Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Evelien gefeliciteerd!!!!!! Ik zie het nu net voordat ik naar bed wilde gaan.... Wat een mega groen bankje!!!! Ongeloofelijk gewoon!!!

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Babi

Dan ben jij volgens mij de enige die niet aftelt hhahaha suc6 meid!

Mijn eerste poging is te lang geleden weet niet meer hoe ik me voelde toen ik zwanger was?

We zien het wel!

Kinderwens thnx en nogmaals GEFELICITEERD MEID!!!

Geplaatst

wow...feli evelien...super....ik vind het echt geweldig dat dit bankje zo groen is, hopelijk blijft dat ook zo...zou leuk zijn toch? :)

ik voelde mij tijdens de ww uberhaupt al zwanger, de eerste keer supererg, ging harstikke mis...2e keer eigenlijk ook, maar ook dat was bedrogen door mijn lijf (wilde gewoon te graag denk ik) 3e keer durfte ik niet meer te hopen...en toen was het ineens raak...en dat ging al heel warrig...dacht ga met wd 7 testen, gewoon om mijzelf gerust te stellen en weer even geduld te hebben voor de andere dagen, plaste over het stickje, wachtte tot de controle streep kwam en gooide de test weg (was binnen een minuut)....paar uur later ging ik toch even kijken naar het stokje...en toen kreeg ik een rolling, want er stonden 2 streepjes...de volgende ochtend meteen andere test gedaan, 5 minuten gewacht en ja hoor...daar was nog een streep...vanaf toen heb ik eigenlijk elke dag getest, omdat ik bang was dat het de pregnyl was (terwijl die al uit mijn lijf was, maar goed...dat terzijde hihi) maar nee, harstikke zwanger, waarschijnlijk kon ik al zo vroeg testen omdat het een tweeling is...althans..dat word gedacht, maar 16 juni weten we het zeker natuurlijk, dus nu niet meteen negatief denken als je op wd 7 test en hij is negatief voor de vroegtesters onder ons...ik heb gewoon zoveel hcg, maar dat zegt niets natuurlijk....

anyway, ga verder in bedje duimen voor de wachters onder ons en de nog moeten onder ons en voor de misschienners heel veel liefs

Geplaatst

Ik vind het bankje ook een beetje eng maar als je naar het bankje van mei kijkt, daar is bijna alles rood dus statistisch zou het dus wel kunnen...

Ach ja we zullen zien, ik voel echt niks dus ik ga morgen met een raar gevoel prikken want ze kunnen me alles wijsmaken, het zal wel haha...

Dames ik spreek jullie morgen!!!!!!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Babbi; ik denk dat ik het dan ergens gelezen heb..haha..want ik ken je niet, ook niet van een ander forum..

Geplaatst

Ohhhhhhhhh nog meer groen erbij!

Van harte dames!! Dit bankje is goeeehoeeeddd! :D

Sorry voor mn afwezigheid maar de vakantie zit er helaas weer op.. Probeer wel zo nu en dan wat te lezen maar reageren met mn telefoon is niet zo handig..

Dames die nog in afwachting zijn: mijn duimen draaien overuren :D

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb al meegelezen, maar kan ik nog inhaken??? Ik ben wel een beetje laat.

Ik zit op wachtdag 12 van een terugplaatsing van 2 cryo's.

Met ondersteuning van progynova en utrogestan.

Ik heb nog niet getest!!! Ik durf niet zo goed.

Ik heb hetzelfde als mijnbaby dat ik niet zoveel voel wat me erg gespannen en onzeker maakt.

Wel heb ik vandeweek 's nachts wat oud bloed verloren. Het heeft gelukkig niet doorgezet en nu heb ik alleen soms wat heeeel lichte verkleurde afscheiding, maar geen bloed dus. Ik was wel behoorlijk over de toeren omdat ze in het ziekenhuis hadden gezegd dat je door de medicatie niet ongesteld kan worden. Nu blijkt dat er wel degelijk vrouwen zijn die een doorbraakbloeding kunnen krijgen van progynova. Begrijp niet dat ze dat dan zeggen als het niet 100% zeker is.

Iedereen die nog moet wachten heel veel succes!!

Geplaatst

Lieve Dames, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!

WAUW! Jullie zijn echt al met veel meiden groen!!

Echt SUPER!!!

Hier is het helaas niet goed.

Ik testte licht positief (wat was ik blij!!!) en vanmorgen negatief, en de menstruatie kondigt zich al aan.

Ik ga ergens ver weg in een hoekje zitten en flink uithuilen

(het is net alsof de teleurstelling steeds zwaarder word)

Het spijt me dat ik niet blijer kan overkomen,

maar ik ben echt waar heel heel heel blij voor alle groene meiden hier!!! GENIET ERVAN!!!

Geplaatst

Suss- getsie meid! Heel veel sterkte! Ik geloof dat ik ook in dat hoekje wil kruipen om te huilen!! Ben echt op van de zenuwen en heb vanmorgen tegen beter weten in toch al getest. Zaterdag zou dag 12 zijn en ik wilde echt niet eerder testen, maar ja... Had een vroegtest en die was helaas hartstikke negatief... Zegt natuurlijk nog niets, maar al die positieve vroege testen hier hebben me wel aangestoken helaas...

Fren- ik heb dus hetzelfde idee- als er al zoveel groen is, zal ik wel rood zijn om het evenwicht er weer een beetje in te brengen ofzo ;-(...

Geplaatst

Ook ik ben groen...vanochtend spatten de strepen er van af..28e 1e echo.

Gefeliciteerd voor alle zwangeren en diegenen waarbij het helaas niet gelukt is een hele dikke digitale knuffel!!

liefs stiertje

Geplaatst

Nou lieve dames ,

Ik ben naast het bankje gaan zitten helaas , met alle puncties en tp hebben we deze variatie nog niet gehad , er was 1 cryo ontdooit ( wij dachten 2) en die ging gister goed delen , vandaag degeneratie en dus geen tp K##

alle positief geteste dames heel veel geluk en geniet er van alle wachtende sterkte met de zenuwen en alle negatieve testers gun jezelf de tijd om ook dit verdriet weer een plekje te geven.

liefs Anne

Geplaatst

Ohhh, weer groenen, gefeliciteerd!

Voor de meiden die negatief hebben getest, balen, k*t!

Hier vanochtend weer bloedgeprikt, krijg om 16.00 uur de uitslag, ik bereid me voor dat het een miskraam is geweest en heb eigenlijk geen hoop meer dat het vruchtje er nog zit, bloeden is inmiddels gestopt. ik hou jullie op de hoogte!

lfs

Geplaatst

Do je kan met een cryo al eerder testen.... ik ga als het goed is vrijdag testen.. ( heb nog geen testen in huis haha)

stiertje GEFELiciteerd!

Suzz: meid ik weet wat je bedoeld, 1e tp had ik er vrede mee 2e mislukte was ik ook echt even goed verdrietig... sterkte!

Wendy: ik hoop op een goed bericht straks...

Ink: hoe is het met wachten???

Fren: zit je nog lekker? ga je eerder testen

Geplaatst

Jeetje, anne en suzz... Dikke knuffel en sterkte! Moet best moeilijk zijn, zo tussen zo'n knallend groen bankje, en al die blije meiden...

En natuurlijk gefeliciteerd voor alle meiden!

Ik voel nog steeds niks. Maarja, zondag terugplaatsing gehad dus dat lijkt me ook wel een beetje vroeg...

Geplaatst

Wendy, ik ga duimen voor een heel groot wonder!!! Hoe laat hoor je iets?

Anne, wat klote dat je geen tp hebt gehad!! Lijkt me vreselijk!

Stiertje, gefeliciteerd!

Dames die negatief hebben getest.. Heel veel sterkte! Lijkt me extra moeilijk in zo'n groene omgeving.. Je hebt dan toch extra hoop..

Liefs

Geplaatst

Ik durf het bijna niet te zeggen....ik ben zwanger! Bloedtest was positief!!!

Ohh wat dubbel om dan te lezen dat andere meiden weer negatief getest hebben...veel sterkte!

Xxx sabrina

Geplaatst

:new_shocked: Ik ben even sprakeloos....

Ik kreeg net de resultaten van de bloedtest met 4 weken en 4 dagen (15 dagen na TP)

En ik zit op een HCG van 1200....

Ik heb echt geen idee wat normaal is.. zo vroeg in je zwangerschap..

Dokter zei vrijdag weer prikken om te kijken of het goed verdubbeld in 72 uur en dan kon hij ook vaststellen of er een kans was op 2...

Ik weet ff niet waar ik het moet zoeken nu... Ik ben natuurlijk wel blij!

Geplaatst

Wow Bikkel!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!

Wat is je HCG waarde als ik zo vrij mag zijn om te vragen... Ik heb em net te horen gekregen.. Hij is vrij hoog zei hij.. Ik weet echt niet wat normaal is met 4 weken en 4 dagen...

Maar nogmaals Gefeliciteerd!!!!!!!

:uecgVftZ91767265::bpotda::15_5_18::confettistars::bfp::pregwalk:

Geplaatst

GEFELICITEERD ALLE ZWANGEREN!

Sta er versteld van hoeveel er zwanger zijn geworden deze maand!

Hier nog even wachten.

Voor degene waar het mislukt is heeeeeel veel sterkte gewenst van mij!!

Geplaatst

hcg is idd gedaald en het is dan ook een miskraam, ik heb om een evaluatie gesprek gevraagd en we kunnen morgen al om 9.10 uur komen. We gaan dan ook vragen wat de 4de behandeling ons gaat kosten, qua ziekenhuisbezoek en natuurlijk de medicatie. Ik heb nog decapeptyl en gonal-f over maar dat is niet genoeg voor een hele behandeling.

dames succes, ik blijf jullie wel volgen in dit topic! en jullie horen morgen hoe het gesprek is gegaan!

lfs

Geplaatst

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embro's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)Helaas een miskraam....

Evelyn: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 8 juni (1 embryo)

Stiertje: 9 juni

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: 19 juni (2 embryo's)

Liedje: 20 juni (bloedtest, 22 juni plastest)

Anne: 22 juni (wo 8 juni TP 2 embryo's?)

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Wendy, wat toch naar voor jullie...ondanks de dagen van onzekerheid kwam het niet onverwachts meer, maar je leeft volgens mij nog steeds voor die tijd met hoop.

Als alles hier goed blijft gaan dan heb ik nog decapeptyl (niet heel veel, maar alle kleine beetjes helpen) en zelf spoot ik menopur (bouw je meer baarmoederslijmvlies mee op) ook heb ik nog een pregnyl en wat puregon... Gonal-f ken ik niet. Mocht je er aan toe zijn en het willen hebben dan is dat zeker mogelijk zodra wij meer zekerheid hebben! En zover wonen we niet bij elkaar vandaan. Hoop dat ik je tzt er blij mee kan maken, want dan zijn we allebei weer wat verder ;-) Sterkte meis!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden