Ga naar inhoud

Forumdag, jij komt toch ook?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hee dames ik vindt het ook een super initiatief

is het alleen voor mama's of mag het grut ook mee komen ?

ik laat zoizo voor 1 mei nog even weten of ik dan kan

• Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whahahaha,

Bergen op Zoom,

Apeldoorn,

Bunnik

Dan moet ik zo ongeveer de dag van te voren gaan vertrekken hihi

Nee niet echt handig hihi

Mijn route: Bergen op Zoom, Roosendaal, Oudenbosch, Zevenbergen, Made, Oosterhout, Geertruidenberg, Raamsdonkveer, Werkendam, Gorinchem, Vianen, Nieuwegein, Bunnik.

Of:

Bergen op Zoom, Roosendaal, Oudenbosch, Dordrecht, Zwijndrecht, Papendrecht, Sliedrecht, Gorinchem, Vianen, Nieuwegein, Bunnik.

U roept en ik rij, maar voor zover ik kan zien komen er heel veel juist uit de andere richting whahaha. Ik zijn nen alve belg eej! ;)

Als je mee wilt stuur maar een pbtje!

Geplaatst

Sandra....nemen we een hotelletje. Forum weekend hahaha neehoor.

Mijn lief moet al even wennen dat ik afspreek met een virtuele wereld hahaha. Als ik dan met een weekend aankom. Hij vind het prima verder....denk ff wennen en verschil tussen mannen en vrouwen......denk ik;-)

Ik heb al vervoer. Maris komt langs Apeldoorn. Heeeel lieffff.

Geplaatst

whahaha, mijn man zat me ook zo lekker aan te kijken! Echt zo van wat ga je doen?? En je kent ze niet? En jij gaat daat een uur voor rijden?? Raar mens :happy:

Fijn dat maris rijd! erg lief!!!

Maar hier zitten alleen maar lieve mensen!! (slijm slijm)

Maarre, als dit dagje nou aanslaat, is dat weekend misschien een optie voor volgend jaar??? Lekker van der valk hotelletje? 's avonds nog wat drinken aan de bar? lekker eten met z'n allen hihi.

Zie het al helemaal zitten, wat jullie dames?? :laughing9::thmbup::circle2::partytime2:

hihi

Geplaatst

Hey Sandra,

Tweety83 en ik zitten op jouw 2de route. Als jij nou nog niemand hebt om te carpoulen kunnen wij misschien bij jou instappen? Jij rijdt volgens mij in een mega auto als ik het goed hebt onthouden? (volgens mij had ik gelezen dat Tweety nog 2 carpoulers had.)

Maar even onder voorbehoud wat ik nu schrijf want ik heb al een date met Tweety.

Tweety, wat wil jij ? Instappen bij Sandra als ze ons mee wilt nemen of rijd ik met jou mee?

Ps, ik ben wel wagenziek en zit graag voorin, dan heb ik er het minste last van. Neem ook pilletjes hiervoor. Ik denk geef het vast aan. (zeurkous hé!):laugh:

Nou meiden, ik lees wel wat jullie besluiten. Ik vind het helemaal super als ik met iemand mee kan tuffen!!!!

Geplaatst

@goofy pilletjes??Vandaar die verslaving hier ;)

Wat leuk dat er zo word gesproken over carpoolen hihi!!

@marlijnne,Ik zei ook al tegen sonja een overnachting ;)

@Sandra,haha dan in een grote boerderij ofzo ;) De avonden zijn het leukste en anders zit iedereen maar op zijn kamer!

Zie ons al met zn alle zitten!!

Die mensen worden gek van ons gekwek!!

Ik woon zelf in Boskoop,Mochten er mensen in Alphen aan den rijn,Woerden,Gouda,of waddinxveen wonen let me know!!

Dan kun je met mij mee touren!!

Of kwam jij wel naar mij Jose ;)! Wel errug gezellig he!!

Geplaatst

Goofy, ik vind het prima hoor! Kijk als tweety het ook goed vind, ik rij ook nog eens op gas. Dus als de andere 2 net iets verder weg wonen dan spreken we ergens centraal af en dan stappen jullie gewoon bij mij over. Een ritje kost mij op gas bijna niks.

En idd ik heb 7 plaatsen, dus al jullie met z'n 4-en zouden instappen kunnen er nog 2 bij.

En toevallig heb ik nog een 2de stoel voorin, dat vind je niet bij heel veel auto's. Dat heet een bijrijdersstoel en is speciaal gemaakt voor mensen die graag voorin willen zitten ;)

Hihi, geintje Goofy, bij deze is jouw stoel voorin gereserveerd!

Bianca, dat moet dat wel een boerderij zijn waar de dichtsbijzijnde buren 20 km verderop zitten ben ik bang whahaha!

Geplaatst

leuk idee zeg moet even kijken hoe de komende tijd loopt. Maar leuk lijkt het me zeker.

Carpoolen wat een super idee. Ik heb ook nog wel plek in de auto.

Geplaatst

Leuk idee zeg! Ik ga het zeker en vast in overweging nemen. Mijn schoonbroer woont in Utrecht, dus dan kan ik mijn ventje gewoon daar 'dumpen' en kan ik met de forum meiden gezellig kletsen. Gaat te gek zijn, om iedereen nu in het echt te kunnen zien!!!

Ik ben dus wel degelijk een Belgische (haha Sandra) en woon in Antwerpen, dus nog een stuk verder dan Bergen-Op-Zoom he! Wij hebben ook wel een grote auto dus als er mensen uit het Antwerpse zijn, mogen die ook gerust mee.

11 juni is nog wel even, maar ik laat zeker nog iets weten voor 1 mei. wij zijn niet zo'n goeie planners :-)

liefs,

Ellen

Geplaatst

Ik vind het een leuk idee. Alleen ga ik eerst afwachten of mijn cryo-poging gaat slagen. Zo niet, dan moet er een volgende behandeling komen en die valt mogelijk dan in juni. Dus ik wacht nog even af. De locatie is top.

Geplaatst

Het lijtk mij ook onwijs leuk, maar het valt precies in onze vakantie, dus ik moet even kijken hoe het uitkomt, maar dat weet ik voor 1 mei wel.

Hoopvol: mocht ik meegaan, dan kan ik je wel meenemen, want ik kom vanaf de duitse grens aan de A12, dus moet sowieso via Arnhem rijden

Geplaatst

Hoi dames,

Ik zit op n ander topic, 45 jaar en voor t eerst IVF, heet het. Is het de bedoeling om iedereen van t forum uit te nodigen of gaat het alleen om jullie topic?

Vind het wel n super leuk idee!

Hoe heet jullie topic eigenlijk!

Liefs

Marianne

Geplaatst

Dit is niet van een specifie topic Marianne... Dit is echt een forumdag.

Oftewel, iedereen van het forum is welkom.

Ik moet nog even kijken. Lijkt me heel gezellig!! Even zien hoe ik me voor 1 mei voel. En hoever we met het kamertje zijn....

Voor 1 mei laat k het weten.

Zo ja.... ik kom uit Alkmaar en ik kan op de route 4 mensen meenemen.... (als ik dan zelf nog in staat ben om te rijden, en anders vraag ik zelf een carpooler aan)

Geplaatst

Hoi Meiden,

Het is voor Maximaal 45 personen.

Ik zal straks even met jose overleggen van hoe of wat.

Ze hadden namelijk nog een grote groep en die komt s avonds.

Dus misschien dat we dan alvast reserveren voor 45 personen en 1 mei het exacte aantal door geven.

Anders hebben we geen plekje meer ;)

Mochten we met meer als 45 mensen zijn moeten we waarschijnlijk opzoek gaan naar een andere locatie.

Dit zal dan sowieso wel regio utrecht blijven!

Geplaatst

Goofy en Sandra; ik vind het best hoor, om in te stappen ;-) en je 2de route is voor ons het makkelijkst, bij Papendrech/snelweg zitten 3 carpool plaatsen naast elkaar, dus dat is super handig om daar af te spreken!!!

Boogie kan evt. ook met ons mee rijden, als ze dat wil?!! Verder heb ik geen meerijders hor (ja ik ben als het goed ga met z'n 2en..hihi )

Leuk hor!! k heb er al zin in, zeker als het zulk weer is!!!

liefs

Geplaatst

Hey tweety,

gezellig!

Dus ff voor het lijstje, Ik, Angel, Goofy, Tweety en eventueel Boogie.

Ellen, als je doorrijd naar bergen en daar bij mij instapt... Is dat een idee? Antwerpen, BoZ is nog geen half uurtje.

Dan zit mijn auto wel vol dames!

(en de voorstoel is gereserveerd voor Goofy ;) )

Ehmmm, bianca, ik denk niet dat je het gaat redden met 45 man....hihi. Als het in dit tempo doorgaat zijn we straks met meer.

Wel super hoor dat iedereen zo enthousiast is!!

Geplaatst

haha sandra als iedereen die hier zegt dat ze komen zich ook daadwerkelijk opgeven misschien wel maar tot nu toe zitten we nog lang niet aan de 45 haha.

Veel mensen zijn afwachtend!!En zitten te twijfelen!!Dus hopelijk meld iedereen zich aan die zitten te twijfelen!

Geplaatst

Sandra, ik zou ervoor en erna nog naar m'n vriend zijn broer in Utrecht gaan, dus op praktisch vlak zitten wij helemaal verkeerd. Maar wel heel lief dat je het voorstelt, bedankt!

Ik hang vooral van m'n vriend af, of hij het ziet zitten om op dat moment mee tot daar te rijden. Voor de rest is er weinig twijfel hoor Bianca :-)

Geplaatst

Heej dames,

Komt er ook nog iemand in de buurt van Eindhoven en Den Bosch? Ik woon er tussen in, Boxtel :-D

Liefs Elke

Geplaatst

emm waar ligt bunnik? ik deed graag topo maar dit weet ik dus net weer niet.. haha

ik woon in het uiterste puntje van groningen..! dus ik denk iets te ver, jammer!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden