Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoop het ook niet, ik vind ze zelf niet zo smakelijk eigenlijk. Maar let maar op, Ze is gewoon zwanger! En Tulpie, dat zijn allemaal dingen die wijzen op zwanger zijn hoor! Ik voel ze ook allemaal! Daarom hoop ik stiekem zo sterk. Maar dat stomme streepje dat verdwijnt. Ik blijf dat toch raar vinden. Als hcg erin zit blijft het streepje toch gewoon? Hoe vaag ook? Anders was het streepje er toch niet gekomen? Ach ja.

Tulpie, ik zou al LANG gestest hebben hoor!

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hooooooooi,

Tulpie, als je echt onzeker bent, je kan altijd morgenochtend een test doen met ochtendurine, schijnt het toch het hoogst te zijn en dan weet je het vast wel zeker, ga iig voor je duimen

@ meezie....op zich wel prettig...jij krijgt direct een echo en dus waarschijnlijk meteen een bubbeltje of zoiets te zien...ik krijg alleen bloedtest en dan over een paar weken echo (geloof en hoop ik)

krampjes heb ik ook last van en opgezette/gevoelige borsten, maar ja...dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden, pijn in de rug en bekken had ik vorige week, maar dat kan te maken hebben met het feit dat mijn lijf niet gewend is om 4 dagen 5 kilometer te lopen, hahaha(avondvierdaagse), wel misselijkheidsgevoel, had ik vorige week ook al....echt zo'n krop in de keel, maar wie weet komt dat van de stress die dit alles geeft (wel/niet, wel/niet)

@jeanine, als er hcg in je urine zou zitten zou het streepje echt blijven staan, vaak ligt het streepje eventjes op om daarna te verdwijnen, meestal als de urine langs dat staafje loopt (heb het ook wel eerder gehad idd...) en bezem..ik wil niet weten hoe jij weet dat die niet smakelijk ZIJN ;) hahaha....manlief is nou naar de drogist om 3testen van CB digital te halen (3 voor 19,99) blijf gewoon doortesten tot vrijdag, mss stom, maar we zijn nog steeds onzeker door het ziekenhuis en zo weten we het ook, het stomme is dat ik morgen toch echt ongi moet worden, ben nooit echt overtijd, meestal te vroeg, dus dat zou genoeg moeten zeggen...plus 5 positieve testen ook natuurlijk....maar ja...ik ben vrouw en dus onzeker en hij is man...en blijkbaar maak ik hem onzeker hahahaha...leuk he...twijfel overbrengen ;)

anyway...blijf nog steeds hopen voor mezelf en voor jullie, zolang er geen bloed is gaan we ons niet druk maken, deal? :)

Geplaatst

Nou, dat is dus het gekke bij mij. Gisteravond deed ik ook al zo'n test (pfff, hoe vroeg kan je beginnen hé!) en toen kwam niet eerst die streep. En het zijn allemaal dezelfde testen. Ik heb zo'n grootverpakking gekocht op internet. Ach, ik probeer nu maar te wachten tot donderdag....

Geplaatst

heel veel succes met wachten...ik dacht ook..ik koop geen test meer, toch maar grootverpakking clearblue gekocht hahahaha....maaruh....nu lees ik hier op het forum dat ie minder gevoelig zijn, dus nu ben ik weer bang dat hij dan negatief aangeeft, terwijl 5 andere testen positief aangeven, altijd die eeuwige onzekerheid he

Geplaatst

clear blue was bij mij gelijk zwanger. Die digitale van drie een doosje.

Ik ga morgen denk ik zo'n duurdere kopen van cb met een tijdsindicatie

Geplaatst

[attach=config]1442[/attach]

joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat fijn dat er een forum bestaat waar je je geluk even kwijt kunt schreeuwen!

Hoera!

We zijn zwanger!

Geplaatst

Jemig meiden, wat wordt het hier ineens groen!!!!!!!!!!! Kón ook bijna niet anders, na zoveel rood en alle vage kwaaltjes die al rondvlogen.....

Alle positieve testers van harte gefeliciteerd!!

Hopelijk zet de groene trend zich nog even voort.... wachtenden: succes!

Lfs Dee

Geplaatst

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet van het gevoel.....ik weet hoe dat voelt!!!

We hebben op dezelfde dag de TP gehad, vrijdag de 13e is ons geluksdag geworden!!

Liefs Anneka

Geplaatst

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Geplaatst

Waauw Tulpie en Anneke!!! Ik ben hartstikke blij voor jullie! Ik moet zelf stoppen met dat getest, want het is natuurlijk nog véél te vroeg. Vandaag bericht van het VU dat we wel 2 cryotjes hebben!!! Hoeven we tenminste geen maand te rusten. Maar ik hou goede moed!!!!

Geplaatst

Joepie meiden, gefeliciteerd :) Ik gooi hem er nog een keer in, want blijkbaar helpt het ;) :wav:

Jeanine, je bent écht veel te vroeg hoor, je hebt je tp 5 dagen geleden gehad. Het is zwaar, ik weet het, maar probeer echt nog even geduld te hebben. Succes!!

Geplaatst

Gefeliciteerd alle dames die positief hebben getest!!

Ik zit ook nog steeds op het bankje, ben bang dat ik er morgen afval.. Rugpijn is erger geworden.. En voel me zo moe... Ben er bang voor. Ik heb de 15e een terugplaatsing gehad, zit ik dan op dag 9 of 10?

Geplaatst

Oooooooooooooooh tulpie, wat super voor je...zat je vanmiddag helemaal in de stress...issie nu gewoon positief, zo super voor je :) happy happy joy joy...en voor allen die groen zijn en nog groen gaan worden natuurlijk :)

Testen:

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

benbri: 27 mei

Geplaatst

Tulpie Gefeliciteerd meid, Anneke en benbri ook Gefeliciteerd,

Jett heel veel sterkte meid,

meiden die nog wachten heel veel succes

Geplaatst

Testen:

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Wannabemom: 25 mei

Helaas... ook onze 3e icsi is weer mislukt. De hoop dat het ooit nog gaat lukken wordt steeds kleiner. De wens om te stoppen steeds groter...

Geplaatst

Wannabemom, want ontzetten balen zeg. Ik kan me je frustratie goed voorstellen.... Gun jezelf de tijd om hier weer bovenop te komen en rustig te bekijken of je nog verder wilt,

Sterkte meid.

Tulpie, jij gefeliciteerd. Mooi hoor, zo'n positieve test. Hopelijk mag de rest van de dames je volgen.

Geplaatst

Wat ontzettend naar voor je Wannabemom... Pfff, ik zie hoe lang je al bezig bent. Dan moet de moed je onderhand in de schoenen gaan zitten. Heel veel sterkte.

Geplaatst

Hey meiden,

wat een groene golf begint hier te komen!!! En wat onwijs rot voor de meiden bij wie het niet is gelukt... Super veel succes..

Zie mezelf nog neutraal staan op het lijstje, snap even niet goed hoe ik die groen moet krijgen, bij mij kopieert ie niet automatisch de kleuren mee, of is dat logisch?

Ben wat minder actief ook, ben erg watterig, draaierig en meer van die 'kwaaltjes'. Vind het op zich wel vreemd dat dat al zo snel is. Bij mn vorige zwangerschap begon dat pas in week 7. Misschien hypothetisch, maar er zijn bij ons twee embryo's teruggeplaatst, kan het zijn dat als je in verwachting bent van een tweeling dat je dan ook eerder en meer last hebt?

Nou, volgende keer uitgebreider bericht!!!

liefs gabriella

Geplaatst

Testen:

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Benbri: 27 mei

Gabriella heb je groen gemaakt.

Tulpie gefeliciteerd meid. Jippie toch positief he!!!

Wanneboom, wat een verdriet. Heel veel sterkte meid

Geplaatst

Op een of andere manier stond ik niet meer in de lijst... dus maar even opnieuw :D

Iedereen die nog moet testen: succes!!!!

icon1.png

Testen:

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Louise: 23 mei

Benbri: 27 mei

Geplaatst

Hallo dames,

Wat goed dat de lijst wat groener wordt. Dames, gefeliciteerd.

En Wannabemom, wat een ontzettende domper, teleurstelling en verdriet. Heel veel sterkte.

Ik moet nog 4 dagen wachten tot ik mag testen. Ik kan moeilijk inschatten of het mogelijk goed is. In ieder geval is het heel anders dan de vorige keer dat ik en TP heb gehad. Ik ben nog steeds erg moe, al is het gelukkig niet zo erg als vorige week. Ik hoop dat dat goede voortekenen zijn.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

hoi lieverds....wilde even zeggen dat ik vanmorgen de CB digital test had gedaan, toch een van de minst gevoeligste testen begreep ik hier op het forum en nou...duidelijker 2 strepen kan ik niet hebben hoor, dus het is vandaag letterlijk mijn NOD dag :)

oh..en wannabemom, echt balen voor je, vond het ook overigens erg mooi gezegt van je, maar ik leef wel met je mee, alhoewel ik niet kan weten hoe je je voelt (als je begrijpt wat ik bedoel, zo niet...dan hoor ik het wel, bedoel het eigenlijk positief en das het belangrijkste om te weten), ik hoop dat het toch nog stiekem lukt...en als het nu niet lukt, dan maar op het "randje" anyway...duim voor je en voor alle anderen op de wachtbank en voortraject en natraject en nou ja..voor iedereen die het nodig heeft iig :)

knufknufknuf

en gabrielle? heb je er 2 terug laten plaatsen? (ik zal het mss vast ergens gelezen hebben, maar weet het even niet zo vlug meer en nu geen zin meer om het op te zoeken, ik wil het gewoon vragen, hahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden