Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

echo was superleuk, even het hartje gehoord, meissie ZAT op haar billen op de navelstreng hahaha...was heeeeeeel apart :) en jaaaaaaa, we gaan shoppen over 12 dagen dan :) overdag dan wel he als je vrij bent...dan zijn de kiddies op school :) en ja, ben is in shock...die loopt verdwaasd rond momenteel arme kerel...hij zit nu al met al die kerels in zijn maag....

Geplaatst

Benbri, lijkt me een gezellig plan om ff voor de baby's te shoppen.. Jammer dat we 1 okt. nog geen kinderbijslag hebben, whahahaha.. Nee hoor, zit te dollen :):)

Wil wel het liefst shoppen na de 20e want dan heb ik mijn salaris weer, anders wordt het zo'n zuinig dagje :P

Wij hebben vandaag van m'n moeder een hangmat voor in de box gekregen, zo leuk!! :):)

Iedereen zit lekker te BBQ-en en ik zit alleen thuis omdat manlief het hele weekend avonddienst heeft. Volgend weekend ben ik weer de pineut want dan slaapt hij het hele weekend i.v.m. nachtdienst, leuk zo'n man bij de politie... ;-)

Fijne avond meiden!

Geplaatst

ik heb wel kinderbijslag, whahahahahaha.....alleen nog niet van deze dan he :) is goed...doen we het na de 20ste :) voor mij maakt het niet zo heel veel uit, want manlief krijgt het per week, maar we kunnen altijd wachten tot na 1 oktober, wel weer beter, hihi :)

thanx bikkel, vinden het ook erg leuk, maar wel grappig om nu te weten wat het is....iedere keer wanneer ik plopjes voel denk ik nu...oh...onze kleine meissie, hahaha....

Geplaatst

Ik krijg m'n salaris altijd rond de 20e.. En aangezien wij de geslachtsbepaling op de 15e hebben kan ik echt niet langer wachten met shoppen hoor... Zekerrrrrrr niet tot na 1 oktober whahahah....

Ik word h-e-l-e-m-a-a-l gek van onze kat, ze miauwt echt de hele f*cking dag door... Pfff... Wil ze naar buiten, is ze buiten wil ze naar binnen en dat zo'n beetje de hele dag door.

Heb ik nou zo'n kort lontje of is dat niet gewoon superhinderlijk?

Ga maar lekker op bed tv kijken denk ik... Fijne avond meiden!

Geplaatst

Joehoe Benbri - een meisje - van harte! Uiteraard stond dat er ook als ze een jongetje was gebleken hoor, maar moest er wel om lachen, omdat je zelf dacht dat het een jongetje zou worden... Heb t dus gelijk hier in huis verteld dat er hoop voor m is, omdat ik dus ook denk dat t bij ons een jongetje is en hij overtuigd van n meisje ;-)...

En, hoe reageerde je zoon? Die wilde geen zusje meer toch ;-)?

Afhankelijk van of t morgen mooi weer is of niet, lekker even n strandwandeling maken of babyshoppen voor spullen als matrasje etc... Vandaag met vriendin en haar vriend stukje wezen varen. Was heerlijk, maar hij maakte soms harde klappen op t water bij golven wat ik wel n beetje eng vond voor de kleine gek genoeg, want volgens mij merkt die daar niets van. Maar goed, op een gegeven moment was de klap zo hard dat de hele ruit naar binnen kwam gevallen in duizenden stukjes!!! Gelukkig van dat "veilige glas" (ff de naam kwijt) wat in stukjes brokkelt ipv scherven, maar evenwel zaten we nog helemaal onder de glassplinters, dus dat was wel even flink schrikken... Nu omgekleed en gedouched en al en nog voel ik af en toe een kleine splinter ergens zitten - echt bizar!

Geplaatst

wauw benbri een meissie!! leuk!! arme man van je heb medelijden met hem:)

vandaag een heerlij gezellig dagje uit gehad, met man en zoon, wat heerlijk om te zien hoe je kind geniet van alles he?:)

MiniFoto-AT6TNEZP.jpg

even een buikfoto van 16,1 weken:D

Geplaatst

Benbri wat super een meisje, en net als Michel toen dr tijd gelijk zorgen om al die jongens die later aan de deur komen te staan.

Leuk he om te weten :-)

Geplaatst

ja, tis idd wel super...heb zoveel zin om te shoppen nu...allemaal roze rompers en jurkjes en rokjes en..en..en...jaaaaaa :) en marjaaaaan....wat een leuke zwangerbuikje hoor :) kan je niet omheen he dat je zwanger bent nu :) en ink....baby zweeft de hele dag rond in het water, hahahaha...maar van dat glas is wel eng...melis (kweet niet of hiet hier was of maart hoor,m hahha) maar is je kat niet gewoon krols dan? en ja...denk dat je gewoon een kort lontje hebt, jij bent ook gewoon zwanger van een meid....WHAHAHAHA...enne...meduus, ja...nou, maak het momenteel mee met mijn dochter van 8, die vind habbo leuk, maar ze word lastig gevallen door jongens van 12 (zeggen ze) die "met haar willen" en als ze nee zegt krijgt ze nog de wind van voren ook, dus ik ben meer bang voor het media wat internet heet, gelukkig weet ze dat ze alleen maar mag zeggen hoe oud ze is en haar naam niet eens...ze vind het gewoon leuk om samen met andere meiden kamertjes te maken enzo....zucht....

veel liefs...(ik ga eens rondstruinen op mp, hihi)

Geplaatst

Benbri... Al wat gekocht via MP? Hahahaha....

Ik denk echt dat we een jongen krijgen hoor, manlief een meisje.. Wordt spannend de 15e ;-) EN NEE IK HEB GEEN KORT LONTJE HOOR!!! Lol...

Kunnen katten krols zijn als ze gesterilisseerd zijn dan? Zo ja, was jij niet op zoek naar een hele lieve poes? Hahaha... ;-)

Heerlijk weer vandaag, gelukkig niet zo warm als gisteren, blegh!

Geplaatst

Benbri, een meisje gefeliciteerd, nu kan je zeker lekker gerichter shoppen.

Marjan, wat een mooi buikje, ik mis de rest van de meiden die hun buikje komen showen haha.

Hier, ik heb gisteravond voor het eerst de baby gevoeld, wow dat was echt mega bijzonder! Kan ik nu ook meepraten wahahahaa.

Iedereen een fijne dag.

Liefs Janis

Geplaatst

Benbri, een dochter!!!! Leuk zeg, lekker meidenspul shoppen. Je bent de eerste van de club die het weet, ben benieuwd naar de rest!!

Geniet er lekker van. Toch wel erg bijzonder om het te weten lijkt me.

Vanmiddag even met manlief naar de Babydump voor kamertje, kinderwagen enzo. Durf nog niks te bestellen, we wachten tot na de 20-weken echo.

Omdat schoonmoeder met een open ruggetje is geboren, hebben wij daar wel meer kans op. Maar heb heel braaf foliumzuur geslikt, dat had je vroeger natuurlijk niet.

Ik weet niet wat ze er nu aan kunnen doen eerlijk gezegd. Mijn schoonmoeder kan wel lopen, maar moeilijk en heeft wel allerlei lichamelijk problemen zoals nieren die niet werken. Kortom, je wilt het niet voor je kindje.... We wachten 22 september af. De kans is natuurlijk nog altijd veel groter dat het kindje geen open ruggetje heeft.

Geplaatst

oh bah.....eef, das wel minder dan, hoop dat alles goed is met jullie ukkepuk, maar voor nu gaan we daar gewoon van uit toch:) enne melis...neeeeeeee, heb al 3 katten, vind het wel genoeg zo, hihi...en nee, ook nog niets gekocht, ben nog steeds aan het kijken voor een box, maar ze vragen nog steeds de hoofdprijs, heb er nu eentje gevonden voor 20 euro, dus van de week even kijken of het wat is. en janis, ja, leuk he :) manlief heeft het nu al 2x gevoeld, maar ja...ik ben dan ook weer 18 bijna 19 weken he...scheelt toch een paar weken, manlief voelde het een paar dagen geleden voor het eerst...

en melis...jij krijgt ook een meid (moet toch wat zeggen, hahaha....)

Geplaatst

haha ja idd ik kan er nu niet meer omheen, ben nu al vele malen dikker dan bij de oudste, toen had ik amper een buik op het laatst iets dikker dan nu.

dus dat word nog wat:)

ik heb ook het idee dat ik de kleine voel, af en toe een tikkie van binnen.

dinsdag weer een echo mijn vriendin gaat gezellig mee, en hopelijk kunnen ze zien wat het word,

moet alvast maar even bezig met spulletjes kopen, word onderhand wel tijd als ik het voor oud en nieuw rond wil hebben!

fijne dag meiden!!!

Geplaatst

Zou wel leuk zijn ja, een meisje.. Kunnen we samen een 'roze' dag winkelen hahahaha...

Heb vandaag helemaal nergens zin in, heb zelfs nog niet eens gedouched, hahaha... Ga lekker op de bank hangen en een filmpie kijken i guess. Manlief is net vertrokken naar zijn werk dus ik heb het rijk weer voor mezelf :)

Jullie nog leuke plannen vandaag?

Geplaatst

ik laat je nooit in de steek hoor melis, alleen we zijn op andere tijden online whahaha...nee, manlief en ik hebben ook een luie dag. laatste vakantiedag, want de kiddies moeten morgen weer naar school, jahooooeeeee :) dus we zijn rizzoli en isles aan het kijken en we hebben nog een compleet seizoen body of proof en walking the dead om te kijken, dus we vervelen ons niet...en oh ja...mijn teeeetten doen zeer :(

nou, manlief is bijna klaar in de schuur met roken, dus ik ga er weer vanaf (en dan lees ik straks wel weer verder melis, hahahahaha)

Geplaatst

Hey Meiden,

Het is weer even geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik lees vanaf mn telefoon wel mee, maar het is lastig te reageren.

De misselijkheid is gelukkig zo goed als verdwenen, maar ben echt helemaal uitgeput. Elke inspanning hakt erin en de migraine aanvallen wisselen elkaar af.

Maar was is het doel toch prachtig :).

Benbri, wat leuk dat jullie een meisje krijgen. Hoe hebben je andere kinderen en je man gereageerd. En al lekker aan het shoppen voor leuke meisjesdingen.

Eef, kan me voorstellen dat een dergelijke voorgeschiedenis je bezig houdt. Maar gelukkig zijn de medicijnen tegenwoordig idd beter.

En wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen. Bij mij begin je nu ook wel iets te zien, maar zo dik (haha bedoel het goed) als jullie zijn, ben ik nog lang niet.

Ondertussen vliegen de kilo's er hier vanaf. Ben inmiddels 5 kg lichter dan startgewicht. Gelukkig houd ik mn eten gewoon binnen, maar de tweeling eet echt super veel. Dinsdag hebben wij weer een echo ben dan 15 weken en een paar dagen. We hebben dan een meeting voor de twin studie en tevens ga ik toch even vragen of ze al kunnen zien wat het gaat worden. Iedereen hier in mn omgeving denkt twee jongetjes. Dit omdat ik schijnbaar erg naar binnen draag en geen pukkels e.d. heb :) Maar ja, volgens mij zijn dat maar fabeltjes.

Hebben jullie trouwens de babyboxen besteld. Gisteren die bij de Etos opgehaald. Jeetje wat valt dat tegen.

Natuurlijk het is gratis, dus mag niet klagen. Maar die 65 euro kan ik niet terugvinden. Een pakje babydoekjes van zwitsal, een speen, 2 luiers, een mini flesje etos buikcreme en een heleboel reclame...

Ow ja wat betreft het uitje... utrecht is nog wel te doen vanuit het zuiden des lands, maar ga denk toch afhaken. Moet vanaf eind november heel erg rustig aan gaan doen van de gyneacool... Mogelijk al zelfs wat eerder. Maar e.e.a. is even afhankelijk van het onderzoek dinsdag... Zelf was ik namelijk ook negen weken te vroeg (als eenling). Dus sta onder strenge controle..

Geplaatst

Whoehoe!!!!!!!!! Een meisje!!!!! Gefeliciteerd Benbri! Leuk dat je man al aan het panieken is voor de mannen aan de deur haha. Wij hebben een heel leuk jongetje (al zeggen we het zelf) en wij denken dat de meisjes hier wel aan de deur zullen komen ;-) Als daar nog twee jongens bijkomen noemt Ruud ze al 'de daltons'. Wordt een leuke bende hier. Maar ja, dat weten wij pas als ze geboren zijn. We houden lekker vol!

Jrn, ik begrijp het niet helemaal. 5 kilo afgevallen omdat je denkt dat de twee alles opeten? Maar als die alles opeten, dan zitten ze toch evengoed in je en gaat je gewicht toch wel omhoog?

Ik ben al zo rond als een tonnetje met die twee in me. Ik ben me nu erg aan het beperken met eten (wel gezonde dingen natuurlijk!), geen snoepgedoe meer. Ik zou ook wel willen dat die twee alles opeten.... Eet jij zo weinig dan Jrn? Ik ben jaloers hoor!

groet,

Jeanine

Geplaatst

ik heb ook de etos box binnen, geen luierdoekjes, wel 2 luiertjes, een speen, een doos voor de luierdoekjes maar die gebruik ik toch niet.

aantal bonnen idd, tijdschriften, een blauwe knuffel die mijn zoon heeft ingepikt hahaha.

tis nu overduidelijk dat ik de kleine voel, wat een heerlijkheid zeg, wat haalt dat veel zorgen weg.

trusten meiden,

morgen mijn manneke weer naar school, bah vakantie voorbij!!!

no ja het ritme is ook wel weer fijn.

Geplaatst

Blek... Wat heb ik slecht geslapen vannacht... Ik kon mijn draai niet vinden... Flink last gehad van mijn buik en rug.. En eindelijk tegen 4 uur viel ik in slaap.. Nu weer op om te werken... Maar wel wat later dan gepland... Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

haha jeanine, dat is wat ik te horen krijg. Ze eten veel en dat ksot mijn lichaam denk veel energie. Gelukkig blijft het niet aan de babys zitten anders hadden die nu al 2,5 kg moeten zijn. Geloof dat in het begin het extra gewicht vooral komt van de hoeveelheid vruchtwater.

Qua eten, eet ik gewoon normaal. 3x per dag met 2 keer tussendoortje. Verschil is alleen de hoeveelheid. Waar ik voor de zwagerschap 2 volle borden pasta kon eten is dat er nu 1, daarbij wisselt mijn gewicht zoieso snel. Als ik ziek was en drie dagen de griep had was ik meestal ook 2 kg kwijt. Maar kan volgens de arts geen kwaad. Zolang ik maar voldoende en gezond blijf eten. Alleen zelf baal ik ervan!

Jeanine knap trouwens dat je het geslacht tot aan de bevalling niet wilt weten. Ik kan dat echt niet. Hebben jullie al vier namen bedacht? Is toch lastig....

Nofje werkse vandaag. Zal wel lastig zijn.

Ook hier een zwaar dagje. Vorige week is oma overleden. Vandaag de crematie. Ze was al oud, maar het blijft toch super verdrietig. Gelukkig wist ze nog wel dat er twee achterkleinkinderen op komst waren. Daar was ze enorm trots op!

marjan: wat leuk dat jullie de kleine ook al voelen. Wel weer een bevestiging dat alles goed is daarbinnen. Af en to zou ik willen dat ik thuis een echoapparaat had staan :)

Geplaatst

hee dames...die etos box vond ik zelf ook tegenvallen ja, vroeger kreeg je een pakje luiers erin, een flesje, speen, tutspeen, doekjes en bakje voor doekjes...nu idd heeeeeeeeel veel reclame die ik zo wegkon gooien, of veroudert of niet van toepassing of kortingsbonnen die je pas nodig hebt als je kind er is (en dan is de actie alweer afgelopen) vond het jammer idd..ook al mag je niet klagen omdat het gratis is dan, hahaha...bakje met doekjes gebruik ik wel, maar helaas moest ik ook nog een verpakking krijgen, waarbij dat bakje voor de doekjes stuk was :( dus als iemand hem niet wil hebben, wil je hem dan meenemen naar de meeting? ik gebruik ze juist heel vaak (zelfs nu nog, alleen dan met wc doekjes)

fijn dat het verder met iedereen goed gaat en fijn jeanine dat je weer een beetje meeschrijft hier :) jrn...sommige vrouwen hebben die mazzel hoor, zou er nietal te druk om maken, als het verder met de tweeling goed gaat toch :) (scheelt weer na de bevalling en waarschijnlijk kom je straks als een gek aan, hihi) en sterkte ook nog vandaag, blijft altijd lastig oud of niet :( *hug*

nofje, vervelend dat je slecht geslapen heb, ik slaap uberhaupt slecht, maar ik hoef niet te werken, dus voor jou extra vervelend, hoop dat je vannacht beter slaapt.

medusa...habbo is een soort sims voor kinderen en dan online. anders moet je even kijken...voor kinderen is het erg leuk om te doen, vooral omdat het puur voor kinderen is van alle leeftijden (volgens mij tot rond de 16) alleen is het een walhalla voor viezerikken denk ik (mss ben ik nu te wantrouwend hoor, dat kan...maar het blijft gewoon eng, helaas moeten we toch een beetje met de tijd meegaan, goed in de gaten houden is alles wat ik kan doen)

uhm...ben ik nog wat vergeten?? heb nog niet geshopt voor meisjes dingen helaas, maar geld is even op, einde van de week...komt het helemaal goed :)

veel liefs

Geplaatst

Aha! Daar is het geheim! Jrn snoept helemaal niet zo te zien! en eet gewoon netjes één bord! oh oh, ik kan zo ontzettend doorslaan met eten. maar goed, ik doe nu mijn best.

Ik heb de dozen niet aangevraagd. Ik weet nog van mijn zoon dat er alleen maar reclame in zit en dat ik héél vee weg kon gooien! Dus ik heb het nu maar gelaten.

Wij hebben inderdaad vier namen bedacht. De meisjesnamen ben ik helemaal uit, maar de tweede jongensnaam twijfel ik soms nog een beetje over.

Ik begin ook steeds slechter te slapen. Terwijl ik toch ontzettend moe ben.

Jrn, heel veel sterkte bij de begrafenis van je oma. Mijn oma was ook heel oud, maar toch erg verdrietig.

groet,

jeanine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden