Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noekie, weet je al wat?????????

Bibi, jij had volgens mij afgelopen week negatief getest? Hoe is het nu met jou? Nog getest? Of toch ongesteld geworden?

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ben zo lang mogelijk in bed blijven liggen, durfde niet te testen ondanks ik er wel een goed gevoel over had :S

heb helaas negatief getest, moet nu nog wel 2 dagen de bollen en pillen gebruiken en dan maandag weer testen

maar zie het nu wel zomber in :S Mijn vriend blijft wel hoop houden en wil dus dat ik nog wel maandag weer test

aangezien een vriendin van ons ook negatief getest had en de maand er op wel al 8 weken zwanger bleek te zijn :S

De vorige keer was ik er nog zo nuchter onder maar nu toch echt wel ff wat tranen laten vallen.

Maandag nog even afwachten en anders maar weer bellen en hopen dat we snel weer van start mogen :S

Ik laat het maandag nog wel even weten..

Geplaatst

Ohe nee toch! Noekie, heel veel sterkte hiermee en ik hoop dat ie maandag toch positief zal zijn!!!

Liefs Elke

Geplaatst

Och Noekie

He we hadden zo met je meegehoopt dat het wel een positief zou zijn.Dit is echt balen hoor.Nu maar hopen en duimen met zijn allen dat het maandag toch positief is.

Zet hem op laat de moet nu niet zakken al hoe moeilijk het ook is.

Gr Sandra

Geplaatst

Noekie, ik hoop dat je maandag toch nog zwanger blijkt te zijn! Dikke knuffel vast!!

Om 10 uur heb ik die echo maandagochtend. Ik vind het ook zo spannend. Heb geen idee of ik (nog) zwanger ben. Als ik 't alleen al opschrijf bonkt m'n hart al in m'n keel.

Geplaatst

Noekie was ontzettend rot. Sterkte.

Hopelijk heeft je vriend gelijk!!

Maar het komt keihard aan,laat je tranen maar komen.

tochikweer: pfff spannend maandag!

Hopelijk goeie berichten

Ik zit thuis voor de buis. Niet echt behoefte aan "feest"

Vanavond wel even met vriende naar een park hier waar vuurwerk en muziek is.Toch even kijken/proberen.

Fijne dag!!Lfs

Geplaatst

Noeki ik baal met je mee. Zou er maandag een tweede streepje komen? Ik hoop t echt!

Tochikweer, ja joh, spr eng maandag, dat snap ik wel. Hou ons op de hoogte he?

Hoop dat de meesten wat leuks aan t doen zijn.

Xx

Geplaatst
Noekie, ik hoop dat je maandag toch nog zwanger blijkt te zijn! Dikke knuffel vast!!

Om 10 uur heb ik die echo maandagochtend. Ik vind het ook zo spannend. Heb geen idee of ik (nog) zwanger ben. Als ik 't alleen al opschrijf bonkt m'n hart al in m'n keel.

Heb je verder niet meer gebloed?? Dat zou mooi zijn!! :-D

Ik ga ook super hard voor je duimen.

Liefs Elke

Geplaatst

Noekie, wat een ongelofelijke teleurstelling, je gevoel was zo goed! Ik hoop zo voor je dat je maandag wél positief test....zet em op meid, nog niet opgeven hoor! Ik blijf voor je duimen!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hey Noeki, hopen dat je maandag toch nog een tweede streepje krijgt meid. Veel succes.

Nou, we hebben een maand, achter de rug dames, ik ben wat later tussen jullie komen vallen, maar vond het erg leuk om met lotgenoten samen te zijn de afgelopen weken. Ik zit nu op de 12 weken banken, hopen dat ik dat ook met een groene kleur mag verlaten en door mag verhuizen naar december.

Voor alle zwangeren van harte en hou hem vast he :):) en voor de dames die doorschuiven naar volgende maand, wens jullie heel veel succes en sterkte.

Vroeg of laat worden al onze wensen vervuld, nooit de moed opgeven al lijkt het moeilijk als je heel lang bezig bent, dat weet ik van mij zelf.

Nou ik ga geen preek ofzo houden hoor ihihihihiih .Ben net tthuis heb lekker gedoucht en zit nu op de bank met een kruikje dit te typen, wat een dag lang leve de Koningin, was een gezellige dag.

Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geplaatst

Ow, Noekie, hoop toch stiekum nog wel voor je dat maandag een tweede streepje verschijnt!

En Tochikweer.... is ook reuze spannend toch? Ik hoop dat er een kloppend hartje te zien is hoor!!!

Groetjesssssss

Geplaatst

Dames wat fijn dat jullie zo meeleven!! Doet me goed!!!

Vanmiddag even lekker de deur uitgeweest en er niet teveel mee bezig geweest!

Ik hoop zo dat ik maandag als nog positief test, net als iedereen wil je natuurlijk het liefst een positieve test,

maar des te meer omdat ik me die laatste punctie nog iets te goed herinner :S

Maarja, het weer houd me niet het weer te doen :S

Als ik de kans krijg doe ik het morgen zo weer :D We hebben het er met z'n allen wel voorover, die pijn!

@Tochikweer ik ben erg benieuwd wat het nieuws van jou is maandag, hoop zo dat je nog steeds zwanger

blijft, hopen dat het inderdaad zo is dat het lichaam misschien 1 afgestoten heeft en dan er nog 1 is blijven zitten!

Geplaatst

He Noekie, wat een vervelend nieuws voor jou. Dat hadden we niet gehoopt voor je.

Wil je heel veel sterkte toewensen en hoop toch nog op een klein wonder maandag.

Tochikweer, ga je maandag in de gaten houden hoor!

Marlijnne, ga jou ook volgen op het meiwachtbankje en hoop dat het deze keer wel goed mag gaan.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben inderdaad afgelopen donderdag (woensdagnacht) ongesteld geworden.

Super irritant. Had echt gehoopt dat het allemaal goed was gegaan.

Ook omdat ons zoontje wel met de 2e ivf is gekomen, ga je daar toch een beetje weer vanuit.

Dus afgelopen dagen toch wel verdrietig geweest erover.

Beetje een verslagen gevoel gek genoeg.

Mijn lichaam doet niet wat andere vrouwen soms zo gemakkelijk afgaat.

Maargoed, heb vandaag weer de draad opgepakt.

ik kom maandag nog even gluren naar jullie hier.

x Bibi

Geplaatst

Nee he?!!!!!!!!!!! Wat ontzettend &*^^%$$%^^&!!!!!!!!!!! Ik begrijp hoe je je voelt, je hebt er alleen niet veel aan! Soms lijkt het wel of de hele wereld makkelijk zwanger wordt en net zo makkelijke een gezond kindje op de wereld zet! Als het dan niet lukt voel je je machteloos, verdrietig en soms zelfs boos! (tenminste....dat heb ik dan) Heel veel sterkte meid!

Dikke knuffel Esly!

Geplaatst

@Esly, zo voelt dat voor mij ook, vandaag even over de markt gelopen, de laatste tijd valt alles wat met kinderen te maken heeft al veel meer op maar nu al helemaal :S

Het is flink balen dat het niet lukt, toch een beetje een gevoel van falen, falen van je lichaam, het doet niet wat het moet doen.

Bij ons ligt de reden dat we niet op natuurlijke manier zwanger kunnen worden bij mijn vriend en toch heb ik misschien weer geen innesteling gehad en gaat het uiteindelijk bij mij dus weer fout.... (het kan natuurlijk ook aan het embryo liggen maar toch, het zou wel fijn zijn te weten dat mijn lichaam het ook kan/wil, zwanger worden)

Geplaatst

Noekie, ik snap je precies! Aan het begin vd middag zijn we even de stad ingeweest, maar we waren alweer op tijd thuis. Mijn vriend is later nog even teruggegaan om een biertje te drinken, ik was er klaar mee...wilde het liefst thuisblijven. Was niet zo in de feeststemming! Voel me beetje down en krijg het benauwd van al die vrolijke, gezellige en lachende mensen (en de vele kinderwagens!!!) Bij ons is er geen reden en ook dat frustreert enorm! Wij weten inmiddels wel dat het wel kan, maar de afloop was fataal! Toch weigeren we om op te geven en gaan we door, jij ook niet opgeven hoor!! Ik hoop zo voor je dat je maandag alsnog positief test....probeer hoop te houden meid!

Liefs Esly!

Geplaatst

Vind t wel lastig om nu nog hoop te houden ook omdat er al veel zijn die op wd 10 al positief getest hebben, dus dan vraag ik me af hoe groot de kans is dat je voor het eerst positief test na wd 14... maar aan de andere kant, het zkh zegt natuurlijk niet voor niks dat je dan nog 2 dagen door moet gaan met de bollen en dan nogmaals testen...

t is allemaal zo dubbel! De vorige keer brak mijn ongesteldheid echt door op de testdag (was een dag eerder al wat begonnen) en nu ben ik nog neit ongesteld dus als k het zo bekijk gaat het nog goed. Maar de vorige keer heb ik natuurlijk een andere behandeling gehad als nu, weet niet of dat verschil maakt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden