Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@gabrielle, laat maar...ik heb toch gekeken, hahaha..sja...zou idd van een tweeling kunnen zijn, maar of je dan ook sneller last krijgt van kwaaltjes? volgens mij kan je direct al kwaaltjes krijgen, niet speciaal pas na 7 weken en elke zwangerschap is anders he :)

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

Ik wil alle groene dames van harte feliciteren!!

En voor de rode dames, heel veel sterkte toegewenst. Het valt niet mee om hoop te houden en keer op keer opnieuw te moeten beginnen.

Toch is er hoop, bij ons is het na 3 jaar met een cryo-terugplaatsing van onze 3 ICSI-poging gelukt. En inmiddels zijn we 17 weken zwanger.

Ik heb echter nog het een en ander in de diepvries liggen. Zie onderaan in mn handtekening. Mochten er dames zijn die hun poging zelf moeten vergoeden, stuur me dan aub een mail op nathalienaus@hotmail.com. Misschien kan ik jullie uithelpen!

Allemaal veel succes!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Hey Tulpie,

ik zag je vraag staan, ik ben even zo'n 2 dagen niet actief geweest op het forum, gewoon vanwege de zenuwen voor morgen. Ik mag morgen idd testen, heb ook nog geen test gedaan, dus het is echt wikkerdewak. Ik heb nog geen bloeding gehad, verder ook niet echt kwaaltjes, tja, zo nu en dan wat licht in m'n hoofd en wat krampen en steken.

Bedankt voor je belangstelling en ik laat jullie morgen weten wat de uitslag is.

Kus iedereen.

Geplaatst

Spannend Hoopvol!

Ik ben heel benieuwd! Succes morgen!

Meezie, voor jou ook een officiële spannende dag morgen!

Gabriella gefeliciteerd officieel dan maar!

Ik ben maar gewoon weer bezig met mijn dagelijkse ding.. raar joh, ik ga gewoon door...

De volgende spanningsboog komt er aan. Wachten tot je 12 weken bent...

Over drie weken eerste echo..

Spannend.. Het blijft spannend!

Geplaatst

Vandaag durf ik het aan!! ook op de offieciele testdatum is het resultaat, ZWANGER!!! dus ik maak mezelf groen

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Louise: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Wannabemom: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Benbri: 27 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Geplaatst

oooooh meezie, super gefeliciteerd...ben superhappy voor je :) nu eindelijk officieel....ik ga ook maar morgen nog een keer testen, maar moet toch ook naar het ziekenhuis...wat super spanneeeeeeend....trouwens....nu weet ik wel zeker dat ik zwanger ben hoor, want ik heb de 15e tp gehad...en mag morgen eigenlijk pas testen :):)...zijn we wel saampjes uitgerekend, hihihi...

knuffelknuffel...super voor je hoor :)

Geplaatst

Nou, ik wilde eigenlijk niet testen, maar heb dat natuurlijk toch gedaan. Nu precies een week geleden dat ik terugplaatsing had. en dit keer kwam gelijk een (vage) streep, die ongeveer 10 minuten bleef zitten en toen weer verdween. Stiekem heb ik toch een beetje hoop. Ik kan echt niet wachten tot woensdag!!!! Ondanks dat het heel vroeg is, heb ik toch echt wel een streep gezien. Maar dat hij wegtrekt blijft een beetje vreemd... Weer een paar dagen wachten dan maar...

Geplaatst

@jeanine, das idd wel heel vreemd....weet je zeker dat het niet een streepje is waarvan jij wilt dat ie er is? vind het idd wel superraar hoor...streep is streep en niet streep is ineens geen streep meer...apart in ieder geval en nog veel zenuwslopender ook nog, hihi....irritant is dat he...ik deed een test omdat ik toch negatief verwachtte en dacht...dan red ik het weer een paar dagen om te wachten (ben nou eenmaal een vroegtester ;)) maar ja...toen was ie positief...krijg je die onzekerheid weer.....hahaha....maar lieverd...dan wacht je nu toch gewoon weer een paar dagen? doe je het zondag of zo nog een keer....4 dagen voor je NOD toch...:)

knuffel

Geplaatst

Nee, het was echt een duidelijke (welisvaar vage) streep. Ik hou mezelf niet voor de gek. Daarom vind ik het ook zo raar. Misschien moet ik straks eens even een andere test halen. Ik lees hier dat die van het kruidvat goed zijn. Ik heb die van testjezelf.nl Misschien doen die wel raar? Toen ik van kleine Tuurtje zwanger was had ik een ander merk. En toen had ik wel later getest, omdat ik dacht niet zwanger te zijn en de ongesteldheid meende te voelen aankomen. En die streep bleef toen wel zitten. Maar goed, eergisteren had ik dus een test waarop ik helemaal niks zag. En nu verscheen écht gelijk een streep. Ik had natuurlijk nooit zo vroeg moeten beginnen met testen. Maar ja, ik kan het elke keer niet laten. komt natuurlijk ook omdat ik zo'n grootverpakking heb liggen. Maar toch heb ik stiekem hoop...

Geplaatst

Vandaag was mijn officiële testdag.

Negatief!

Snap er nix van, ben niet ongi, komt misschien door de Utrogestan, die zal de menstruatie wel tegenhouden dan.

Ik zal half 12 het ZH bellen met de uitslag.

Ik ben er kapot van. Ben wel naar m'n werk gegaan, maar heb alleen maar zitten janken. Ze hebben me naar huis gestuurd, ik was echt niet in staat om te werken. Ik kan het gewoon nog even niet verwerken, kan het niet geloven.

Ik kan m'n naam nog even niet rood maken in het lijstje, kan het even niet aan. Doen jullie dat maar.

Succes meiden met alles.

Geplaatst

Lieve meiden,

Meezie van harte meid!!! wat een heerlijk gevoel is dat he, het woordje zwanger te zien...ik kijk ook regelmatig naar mijn testen, word daar zo blij van.

Hoopvol, wat ontzettend balen meid, het klopt dat de Utrogestan de menstruatie tegen houd. Bij de 1e tp had ik hetzelfde, was zo ervan overtuigd dat het raak was, want ik werd niet ongesteld, terwijl ik altijd op de 25e dag altijd begon met licht bloedverlies.

Meid, gooi al je emoties er uit, dat is belangrijk, denk nu even aan jezelf...neem alle tijd. Heel veel sterkte.

Geef je een dikke knuffel.

liefs Anneka

Geplaatst

heel veel succes hoopvol....laat het idd er maar gewoon uit, tenslotte is het toch een gevoel en opkroppen schiet helemaal niet op, maar verdrietig is het wel :( en bij mij bleef de menstruatie niet uit ondanks die bollen, maar ik was er wel idd voor gewaarschuwd door het ziekenhuis, heel veel sterkte in ieder geval en we denken aan je.

en jeanine....sja...met die testen weet ik het idd niet, mss ligt het daaraan? ik had zelf idd die van de kv (2 voor 5) maar daar zijn de ziekenhuizen geen fan van (alhoewel ik er dus heel blij mee was, hihi). ik begrijp je wel hoor...ik vond het ook supermoeilijk...daarom deed ik die testen ook met 7 dagen al...denk..negatief en dan kan je gewoon even verder omdat je weet dat je te vroeg bent....maar jij bent echt heeeeeeeeeel spannend (althans..ik bedoel eigenlijk je testen) ik zou helemaal gek worden van de zenuwen en spanning en idd...die van kv halen of zo...al is het alleen maar om zeker te weten dat ie positief of negatief is en niet een beetje en dan ineens niet...jeeeeetje...ik zit helemaal met je mee te zenuwen....

Geplaatst

Haha. Dank je hoor. Gedeelde zenuw is halve zenuw zullen we maar zeggen! Mijn man is er heel nuchter onder en zegt: het is nog niet de goede tijd. Dan ga ik helemaal uit mijn plaat en roep dat hij helemaal niet meeleeft. Maar hij is natuurlijk gewoon de realist van ons tweeen!

Geplaatst

whahahahahaha...och...dat kan je gewoon gooien op de hormonen ;) of het nou goed zit of niet...lol...maar ik begrijp het wel, maar mannen zijn natuurlijk geen vrouwen die meeleven he :)

en het is ook vast niet de goede tijd, maar dat willen we helemaal niet horen toch?! :)

Geplaatst

Hoopvol, veel sterkte! Ik weet hoe je je momenteel voelt.

Helaas is mijn ongi vanmorgen ook helemaal doorgebroken. echt balen weer!

De andere dames gefeliciteerd!! geniet ervan, geeft je toch hoop dat het ook echt wel goed kan gaan.. op naar de volgende ronde ;)..

gr sharon76

Geplaatst

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Louise: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Wannabemom: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Benbri: 27 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Geplaatst

Lieve Hoopvol.

Ik lees alle frustratie en verdriet helemaal door je bericht heen!

Wat onwijs balen.

Ik kan me ook goed voorstellen dat je het allemaal even niet meer wilt weten hier....

Heel heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken en als je echt niet zwanger bent kan ik me voorstellen dat de ongesteldheid maar snel mag doorbreken! Anders moet je daar weer op zitten wachten....:hug:

Geplaatst

Sharon.. Superbalen ook voor jou!!!

Heel veel sterkte!

Denk je al aan de volgende cryo?? of eerst dit maar even op z'n beloop laten...

Sterkte en ook voor jou::hug:

Liefs Tulpie

Geplaatst

:clap2::clap2:Meezie en Benbri:clap2::clap2::confettistars::confettistars:

Hoe leuk is het om voor jullie even deze smileys uit te delen!

Nu komt de volgende wachtperiode...

Ik zit al in de fase van.. stel je voor dat ik nu een mk krijg.....

Nou ja..

Moet nog even werken.

Fijne avond meiden!

Tulpie

Geplaatst

ik weet hoe je je voelt tulpie...zodra ik wat voel (afscheiding of zo) dan ren ik meteen naar de wc om te kijken of het niet iets anders is...heb ook nog geen innestelingsbloeding gehad....ga er vanuit dat ie ook niet meer komt, maar het blijft idd erg spannend en eng....*zucht*...gelukkig zijn we er samen :)

Geplaatst

Hoopvol, ik geef je op dit topic ook nog maar even een knuffel, ik vind het echt heel rot voor je meid. KNUFKNUF

Sharon, ook voor jou verdrietig nieuws, heel veel sterkte

Jeannine, erg he dat vroeg testen, nog even geduld hij is zometeen vast positief en niet maar voor 10 minuten.

Benbri en tulpie, ik ben dus niet de enigste, ik blijf het gek vinden en loop regelmatig naar de badkamer om de resultaten van mijn testen te bekijken maar ik kan er niks anders van maken als dat er echt een tweede streep bij bijde staat.

Iedere keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik bloed ga zien, maar nee alles is schoon!! 21 juni hebben we de echo en ik denk dat het nieuws dan pas echt gaat landen als we het hartje/ hartjes zien. voor nu voelt het heeeeeel vreemd, maar ben wel heel blij!!!

Zaterdag ga ik testen met de cb test die aangeeft hoeveel weken je bent, we zijn heel benieuwd!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden