Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

JRN en Caroline, ook bij mij liggen ze niet goed voor een normale bevalling net als bij jou caroline liggen ze in stapelbed constructie en elke keer vraag ik aan de gyn wat ze ervan denkt maar die zegt ook dat alles nog mogelijk is haha..lekker nuchter. en ze hebben nog wel tot week 34 om te draaien..kan me er niks bij voorstellen want het lijkt me nu al erg krap daarbinnen!! Vervelend JRN van je breuk, en dat het een operatie betekent na de bevalling.

Klossen begin ik niet aan, mijn bed past er niet op en als de kraamzorg moeilijk doet dan moet ze maar gaan....schoonzus had precies hetzelfde probleem en de kraamzorg deed er niet moeilijk over.

Benbri, wat een stressvolle situatie thuis, dan kan ik me voorstellen dat het drama met de tas het laatste is waar je op zit te wachten. Ik koop bij marktplaats alleen als het in de buurt is en ik het zelf eerst kan zien en als het me dan niet bevalt ..helaas maar dan neem ik het niet. Heb je al een reactie van de verkoper?

Ink..zooo hallo trek je dat nog joh zo enorm lang werken? heb je dan daarna 2 dagen vrij ofzo?

Meezie ook ik heb een verkoudheid die niet over gaat, zit helemaal potdicht en de neusspray helpt wel maar het gaat dus niet weg bah!!!

fijne zondag iedereen!!

liefs stiertje

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Benbri, wat vervelend van die tas..... Maar dat is inderdaad wel het risico als je via marktplaats iets koopt. Ik heb ook wel eens iets gekocht dat dan na levering niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed jammer genoeg. Het was wel netjes geweest als de verkoopster erbij had gezet dat de tas al behoorlijk wat gebruikssporen heeft. Helaas is niet iedereen zo netjes.

Bij grotere aankopen doe ik dat inderdaad ook alleen als het in de buurt is en ik het kan ophalen, dan kan ik het tenminste eerst bekijken.... Maar ja, daar heb je nu ook niks aan natuurlijk. En dan ook nog een relatiedip met je partner.... Sterkte meis, hopelijk gaat het snel weer bergopwaarts!

Ik ben ook wel benieuwd wie er als eerste aan de beurt is om te bevallen hoor. Daarbij gok ik uiteraard op een van de tweelingmama's..... Ik begrijp dat bij veel tweelingen hier de koters nog niet in de juiste houding liggen. Hopelijk draaien ze nog!

Geplaatst

Vervelende situatie Benbri, hoop dat jullie er samen snel en goed uitkomen! Is altijd belangrijk, maar nu helemaal!!

En ja dan die tas.... ik zou mezelf lekker gaan verwennen met een mooie nieuwe tas!! Die heb je volgens mij wel verdiend!!

Wij hebben gister het bed op klossen gezet en gewisseld van kant, ik kan niet goed meer achter het bed lopen, of ik ben te dik, of de ruimte is te smal :)

Wel even wennen met het uit bed gaan, vooral als je er 's nachts uitgaat....

Vrijdag hebben wij een echo gehad ter controle hoe de niertjes van de kindjes functioneren. Was een flinke domper moet ik zeggen!

1 kindje heeft een ernstige nierafwijking, en het andere niertje was ook iets groter dan het hoort. Kan komen doordat die harder moet werken om alles goed te functioneren of dat daar ook een afwijking in zit. Kindje heeft wel blaasvulling en voldoende vruchtwater, dus voor nu doet hij het goed. Na de geboorte is het afwachten hoe het is en of er actie ondernomen moet worden.

Andere kindje heeft ook 1 vergrote nier, niet zo erg als bij het eerste kindje. Daarvan is het ook afwachten hoe of wat.

Bij de vorige echo werd er gedaan of het allemaal wel mee viel, en we ons niet al te veel zorgen hoeven te maken. Nu hadden we een andere gyn en die liet het weel zorgelijker overkomen! Bah, probeer rustig te blijven en hopelijk valt het inderdaad mee.

Tot slot heb ik ook nog geprikt voor suiker, was deze ook nog te hoog!! Eerst 6.4 en na het drankje 8.7. Moet maandag bellen om een afspraak te maken over hoe en wat...

Dat kon er ook nog wel bij!!

Nu genoeg geklaagd, gister heerlijk uit eten geweest met man lief en heb een mooi hangertje voor aan mijn ketting gekregen met voetjes erop en mama!!! Zo lief..............

Geplaatst

Jeetje Lianne dat is inderdaad een domper!! Was dit al eerder gezien zoals bij de 20 weken echo? want dan kijken ze toch ook alles na?

Ook vreemd dat de ene gyn er zo nonchalant over doet en de ander het zorgelijk vindt..wat moet je daar nou mee!

Ook balen van de te hoge suiker getsie,..kon er inderdaad ook nog wel bij. Een digitale knuffel dan maar!

liefs stiertje

Geplaatst

Balen Lianne! Er is iets met niertjes hier op het forum, je bent geloof ik de vierde al van feb en maart waarbij problemen met de niertjes zijn! Ik denk dat ik maar ga vragen of ze alles over een paar weken, als ik weer naar de ecoscopiste ga, nog eens goed wil nakijken...

En suiker... bij mij was het goed maar zo niet dan had ik een dieet gekregen, valt wel mee volgens mijn gyn maar ja, de ene is de andere niet, zo zie je maar weer. En ik weet niet wat ze er bij jou aan willen doen natuurlijk.

Ik heb nu een te laag HB, ijzertekort, had al hoge bloeddruk en extreem vocht vasthouden in vingers en enkels en denk ook bij elke controle: wat zou er nu weer bijkomen? Maar ja, we gaan vrolijk door! Er zijn ergere dingen, toch?

Geplaatst

Joepie - "werkdag" zit er weer op en ben nu lekker thuis. Zo ff lekker lunchen en dan in bad ofzo denk ik.

Stiertje - nee, was het maar zo, ik moet hier achteraan gewoon nog 3 dagen werken (waarvan 1 lange ivm teamdag van 9.00-19:00 en er achter aan zwangerschapscursus). Dan ben ik 1 dag vrij, dan weer n dienst van 9.30-20:00 op vrijdag en zaterdag dagdienst. Dan zondag weer 1 dag vrij en maandag ook weer een teamdag, maar dan met m'n andere team, wat wel ook zo lang wordt. Is het laatste drukke gedeelte van m'n rooster gelukkig! Daarna sta ik gelukkig wat minder ingeroosterd en ik hoop dat dat zo blijft ondanks alle zieken!

Benbri - hoe is het nou met je en thuis met je man?

Lianne - jeetje, dat is vervelend dat er nu wel zorgelijk over gedaan wordt. Is inderdaad wat Caroline schrijft - veel nierprobleempjes hier zeg! En morgen hoor je dus meer over je suiker? Hoop dat dat niet ook nog teveel problemen oplevert!

Geplaatst

Stiertje, we weten het al sinds de 20 weken echo. Maar nu pas wordt echt zorgelijk over gedaan. Dit hadden we niet verwacht!

Je bent al zo lang bezig met de kinderwens, en het liefst had ik ze zo snel mogelijk mee naar huis genomen. Nu weet ik niet of dit wel gaat gebeuren straks.

Hopelijk valt de suiker ook mee, we zien het wel!

Inderdaad veel problemen met de niertjes hier en in maart....

Geplaatst

Lianne wat vervelend dat er met de niertjes iets niet goed is. En wat vreemd dat de ene arts daar heel anders op reageert dan een andere arts. Is het nu echt afwachten tot de geboorte, of kunnen ze voor die tijd al onderzoeken doen? Misschien toch fijn om een extra gesprek in het ziekenhuis aan te vragen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Ink wat maak je nog lange dagen zeg... lukt dat allemaal wel? En heb je geen last van harde buiken?

Ik las laatst een artikel dat avond en nachtdiensten worden afgeraden vanaf een x aantal weken. Natuurlijk is het lief dat je andere zieke collega's wil opvangen, maar jij en je kindje staan nu centraal...

Geplaatst

Ja, heb dat ook wel eens gelezen, maar dacht dat dat meer over de nachtdiensten ging waarin je wakker moet blijven.

Ik mag wel gewoon naar bed van 23:30 tot 7:30. Maar merk idd wel dat m'n buik wat hard wordt als ik te lang aan t werk ben. Nadat ik dan geslapen heb, is t de dag er na wel weg. Sja, grenzen bewaken op m'n werk zal denk ik altijd wel n aandachtspuntje voor me blijven - het zijn maar 2 kleine teams en anders moest iemand anders telkens terug komen omdat ik gebroken diensten moet draaien ofzo en dan is t erg moeilijk om t rooster rond te krijgen.. Maar dit was gelukkig wel m'n laatste slaapdienst - nu dus alleen nog n paar van die lange dagen aankomende tijd ivm vergaderingen/ teamdagen, waar ik wel n beetje tegenop zie, maar ja, over 9 dagen wordt het rustiger - dan alleen nog wat kantoordagen en dagdiensten van max 8 uur aaneen haha, maar ik ga dan wel kijken of ik dat allemaal trek - anders ga ik denk ik kijken of ik uurtje later kan beginnen als t niet lukt...

Geplaatst

Lianne, wat vervelend dat het volgens deze gyn toch een stukje zorgelijker is..... Ook wel vreemd natuurlijk dat ze allebei anders reageren. Waar moet je je nu aan vast houden? Wat is worst case scenario? Moet er dan misschien een operatie plaatsvinden op jonge leeftijd? Of is het nu nog volstrekt onduidelijk allemaal? Lijkt me wel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. En dan ook nog je suiker niet goed.... dat kan er ook nog wel bij..... Sterkte!

Geplaatst

hier niet echt met manlief kunnen praten....hij zegt dat er niets aan de hand is, behalve dat hij dus mij niet aankijkt, me niet aanraakt en vooral niet tegen mij praat, hooguit het hoognodige....maar hij wilde zo graag bij een vriend voetbal kijken en toen heb ik er maar uitgegooid dat ie dat vooral moest doen, gezellig wezen bij een ander en hier niet.....en blabla...kreeg een knuffel en een er is echt niets aan de hand...en wie weet is dat zo, maar volgens mij is het nu alleen maar "over" omdat hij graag voetbal wilde kijken bij een vriend...*zucht* ik weet het even ook niet meer :( word er onzeker van, want hou echt superveel van hem..we zullen het wel zien.....

lianne, vervelend van de niertjes, lijkt wel een "hot" topic onder de tweeling mama's (en medusa als eenling dan) vind het vreselijk voor jullie die onzekerheid erbij, hoop dat het allemaal mee gaat vallen na de bevalling voor jullie en de baby's. Suiker hoop ook dat het meevalt voor je, gelukkig nergens last van, behalve het vocht vasthouden, maar ja, zit ook aan het einde he, dus dan heb je dat toch al wat meer.

woensdag heb ik de groei echo, qua omvang zou je zeggen dat ze groeit, dus hopelijk komt dat ook uit de echo :( (GBS = ink een bacterie die gevaarlijk kan zijn voor je kind, komt niet vaak voor, maar er was bij mij met het begin van de behandeling al vast gesteld dat ik drager ben, vandaar de test extra, dan moet ik met antibiotica bevallen onder gyn. en niet meer onder vk begeleiding)

ink, je werkt wel veel nog hoor...knap! ik ben nu na even wat huishouden al helemaal kapot en supermoe.

en verder meiden...hoop niet dat ik nu iemand of iets ben vergeten, denk allemaal aan jullie, maar mijn hoofd zit even ergens anders.

hele dikke knuffel

bri

Geplaatst

Hm Benbri, vervelend hoor en de hormonen zullen t er vast niet makkelijker op maken ;-)...

Kunnen jullie ook zo onwijs genieten van momenten waarop je hele buik van links naar rechts en weer terug via omwegen golft? Echt zo bijzonder vind ik dat! Zag pas ook een filmpje van iemand op youtube die 38 weken was en jee, wat was dat bijzonder om die buik te zien bewegen! En ook echt lang!

Net weer even gezond voor mezelf gekookt. Helaas eet ik meer dan de helft van de week alleen aangezien man in restaurant werkt. Maar heb hele lieve ouders, dus die bellen nu regelmatig "Moet hij morgen werken? Oh, kom je dan bij ons eten?" En dat sla ik dan natuurlijk niet af hahaha! Denk dat m'n moeder t wel extra gezellig vindt, want haar wereldje is nog erg klein / vrijwel beperkt tot de woonkamer met af en toe een kort uitje ofzo...Ze baalt er ook van dat ze voor haar gevoel zoveel gemist heeft van mijn zwangerschap, want na het ongeluk is ze een boel vergeten. Gelukkig is dat nu niet meer zo (dat vergeetachtige) en zit er nog steeds een langzame groeiende lijn in. Volgende week krijgt ze een brainscan, dus ben benieuwd wat daar uit komt! Zal in ieder geval een aangepaste kerst worden ipv het traditionele gourmetten, want dat kan ze absoluut nog niet aan - al die drukte en zo lang aan tafel moeten etc...

Zo, nu ga ik echt lekker in bad; vanmiddag op de bank in slaap gevallen haha, dus toen kwam er niets meer van :-)...

Geplaatst

ben jaloers ink...ik wil ook een bad, heb ik alleen helaas niet :(. heb overigens giga last van pijn in mijn kies, maar wil/kan niet naar de tandarts...ben er niet voor verzekerd *zucht* en ja, af en toe kan ik er zeker van genieten, maar ze gooit haar heup hier in de strijd en denkt...ik ga eruit en via de onderkant gooit ze dan even haar schouder tegen mijn heupkom aan, wat het geheel niet fijn maakt, eerder pijnlijk :s

en ink...nee, die rot hormonen maken het niet makkelijker, juist twijfelachtiger of het niet gewoon aan mij ligt...verander ik niet ondertussen in de vrouw from hell?? maar goed...we komen er wel weer overheen :). Heb net mutsje gemaakt met haar naam erop, vet stoer :) maar wil hem niet openbaar zetten hier, want dan ziet meteen iedereen haar naam, maar hij is wel vet :) als ik dat ook voor iemand moet doen hier :) dan hoor ik het wel. overigens ook geboortebord bekend, ga ik volgende week mee beginnen :)...

ik ga ook zo lekker naar bed. ben echt abnormaal moe de laatste weken, snap er niets van. mss de laatste loodjes en zoiezo al wakker liggen en dan nog een dosis stress erbij...zal vanalles zijn denk ik. woensdag vind ik ook spannend, we zullen wel zien, hopelijk is er niets aan de hand.

oh ja, ink, superblij dat het allemaal wat beter gaat met je mamsie :) enne, kan manlief niet iets lekkers brengen dan? (lijkt me heerlijk, man die lekker kan koken, hahaha)

Geplaatst

jeetje Lianne, ook vervelend dat ze er nu ineens zorgelijk over gaan doen, hopenlijk mogen ze wel gauw mee naar huis als ze geboren zijn.

Ink, wat moet jij veel werken, pfff echt wel pittig. ik heb de hele maand november ook zoveel moeten werken, maar zou dat nu echt niet meer trekken. Wel fijn dat het met je moeder beter gaat.

Benbri, misschien een deel hormonen en een deel spanning van mannetje zijn kant, het is toch zijn eerste kindje?? Misschien vind hij het ineens wel heel eng en spannend en wil hij jou er niet mee lastig vallen.

Hier een de hele dag al harde buiken en geen tijd om even rust te nemen ga dus nu heerlijk gestrekt, nog maar drie dagen op mijn eigen werk en dan start daar mijn verlof. In het restaurant zal ik nog wel doorlopen tot het eind of tot het gaat, maar dat is anders want dan ben ik toch al half thuis.

Geplaatst

pff even ego: afgelopen weekend eindelijk kunnen rekenen met de prijzen voor kinderopvang voor 2012 en ben me het apelazerus geschrokken!! We krijgen slechts 100 euro terug en moeten dus bijna 500 euro PER MAAND gaan betalen voor 2 dagen opvang in de week... Heb wel gerekend met voorlopig salaris (moet ik vrijdag aftikken met mn baas), maar jemig mina! Zijn direct overal aan het bezuinigen geslagen...

Geplaatst

Het wordt er in 2012 helaas niet goedkoper op.

Ik schrok er ook wel van, maar gelukkig krijgen we voor de 2e veel meer terug.

Je kan via: http://www.toeslagen.nl/reken/toeslagen/ een proefberekening maken.

Let er wel op dat je met het juiste aantal uren rekent (zie contract).

2 dagen kinderopvang per maand komt neer op 97 uur (athans volgens ons conract). Ze rekenen met 11 uur per dag!

Geplaatst

Jnr, we kunnen nu niet veel doen, het is echt afwachten tot ze geboren zijn. Het enigste wat nu kan is alles goed in de gaten houden en blijven kijken dat nu ze nog veilig bij mij zitten de blaas functioneert en er voldoende vruchtwater is.

Vanmiddag bij de poli Diabetes geweest. Moet nu 1.5 uur na de maaltijden prikken wat de waarde is, dit moet tot aan de bevalling. Wanneer hij een dag lang boven de 7 is, moet ik gelijk bellen, dan wordt er in iedergeval actie ondernomen. Vrijdag heb ik een tel. afspraak om te bespreken hoe het deze week is gegaan. Ook moet ik vrijdag naar de dietist, kijken wat ik kan veranderen in de voeding. Ook moet ik nu van 2 dagen bijhouden wat ik allemaal eet. Verder heb ik weer bloed moeten prikken vanmiddag op schildklier en HB... Aan de hand daarvan heb ik nog een gesprek met de internist. Waar dit voor is, weet ik ook niet precies maar ik laat het wel over me heen komen.

Hopelijk valt het allemaal reuze mee, en hoef ik geen extra medicatie ofzo te gaan gebruiken.

Verder toch wel onzeker over hoe het allemaal gaat komen met de kindjes wanneer ze geboren zijn. Heb mijn man wel op het hart gedrukt dat ik ze eerst bij me wil hebben als ze worden geboren en niet direct weg gehaald worden door de arts, tenzij het echt gevaarlijk is voor ze. Zal dit tzt ook wel aangeven in het zh. Vind het eerste contact moment wel heel belangrijk!!

Fren, wat duur de opvang! Wij hoeven volgens mij niet zo veel te betalen... Wat betalen jullie per uur dan bij het kdv?

Geplaatst

Opvang kost 6.42 per uur, ze gaat 2 dagen in de week. Zit nu te hopen dat ik een fout heb gemaakt, maar kan ff niet bij de juiste gegevens. Feit Us wel dat de kinderopvang enorm veel duurder wordt per 1 Jan...

Geplaatst

@Lianne, fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden door de artsen in het ziekenhuis. Maar wel erg naar voor jullie. De laatste 10 weken zit je zo toch in onzekerheid. Goed dat je in ieder geval aangeeft wat je wensen zijn. Ik heb ook aangegeven dat ik (mits het medisch gezien kan) graag eerst de kindjes bij me wil hebben. Ook wil ik even een paar uurtjes wennen voordat andere mensen kunnen komen kijken. Het moet echt een moment zijn van mij, m'n man en de tweeling. We hebben hier zo lang op gewacht.

Geplaatst

Lianne, hoef je niet te beginnen met insuline spuiten? Ik moet drie x per dag. Maar dat is wel pas besloten nadat ik twee weken een dieet heb gedaan en mijn suiker evengoed hoog bleef. Ik merk dat ik het erg veel gedoe vind. Maar bij jullie gaan ze er dus anders mee om?

groet,

Jeanine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden