Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden,

was er even een paar dagen tussenuit, even druk gehad met van alles.

behang zit erin, laminaat gelegd, nu even de puntjes op de i.

zondag naar mijn broer en schoonzus geweest, 3 uur heen 3 uur terug, was enorm gezellig!!!

lekker met mijn nichtjes geknuffeld.

vandaag voor het laatst gewerkt bij 1 vaste client, en vrijdag de laatste keer bij de andere, en dan 3 weken vakantie en dan verlof !!

en vandaag voor herhaling van de 20 weken echo geweest ook ivm niertjes.

mijn man heeft een erfelijke nierziekte en de kans dat de kleine het heeft is 50% en dat konden ze met 20 weken nog niet goed zien.

maar alles was goed, niks bijzonders te zien, geen afwijkingen en ook niet op de lever wat vaak ook zo is met deze ziekte.

100% zekerheid dat hij dit niet heeft/krigt is er nog net, kan veranderen in de loop der jaren maar tot nu toe niks an de hand gelukkig.

wel schopt hij mij vaak in mijn rechternier wat erg pijn doet.

hij is weer gedraaid en lag vanmiddag weer met zijn hoofdje omhoog.

hij werd afgelopen dinsdag op 1320 gram geschat en vandaag op 1490, zit een marge op van 218 gram zei ze.

dus gaat allemaal perfect!!

geen zorgen nog dat ie heel klein zal zijn.

zijn gezichtje wilde hij niet laten zien dus nog even incognito:)

jee benbri wat een spanning, sterkte lieverd!!!!

en wat kat met een u van die tas, ja wel een risico maar dan nog om zo een tas op mp te zetten vind ik nogal lef hebben en dan ook nog zoveel geld er voor vragen, hopelijk kan je met de verkoper een dealtje maken.

nou meiden, ik ga naar bedje, morgen even kalm aan want het waren 3 vermoeiende dagen, kan minder hebben de laatste dagen dus even kalm.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, ik ben blij dat je een rekenfoutje hebt gemaakt. Ik schrok me rot van je bericht. Onze kleine zal ook 2 dagen per week naar kdv gaan.

Heb totaal niet uitgerekend wat het ons gaat kosten. Ik had die uitrekenhulp wel gezien, maar weet niet eens wat het salaris van mij en mijn man zal gaan worden als we allebei een dag minder gaan werken.....

Misschien ook wel een beetje struisvogelpolitiek. We zullen er financieel waarschijnlijk erg op achteruit gaan.... Ik wil me daar nu nog maar even niet druk om maken. Niet echt handig natuurlijk, maar we zullen er vast wel uitkomen. Althans, daar ga ik dan maar vanuit.

Geplaatst

Effe snel, lees morgen op mn gemak alles terug!

Zijn net terug van een weekendje centerparcs en lange dag Leuven!!

Ons manneke wordt 1 februari gehaald....papa vond 01-02-2012 wel mooi staan haha!! pssst niet verder vertellen he!

Geplaatst

Jeanine, ik moet eerst een paar dagen prikken om te kijken wat de waarden zijn na het eten. Mocht dit veel te hoog zijn moet ik ook gaan spuiten met insuline.

Maar dit doen ze dus niet direct. Ik kan me voorstellen dat je het een gedoe vindt! Dat vind ik nu al, en ik hoef alleen maar 1 prik te doen om te kijken wat de waarde is...

Weet jij ook wat jou waarde anderhalf uur na het eten is?

Jeanine, ben ook blij dat we goed in de gaten worden gehouden. Ik begin nu ook wel een klein beetje zenuwachtig te worden hoor. Hoop gewoon dat alles goed is en goed zal gaan. Ik zou inderdaad ook graag even tijd voor ons zelf hebben, na al het lange wachten dan eindelijk 2 lieve kindjes in je armen. De eerste momenten zijn zo belangrijk!!

Fren, gelukkig dat je een rekenfout hebt gemaakt, scheelt toch weer een boel geld! :)

Bikkel, 1 feb, mooie datum hoor!! Het staat inderdaad erg mooi!!!

Nou, zal me nu maar eens gaan klaar maken om het slechte weer in te gaan en heerlijk te gaan werken, bah!! Had liever nog lekker onder de wol gelegen....

Geplaatst

haha leuk bikkel dat je de datum weet, leuke datum!

ik vind 02-02-2012 ook wel leuk staan:) en de datum 12-02-12 komt voor ons dichterbij maar ja ik mag niet kiezen, tenminste niet dat ik nu weet maar als .....

jee lianne heb er overheen gelezen gister, sorry.

maar hopelijk gaat het straks beter en voel je je beter.

Geplaatst

Weer effe snel, kom straks terug! Alleen ouders en goeie vrienden weten de datum en jullie! Dus aub geen meldingen maken op facebook of hyves!

Geplaatst

Marjan, fijn dat de echo er goed uit zag voor nu. Geen 100% zekerheid, maar toch lekker.... Ik weet niet zo goed hoe zwaar het kindje nu ongeveer moet zijn eerlijk gezegd, dus weet niet of zo'n 1500 gram bij ruim 30 weken gemiddeld is. Ik heb vanmiddag een groeiecho dus neem aan dat ik ook wel te horen zal krijgen hoe zwaar de kleine nu is. Ik ben wel een kleine 2 weken verder dan jij, dus het zal wel meer richting de 2000 gram gaan ofzo denk ik dan. Jullie horen het wel als ik iets weet.

Bikkel, jij zal dus op 1 feb jullie kleine in de armen kunnen sluiten. Toch wel raar lijkt me dat je dat nu al weet.....

Geplaatst

hm, bikkel...nu weet ik nog niet waarom, whahahahaha..of laat je mij nu echt alles doorzoeken? :) overigens zou ik nooit de datum ergens anders roepen...net zoals dat ik hier de echte namen niet roep :)....maar mooie datum (mijn en meezies uitgerekende datum) word nu wel spannend...mijn moeder zegt dat ik vast op 29 januari ga bevallen, omdat dat de geb. datum is van mijn (stief) vader, dus word wel spannend nu...wie eerst, wie eerst...hoop toch dat de tweelingmama's hun babytjes langer bij zich houden, hoe langer is beter he :) anyway...begint spannend te worden. volgende week mijn bevallingsverlof :) en lianne...fijn dat alles voor nu in orde is :) anyway...blij dat het verder redelijk tot goed gaat met iedereen hier :). gisteren weer wat bloed in de urine, maar maak me er niet zo druk om eigenlijk. heb ik wel meer...geen blaasontsteking....morgen de echo...spannend :) jammer dat ze er niet een 3d tussenin kunnen gooien in het ziekenhuis :) hoop iig dat alles goed is met haar.

fijne dag vrouwkes...

ps...ben overigens bezig met het geboorte bord...echt leuk :) zal hem laten zien als ie wat meer af is en zonder naam nog :)

Geplaatst

Benbri, ik krijg toch een geplande keizersnede ivm vorige buikoperatie! Ik kan niet meer natuurlijk bevallen! Dus vandaar de datum haha! Ik val dus net binnen het februarigroepje!

Geplaatst

Lianne, ben jij nog helemaal aan het werk? Dat is toch veel te veel voor een tweelingmama?

Mijn waardes zijn nog best wel verschillend 1,5 uur na het eten. We zijn nog steeds aan het zoeken naar de juiste hoeveelheid insuline. Op het moment zit ik de ene keer rond de 8, andere keer rond de 9. Na een mini stukje gevulde speculaas zat ik op 11!!! Dus dat eet ik niet meer. Nu moet ik 's ochtends 8 eenheden spuiten bij het ontbijt en bij de lunch 6 en avond 6. Kijken of ik dan standaard een beetje onder de 7 uitkom. Mijn nuchtere waarde is wel goed vanaf het moment dat ik ben gaan spuiten.

Mijn gevoel zegt dat ik nog dit jaar ga bevallen hoor! Ik gok op kerstkindjes!!!

groet,

Jeanine

Geplaatst

oh ja...bikkel...dat was het :) was het even vergeten, maar wat als de weeen eerder komen dan? hoe gaat dat allemaal in zijn werk dan?? enne...ja, meezie en ik vielen ook net in het februari...eerste datum was voor mij zelfs 29 januari, maar ja...we zullen wel zien :)

enne jeanine, hm...hoop toch van niet voor je, beter dat ze nog even blijven zitten toch? :) maar wel spannend hoor :)

oh ja, gedeelte geboortecanvas is al af. links komen nog zilveren babyvoetjes en dan de naam...alleen de plaats, gewicht en datum kan ik nog niet maken :)

[ATTACH=CONFIG]3085[/ATTACH]

Geplaatst

Ziet er leuk uit Benbri! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet wanneer hij helemaal af is.. Nog even geduld hebben tot de kleine meid er is!

Jeanine, ik werk halve dagen nu, en dat gaat goed. Gelukkig is mijn baas niet moeilijk. Wanneer ik nog eerder naar huis wil is dit ook geen probleem. Als ik zou willen stoppen ook niet denk ik. Maar zo vindt ik het wel goed te doen. Ga zo even lekker een paar kleine boodschapjes doen en dan heerlijk op de bank liggen!

Jou waarden liggen dan wel veel hoger dan die van mij!! Ik had vanmorgen 1.5 uur na ontbijt 7.2 en net na de lunch 5.8. Eigenlijk heel netjes volgens mij. Ik ben niet echt een snoeper, dus hoef volgens mij niet veel te laten staan. Hoop dat je wel snel goede waarden hebt, ook voor je kindjes!!

Dus je denkt dat het kerstkindjes gaan worden... Ik hoop dat ze toch nog wel even blijven zitten hoor tot in januari! Weet je al hoe je gaat bevallen? Natuurlijk of met een keizersnee?

Wij denken (hopen) dat ze half januari komen. Dan ben ik rond de 36-37 weken. Vind het dan wel mooi geweest!

Geplaatst

Hier vanmiddag de groeiecho gehad. Het kindje kwam in totaliteit uit op 32,1 weken en dat ben ik vandaag precies. Keurig dus! Het gewicht is nu 1925 gram en het geschatte gewicht bij de geboorte (als het bij 40 weken geboren wordt tenminste) zal uit komen net iets onder de 3500 gram. Heel gemiddeld dus.

Hij/zij lag met het hoofdje naar beneden, maar wel helemaal dubbel gevouwen. Dus het leek net of hij/zij met een teentje in zijn neus aan het peuteren was. Heel grappig! Maar dubbel gevouwen eruit komen, lijkt me niet heel fijn (vooral voor moeders niet). Ik mag hopen dat hij/zij de beentjes nog gaat strekken of zou dat vanzelf gebeuren bij de bevalling. Ik heb geen idee hoe dat werkt eigenlijk....

Leuk geboortebord Benbri. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!

Jeanine, jij verwacht de kleintjes eind deze maand al? Waarom denk je dat?

Geplaatst

das mooi eef, ik ben ook benieuwd morgen naar de groei echo :) hoop dat alles goed is :) enne....ja hoor, komt helemaal goed met de bevalling meid :) heb nog nooit gehoord van een bevalling met een baby die er dubbel uit komt ;)

en ja...morgen kan ik weer verder, dan heb ik de zilveren voetjes binnen, kan ik die erop maken :)

Geplaatst

ja, vond het ook al rustig ineens...mss stilte voor de storm, hahaha...

ja, groei echo net gehad, ze ligt gewoon mooi op schema, alleen haar buikje is iets smaller, maar ze heeft gewoon normale groei dus das wel goed :) deze gyn. vind de GBS bacterie niet belangrijk, alleen maar als het een vroeggeboorte word of lang met gebroken vliezen enzo loop....dus mag gewoon met de vk bevallen in het ziekenhuis en verder bevestigde hij dat ze idd al erg vroeg ingedaald is, maar dat het niets hoeft te betekenen, behalve dat het erg vroeg is, maar ja...doe er weinig aan :) en oh ja, nog even bevestigt dat het echt een meid is en niet stiekem een jongejte, hahahaaha...

Geplaatst

Benbri - fijn te horen dat alles goed was met jullie kleine meid! Opgelucht? En hoe is het met die tas afgelopen? En hoe gaat het met je man? Zo, sorry hoor, ik bestook je even met vragen ;-)... Leuk plaatje hoor!

Eef - ook bij jullie kleine alles goed dus? Leuk om te zien lijkt me! Krijgt iedereen standaard een groei echo eigenlijk? Ik weet namelijk niet of ik die ook krijg. Hoop het wel want ben echt mega nieuwsgierig; is nu al 10 weken geleden dat ik ons mannetje voor t laatst gezien heb en mis het eigenlijk wel om even te spieken...

Marjan - jij ook goed nieuws dus? Fijn hoor!

Bikkel - leuk dat je een datum hebt! Dan ben je de 1e die t weet hier, toch?

Oohhhh, morgen gelukkig weer ff lekker vrij. Erg aan toe! Net een flinke tas vol met kleertjes mt 52-56/62-68 gekregen van vriendin van m'n zus. Echt zo lief wat iedereen geeft! Ga ik zo meteen eens lekker even uitzoeken - heb ik nu al zin in. En moet dan denk ik de maten even gaan scheiden zodat we nog overzicht hebben wat voor t begin is en wat voor later is, anders zie ik het al helemaal voor me dat als manlief kleertjes verschoont de kleine ineens in kleding verzuipt ofzo hahaha, of ben ik nou te pessimistisch?

Krijg ineens echt heel veel opmerkingen over m'n buik, zoals "weet je zeker dat er maar 1 in zit?" en "jeetje, dat gaat ineens hard!". En dan denk ik "maar ik hoef ook nog maar 9 weekjes voor ik uitgerekend ben", maar ondertussen begin ik me wel een beetje rond te voelen na zo'n opmerking. Gelukkig blijft het niet al te lang hangen en kan ik er ook nog wel gewoon van genieten als ik m voel / zie bewegen in die voetbal van m'n buik! Hoor gelukkig ook positieve opmerkingen van mensen hoor, dat ze het heerlijk vinden, zo'n buik, dat ik nog zo fit oog en dat m'n haar zo glanst hahaha, met dat laatste merk ik inderdaad zelf ook dat ik minder haar uitkam etc, dus dat wordt nog wat na de bevalling - ben ik dadelijk ineens kaal ofzo omdat alles er alsnog uit komt!

Geplaatst

WHAHAHAHAHAHA....je maakt me aan het lachen ink :)

ja, heb 5 euro teruggestort gekregen, dus heb nu uiteindelijk 15 euro betaald, het is niet anders en ben mijn teleurstelling alweer kwijt. heb besloten dat ik hem toch maar gebruik voorlopig even, want om hem nu weg te gooien vind ik gewoon ontzettend zonde van mijn geld. als iemand nog tips heeft om vuiligheid weg te borstelen of zoiets? mss groene zeep? tis echt dat zandige/stoffige zwart wat je vaak hebt als je bv je tas vaak op de grond zet....

manlief gaat gelukkig ook weer een stuk beter, maakte mij toch best wel zorgen erom, maar gaat weer de goede kant op gelukkig.

uhm, groei echo is niet standaard volgens mij, wij kregen het ook alleen maar omdat ze dacht dat ze achterliep in de groei...ik weet alleen dat ik volgens de groei met hoofd en been op 33, 4 dagen zit en met het buikje was het 30 weken geloof ik...gemiddelde is dus wel rond 33 weken, normaal dus":) maar weet ook niet hoe groot ze nu is of hoe zwaar...en was best een slecht echo apparaat, dus om te zeggen joh, we hebben haar gezien, neuh...niet echt :( maar voel haar wel des te beter. ze ligt zo ingedaald dat ik af en toe echt last heb van mijn zenuwen of zo, als ik op mijn rechterzij lig dan word ik wakker van de pijn, schouder denk ik :( maar ja...nog ca 7 weken, we will see :)

knuffel

Geplaatst

Ja, geeft een leuk beeld als je het je voorstelt hé ;-)?

Fijn dat het beter gaat met je man. En wat netjes dat je toch nog wat geld terug gestort hebt gekregen! Sja, ben niet zo goed met vlekken, dus aan mij heb je niets voor vlekken. Ik gebruik overal dat oranje kleine flesje voor met blauwe dop. Nou ja, alleen dus voor vlekken die ik er anders niet uit krijg dus. Oxy nog wat ofzo? Haha, sorry, heb het nu niet in huis, dus kan t ff niet opzoeken voor je.

Zag ne tdat er 2 feyenoord rompertjes in de tas zaten hahaha, m'n man is voor ajax (komt ook uit amsterdam) en vroeg zich al af waar de kleine voor gaat kiezen, aangezien hij nu in het rotterdam district bij mij is komen wonen, dus de kleine veel feyenoord invloed om zich heen zal krijgen. Maar dat begint nu al erg vroeg dan haha, geweldig, ik ga m denk ik straks ergens ophangen, zodat hij het gelijk ziet als hij uit z'n werk komt vanavond ;-)... Hij plaagt mij dat ik een olifant aan het worden ben, dus ik zal m s terug pakken...

Geplaatst

WHAHAHAHAHA....nou ja, als je de rompers niet wil dan mag je ze wel opsturen naar mij hoor...bij ons is het andersom. manlief komt uit rotterdam en is bij mij komen wonen (onder de vleugel van amsterdam, whahaha)...en ja, zag je ook al helemaal kaal wezen, soms best leuk dat verbeeldingsdinges :) en snap wel wat jij bedoelt, maar dat heb ik ook wel eens gebruikt, werkt voor geen meter ;) maar ben zelf ook niet zo'n schoonmaak miep en een oma heb ik niet meer...kan mijn moeder wel eens vragen, die zweert bij biotex geloof ik...is ook nog de moeite waard :)

Geplaatst

Oh, als je dat wilt, dan komen de rompertjes jouw kant gewoon op nadat ik eerst waarschijnlijk even moeite moet doen om ze te behoeden voor de prullebak hahaha! Zijn wel beetje verwassen / gepild zag ik, dus weet niet of je ze dan echt wilt? Haha, jij zit bling bling dingen te maken voor je meisje, maar dan krijgt ze een voetbal rompertje aan - mooie combi ;-)!

Geplaatst

Hoi!

Lianne, jouw waardes liggen eigenlijk hartstikke goed dus. Alles wat onder de 7 is, is prima! Ik heb sinds gisteren nieuwe insulinehoeveelheden en zit nu ook veel meer rond de 7. Dus dat lijkt beter te gaan.

Gisteren in het ziekenhuis geweest. Door de suiker worden de kindjes in elk geval in week 38 gehaald. Dus dat is half januari. Ik zei eerder hier dat ik dacht dat ze dit jaar gingen komen omdat ik gewoon zo'n gevoel heb. Ik ben zo topzwaar en er zit al zoveel bewegen en regelmatig ook weeen dat alles in mij zegt: ze gaan in 2011 geboren worden! Maar goed, misschien klopt daar wel helemaal niks van! We gaan het zien. Maar eigenlijk hoor ik dus niet meer in dit forum thuis, want ik word sowieso een januari mama!

Gisteren en vandaag hulp gehad van mijn moeder om vluchttas klaar te maken en oude kleertjes van Tuur uit te zoeken. Er zitten wel wat dingetjes bij die voor jongens en voor meisjes zouden kunnen, maar de meeste toch voor jongetjes. Dus ook dat blijft spannend! De kindjes waren goed gegroeid. 1700 en 1900 gram. Ik ben dus nu zo zwaar zoals ik bij de bevalling van mijn zoon van één was. En dan moet ik dus nog een aantal weken.

En wij hebben op marktplaats een geweldige tweelingwagen gekocht. Echt als nieuw! inclusief nestjes en hoezen voor maar 60 euro!!!! Het is geen merk voor zover ik kan zien, maar het lijkt alsof hij nooit gebruikt is! Mijn man zei al: zijn vast mensen die allebei werkten en die één keer in het half jaar met de kinderen in de kinderwagen naar buiten gingen. Echt géén vlekje te bekennen! Ongelooflijk! Wij wilden eigenlijk een drielingwagen kopen, maar die was bijna 900 euro. Nu dus een zitje op deze gaan fabriceren!

Verder is hier eigenlijk alles klaar nu. Alles gewassen, enveloppen liggen geschreven klaar (met zelfgemaakte postzegels met kleine Tuur met een babypop op de foto en een flesjes met de tekst: ik ben er klaar voor! erop), vluchttas klaar, kleertjes op orde, noem maar op. Ze kunnen komen! Oké, beter nog even niet, maar hun nieuwe huisje is er klaar voor!

groet

Jeanine

Geplaatst

Jeetje Jeanine, wat goed dat je er al helemaal klaar voor bent! Moet bij 2 ook wel eerder natuurlijk, maar moet er zelf nog even niet aan denken eerlijk gezeg! Moet nog zoveel doen en regelen dat het echt nog niet zou kunnen! Moet zelfs nog adressen gaan verzamelen voor de kaartjes haha, maar ik ga er van uit dat ik ook nog wel een flink tijdje heb...

Geplaatst

Ja, en dat flink tijdje heb ik volgens mij niet. Volgens mijn gevoel dan niet....

Gelukkig lagen nu eindelijk wel allebei de kindjes met het hoofd naar beneden. De bovenste zou nog kunnen draaien, maar de kans wordt steeds kleiner. Gelukkig kan ik dan gewoon bevallen. Ik zit niet echt te wachten op een keizersnee (lees: ruggeprik IEUWWW).

groet,

Jeanine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden