Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren! maak je niet teveel zorgen meid, net wat benbri zegt de middelste maanden voel je je het lekkerst ( meestal)

en dat uit je mond ruiken...heb ik ook wel wat ja, heb ook sneller ontstoken tandvlees.

ga lekker genieten van je vakantie!!

Melis gefeliciteerd met je mijlpaal! 12 weken alweer gaat snel he?

Benbri ik hoop datje snel weer naar je eigen huisje kan, ik hoef ook niet langer dan 2 weken weg hoor, mijn katten eten sowieso slecht als ik er niet ben.

volgens jaar willen we wel 2 weken op vakantie, mijn man wil graag naar zuid duitsland waar we vaak heen gaan maar denk niet dat ik dat zie zitten met een baby van 4 maand ofzo, denk dat het lekker nederland word of iets minder ver duitsland in:)

nu wonen we direct aan de grens( wekelijkse boodschappen haal ik meestal in duitsland) dus lang reizen hoeft ook niet maar beter dan 8 uur reizen naar zuid duitsland.

nou fijn weekend meiden,

groetjes marjan

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren - je bent inmiddels al vertrokken, maar alsnog fijne vakantie. Vorig weekend was ik ook zo onzeker. Buik was wel wat dikker, maar verder voelde ik me zo goed - nergens last van etc, dat ik bijna ook dacht dat het voorbij was ofzo... Maar goed, 2 dagen later weer mooie bevestiging op de echo, dus daar houden we het maar op :-)...

Heb ook vaker een vieze smaak in mijn mond. Nog niets gehoord dat ik ook stink, maar dat denk ik zelf wel telkens, dus misschien durven ze t om me heen niet tegen me te zeggen...

Onze computer is donderdag gecrashed. Kon niet meer gemaakt worden en hadden geen back-up van alles. Zijn nu o.a. veel foto's kwijt. Stom, maar ja, dat is achteraf... Het kan nog terug gehaald worden, maar kost geloof ik 150,- ofzo. Veel geld, maar toch twijfel ik stiekem, want waren een hoop herinneringen...

Benbri - waar blijft die agenda???

Geplaatst

Oh enneuh zie dat niet het laatste lijstje is gebruikt voor de update - Fren: na die van Bikkel had ik nog n update gedaan, maar ja... Ik zal m later nog wel weer ff opnieuw aanvullen..

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar

Eerstvolgende afspraak:

Eef: 2 sept intake verloskundige

Benbri: 3 sept: geslachtsbepaling

Marjan: 6 sept: gyn + 5e echo

Bikkel: 7 sept: gynaecoloog

Meezie: 13 sept verloskundige

Bikkel: 14 sept: geslachtsbepaling

Fren: 14 sept controle gyn, 17 sep geslachtsbepaling

Meezie 16 sept 20 weken echo

Ink: 20 sept verloskundige

Benbri: 20 sept: 20 weken echo

Janis: 21 sept verloskundige

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

Zo maar gelijk weer ff gedaan, want straks vergeet ik t weer haha, m'n hersenen functioneren niet meer optimaal geloof ik...

Geplaatst

Zo laatste dagen weer een beetje bijgelezen, nu maar even snel een reactie plaatsen. Hebben een heerlijke vakantie gehad op Corsica. Alleen maar zon en warmte en wat een super land is dat zeg!! Zijn blij dat we gegaan zijn!! Vandaag weer de eerste werkdag, gelukkig is het geen 30 graden, haha..

Zal later wel even het lijstje gaan aanvullen...

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

hee lianne, das weer niet lief voor de thuisblijvers he, had liever 30 graden gehad hoor, al was het maar een dagje, whahahahaha....nee, grapje...fijn dat je het superwarm hebt gehad, wij hier helaas niet :( maar ach....twas niet anders :)

even over de datum...ik wilde op www.afspreken.nl wat doen, maar dan heb ik emailadressen nodig, dus als de meisjes zo vriendelijk zouden willen zijn om mij een pbtje te sturen met het emailadres :) dan ga ik daar even wat datums op knallen en dan zien we wel wat erop uitkomt....ik zal wat zaterdagen en zondagen pakken, helaas gaat mijn voorkeuren zoiezo niet door, want das doordeweeks, zie mijn mannetje al zo weinig dus ik zet het wel ergens op eind oktober/november neer als jullie dat niet erg vinden. wil jullie graag allemaal ontmoeten, maar niet ten koste van mijn gezinnetje (wat klinkt dat flauw he, haha...) zal het ff uitleggen voorzover ik dat nog niet gedaan heb, maar manlief die staat om 4 uur op en komt pas rond 5/6 uur thuis in de avond...even eten, beetje babbelen en 8/9 uur ligt ie alweer in bedje, dus doordeweeks zie ik hem al niet zoveel en de kinderen heb ik 1x in de 2 weken een weekend niet, dus ik zit nog even in dubio welk weekend ik ga pakken....maar eerst de emails maar even :)

veel liefs

ps...nog 1 dagje, dan ben ik weer thuis, yeaj :) denk dat ik mijn huis ga leegverkopen en weer opnieuw beginnen, zou ik dat nog redden voordat de baby geboren is of zou dit gewoon een hormonenbevlieging zijn? (ik wil gewoon zelfs mijn bij elkaar gespaarde boekencollectie verkopen, heb alles van dean koontz, oke..die weet ik nog niet of ik die wegdoe, hihi en stephen king, mag wel weg en verder nog zoooooo ontzettend veel andere leesboeken *zucht* en kleding.....die pas ik toch nooit meer en ruim de helft is nog nieuw, oke...wel gewassen en hooguit een keertje gedragen, maar gewoon nog nieuw...en we hebben al niet zoveel ruimte, ben het zoooooo zat :( en ik wil een kast erbij beneden, zodat ik de voorraad eens normaal kwijt kan en een kledingkast voor mijn dochter, want had een soort van ladenkast gekocht met verschillende kleuren, echt heel stoer en leuk, maar eigenlijk niet zo praktisch voor de kleding en ik moet opnieuw behangen, want de kat heeft besloten wraak te nemen voor het feit dat we er 3 weken niet waren....behang is aan gort gekrabt....en in het halletje zat al goedkopie behang, opzich niets mis mee, maar dat zit er nu inmiddels al 6 jaar op, begint nu wel een beetje niet meer opknapbaar te worden en een nieuwe bank, want deze is inmiddels ook wel een keer helemaal doorgezakt helaas en zit nu vastgeplakt met houtjes en dergelijke...en...en...en....ik slaaaaaaaaaap zo ontzettend slecht (gewoon niet tussen 2 en 5 zeg maar en dan half 8 weer wakker)door de zorgen hierdoor....pfff....sorry meiden...was niet de bedoeling om een klaagzang te worden, maar eigenlijk wil ik zoveel en geen financiele middelen :(

Geplaatst

wat is het rustig hier zeg.

ik ben in mijn hoofd ook heel druk met de voorbereidingen.

met de oudste had ik dat minder,nu weet ik wat ik hebben moet en ben daar bewuster mee bezig, wil alles echt ruim op tijd klaar hebben,

wil borstvoeding weer proberen dus danmoet de de vitamine D en K in huis hebben en dat soort dingen, wil nu niet weer zoals bij de oudste elke keer mijn man wegsturen om een boodschap, gaasjes voor het naveltje of andere ditjes en datjes.

we wonen nu ook in een andere woonplaats en hier heb je echt de auto nodig om boodschappen te halen of naar de apotheek, dat doe je niet even op je fietsje:)

en aangezien de kleine in de winter komt en als het hier glad is of sneeuw ligt, hier word amper gestrooid dus wil graag echt alles in huis hebben en ook voldoende.

waar een mens zich wel niet druk om kan maken he?

wil meer rust in de kraamtijd, nou ja niet zo gestresst en dit is er niet en dat moet gehaald worden.

ben wel weer erg moe de laatste tijd en s' avonds veel last van maagzuur.

hebben jullie daar ook last van??

groetjes marjan

Geplaatst

vreselijk...en dat begint rond een uur of 6 savonds...rennie...en dan slik ik er nog 4 of zo op de avond...even naar de vk vragen om antagel, werkt prima, zuip me er gek aan, hahaha :)

overigens meiden...ben het met marjan eens...tis stiiiiiiil aan de overkant...tis stil aaaaaaan de overkant :)

heb nog maar 1 mailadres van bikkel, verder nog niet...ja en 2 van de maart meiden, dit om gewoon een gezellige ploeg te maken en we toch allemaal bij elkaar meelezen en schrijven (vind het echt heel grappig om te zien) hebben jullie toch niets op tegen? zowel, dan hoor ik het ook graag hoor in een pbtje of zo...anyway...ben aan het wachten op mail adressen meiden :)

Geplaatst

Benbri....... ik ga wel op vakantie van 17 t/m 26 oktober...

Ik heb wel zin in een dikke buiken date, tzt zijn we volgens mij allemaal over de 20 weken, zeker jullie uit het februari forum.

Huisarts kon gelukkig geen blaasontsteking vinden, maar wel een kweekje gemaakt en het restant gaat voor controle naar het zkh. Altijd fijn om zo scherp in de gaten gehouden te worden! Kennelijk had ik gisteren gewoon last van bandenpijn/groei van m'n baarmoeder, waren hele gemene felle steken :(

Hoe is het verder met jullie meiden?

Geplaatst

oke....wilde ergens rond 4 oktober kijken...maar heb nu nog maar 2 emailadressen (bikkel en meezie) en van maart de jouwe en medusa...dus tot nu met zijn vieren, hahaha...oh..vergeet mezelf helemaal, 5en dus...en ik weet dat zoiezo janis mee wilde en ink en verder weet ik het even niet zo snel, marjan wilde niet mee en jeanine wist het nog niet ivm bekkenklachten...blij wanneer de vakantie zometeen voorbij is en weer wat meiden terugkomen...mis jullie wel hier hoor :)

Geplaatst

Hey Meiden, ik probeer ergens te bespeuren hoe het met Jeanine gaat, ze is al een poos niet online geweest?? met vakantie misschien.

BenBri, hangt van mij ook beetje van mn bekken af,maar wil zeker als het even kan op de meeting komen.

Geplaatst

ja, dat vroeg ik mij ook net af...mss is ze toch nog op vakantie gegaan vanwege het slechte weer? ik weet het ook niet, hoop dat alles goed met haar is. heb ook geen mailadres van haar en ik heb haar ook niet hyves (alleen maar ink eigenlijk, hihi) dus ik zou het niet weten :(

Geplaatst

Ik ga ook nog op vakantie, van 25-9 t/m ongeveer 11-10. Dus 4 oktober kan ik niet, ga niet vanuit egypte terug komen!! maar jullie mogen dan natuurlijk wel bij mij komen shoppen

Geplaatst

Benbri, ga je zo ff pb-en

Had gister een heel stuk getypt en gepost en alles pleite, geen idee wat er gebeurt is.

Geen zin om weer alles te typen.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey meiden,

Volgens mij heeft Jeanine nog wel recent op het forum "tweelingen die in 2012 geboren gaan worden" of zoiets geschreven en daar leek alles goed te gaan met haar. Misschien vindt ze het te druk om op 2 forums te schrijven of vindt ze ons niet meer lief ;-(... Hihi, nee hoor Jeanine, grapje... Of toch...? Nee hoor... Ahum, duss....

Wij hebben onze vakantie ook nog tegoed- wij gaan van half okt tot half nov. Duurt nog wel ff, maar ben er wel aan toe en kijk er erg naar uit!

Net n nieuwe printer en computer aan moeten schaffen - waren alle twee kaduuk... Vervolgens auto gister ook nog s met pech (moeten 2 nieuwe remschijven op gezet worden ivm roest) en in de bekleding van de bank komen gaten... Hmmm, wordt een dure periode...

Maar goede nieuws is nu wel dat onze nieuwe printer kan scannen en kopiëren, dus sja, probeer r maar weer t positieve van te zien...

Benbri - zie je pm...

Groetjes!!!

Geplaatst

Joehoe???? Ik verveeeeeeeel me.... Heb zin in n strandwandeling ofzo en daarna n lekker groot punt appeltaart met warme chocomelk....

Geplaatst

arme janis...gebeurt mij ook regelmatig met de laptop...schijnbaar issie nogal gevoelig, hahaha...en ink...arme jij dat je je verveelt, ik niet, ben net terug thuis...je wilt niet weten hoe druk ik het eigenlijk heb :)

maar ik heb de mail verstuurd hoor dames, hoor graag antwoord terug :) anyway...mochten er nog meer dames mee willen, stuur in een pbtje even je emailadres dan zorg ik ervoor dat jullie een mailtje krijgen :) we zijn nu op het moment met 8 zwangere vrouwen, waarvan 5 vanuit het februari topic en 3 van de maart :)

veel liefs

Geplaatst

Benbri, ik heb je voorzien van antwoord hoor :):) Zag alleen maar 5 dames staan i.p.v. 8, iemand vergeten misschien?

Tapas in Utrecht kun je heerlijk eten bij http://www.lacubanita.nl/ ik vind het een goed/leuk/gezellig idee.

Budget maakt me niet zoveel uit, mits het niet in de honderden euro's loopt haha :)

Geplaatst

lief melisje...heb 7 emails verstuurd hoor, echt waar (bij mij stonden er wel 7 en ik ben natuurlijk no 8)...in de middag kan je ook wel tapas eten toch? of is dan high tea weer beter, hahaha...overigens moet ik nog steeds even kijken wat het midden is of dat er gecarpooled kan worden :) nu weet ik dat melis, janis en ik makkelijk met elkaar mee kunnen rijden, want janis rijd langs lelystad en lelystad rijd langs almere, dus dat gaan in een ruk mee, whahaha...maar heb iemand in bergen op zoom...weet dat ink daar in de buurt woont? (in ieder geval in de buurt van rotterdam, hahaha) nu stelde ze voor (bergen op zoom) in de buurt van rotterdam, maar dat word mij weer een beetje te ver, dus we moeten nog even een midden weg vinden of carpoolen, zodat het voor iedereen haalbaar word financieel zeg maar....

enne...de rest van de meiden? willen die nog mee?

Geplaatst

hey meiden.

nee rotterdam is mij echt veels te ver.

das meer dan 315 km voor mij en dan is het alleen nog maar de heenreis:)

wilde jullie nog wel even tippen, de hema heeft heel veel babybeddengoed en dergelijke voor 20% korting.

ik ga volgende week dinsdag wel even heen als ik mss weet of het een jochie of een meisje word.

maar witte hoeslakentjes kan je altijd halen en andere unisex dingen.

mijn zoon heeft zijn vriendinnetje te logeren, zie zijn nu lekker boven aan het spelen, dat word dikke pret vanavond!!

gelukkig zijn ze nog maar 9 en 8 :)

groetjes marjan

Geplaatst

nee, dat wist ik....ik wil ook graag een gulden middenweg voor allen vinden die mee willen, dus eerst maar kijken wie er mee willen, dan de datum en dan eens kijken waar iedereen woont en dan het midden daarvan opzoeken....:) en bedankt voor de tip....weet zaterdag als het goed is of we een jongen of een meid krijgen, dus kan ik meteen mooi shoppen hahaha :)

Geplaatst

oohhhh Benbri, dat schiet al op voor je! Ik ben zelf echt zooooo nieuwsgierig aan het worden naar wat het is!!!!!!

Ik kom uit Sliedrecht - tussen Dordrecht en Gorinchem aan de A15. Utrecht is voor mij dus prima hoor, maar bijna alles is voor mij best centraal zo vanuit het midden van het land ;-)... Maar inderdaad, first things first en dat is de datum...

Trouwens net glunderend uit de supermarkt gekomen - kwam iemand tegen die nog niet wist dat ik zwanger was en die stapte op me af met de woorden "hey, wat zie ik nou voor een verrassing?!?"... Hahaha, ik helemaal blij, want hij zei dat het overduidelijk een zwanger buikje was en niet een vetrol en als het niet overduidelijk was, hij het ook niet had durven zeggen, hahaha, en dat van een man!

Geplaatst

Ink ja leuk is dat he? dat mensen aan je zien dat je zwanger bent.

ik kreeg vandaag ook een leuk compliment van mijn vriendin...je word overal wat voller, je benen en je kont hahahaha nou bedankt!!!:D

nee is niet erg, mocht wel wat bij.

benbri ik wist dat jij dat al wist:)

ik hoop dinsdag te horen wat het word, ben dan 16,4, denk het eerlijk gezegd niet hoor, nog te vroeg denk ik, mijn man kan dan niet mee dus mijn vriendin gaat gezellig mee, hoop dat de gyn het al kan zien en anders moeten we wachten tot 3 oktober, dan krijg ik mijn 20 weken echo!!!!!

groetjes marjan

Geplaatst

hey dames,

Nou ik zou opzich wel meewillen. Maar we hebben om de week de jongste stiefdochter hier, dus dan kan ik niet zomaar gaan. Ik vind het al veel te weinig eens in de 2 weken.... Maar ik kom uit het Limburgse. Opzich is Utrecht wel te doen. Laat maar via forum weten welke datum het wordt voor de meerderheid dan kijk ik ff of ik alsnog gewoon mee kan. Ik pas me aan aan de meerderheid!

Vandaag had ik ook de eerste buikvoeler! Een oudere dame die naast me stond in de boekenwinkel die zag dat ik een zwangerschapsboek had gekocht. Claudia de Brey: krijg nou tieten.. Ik ga er vanavond aan beginnen. Achter ons stond een jonge meid met een kinderwagen en daar kwamen me toch leuke brabbels uit. Dus die mevrouw zegt tegen mij: volgens mij ga je dat binnenkort ook meemaken. Dus ik zeg ja, maar dat duurt nog meer dan de helft! Vraagt ze heel lief... mag ik even voelen? Dus ik aarzel een beetje.. Maar ze had haar hand al op mn buik gelegd.. En toen vertelde ze dat ze zelf ook heel graag oma had willen worden... Maar haar zoon's vrouw kon geen kinderen krijgen.... Dus heb ik haar verteld op welke manier ik dus zwanger ben geworden... Ze ging meteen haar zoon sms'en over eiceldonatie! LOL.... Zoonlief zal me wel dankbaar zijn... Nu heeft ze een reden om te blijven zeuren. Ach ja.... Ik kon er niks aan doen.. Ze was er zo verdrietig om en die pijn heb ik ook bij mijn ouders gezien... Wie weet zie ik haar over een paar jaar ook wel met een kinderwagen de boekhandel binnenkomen... You never know ;-)

Zo... Nu even tijd voor een badje..

En dames sorry dat ik niet zo actief meeschrijf de laatste tijd... Het was druk op het werk en daarna was ik compleet bekaf.. Heb wel meegelezen uiteraard! maar ik zal wat vaker actief zijn nu, aangezien ik nu weet dat mijn contract niet wordt verlengd...

Veel liefs, Nofje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden