Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mijn naam is monika,

ik heb gisteren 22 mei de terugplaatsing van 2 mooie embryo's gehad !

ik mag gaan testen op 5 juni :gekruiste vingers 4

ik hoop dat er meer vrouwen zich hier gaan melden in afwachting van hun testdag !

ik ben in ieder geval nu al erg onrustig :nerves:

ik wens iedereen veel succes !!

x monika

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ koekka voor je het weet is het zover, ik word alrijd pas onrustig bij dag 10 a 11... het blijft spannend :)

Ik hoop een mooie groene maand!

Geplaatst

Hey meiden!

In het ICSI topic had iemand ook dit onderwerp gestart, maar zie dat er een apart kopje voor is hier...

Maar ik sluit me ook aan: morgen 2e FM, hopelijk eind van de week punctie en dan begin volgende week de TP als alles goed gaat?

Spannende tijden!!!

Liefs!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kom ook aanschuiven! Aanstaande donderdag cyclus dag 10 1e FM. Begin volgende week waarschijnlijk de punctie.

Gr, J

Geplaatst

Meiden, heel veel succes allemaal en .... we willen groen zien :wav:

Dit is trouwens wel het 2e wachtbankje van juni, er bestond al 1.

Geplaatst

Kinderwens, laten we hopen dat jij genoeg hebt aan 1 embryo! Ik ga voor je duimen! :)

Joleasa, welkom! Ook al een heleboel achter de kiezen zie ik.. Hopelijk mag het nu gauw raak zijn!

Mijnbaby ook welkom! De 3e tp.. 3x is scheepsrecht toch? ;)

Ohhh nog 1 dagje afwachten :D Vanavond weer pregnyl bijspuiten...

Geplaatst

Mijnbaby, welkom zeker spannend en ik hoop ook op een groene maand !!

Wish, heel erg bedankt !

Ink, voor jou ook spannend lees ik ! succes en welkom

Joleasa, jij ook veel succes, jammer dat je overgelopen bent

Jose, jij ook bedankt !!

x monika

Geplaatst

Meiden, zullen we met z'n allen overstappen naar het andere wachtbankje juni onder het onderwerp kopje "wachtbankje" ipv hier onder het onderwerp ICSI?

Is zo ongezellig om gescheiden te schrijven van andere meiden die op precies hetzelfde wachtbankje zitten, toch?

Geplaatst

Meiden, ik heb in het andere topic voorgesteld of de meiden daar over willen stappen naar deze topic, want is zo ongezellig om gescheiden van elkaar te schrijven, terwijl we op dezelfde bank zitten, toch?

Ik heb net 2e FM gehad. Moest voor zekerheid bloed prikken ivm kleine kans op overstimulatie (voor de zekerheid). Tussen 13-15u een telefoontje of we dus door mogen - vind het best nog spannend! Verwacht dat alles oké is, maar toch... Wil ff die bevestiging!

Als alles goed is morgen nog een 3e FM en dan vrijdag de punctie. In totaal 10 grote en een stuk of 10 kleintjes, waarvan ze dacht dat die niet mee zouden gaan doen...

Geplaatst

Ja, mag ik me ook hier melden?

Na 33 dagen stimulatie gisteren de pregnyl gezet, morgen de punctie.

Wel gezellig om met andere juniafwachtende mee te kletsen.

Op naar een felgroene maand!!

Geplaatst

ik sluit me ook hier aan...

Vanmorgen de punctie gehad in Leuven, alles goed gegaan! Narcose was heerlijk!!! In alle follikels zat een ei...8 eicellen!!! Ben erg happy!

Morgen hopelijk goed bericht en dan vrijdag terug voor de tp!

Geplaatst

Ja, ik meld me hier ook aan hoor! Heb 20 mei terugplaatsing gehad van een cryo en mag 1 juni testen.

Zal ik alvast een lijstje beginnen? Dan kan iedereen zich erop zetten.

Testen:

Eef: 1 juni (1 cryo)

Koekka: 5 juni (2 embryo's)

Geplaatst

Suzz gezellig dat we weer samen op de bank zitten ik hoop dit keer groen voor ons beiden!

Morgen hebben we een echo C12 en verwacht dat ik don pregnyl mag spuiten... dan heb ik begin volgende week de TP!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

nou maar overstappen...zat al naar mijn berichtje te zoeken...haha! Zijn er twee voor juni... Gaat iemand deze dan verwijderen ivm de verwarring?

Geplaatst

Ja, had ik ook al: dacht dat ik nu wel erg warrig van de hormonen werd door de verschillende namen die er in schreven haha!

Sja goede vraag. Ik weet niet of wij hem zelf kunnen verwijderen of bij wie we dan moeten zijn? Ik zal s rond neuzen...

Geplaatst

Ik heb de vraag voorgelegd aan Jeroen (beheerder forum) of hij dit topic kan sluiten, maar dan wel pas als iedereen hier dat natuurlijk een goed plan vind, want ik wil niemand voor de schoenen lopen ofzo, maar lijkt mij gezelliger samen de spannende wachtdagen door te komen met een grote groep, toch?

Als iemand dat niet wilt, dan moet je dat eerlijk zeggen hoor, dan stuur ik gewoon nog een berichtje voor Jeroen om het toch gewoon zo te laten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden