietal...... Balen zeg.

Vind het ook belachelijk dat ze niets doen met feestdagen, net alsof je kinderwens daar rekening mee houdt. Campietal ga je je al op de wchtlijst zetten voor ivf, geen iui meer voor jullie?

Smile goed dat de folikel al zo groot is, misschien gaat de andere ook nog mee doen. (Je had er wel een paar van mij kunnen krijgen, ik had er ja veel te veel). Alvast veel succes a.s. donderdag met je iui, ik duim voor je!

Hoe is jouw iui gegaan vandaag Gwenn? Nu is het weer wachten op t bankje, ik hoop mee dat raak is! Ga je niet voor de 6e iui poging?

Hildever, wanneer ben jij precies aan de "beurt"?

Veel sterkte en succes,

Linda

Geplaatst

Hey Linda,

Weet het niet, ik verwacht volgende week een keer... Moet in ieder geval maandag weer terug komen om te kijken hoe het gaat met mijn legbatterijtje!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hoi allemaal,

Renata jammer dat je moe bent,maar gelukkig voel je je wel alietsje beter.

2 mei weer een echo spannend weer hoor,lijkt me zo bijzonder om te zien..

Champietal wat erg weer voor je meis,het is gewoon klote..

heel goed dat je je alvast op de lijst voor ivf laat zetten.

Wij hebben sowieso 19 mei een gesprek,voor evt ivf.

Sterkte hoor..

He Suus voor jou dus ook niet,balen hoor..

Zeker dat je nu weer een maand moet wachten.Bij ons doen ze met feestdagen ook niks ik had net geluk dat ik voor koninginnedag zat anders had ik ook weer pech gehad..

Heel veel sterkte met wachten..

Hildever voor jou ook spannend ik hoop dat ze veel mooie eitjes gaan zien,ben benieuwd...Succes met de echo maandag!!

Linda ben je ondertussen al ongi geworden???

Gek he de een kan bijna geen goed eitje krijgen en jij hebt er te veel...

Hoop dat het nu met een halve tablet clomid goed gaat en je IUI gaat krijgen.

Smile succes met je IUI ik ga mega hard duimen!!!!

Fijn zeg dat het zo snel gaat,wees maar blij dat je er in iedergeval 1 eitje hebt..

Ik heb er bijna 3 jaar over moeten doen om uberhaupt 1 eitje te laten groeien..

Maar in ieder geval weer een kans toch??

Nou ik moest zondag de Pregnyl bij de ehbo halen en toen brak het naaldje van het spuitje af.

Ze spoot het boven mijn bil dus ik kon het niet zien(mijn man wel) maar voelde het wel...

Ze probeerde de spuit er weer op te zetten nou dat was niet zo fijn.

Er bleek ook iets vloeistof eruit gelekt te zijn.

Hoop niet dat het kwaad kan,maar in iedergeval dinsdag de IUI gehad.

Waarschijnlijk de laatste dus..

Gelukkig was het zaad ook goed..

Ik vind het alleen wel vreemd de spuit met het zaad word gebracht door het lab bij de gyn en soms ligt het daar zon 10 min.

Ze zeiden dat het geen kwaad kon,maar normaal moet je zaad toch op lichaamstemperatuur houden??

Is dat bij jullie ook zo??

Linda nee ik ga niet voor poging nr 6.

(tenminste als de gyn het ermee eens is,maar dat denk ik wel).

Puur omdat we nu ruim 3,5 jaar bezig zijn en we in Juni nog ff een weekje naar centerparcs gaan red ikhet niet om nog een poging te doen voor die tijd.

En eigenlijk ook omdat ik hier niet echt vertrouwen meer in heb(oa ook in het ziekenhuis zelf)en ik zit al zolang in de hormonen..

Dus we maken deze poging netjes af en dan 19 Mei naar de gyn en hopelijk dan na ons weekje weg verder kunnen voor ivf.

Vind het ook wel ff heerlijk om dan heel even nergens mee bezig te gaan..

Ik ben altijd maar door gegaan zonder pauzes,totdat we op de intake moesten wachten voor ivf vorig jaar,ton moesten we verplicht eigenlijk een half jaartje wachten..

Dus ik hoop me na dat weekje weg even lekker te kunnen opladen en dan voor 100% voor ivf te gaan.

Hebben jullie ook zoveel bijwerkingen van de hormonen??

Ik krijg ineenshaargroei op plekken waar ik het niet wil en heb sins ik met die hormonen begonnen ben eigenlijk ook zon last van haaruitval..

Mijn haar word echt dun en voor mijn werk(ben kapster)vind ik dat al helemaal rottig..

Nou hopelijk word dat ooit beter..

Zo weer een heel verhaal,ik hoop dat jullie een fijne koninginnedag hebben gehad!!!

Veel plezier morgen!

Oja bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven!!!!!!!!!

:bye::bye::bye::bye:Gwenn

Geplaatst

Hoi Gwenn, bij ons bij de IUI moesten we het zelf ophalen bij het lab en direkt doorlopen naar de afdeling gyn. en je word daar direkt geholpen je hoeft helemaal niet te wachten de assistente staat dan al op je te wachten en neemt je mee voor de inseminatie.

Ik wil ook wel ff tegen je zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind en wel bewondering heb voor hoe je er mee omgaat, ik hoop dat je de ivf bespaart blijft en dat het deze x lukt.

Ik zelf ben al dagen heel erg zenuwachtig voor morgen, ben heel erg bang dat het mis is, ik heb er geen aanwijzing voor, het is gewoon mijn eigen angst, laat het snel morgen zijn en de echo gehad hebben.

Voor iedereen heel veel succes

Liefs Renaat

Geplaatst

Hoi Gwenn,

Wat een geschiedenis zeg, succes!!! Ik vind 2 pogingen al zo zwaar. Voel eerlijk gezegd ook niet zoveel voor IUI maar goed vorige maand hadden we hier toch heel veel zwangeren. Nou zet hm op.

Geplaatst

Hey,

Ik ben net terug van de IUI, het zit er weer in!!

92 mln maarliefst!! Nu moet er toch eentje de goede kant op zwemmen zou je zeggen!!

renata, ik snap best dat je zenuwachtig bent , het is toch ook erg spannend.

Ik hoop dat alles goed is meid!! Maak je nu nog niet te druk, das ook weer niet goed voor je!

Wat vervelend, gwenn, dat het naaldje afbrak....dat dat zomaar kan? Ik moet de pregnyl altijd zelf spuiten trouwens.

Ik snap ook goed wat je bedoelt gwenn, wij zijn ook al bijna 3,5 jaar bezig en je hoopt toch echt dat er binnenkort iets gaat gebeuren. En als je geen vertrouwen meer hebt in de iui....

Maar vinden jullie het niet eng om verder te gaan met ivf? Ik zie nu al op tegen de punctie, je leest zoveel verhalen....hmm daar wordt je niet vrolijk van.

En nu hoef ik alleen clomid te slikken en een keer pregnyl te spuiten....dat is goed te doen, maar bij ivf wordt dit ook weer anders.

Dus ik hoop eigenlijk heel hard dat het niet nodig is!!

Voor jullie ook natuurlijk, wat zou het toch mooi zijn als we nu toch ineens van iui zwanger zouden worden!!

Ik heb trouwens weinig bijwerkingen van de hormomen, maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk. Wel balen dat je er zoveel last van hebt gwenn.

Nou, succes weer allemaal!!

Veel liefs

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Gisteren pas ongesteld geworden (1 dag te laat dus) maar had al 2 keer getest, ben nooit te laat maar goed misschien de hormonen. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken.

Weer het zkh gebeld of ik echt niet gewoon kon beginnen. Ik gaf aan dat ik het idee heb dat ik als ik morgen begin met de hormonen echt niet voor pinksteren een eisprong heb. Mag nu toch beginnen :hello2:. Ik ben echt zo blij dat ik niet een maand over hoef te slaan.

Geplaatst

Suus jammer dat je toch ongi bent geworden,maar ik ben wel heel blij dat je nu geen maand hoeft over te slaan!!

Succes meid.

Hildever jij hebt woensdag weer een echo spannend,ben benieuwd hoe groot je eitjes dan zijn en hoeveel..Zie je tegen de punctie op??

Heel veel succes..

Champietal,gaat het wel met je meis???

Ik weet zo goed hoe je je voelt,we zijn er voor je hoor,ook als je je ff niet lekker voelt..

Even een dikke knuffel van mij..

Renata ik las ergens dat je echo goed was???

Super zeg was je angst toch ongegrond..

Nu begint het steeds meer werkelijkheid te worden he??

Ahh ik vond het heel lief wat je schreef over me...:biggrin:

Maar zo sterk ben ik niet altijd hoor..

Heb ook vaak genoeg een jankbui dat het allemaal niet lukt en een gevoel van oneerlijkheid...

Maar ja dat is het leven en ik weet wel dat ik wel gelukkig mag zijn dat er nog hoop is en dat ik nog kansen heb..

Het lijkt me zo erg als je er zoveel moeite voor hebt gedaan en het uiteindelijk niet lukt..

Die angst heb ik ook wel hoor..Maar probeer daar weer niet te veel aan te denken..

Eerlijk gezegd kijk ik uit naar de IVF,ik heb daar een beter gevoel over dan met de IUI.

Maar ik vind het super voor je dat het goed gaat,het is je gegund...

Smile jeetje goede score zeg van je man!!!!Dus jij zit nu ook op het wachtbankje,gezellig zit ik niet zo alleen...

Nou ik zie niet op tegen de IVF hoor,het enige verschil is eigenlijk de punctie en iets hogere dosis hormonen.

Ik prik zelf al Puregon en gebruik ook de progestan bolletjes dus daar zit niet heel veel verschil in.

Maar idd ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is..

Wel fijn dat je geen last hebt van de bijwerkingen..

Hoeveel clomid slik je eigenlijk???

Ik ga natuurlijk heel hard voor je duimen hoor!!!!

Linda27 hoe gaat het met jou???

Ben je al ongi geworden???

Ik vind jullie allemaal toppers en ik wil jullie dan ook bedanken voor jullie lieve berichtjes en ik hoop zo dat er iemand Renata gaat volgen...

Heel veel liefs van Gwenn

Geplaatst

Hey Gwenn,

Ik weet niet of ik opzie tegen de punctie...

Weet wel dat ik het het spannendste zo ongeveer vind tot nu toe. Ben benieuwd hoe het voor mij is...

Ach... ik ga maar gewoon genieten van het roesje.... heb ik me voorgenomen... Want zo vaak zal ik dat ook niet krijgen in mijn leven.

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi allemaal,

De eerste wachtweek zit er bijna op...

Die is ook nog wel te doen, maar dan de tweede nog:sad1:

Ik heb eigenlijk nergens last van....of dat nou een goed teken is???

Gwenn, voel jij al iets? (al zegt dat ook niet veel als je iets voelt....)

hildever, het wordt spannend nu!! Ik ben benieuwd naar je volgende echo!

Hoe is het met de anderen??

Alweer begonnen met de volgende poging?

Gelukkig is het prachtig weer, dan kunnen we daar tenminste lekker van genieten!!

Doei!!!:icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny:

Geplaatst

Hallo Dames,

Gelukkig dat je geen maand hoeft over te slaan Suus. Echt balen dat de feestdagen nu even iedere keer in de weg zitten. Na pinksteren hebben we daar geen last meer van tot de kerst.

Hildever veel succes met de punctie deze week.

Champietal,gaat het wel met je meis???

Kom op Smile, je bent al op de helft. Het zonnetje schijnt, krijg je goede zin van en wie weet...

Gwen wanneer ga je een weekje weg? Alvast heel veel plezier, zonneschijn en lekker relaxen en nergens aan denken. Daarna met goede moed beginen aan de ivf.

Campietal waanneer heb jij het tussentijds gesprek met jullie arts?

Ikzelf ben afgelopen zondag voor de eerste keer spontaan ongi geworden. Vanmorgen meteen mijn dokter gebeld (omdat gister weer zo'n bekende feestdag was). Gelukkig mocht ik meteen komen. De eierstokken waren nog iets actief, maar niets ernstig of zo. Vandaag begonnen met Clomid, maar nu maar een 1/2 tablet. Volgende week dinsdag moet ik terug, om te kijken hoeveel folikels ik dan heb (hopelijk een stuk minder dan de vorige keer!). De pregnyl spruit heb ik ook al meegekregen, voor de zekerheid. Deze maand gaan mijn man en ik voor de iui! Volgende maand zijn we nl op vakantie. Ik mag dan wel gewoon de clomid blijven slikken en op vakantie gemeenschap hebben, misschien is het dan toch raak, er hoeven er maar een paar goede zwemmers tussen te zitten he.

Gwen en Smile hadden jullie veel last van de pregnyl? Verteld de dokter wanneer je deze spuit moet zetten? Ik kan alleen nog maar denken aan de iui.

Veel sterkte iedereen.

Geplaatst

hee Linda,

Super dat je zelf ongi bent geworden! Nu kun je ook weer verder.

Het is wel spannend he, de iui, vooral de eerste keer.

De arts vertelt je inderdaad wanneer je de pregnyl moet spuiten.

Ik vind het reuze meevallen. Was eerst wel een beetje zenuwachtig om mezelf te spuiten, maar je voelt bijna niets. Alleen de laatste keer had ik een bloedvaatje geraakt denk ik, en toen kwam er naderhand een beetje bloed uit.

Toen heb ik er wel een paar dagen last van gehad....wat is last....het voelde een beetje als een blauwe plek, een beetje broos.

Heb je al een prikinstructie gehad?

Ik ben benieuwd hoeveel folikels je deze keer met een half tabletje krijgt!!

Spannend!

Succes he!!

Geplaatst

Hoi allemaal

Linda ik ga pas begin Juni weg...

Maar ik red het niet om nog een poging daarvoor te doen en ik wil het ook ff niet...

Spannend hoor je eerste IUI..

Moet je de pregnyl zelf zetten??Bij ons moet je het bij de ehbo laten zetten.

Daar spuiten ze hem net iets boven je bil..(bij ons verteld de arts ook hoe laat enz)

als je het zelf moet doen kan je beter ff eeen half uurtje vantevoren uit de koelkast halen en rustig inspuiten..

De vloestof kan een beetje branden..

De eerste IUi kan ik me nog goed herinneren ik was er helemaal klaar voor en toen kregen we de uitslag van mijn man dat was zo slecht dat het geen zin had..

We hebben het toen wel gedaan hoor,maar de eerste keer vergeet ik nooit meer vanwege dit..

Wat was dat een domper,eindelijk had ik na jaren een goed ei was het bij hem slecht..

Ik hoop echt dat je nu niet te veel follikels hebt,maar waarom moet jij clomid slikken dan??Kan het niet in je natuurlijke cyclus??

Smile ja wachten duurt lang he vooral de 2de week vind ik..

verder ja ik voel soms wel iets in mijn borsten maar dan is het ook weer weg maar dat komt waarschijnlijk vd progestan bolletjes die geven zwangerschapsverschijnselen..

Daarom moet ik ook opassen in de zon..IVM zwangerschapsmasker..

Maar ik zit er wel in hoor heb alleen een beetje snel last van zonneallergie..

meiden kom op ik duim hard voor jullie..:icon_sunny::icon_sunny:

Geplaatst

Hi allemaal,

Ja hoor, gaat allemaal wel weer, maar op een gegeven moment gaat het even je tol eisen en dat was bij mij vorige week.

Met alles hou je de twee weken wachttijd rekening, dit mag je niet eten dat mag je niet drinken en dan toch weer ongi worden.........ik had het gewoon even helemaal gehad, maar we gaan er weer met frisse moet er tegenaan deze maand.

Vanochtend weer de eerste echo gehad. Bij alle vier de keren groeide alleen één eitje links, rechts deed echt helemaal niets.

Nu was er links een hele kleine en rechts twee goed groeiende.......

Vanmiddag weer bellen wanneer de volgende echo weer is.

Morgen gesprek met de arts. Ben benieuwd wat ze zullen zeggen of ik al op de IVF lijst gezet mag worden.

Linda, heel erg veel succes. Het prikken is in het begin misschien een beetje eng, maar het valt echt reuze mee. De pregnyl spuit hebben wij de eerste keer op de verpleegafdeling laten zetten, maar ik heb zo'n stoeren man, die nu gewoon zelf die spuit in mijn bil zet.

Je bil kan er wel een paar dagen stijf van worden, maar dat hoeft niet.

Smile, spannend nog een weekje wachten. Hoe voel je je nu?

Gwenn, thanks voor de dikke knuffel, kan ik wel even gebruiken.

XX

Chantal

Geplaatst

Hey Champietal ik begrijp hoe je je voelt hoor meis,het is gewoon soms zo oneerlijk allemaal..

Knap dat je nu gelijk weer doorgaat..

Wie weet is dit m aan de linkerkant..

Ik hoop het zo voor je..

:3some::3some::3some::3some::3some::3some::3some::3some:

Zo weer een boel knuffels voor jou..

Ik ben benieuwd of je op de lijst mag,en dat er niet zon lange wachttijd is..

Dikke knuffel..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden