Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier gaat t redelijk! Ben niet meer zo ziek als donderdag en vrijdag maar zie met regelmaat toch de wc! Overdag ga ik ook een paar uurtjes naar bed in de hoop dat t minder wordt. Zo goed als ik me tijdens de behandeling voelde zo beroerd gaat het nu haha

En sex...wat is dat? Haha

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hihi....ja, zat ik ook aan te denken...zo goed dat ik mij voelde tijdens de behandeling en zo ontzettend blij ik was dat ik zwanger was....voor nu is het dubbel, natuurlijk ben ik nog steeds superblij, maar voel me oh zo beroerd...:( daar baal ik echt echt van...

en manlief heeft me fijn laten weten dat hij hitsig word van warm weer *zucht* en ik word er alleen maar misselijker van, hihi

Geplaatst

Hoi meiden,

Jammer Jeanine dat je negatieve feedback krijgt op het krijgen van een tweeling. Kan me voorstellen dat je zelf dol enthousiast bent en je dit ook met je ouders wil delen.

Mijn moeder is helemaal hyper, die denkt al dat we er 2 krijgen ( we weten het nog niet ) en heeft het nu al over komen helpen overdag met voeding en huishouding in het begin!!

Echt heel lief. En dat is natuurlijk ook wat je zelf graag wilt zien. Ik hoop dat dit voor jullie in de toekomst nog weer bij draait!!

Ik begin ook meer last te krijgen van kwaaltjes, ben alleen in de middag en avond beroerd en heb nu echt een dikke opgezette buik!! Ik kan niet verbergen dat ik zwanger ben, tenzij ik een wijde kleding ga dragen :) Ik had altijd wel een strak buikje, maar daar is niets van over. Ik ben wel trots op mijn buikje hoor!

Morgen alweer 8 weken en woensdag dan eindelijk de echo, we zijn zo benieuwd!!!

En sex, dat ken ik ook niet, ik wordt mijn bed ingestuurd 's avonds, maar dan ook echt omdat hij ziet dat ik niet lekker ben en doodop ben. Hij heeft het er voor over, gelukkig :)

Geplaatst

Nofje, ik ben blij dat je de Limburgse bekrompenheid en moeilijk denkendheid herkend. Het zijn hartstikke lieve mensen, maar ze zien liever problemen dan oplossingen.

Benbri, ik hoop ook dat de misselijkheid snel weggaat. Ik ben vandaag van mijn werk teruggekomen omdat ik hartstikke misselijk en moe was. Dit weer draagt er niet echt aan bij! Laat het maar weer vriezen hier hoor!

Lianne, wat ontzettend spannend de echo. Kijken of er nog een tweelingmama bijkomt hier!

En hier gistern na héééééééél lang weer geknuffeld. En hoe! Nou, je merkt toch wel dat als het lang geleden is dat er toch weer een extra stukje spanning en passie bij komt kijken. Ik ga volgend weekend maar weer weg, hij zal me wel extra gemist hebben haha. Maar ach, meestal ben ik ook te moe en te misselijk.

Groet,

Jeanine

Geplaatst

hallohallo,

Hier een nerveuze vrouw voor de echo!!!

Veel wakker geweest vannacht.

Vanmorgen nog maar weer eens een test er tegen aan gegooid... nog steeds zwanger hahaha.

ooh ben zo benieuwd.

Stiertje, jij ook veel succes vandaag!

Meiden tot straks!!

Geplaatst

ben heel benieuwd naar alle echo's en updates van iedereen :) wel fijn dat er flink gebabbeld word hier....doordat ik niet werk is mijn wereldje een beetje klein. manlief kan klagen met 4 collega's die allemaal zwangere huismussen thuis hebben zitten, maar ik heb niemand waar ik tegen aan kan klagen en die het ook nog begrijpt dan he..:) kan wel tegen mijn moeder aan klagen, maar dan is het enige wat ik te horen krijg..."je wilde het zelf" zucht, nee mam, zwanger wilde ik wezen, niet die ongelofelijke **** klachten. vind het voornamelijk ook zielig voor manlief :(

maar goed...echooooooooooos :)

Geplaatst

Hier goed nieuws!!

We hebben een kloppend hartje gezien!!

8.5 mm en precies op schema.

Wat is dat speciaal zeg als je dat eindelijk mag zien na zoveel jaren proberen.

Ook was er nog een klein vruchtzakje te zien, maar daar zit waarschijnlijk niks meer in. Misschien dat dat het bruinverlies van vorige week is geweest.

Helemaal gelukkig.

Nu durf ik ook een tikker te proberen, even zien of het lukt.

Geplaatst

Do76 jaaaaa super zeg gefeliciteerd!! 8,5mm das mooi op schema inderdaad wat een opluchting heh!??

Ook ik heb superslecht geslapen vannacht van de zenuwen en we hebben zojuist de echo gehad en...het zijn er twee!!! Twee megakloppende hartjes gezien!! 1 is 9,1mm en de ander 1,2 cm.pfffff wat een opluchting en shock tegelijkertijd..dat alles goed is en dat het er twee zijn..hihi maar wel heeeeeel blij hoor!

Benbri klaag jij maar lekker naarons hoor, we moeen elkaar steunen want anderen zeggen tegen ons (in ieder geval tegen mij) dat ik niet mag klagen omdat ik blij moet zijn dat het gelukt is ...dussss

fijne dag allemaal

xxx

stiertje

Geplaatst

Do en stiertje, gefeliciteerd. Wat een opluchting om een kloppend hartje(s) te zien. Ik heb 11 juli de eerste echo. Erg spannend!

Geplaatst

He wat goed zeg!!!

Wie weet zijn het er bij ons ook 2, heb maar 1 emmy terug gekregen maar er zit een eeneiige tweeling in de familie haha....

We weten allemaal van elkaar hoe graag we dit wilden maar ik ben ook blij dat ik hier ook mag schrijven hoe beroerd ik me voel en dat dat soms echt even tegenvalt!!

Geplaatst

Do en Stiertje- joepie!!! Van harte met jullie rikketikketjes!!! En Stiertje - jij samen met Jeanine dus op naar een tweeling - spannend meid!!! Maar lekker gaan genieten in ieder geval van de geruststelling...

Hier vandaag beetje hoofdpijn en flauwtjes misselijk. Hoop niet dat t doorzet, want morgen vertrekken we naar Rock Werchter voor 5 dagen, dus dat zou niet zo prettig zijn! Zometeen eerst nog n slaapdienst draaien - bleh....

Geplaatst

Do - jij had je echo vandaag dus 6 dagen later dan ik m had, maar de afmeting was 2 x zo groot! Bij mij was t vrijdag nog maar 4,1 mm! Bijzonder dat t zo mega hard groeit daar van binnen zeg... Ben benieuwd hoe groot het volgende week is, de 5e mag ik namelijk weer terug ivm dat het hartje nog zo vaag te zien was, maar dat was normaal zo vroeg zei ze dus ik probeer me daar geen zorgen over te maken...

Geplaatst

geen zorgen maken ink...het komt helemaal goed schatje (geef-glaasje-roosvicee) en oh ja..jij wilde toch graag misselijk worden, hahahaha...nee, grapje hoor ;) en stiertje, jeeeeeeeeh...2 dondersteentjes :) en do....wat superrrrrrr...echt geweldig hier hoor :) en ja...wij meiden moeten elkaar ook steunen, want we hebben dit toch zelf gewild toch...(zover ik weet wilde we graag een kindje en niet de misselijkheid enzo....)

heeeeeele fijne dag meiden en geniet ervan :)

Geplaatst

Do en Stiertje gefeliciteerd! En dan ook nog een Stiertje in het kwadraat :laugh::aaaflowersmiley:

Echt geweldig hoe het hier loopt!

Ik ga snel weer aan het werk. kwam alleen ff spieken naar de echo results...

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Haha Benbri- volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik ook misselijk wilde worden hoor ;-)... Heb n paracetamolletje genomen voor de hoofdpijn (1e sinds de zwangerschap - dan schijnt t niet veel kwaad te kunnen als je t sporadisch gebruikt begreep ik?) en de misselijkheid zakt gelukkig ook al wat, dus t zal wel mee vallen hoop ik... Op naar de 13e week waarin alle kwaaltjes voor iedereen weg zijn hoor meiden!!!

Geplaatst

Meiden, gefeliciteerd met de mooie echo's. Wat een wonder is het toch steeds!

Ik maak me dan gelijk weer een beetje zorgen als ik al die afmetingen van de embryo's steeds lees. Bij mij was ie op 6,3 weken pas 4,2 mm. De gyn zei dat dat prima was, maar ik lees toch bij iedereen al een stuk groter.... He gatsie, maak me direct weer zorgen.....

Geplaatst

:happydance: Do en Stiertje wat een geweldig nieuws! Van harte!! Drie kloppende hartjes en mooie formaatjes. Wat een rijkdom. :clap2::happydance::toppie:

Geplaatst

Stiertje en Do, wat een super echo's!!! En Stiertje 2 mooie knipperlichtjes! Geweldig zeg, nu lekker gaan genieten meiden :)

Hier morgen de echo, spannend hoor!! Ben dan 8w1d, spannend!

En Eef, je hoeft je echt niet ongerust te maken hoor! Ze groeien echt hard.

Liefs

Geplaatst

Meiden van harte gefeliciteerd! Nog een tweelingmama erbij. Nu Lianne nog morgen...

Ik weer een hele dag ziek op bed.... Pfff. Ja, ik wilde wel een kind (eren), maar dit zieke zijn eigenlijk niet....

Wachten op noodweer voor afkoeling....

Geplaatst

Lianne - succes morgen! Ook op naar een mooie echo!

En Eef - ik ben 1.88m lang en m'n man 1.86m lang, dus hihi, weet niet hoe lang jullie zijn en of dat nu al wat kan gaan betekenen??? Maar zou me er ook niet druk over maken hoor, dat is dus 0,2mm groter dan de mijne in 2 dagen extra - is wel een heeeeel nihil verschil en als de arts ook zei dat het goed was, dan moet je daar ook maar gewoon van uit gaan hoor meid! Verbaasde me er meer over hoe ontzettend hard het nu groeit van binnen / hoe snel het verdubbelt en al met het blote oog zichtbaar zou zijn / al een minimensje vormt ;-)...

Jeanine - vervelend zeg, met dit weer op bed moeten liggen. Helemaal lekker plakkerig lijkt me!

Ik heb trouwens vandaag echt n opgezette buik zeg- pfff, lijk wel zwanger hihi, volgens mij gewoon al zichtbaar, maar dat zou wel al erg vroeg zijn lijkt me?!? Ben in gewicht niets aangekomen / zelfs 2 kilo afgevallen, dus dat kan het niet zijn...

Maar goed, zit nu illegaal vanaf m'n werk te tikken - iedereen ligt op bed en ik moet eigenlijk nog gaan rapporteren, maar wil t liefst douchen en naar bed, maar t is nog zoooooo ontzettend vies warm hier - kantoor natuurlijk hele dag op slot gezeten en ligt op het zuiden, dus lekker in de zon, ondanks dat t raam open stond - bleh.... Morgen maar iets eerder opstaan om wat naar binnen te werken voor ik iedereen hier uit bed moet trommelen - ben bang dat als ik dat op een nuchtere maag moet doen het niet helemaal goed gaat...

Moet trouwens wel nog regelmatig aan de 3 dames denken die hier af hebben moeten haken hoor - vraag me af hoe het met ze gaat...

Geplaatst

was ook maar een grapje hoor ink :) hoop echt met heel mijn hard dat je niet zo misselijk word zoals jeanine en ik :) en ja jeanine...kweet helemaal wat je bedoelt. ik krijg iedere keer de opmerking, "ja, jij wilde een kind" en ik kan daar echt hartstochtelijk boos om worden, want ik wilde graag een kindje, niet dat niet lekker wezen enzo...grom...zullen de hormonen wel zijn, hihi.

ik begin ook al aardig dikker te worden hier hoor, pas echt mijn kleding niet meer :( maar ik las dat dat kwam omdat en de baby groeit (maar niet zo hard natuurlijk) en dat door de hormonen je buik opzet (darmen), normaal zou ik dat heel erg vinden, maar ja...nu ben ik toch zwanger, dus vind het nu niet zo vervelend hihi..

lianne...wachten op jou en de echo :)

meezie, wanneer heb jij je 3d echo weer? (kan niet wachten, hahahahaha)

veel liefs allen en oh ja ink...have fun daar de aankomende 5 dagen :)

Geplaatst

hey meiden,

wat een vrolijkhied hier... Heerlijk na zon ellendige periode! Hoe berekenen jullie precies het aantal weken dat je op weg bent? Vanaf de laatste menatruatiedatum of vanaf de punctiedatum? Heb een cyclus van precies 28 dagen.

@ink: jullie zijn ook zo lang. Ik ben zelf 1.85 en mijn man 2.05. Dus ben benieuwd wat dat gaat opleveren en vanaf wanneer we wat gaan merken in de groei.

Fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden