Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren, heb goede hoop dat de placenta omhoog is gegroeid.

Bij de 20 weken echo hadden ze bij mij ook een laagliggende placenta geconstateerd, maar vorige week bleek deze goed omhoog gegroeid te zijn.

Mag dus natuurlijk bevallen, jippie!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh ik mis de echo's! Nu 11 weken geleden voor t laatst en wil onze knul wel graag weer s zien ;-).

Bij de 20wk echo zat de placenta bij mij laag aan de voorkant. Geen idee waar hij nu zit - eigenlijk nooit meer iets over gehoord, dus ga er vooralsnog van uit dat het allemaal goed is en ik ook gewoon thuis mag bevallen.

Gister bij de cursus het over de ontsluitingsweeën en persweeën gehad: verschil, hoe op te vangen etc. Nu 2 weken "kerstpauze" en dan 10 jan pas weer.

Dan schiet het helemaal al op!

Net ff een afstreeplijst gemaakt met alles wat ik in ieder geval nog moet doen voor m'n verlof, want het lukt me niet goed om m'n gedachten te ordenen / alles op n rijtje te krijgen, dus hopelijk kan ik t hierdoor wat meer loslaten.

Zo ff kerstshoppen. We doen altijd voor iedereen een kleinigheidje en normaal heb ik echt alles al vlot in huis, maar ben nu echt veeeel te laat begonnen (gisteren pas oeps!). Dus heb nu eigenlijk nog maar voor 1 persoon wat...

Beetje gemengde gevoelens over de kerst: m'n man moet beide dagen werken van 9-24! 1e kerstdag ben ik bij m'n ouders met de hele familie, maar 2e kerstdag ben ik helemaal alleen en ik zie er een beetje tegenop moet ik eerlijk bekennen. Iemand nog leuke tips die je 2e kerstdag kan gaan doen in je uppie?

Heb gister de kruidvat tas gehaald. Van prenatal nog niets gehoord. Ook niet van de kraamzorg trouwens: heb wel de bevestiging dat ik ingeschreven sta en dat er iemand in de 7e maand contact opneemt vd intake, maar daar zit ik nu toch in? Haha, dan komt de controle freak ff in me om de hoek kijken om te checken of ze me niet vergeten zijn...

Heb trouwens gister een boekenbon en leuk kaartje gehaald voor die vriendin van m'n zus voor al die kleertjes (schijnt dat ze beiden erg van lezen houden), dus die ga ik straks ook maar even posten...

En bedankjes voor de teams kopen voor ieders inzet in 2011. Ben alleen wat inspiratieloos. Gaat om een kleinigheidje van max 5,- p.p. Zat te denken aan doosje met 2 bonbons er in ofzo en dan n kaartje met wat persoonlijks er in geschreven ofzo...

Geplaatst

ik las eerst anders, ik las eerst, ik mag bevallen, hahaha....gelukkig nog effies niet he melis :) hoe langer hij zit hoe beter het is. hoest verder met je en de bloeddruk enzo? wel fijn dat je iig natuurlijk mag bevallen.

droomde overigens dat ik ging bevallen vannacht, maar eerst kwamen haar voetjes en eventjes persen en toen haar hoofdje....weet nog dat ik dacht "goh" dat ging makkelijk, maar toen werd ik wakker helaas :( vond het een fijne droom....begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. hoe zou ze eruit zien qua teentjes, en hoofdje, heeft ze mijn ogen en lippen, manlief zijn haar (anders word ze zo vroeg grijs, hihi) en hopelijk ook zijn tenen...ze heeft 3x per dag de hik voor 10 minuten of zo (soms zooooo irritant), zou ze dat uit de buik ook hebben (denk het wel, dochterlief had dat ook en verslikken ook) en ze kriebeld heel vaak op mijn schaambot, wat mij doet vermoeden dat ze graag op haar handjes sabbelt, zou ze dat ook doen uit de buik...gewoon...de algemene vragen, ik wil haar gewoon vasthouden, aanraken, ruiken, etc..etc...maar nog maar even wachten ermee he :) minimaal 3 weken nog en dan mag ze van mij komen (al zal die kans errug klein zijn)

anyway...oh ja, babyfoon binnen gehad via vlinder_1978 (thanx vrouwke) superding joh, ben er helemaal blij mee, zeker voor die 33,90, echt geen geld :)

gisteren autostoeltje gehaald, zo eentje die ook op de kinderwagen past. past er alleen geen voetenzak op, gaat voor geen meter, dus dan maar skipakje en dekentje gebruiken, beetje raar en jammer, maar goed, tis niet anders.

dus nu alleen nog kraamverband, matrasbeschermer, alcohol, watjes en dan ben ik er helemaal klaar voor en is alles helemaal compleet. Heb 6 pakken luiers in huis plus veel van die proefmonsterluiertjes, iets van 15 pakken doekjes...heb wel 4 pakjes van die kant en klare voeding in huis voor het geval dat. zit mij alleen af te vragen of ik niet gewoon zo'n bus zou kopen of dat ik het hiermee doe. op zich maakt het niet zo veel uit, alleen handig als je bv bent ingesneeuwd of zo en dat zou ik helemaal niet erg vinden als ze eenmaal geboren is en ik thuis ben uiteraard, hahahaha...lekker van de wereld afgesneden met alleen mijn gezinnetje en pas geboren baby *zucht* heerlijk lijkt me dat :)

nou ja...fijne dag in ieder geval meiden

dikke knuffel van ikkes

Geplaatst

Heb zondag van m'n ouders zo'n voedingskussen gehad.

Zit erg lekker op de bank, maar slapen er mee lukt me niet echt hoor - zo'n groot ding in bed! Schijnt lekker te zijn, maar ik zou niet weten hoe ik m dan moet leggen!

Is denk ik vooral handig als de kleine er straks is.

Manlief wordt wel al ongeduldig trouwens - van hem mag tie komen. Van mij nog niet - ben wel heel nieuwsgierig, maar zou denk ik t zwanger zijn missen als het nu al zo ver zou zijn, want vind het echt nog zo heerlijk om de kleine te voelen en zien schoppen!

Eerst gewoon nog ff lekker van verlof genieten en alleen maar daar mee bezig zijn. Nu voert t werk toch wel nog de boventoon.

We twijfelen trouwens nog over 2 namen. Misschien laten we het van het moment dat ons manneke geboren wordt afhangen, dat we dan snel genoeg weten welke naam "past", maar aan de andere kant ben ik dan bang dat we alle 2 precies de andere naam kiezen hahaha...

Geplaatst

Haha Benbri - goed bezig hoor, met zo'n voorraad! Ik heb nu geloof ik 1 pak pampers newborn, een minipak vd kruidvat en slechts pas 1 pak met doekjes uit zo'n pakket.

Ach, alle tijd nog ;-)...

Ik was eigenlijk niet van plan voeding in huis te halen. Als blijkt dat bv niet lukt, dan laat ik m'n man wel ff snel hollen ofzo...

Geplaatst

ja, ik heb geleerd met de andere 2 kiddies (maar mss is dat veranderd hoor) dat het vooral handig is voor bv snachts, mocht het echt crisis zijn, dan heb je altijd wat in huis, want dan zijn de winkels niet open, hahaha.....dus het is meer een zekerheid ingebouwd, maar met die eerste 2 had ik dus wel zo'n bus in huis gehaald, vandaar de twijfel nu :)

voedingskussen heb ik niet, maar heb ik met die andere ook niet gehad en dat ging ook prima. gewone kussen past ook prima eronder en/of bankleuning en in bed lag ik toch lekker op mijn zijkant, dus had ik het ook niet nodig, dus die laat ik even gaan. en pampers...ik had begrepen dat de luiers vanwegde de katoenprijs of zoiets duurder zou worden zon 5 euro per pak, vandaar dat ik dacht, laat ik maar wat inslaan :) en je hebt het toch nodig :) maar lieverd...ik bgen ook 3 weken verder, dus wie weet heb jij over 3 weken ineens ook 4 pakken meer in huis, hahaha :)

gelukkig zijn wij er helemaal uit met de namen, ik zal de 2e naam wel vertellen, want die word toch niet echt gebruikt, die word L. i.s.a.r.a een naam die eigenlijk weinig voorkomt in nederland, manlief werd er mee wakker, maar ik wil geen naam met een S (ik slis), vandaar de 2e naam :) heb ik hem toch verklapt, maar wel ssssst...dus geen hyves/fb gekrabbel daarover aub :)

anyway, ik ga proberen te genieten van mijn verlof, want ik moet idd er wel zometeen fris en fruitig voorstaan he :) anders trek ik het echt niet, zou alleen helpen als ik idd even een nacht mag doorslapen of zo *zucht*

Geplaatst

hey meiden.

hier een vage streep, bij de oudste was ie duidelijker.

lekkende borsten valt reuze mee, heb mss 3 x een zoogcompres ingehad.

Morgen ben ik jarig , joepie:) 34 jaar alweer..was 24 toen mijn zoon geboren werd en 34 als de tweede geboren word. gek idee, 10 jaar later.....

morgen ook naar de gyn, echo en controles, mijn man is lekker vrij dus gaat mee.

daarna even de stad in, de kruitvat tas halen, en even wat andere dingetjes.

de kerst en verjaardagboodschappen heb ik vanmorgen gedaan.

Benbri je bedoelt de maxicosi?

daar hebben ze ook wel universele zakken voor.

of een omslagdoek/zak

http://www.baby-walz.nl/Op-pad/Autostoeltjes/Toebehoren/group/55336/product/4618849/L/3/Omslagdeken-CooCoon.a833.0.html

http://www.voetenzakonline.nl/voetenzak-maxi-cosi-c-1000643.html

ben benieuwd hoe groot jouw kleintje is Fren:) aangezien we gelijk lopen...

Geplaatst

Haha, ja dat is zo. Stond idd van de week dus al met die 3 pakken in m'n hand, dus dan gaat t hard ;-)...

Leuke 2e naam. Ben idd wel benieuwd of er veel dubbele namen hier zullen komen. Die van ons komen beiden redelijk veel voor - zijn niet heel apart ofzo, maar we vinden ze beiden gewoon mooi. Haha, twijfel ook of ik m niet gewoon hier zal schrijven - maakt eigenlijk helemaal niets uit natuurlijk, want niemand die ik hier op straat tegen kom ;-).

Ik slaap ook geen ene nacht door hoor, maar ik bekijk t van de positieve kant: ben ik er vast aan gewend als de kleine man er straks is, want hiervoor was ik altijd een erg vaste slaper en als ik dan 1 nacht minder sliep, was ik erg moe, en ik merk dat ik er nu toch wel al een beetje aan gewend raak om iets minder te slapen elke nacht, dus het zal wel zijn nut hebben denk ik dan maar...

Marjan - ga je je verjaardag ook nog vieren morgen? Ben idd ook wel benieuwd naar Fren - gelijk beetje n idee idd van hoe groot die van ons zijn ;-)... Ik moet nu nog steeds om de 3 weken ipv om de 2. Is geloof ik pas vanaf wk 34 ofzo om de week, toch? Of is dat ook verschillend?

Geplaatst

haha, ik zal het vragen, maar ze zijn in het zh altijd erg snel met echo's geen tijd voor uitgebreide verhalen, helaas. Toen ik 29w1d was (dus in sintweekend) was ze 40 cm en 1480 gram, dat stond gelijk aan ongeveer 31weken...

wbt de naam, de eerste houd ik voor mezelf, de tweede is een vernoeming naar mn overleden schoonvader; op zijn 1e sterfdag hadden we de punctie (en dus de bevruchting). Zijn voornaam was J.a.n. maar de meeste vrouwelijke versies daarvan vind ik verschrikkelijk. Gelukkig hebben we er een bedacht die ik wel erg mooi vind!

wbt spullen; ik kreeg van mn schoonzusje een bon voor 4 voor de prijs van 3 pakken pampers, heb ook al een voordeelverpakkijng doekjes (12 pakken geloof ik), maar verder nog niks. Dat komt wel in het verlof. Kleertjes, doeken en kraampakket wel allemaal in huis overigens.

Geplaatst

Hier zelfs 2 voedingskussens in bed....manlief pikte hem iedere keer in haha dus heb er een 2e bijgehaald! Ik vermoed dat die andere dus een vaste verblijfplaats in ons bed gaat krijgen...lekker romantisch haha

Ik heb nog geen bericht van de kruidvat gehad, krijg je dat via de mail? en is dat een duidelijk mailtje of staat er een hoop reclame in want dan heb je best kans dat ik hem al gewist heb via de telefoon!

Ik ga langzaam aan mijn ziekenhuistas beginnen, vandaag over 6 weekjes hebben we ons ventje, raar idee he! Heb er wel zin in, aan de ene kant geniet ik nog even vooral van de ochtenden en uitslapen en aan de andere kant als ik dan zn voetje voel dan heb ik de drang om hem lekker live te knuffelen en vast te houden!

Vandaag de proefdruk van het geboortekaartje goedgekeurd, de ooievaarszegels gekocht, worden trouwens per 1 januari 4 cent duurder dus een aanrader om ze dit jaar nog te kopen!!!

Verder begonnen met een to-do list! lijstje met belangrijke telefoonnummers, klerenkast opruimen, kraambedankje inpakken (pak pannekoekenmix met garde!!) voor degene die hyves en fb hebben zullen de link wel leggen...;-), ziekenhuistas klaarmaken, thermometer kopen, billendoekjes!

Volgens mij heb ik voor de rest alles wel in huis, 1 pak prematuurluiers (gekregen) 1 pak nummer 1 en 2 pakken nummer 2 luiers, hydroluiers, kruiken....en aangezien ik toch 6 dagen in het ziekenhuis lig kunnen spullen zo bijgehaald worden!

Morgen nog even afscheid nemen op het werk, eigenlijk afgelopen donderdag maar kan de dvd ophalen met de foto's van de shoot bij een collega dus dat doen we maar even!

Zal de bellypaint van de kids nog even plaatsen!

1450251961_6_VPnC.jpeg

1450252173_6_UVHP.jpeg

of had ik dat al gedaan????

Geplaatst

ik heb nog geen voedingskussen maar denk wel dat ik hem koop.

gave foto's Bikkel!!

huh? ja weet dat de postzegels vanaf 1 januari 0,50 cent worden maar als je ze nu koopt moet je bijplakken toch tot 0,50 cent?

vanaf 1 januari gaat de nieuwe waarde in.

nee weet het al, staat nu natuurlijk een 1tje op en dat blijft gelijk, alleen betaal je dan 4 cent meer...dus idd slim om nu te halen

mailtje van de kruitvat was de titel jouw baby &mama voordeel. mss kan je hem terughalen in je verwijderde items.

Geplaatst

sorry schriijf nu even niet mee hier. Zie rden in tweelingentopic... Krijg zo morfine en dan hoop ik even goed slapen.

Geplaatst

Sterkte meissie, ik weet hoe je je voelt :-(

Gelukkig ben je op de meest veilige plek nu, goed dat ze je hebben opgenomen en morgen weer alles nakijken..

Weltrusten!!

Geplaatst

Dacht ook al - heb ik wat gemist, maar net in dat topic gekeken en jeetje, jrn, opgenomen! Ik hoop dat ze snel weten wat het is en hopelijk is het makkelijk te verhelpen! Sterkte!

Geplaatst

ja, dat was apart he ink :) tis dat melis gelukkig op iedereen let hier, dan blijven we nog een beetje op de hoogte van de tweelingmama's :) (was compliment he melis, onze moederkloek:))

melis...veel plezier bij je kerstontbijt en gyn EN vk

marjan, jij plezier bij de gyn en fijne verjaardagsdag

en de rest...mocht ik daaroverheen gelezen hebben, ook veel plezier, maar dat wens ik jullie zoiezo toe :)

manlief heeft nu vakantie, voor mij wel fijn, want dan kan hij mij mooi helpen. gisteren een goede dag qua bekken gehad, maar vandaag gaat het weer prut, plus dat ik gek word van die pijnlijke oefenweeen snachts :(

knuffels

Geplaatst

Ben wel geschrokken van berichtje van JRN, vandaar..

Jullie zijn ook zo meelevend en dat voelt erg fijn in tijden dat je je zelf wat minder voelt. Jullie zijn toppers!!

Net superveel complimenten gehad over mijn buik, iedereen vond 'm prachtig! Zit nu te wachten op de gyn, hopelijk ff spieken naar m'n hummeltje!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Marjan gefeliciteerd,

Benbri, vervelend dat het vandaag weer slechter gaat. Hoe zit dat met die oefen weeen? Ik heb wel als ik s avonds naar bed ga onderin mijn rug en buik krampen, die erger zijn als menstuatie krampwn, maar dacht dat dat te maken zou hebben met het indalen, wat ze nu langzaam aan het doen is. Hoe voelen die oefen weeen.

Jrn, sterkte vandaag, hopenlijk vinden ze waar het vandaan komt.

Geplaatst

Fren - goed nieuws dat de placenta goed ligt. Haha, dus ik mag van mijn gewicht nu ongeveer 2 kg aftrekken zie ik, dat scheelt ;-)...

Marjan - van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Benbri - ja, idd maar goed van Melis, anders zou t me echt ontgaan zijn, terwijl Jrn nu juist wat steun wel kan gebruiken.

Hoe gaat het met je Jrn? Ik ga zo weer ff lezen bij de tweelingmama's om te kijken of er nieuws is van je...

Melis - hopelijk alles goed bij de gyn? Leuk he, van die opmerkingen over je buik? Ik krijg er ook telkens veel opmerkingen over. Van "oh, een echte jongensbuik, zo'n balletje aan de voorkant" en dat ze t van achteren bijna niet zien etc, voel me dan echt trots hihihi...

Ga bijna twijfelen over of ik een fotoshoot wil, terwijl ik normaal een hekel heb om op foto's te gaan...

Ik werd vanmorgen vroeg voor t eerst wakker van de pijn laag in m'n buik. Was een aanhoudende pijn - niet iets wat kwam, ging, kwam, ging etc, zoals een wee, dus geen idee wat het dan was. Duurde ongeveer een half uur en toen ging t gelukkig weer weg... Dus Meezie - ik kan je helaas niet helpen met t antwoord, want geen idee hoe wat voelt en wat dat bij jou en mij dan is... Denk inderdaad ook gewoon t indalen ofzo? Maar is volgens mij nog wat vroeg bij mij, maar goed, dat hoor ik dan wel volgende week bij de vk...

Geplaatst

oefenweeen zijn hetzelfde als bv harde buiken. tis een bal in je buik alleen pijnlijker (en de echte weeen worden idd pijnlijker) zoals ik het kan omschrijven (en das echt persoonlijk hoor dames) is dat ik idd aan de onderkant een beetje pijn voel (menstruatiepijn) en dan door de hele bm heen, die word ook knoerthard en na een halve minuut/minuut (bij de echte weeen is het ook zoiets, minuutje) zakt het weer weg...maak me er niet zo druk om, behalve als er ineens meerdere komen in korte tijden, dan ga ik vaak wel klokken, maar had dit ook bij zoon en dochterlief, alleen toen al met 15 weken, dus dit is nog laat. maar idd kunnen het bij jullie ook indalingsweeen zijn hoor, weet het niet :) het hoort er allemaal bij helaas :)

Geplaatst

Hm, t werd bij mij niet hard geloof ik. Deed alleen maar pijn, idd soort heftige menstruatie pijn laag in m'n buik wat aanhoudend was.

Zei het tegen m'n man met er achter aan dat ik me dan vast een beetje kan voorbereiden. Schiet tie hard in de lach en zegt tie "denk ik niet hoor, dat gaat veel erger worden!".

Lekker dan zo'n reactie! Haha, nee, weet dat tie wel gelijk heeft. Zie erg gelukkig niet tegen op ofzo - ben juist nieuwsgierig...

Geplaatst

zie tweelingtopic. Sorry krijg geen kopie op mn tel en heb weinig puf voor 2 keer typen.

Thx voo alle steun, super lief!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden