Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi armanda, mijn cryo's worden in mijn eigen cyclus teruggeplaats (die is altijd 28 dagen).. Dus gebruik geen bollen. Vorige keer werd ik ook op wdB ongesteld. Met de bollen was het wd10.. en met de IUI's ook steeds op wd 8. Zit nu op wd7. Dus de testdatm die ik van het ziekenhuis krijg is wat vreemd. Maaar helaas is wachten het enige wat we kunnen doen. Maar het is wel zwaar.

Bruin slijm kan volgens mij ook duiden op een innesteling, dus hoop zo dat het daarbij blijft. Ga voor je duimen. Zolang het niet rood wordt moet je hoop houden! Maar vandaag even wat afleiding. Veel plezier op het congres.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi marlijnne,

bah jij ook al. Ik hoop inderdaad dat ons lichaam ons voor de gek aan het houden is. En goed dat je aa jezelf denkt. Werk is belangrijk, maar staat zo in het niet met dit proces. Hoop dat je he nog ee beetje uit gaat houden met de spanning. Ga je wachten met testen tot de 24ste?

Groetjes

Geplaatst

Wacht wel tot zondag. Die datum heb ik meegekregen en begreep wel dat het met een cryo evt eerder kon,maar vind het doodeng. Dus probeer echt te wachten.

Mbt werk dat klopt helemaal wat je zegt! Bij mij is ook nog wel de reden nav mijn handtekening wat er allemaal gebeurt is. Ik had eerst 16 weken verlof en toen opnieuw proberen te beginnen en dat gaat dus ook nog niet zo....wel balen.

Jij ook succes en sterkte. Wel wat afleiding?

lfs

Geplaatst

Armanda ik ga de hele dag positieve vibes aan je sturen. Hou je haaks.

Jrn ik hoop toch zo dat het wat anders is...

Jongens zorg ajb voor nog meer feestvreugde hier, kom op!!!!

Lieve groetjes

Noor

Geplaatst

@ marlijne: he zittend werk. Dus kan daar gelukkig genoeg afleiding in vinden en we kunnen savonds lekker in de tuin zitten. Dit weer maakt het allemaal wel wat gemakkelijker. Ik type vanf mn telefoon, kan dus geen handtekeingen zien, maar zal vananvond even kijken. Goed dat je ka wachten hoor. Op welke wd zit je nu?

@ noor, Tja feestvreugde... Hoop idd dat dat er gaat komen. Dit wb is nog veel te rood. Hoe gaat met met jou? Dringt het al tot je door? Lekker aa het genieten?

Geplaatst

Marlijnne, ik vind het altijd ontzettend erg als ik even naar je handtekening kijk. Oh meis, hoe kom je er doorheen. Ik vind je heel sterk en dapper.

Onwijs stoer dat je gewoon probeert te werken, en gewoon even halt houdt als het moet, en dat je gewoon weer aan de behandeling bent begonnen, echt knap!

Ik hoop met je mee meis... onwijse digi knuffel en relaxe vandaag. In de zon een boekje lezen... wat je ook doet, zorg iig voor afleiding anders word je echt gek! ;-)

Jorien, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het nog een laat nateken is van een innesteling. Mijn man zei gister heel lief: 'weet je, misschien heb je wat verloren vandaag (ik zag echt een groot propje namelijk...) maar dan hebben we er gewoon nog een over!'

Lief he, hij is nog positief. En misschien heeft hij gelijk, we hebben er 2 teruggeplaatst dus misschien is er nog eentje blijven zitten???

Maar die migraine dan... rond deze datum is dat wel heel erg eng... het was tot nu toe nl altijd zo... :-|

Noor, bedankt voor je bemoediging, maar het lukt even niet om in de feeststemming te zijn.

Tuurlijk ben ik super blij voor de meiden die groen zijn, en iedereen verdient het even hard!

Maar ik weet niet of het bij mij nu goed gaat. Het is onze laatste behandeling...

Nou ik vertrek nu,

liefs,

Geplaatst

Oh Armanda, Ik lees toevallig je berichtje omdat ik het wachtbankje toch altijd een beetje in de gaten houd.... Meid, wat ontzettend rot voor je.... Ik sla even een digitale arm om je heen en gooi het er maar allemaal uit... Het kan zo oneerlijk zijn!

Echt Kl*te.........

Geplaatst

Armanda een hele hele dikke digi knuffel terug!!

Misschien heeft je mannetje wel gelijk... dat er nog eentje zitten! Laten we het hopen.

Maar wat kl*te zeg.

Bedankt voor je lieve berichtje! ik huil met je mee....

Sterkte

Zjoediezz, zie dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!hoe ver ben je!

Ga me nu even douchen een aankleden! Net eerst even beneden gepoetst ;-)

Lfssss

Geplaatst

He Gatv#### Armanda weet je het zeker ? hoop zo voor je dat het loos alarm is .......dikke knuffel.

Ik word hier een beetje gek van mezelf dames en heb echt geloof ik dringend raad nodig ......

vrijdag natuurlijk pos. test zatrdag iets dunner streepje maandag test van de apotheek helemaal wit dus zo negatief als maar kan geen twijfel (testvlak natuurlijk niet wit he ha ha )

Maar gister niets niet ongesteld geen buikpijn oid vandaag ook nog niet tnt ( kan natuurlijk maar de andere keren kwam de menstruatie dan eigenlijk gelijk op de testdag).

Nu vandaag nog steed gewoon wat "witte" afscheiding ( sorry hoor) en heb dus nog maar weer 2 testen gekocht bij het kruidvat en gelijk gedaan is er daar weer een dun streepje te zien....echt in de verte ......

ik weet het nu echt ff niet meer ........ gister was mijn officieele testdag dus zou je nu toch echt een goede streep moeten zien of juist helemaal niets toch :::::

Ga er nog steeds maar vanuit dat het niet gelukt is maar begrijpen doe ik het niet helpppppppp

liefs Anne

Geplaatst

Aaaahhh Anne om gek van te worden!! Ik wou dat ik je antwoord kon geven. Ik zou overmorgen weer testen. Als er hcg te meten valt, zal het veel meer geworden moeten zijn...

Meiden, thx voor de lieve woorden. Het is idd nog niet definitief. Ik moet als altijd weer AFWACHTEN en geduld hebben. Het lijkt alleen zo op de vorige keren, en die zijn altijd mislukt... Heb iig nog geen rood bloed gezien, alleen bruin. Hoop maar dat zo blijft dan. Of ophoudt.

Geplaatst

Moet hier reageren:

Armanda,

Wat zal dit ontzettend zwaar voor je zijn. Het kan nog 2 kanten op gaan.

Een hele slechte en een hele goeie.

Laat het aub de goeie zijn!

Ik duim voor je en hoop het zo.

Sterkte meid!

Geplaatst

Dames heel veel sterkte met de slopende dagen, jeetje wat een spanning!

Anne in ieder geval zou ik dezelfde testen blijven Gebruiken ivm verschillen in gevoeligheid, probeer nog even moed te houden , mogelijk een latere innesteling

Succes allemaal !!!

Liefs Babeth

Geplaatst

@Armanda, wat lees ik nou meid, hoop dat het gewoon een positief teken is, je weet het nooit he

Ik was gisteren heel erg slecht had rugpijn, spierpijn niet normaal dacht het is nu over. Vanmorgen kon ik mij niet bedwingen en heb een test gedaan, weet het, stom stom op wachtdag 10, maar omdat ik vanmorgen niets meer voelde dacht ik doe het gewoon.

Nou, ik durf het niet te zeggen, maar hij was licht positief, maar kan toch niet blij zijn hoor, heb wel krampen en steken in de lies en af en toe wit/geel afscheiding dus ppffffffff

vorige keer had ik ook een lichtpositief test, en uit bloedtest bleek toch dat ik minder hcg had voor een zwangerschap en toch nog ongie werd.

ARMANDA Blijf voor je duimen meid. Je weet maar nooit he???? Vrouwen lichamen kunnen alle kanten op

Geplaatst

Armanda,

Oh nee, meid toch! Wat een onzekerheid!! Ik ben nog steeds kei hard voor je aan het duimen!!

Anne,

Voor jou ook al z'n onzekerheid! Misschien komt je emmy wat langzaam op gang?

Kelebek,

Je houdt ik ook echt in spanning!!! Ook voor jou duim ik me een ongeluk!!!

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en ze geven aan dat ik nu 4weken en 4 dagen zwanger ben!! De cryo was 4 dagen oud. Ik heb over 2 weken op 3 mei de eerste echo!! Ik heb gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn en dat is 23 december... Dat wordt spannend rond de kerst!

Liefs Elke

Geplaatst

Owww kelebek wat een lef hihih;-) wel fijn een licht streepje,maar kan me voorstellen dat jij daar nog niet helemaal gerust op bent. het is wd 10 dus wie weet...

Laten we hopen dat het nu wel goed is. Spannend....

Geplaatst

@ Armanda, misschien gebeurt bij jou wel hetzelfde als bij mij nu. Als je tp van 2 krijgt en je gaat bloed verliezen, kan het ook zijn dat er 1 embryo afgestoten wordt. Je wordt echt gek he van die zenuwen! Ik wel tenminste!! Nog 2 weken wachten op die echo voor ik wat weet, maar ik ben nog wel misselijk en 't bloeden is hier nu gestopt. Ik ga gewoon heel hard duimen voor ons allebei!!

@ Kelebek, lichtroze of niet, het is een streepje :) Gefeliciteerd!!

@ Elke, Yessssssssssss! Wat ongelofelijk gelukkig zullen jullie zijn! Gefeliciteerd!

@ jrn, oh jeetje...wat een spanning!! Hoe voel je je nu, zijn de krampen wat gaan minderen?

@ Esly, hoe is 't nu met je hoofdpijn? Iets gezakt? Ik heb sinds ik aan de ivf ben begonnen oogmigraine. Heb 't al een paar keer gehad, daarvoor nooit. Denk dat al die hormonen ons lijf toch veel meer op z'n kop zetten dan we weten!

@ Anne6, volgens mij zijn die testen van 't kruidvat niet altijd zo goed. Ik had zaterdag op m'n testdag ook 2x een compleet witte test. Ze zijn wel 't goedkoopst, maar ik geloof niet dat ze ook 't beste zijn. Waarom haal je niet een predictor test?

Geplaatst

ARMANDA NEE!!!!

IK WIL HET NIET HOREN!!

ALSJEBLIEFT LAAT HET NIET WAAR ZIJN!!!

Arme ziel, zit je daar op een congres, dat is toch helemaal verschrikkelijk als je je zo rot voelt.

En dan weet je het ook nog eens niet zeker.

Ik wil je wel zwanger kijken, zo graag wil ik dat je zwanger bent. Ik gun het je zo verschrikkelijk.

Hou vol meisje. Getver ik zit zelf bijna met tranen. Maar ik wil het nog niet geloven, pas als het echt zo is.

Dikke pakkerd

Noor

Geplaatst

hallo dames,

Elke ik lees dat je positief hebt getest super super super!! gefeliciteerd!

ik heb stiekem getest.. dag 9 (bij julian had ik positieve test op dag 10) mag nog niet maar had 2 cryo's dacht waag het erop.. en binnen 30 sec een 2de niet zo donker als de test streep maar toch een duidelijk zichtbaar streepje.. ik voel me er in iedergeval positief bij! had opeens ongi krampen en dacht ik ga gewoon testen!!hij ligt hier voor me neus en ik kan me ogen er niet vanaf houden.

we zijn heel voorzichtig blij.

bij de miskraam in januari voelde ik me toch anders.. meer negatief.. nu niet.. dus vol houden. en over 3 dagen weer testen. en dan op de testdag zelf een digitale test heb ik met mijn man afgesproken.

ik ga even kijken of ik de foto kan plaatsen hier.

Hoe is het met de andere dames op het bankje.. tis zon vol topic dat ik lang niet alles meekrijg helaas!

liefs

Geplaatst

Ow meiden wat sPannend!!!

Dees en kelebek proficient alvast, ik duim dat het goed blijft gaan!!

kellebek evt, over 2 dagen een extra test om te kijken of ie donkerder uitvalt?

Dames de goede vibes hier hoor

Liefs Babeth

Geplaatst

Tochikweer

Wel fijn dat t bloeden is gestopt joh. Had je rood bloed? Ik zou idd een predictor in de ring gooien.

Dees

Dat is tof zeg!!! Ook fyn dat je er posi bij voelt! Spannend om nu te blijven testen, lijkt me super leuk om inderdaad samen met je vriend te doen. Hoop dat die streep lkkr donker wordt!

Noor en Wish

Ik weet dat jullie oprecht met me meeleven, dat doet me echt onwijs goed! Thx lieve meiden! Na alles wat jullie hebben meegemaakt: jullie zijn nu allebei zwanger: ik wil bij jullie komen zitten!

Kelebek

Wat een pijnlijke klachten joh. Maar die test: Dat klinkt goed hoor! Duimen voor een definitief posi test!!

Anne

Gaat het nog? Dan mag je eindelijk testen en weet je t NOG niet zeker! Pfff hou vol meis.

Geplaatst

@ marlijnne.. me moeder had ook zon domme vraag, kun je ook zien hoeveel het er zijn.. hahaha..! nou was als grapje bedoeld maar dacht die meent het echt.. whahaha!

nou ik voel me echt gelijk een stuk relaxter.. ik weet maar al te goed dat het nog fout kan gaan maar toch voel ik me goed.

nou ik weer verder met grasmaaien.. had even een drink pauze. nu de voortuin nog.. pff!

oja en nog even de foto's van me test..

119498-6891167.jpg

119498-6891165.jpg

beiden zelfde test.

en wat vinden jullie?? best duidelijk voor dag 9.. liefss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden