Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh ja @wendy en bikkel: het kan idd een innestelingsbloeding zijn, zolang het niet rood is en met kramp gepaard gaat is het nog goed (lang leve internet, hahaha...nee, zkh zei het ook al) dus ik denk dat je gewoon een innestelingsbloeding hebt, anders even googleen, en je test geeft aan zwanger, er werd mij uitgelegt dat er vrouwen zijn die de hele zwangerschap doorbloeden (kmoet er niet aan denken, maar oke...) dusssssss houd hoop dames :)

liefs

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey,

@veer: wat K...... voor je!!! Heel veel sterkte meid, wes maar even flink verdrietig.

@wendy: fijn dat het is opgehouden en nog steeds een positieve test....: dat moet wel zwanger betekenen!! Alvast een voorzichtige felicitatie voor je!

@liminous: als je over tijd bent en een positieve test dan zou ik ook denken dat je zwanger bent, met pregnyl mag je volgens mijn gynaecoloog pas testen op dg 19 na punctie, maar ik sluit mij aan bij benbri hangt af vn hoeveel dg na de pregnyl je nu bent. in ieder geval megaspannend! kan me voorstellen dat je aan niets anders kunt denken, wat kunnen een paar dagen langer toch een eewigheid duren he? Blijf voor je duimen!

@Fren, dank je voor je antwoord mbt de bolletjes, hoop dat t inderdaad niets uitmaakt (moet 3 dd 2 en dus 1x vergeten), vind het zooo stom van mezelf!

@ bikkel, suz, ink en fren: hoe is het met jullie in de 2e ww? Ook zo zenuwachtig?

Ik heb vanochtend getest (dg 10 na punctie) maar nog niets, kans is ook natuurlijk nu nog klein maar ben zo benieuwd.. Moed houden en positief blijven denken..!!

Veel succes allemaal!

Liefs, Evelyn

Geplaatst

Ik heb afgelopen Maandag de laatste 1500 gespoten.. Nu dus 5 dagen geleden..

Vorige keer heb ik na het spuiten van 10.000 IE dmv testen gecheckt wat de Pregnyl deed.. Toen had ik op dag 4 een superlichte test en op dag 5 was de test helemaal wit.. Dan zou je toch denken dat wanneer je 1500 IE spuit, het er nu ook al wel uit zou moeten zijn?

Ook staat hier dat je mag testen vanaf de dag je je je ongi verwacht.. Dat was dus gisteren..

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=831

En idd, ben nog steeds niet ongi. 1 dag overtijd nu, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt..

Evelyn, gelukkig maar dat je pas kort na je tp zegt dus gelukkig zegt het nog niet zo veel.. Ik hou hoop voor je! VOor iedereen!!

Geplaatst

wat spannend Liminous! balen dat de test niet donkerder was maar hcg verdubbelt per 48 a 72 uur en bij jou zat er 24 uur tussen de testen dus van een kant ook niet vreemd dat ie niet donkerder was.

Zelf deed ik zo´n 4 testen achter elkaar, 2 verschillende en om de dag een ander merk zodat het verschil duidelijk zichtbaar zou zijn, wat spannend joh!

Geplaatst

Veer, wat ontzettend balen voor je. Sterkte meis!

Liminous, jij weet het wel erg spannend te maken zeg..... Haal inderdaad maar even een digitale test, dan heb je in ieder geval geen twijfels over de interpretatie ervan. En tja, ik denk toch wel dat je kunt testen hoor. Had na ivf ook altijd nog 4x pregnyl. En mocht 14 dagen na terugplaatsing testen.

Wendy, die test is toch niet voor niks positief?? Volgens mij ben je zwanger hoor! Maar ja, die onzekerheid he.....

Evelyn, nog geen positieve test dus. Je bent nog vroeg he, ik duim voor je dat hij over een paar dagen wel positief is.

Ik zal ook eens een kijkje gaan nemen op het uitgerekend in februari topic. Gezellig!

Geplaatst

Even een snelle reactie, ga later bijlezen.

Heb vanmorgen positief getest!!!!! Helemaal blij, nu de spannende weken en hopen dat het goed blijft gaan!!

Liefs lianne

Geplaatst

ik heb vanmorgen getest en helaas negatief getest !! ik moet eigenlijk zondag pas testen maar die twee dagen zullen toch niet zo heel veel verschil geven ?

en maakt het merk soort test nog iets uit ?

ik hoop natuurlijk dat er zondag 2 streepjes staan, maar eerlijk gezegt heb ik de moed wel een beetje verloren !

hoe vaak komt het voor dat je twee dagen voor de testdag negatief test en op de testdag zelf positief test ??

hoe dan ook ben beetje in de war ! we hadden hier echt een goed gevoel over !!

x monika

Geplaatst

Jemig wat een groene golf...

Liminous ik denk gewoon dat je mag gaan geloven dat het gelukt is!

Veer: Wat jammer lieverd ik had anders gehoopt voor je...

Wendy: jij ook gefeliciteerd!!!!

Evelyn: het wil nog niks zeggen. misschien heb je het omslagpunt later.

Ik heb vandaag ook weer een testje gedaan. (heel bewust niet gister) en binnen 2 seconden had ik een dikke vette streep erbij... Ik mag eigenlijk pas zondag testen.. Maar ik begin het nu langzaam wel echt te geloven! Verder voel ik me prima.. Beetje pijnlijke borsten en soms wat misselijk...

Dikke knuffel allemaal.

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20 mei

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: 31 mei

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25 mei

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: 3 juni?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: ?

Zo, even de kleur aangepast, staat toch wat mooier :)

Alle andere meiden succes nog even, lekker aanvullen met groen .:)

Geplaatst

LIEVE LIANNE, GEFELICITEERD...EEN POSITIEVE TEST!!!!!!!!!!! JOEHOE, WAUW, TE GEK, COOL, JIPPIE, YES!!!!!

Meid, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan.. maar deze stap is in ieder geval weer gezet :):)

Andere meiden, heel veel succes en sterkte!

Geplaatst

Nou meiden, vandaag weer positief getest, dus maak mezelf ook maar GROEN!!!!!

nu met een kruidvat test.

Punctie:

Monika 18 mei

Terugplaatsing:

Joleasa: 3 juni?

Testen

Joleasa: ?

Geplaatst

Alle meiden die groen zijn.....GEFELICITEERD!

Koekka even doorduimen, je weet t nooit!

Ik heb mezelf net ook groen gemaakt. ik had stiekem al op wd 7 met cb digital getest, was positief, op wd 8 met gewone cb ook positief, gisteren weer met cb digital ook positief en net met een kv test en ook positief, maar vloei nog wel iets, doodeng! Zou het dan misgaan?

Maar voor nu vind ik mezelf gewoon groen!

Geplaatst

Joehoe!!!!!

Wat een superberichten!! Oogverblindend groen!

Gefeliciteerd Wendy en Lianne!! Wat een topgroep tot zo ver ;-)!!

@koeka: snap je bezorgdheid, vaak is de test al positief vlak voor de testdag, zoals je bij de meiden hebt gelezen, maar als je naar t schema kijkt van Babeth met de hcg-waarden, dan zie je dat dat nog niet hoeft, tot een paar dagen over tijd zou je nog n te lage hcgwaarde kunnen hebben om positief te testen. Maar goed, frusterend en superspannend blijft t dus nog even voor je, we blijven duimen!!

X Evelyn

Geplaatst

Koeka, wat spannend. Ik begrijp heel goed dat je de hoop een beetje bent kwijtgeraakt na een negatieve test. Maar zolang je menstruatie nog niet is doorgebroken is er hoop hoor! Ik blijf voor je duimen.

Lianne en Wendy, YESSSSS! Gefeliciteerd! Wat een onwijs groene bank tot nu toe!

Nofje, jij dus weer getest en weer positief. Super toch?

Bij mij eigenlijk hetzelfde. Had woensdag al getest en toen was ie positief. Maar ja, ik was toch erg onzeker. Heb namelijk totaal geen klachtjes. Heerlijk natuurlijk, maar ik word er zo onzeker van..... Vanochtend er dus toch nog maar een testje tegenaan gegooid. En weer duidelijk 2 strepen! Misschien moet ik het dan toch maar gaan geloven....

Geplaatst

Monica, de soort test kan inderdaad verschil maken, de een is gevoeliger dan de ander, erg fijne testen zijn die van Kruidvat, 2 voor € 5,-, gevoelig, maar niet voor je portemonnaie ;-)

Houd nog moed hoor, je kan inderdaad echt te vroeg zijn!!!

Veer wat klote dat het niet gelukt is, heel veel sterkte!!

alle andere dames, proficiat!!! Wendy eng hoor dat je wat vloeit maar het komt helaas veel voor, hoeft echt niets te betekenen en je testen blijven positief.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Ladies, ik zit beneden ff gauw op de laptop (Ben aan t oppassen op t 10 weken oude babytje van mn vriendin) maar wil graag even iets met jullie delen.. Reageer straks weer ff op iedereen =)

HCG van Pregnyl neemt af en niet toe.. En als alles goed gaat als je zwanger bent neemt de HCG toe en niet af..

Zie mijn testen.. Op een rijtje: Boven is gister, middelste is vanmorgen en onderste is van net..

Oke, ik ga het nu gewoon zeggen: IK BEN ZWANGEERRRRRRRRRRRRRR

Geplaatst

@ Limi, gefeliciteerd meid!!

Hij wordt mooi donkerder, zelfs de test van vanmiddag. Mijn testen knalden in de middag ook beter als de ochtend.

En nog even voor de goede orde.... Mijn testen werden ook donkerder en donkerder, tot ie knalde. Maar desondanks een fikse bloeding van 5 dagen werden ze dus donkerder en donkerder, met als resultaat. MK met 5 weken....

Geniet ervan meid, je bent lang zat bezig geweest (is dat ik je toevallig hier zie langswippen haha)!

Geplaatst

Wendy, gefeliciteerd meid! Super zeg. Nu hopen dat het vloeien snel gaat stoppen..

Liminous, Jij ook super zwanger!! Testen zijn overduidelijk!!!

Veer, wat jammer voor je da het niet gelukt is, heel veel sterkte!!

Koeka, je hebt nog even, blijf positief!!

Bikkel, volgens mij kan het niet veel kwaad hoor, mogelijk een innesteling? Ga hard voor je duimen :)

Alle wachtenden nog heel veel succes!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een groen bankje!!!

Zwangeren gefeliciteerd!!!

Ik mag nu ook officieel op het bankje plaats nemen.

Vanmiddag een terugplaatsting gehad van 2 embryo's.

Mijn testdatum zal rond de 19e juni zijn.

Ik heb het lijstje even aangepast:

Punctie:

Monika 18 mei

Terugplaatsing:

Joleasa: 3 juni

Testen

Joleasa: 19 juni (2 embryo's)

Ik ben overigens benieuwd of ik de laatste op dit lijstje blijf???

Liefs J

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden