Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Achos Meezie, t beessie! Hij vond t er zeker gezellig uit zien binnen bij jullie ;-).

Ik moet ook echt hoognodig de ramen wassen, maar heb telkens zoiets van, dan zien ze er al weer niet uit voordat ik met verlof ga, en dan moet ik t dalijk 2x doen van mezelf, dus ik stel het nu nog even uit, zodat ik t er na voorlopig hopelijk niet hoef te doen ;-)...

Haha, is dat trouwens niet iets wat de kraamhulp ook wel s doet ;-)?

Nofje - hopelijk kan je deze dagen beetje bijtanken. Laat je lekker in de watten leggen als je elders gaat eten!

Benbri - goed dat je het toch even na hebt laten kijken! Hoop dat de pijn snel wat zakt. Hoe gaat t met je man? Hoop idd niet voor je dat je n prenatale depressie ontwikkelt, omdat je aangaf dat je daar wel gevoelig voor bent en je nu van alles mee maakt telkens!

Jeanine en Jrn - hoop dat met jullie alles steeds stukje beter gaat?

Hier net een kerstontbijtje gemaakt voor manlief en mezelf. Om 7:00 ging m'n wekker, zodat ik t klaar kon maken voor hem. Hij is een kwartiertje geleden de deur uit gegaan om te gaan werken, dus zie m pas vannacht rond 24:00 weer ofzo, als het niet later wordt en morgen ook weer helaas. Kruip zelf nog even lekker m'n bedje in zometeen, want heb voor geen meter geslapen - kan 's nachts gewoon niet uitschakelen in m'n hoofd en ga dan aan allerlei stomme nutteloze dingen denken, zoals een ballustrade die ik nog moet maken, hoe ik die dan het beste kan gaan bevestigen zodat het stevig staat etc etc, waar ik dan vervolgens niet van af kom, dus schiet niet echt op. Maar verder voel ik me gelukkig wel goed ;-)...

Daarna denk ik ff lekker kleertjes op maat sorteren, misschien toch maar vast wat wassen en dan lekker in bad en mezelf optutten voor ik richting m'n ouders ga. Daar vieren we t dit keer iets anders dan voorgaande jaren: geen gourmetten, maar gewoon 1 maaltijd, omdat m'n moeder het anders niet trekt (lang aan tafel zitten gaat gewoon nog niet, maar ze wilde t wel graag vieren, dus doen we t dit keer wat korter dan anders, zodat t niet te vermoeiend wordt. Wel ook cadeautjes er bij, dus hoop dat ik nog weet wat in welk pakje zat, want ik heb de namen er niet opgezet hahaha)

Nou meiden, fijne dag gewenst!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hopenlijk heeft iedereen gister fijne kerstdagen gehad?? En vandaag nog een leuk dagje. Zijn er al kerstkindjes geboren??

Hier gister heel hard gewerkt en veel gestaan en gelopen,vandaag staat er nog een dagje druk doen op het programma, fijn met een bekken die langzaamaan een beetje weker begint te worden. Maar daarna kan ik het hopenlijk echt rustig aan gaan doen.

Vandaag vieren we een klein beetje de eerste verjaardag van ons kleine meisje, vorig jaar hadden we namelijk de punctie op tweede kerstdag dus dat zien we een beetje als de verwekkingsdatum, wij hebben dus toch een beetje een kerstkindje.

Knuffel voor allemaal en hele fijne dag vandaag!!!

Geplaatst

Haha, leuk Meezie, op die manier een kerstkindje herdenken ;-)! Succes vandaag met de drukte.

Gelukkig nog geen kerstkindjes geloof ik. Ben bang dat Jrn de eerste gaat worden als ik haar berichten zo lees, maar hoop heel erg voor haar dat ze haar kleintjes nog voorlopig in haar buik mag dragen. Lijkt me echt niet prettig om ze in het ziekenhuis in een couveuse achter te moeten laten na de bevalling met daar bovenop natuurlijk nog s de risico's voor haarzelf...

Ik heb ook het idee dat alles nu een klein beetje zwaarder begint te worden. Merk bijv als ik van de fiets afstap dat ik daarna echt even mijn houding moet corrigeren voordat ik ga lopen, omdat ik anders heen en weer ga schommelen / waggelen! Slaap ook steeds slechter / lichter.

Ben verder snotverkouden geworden - afgelopen vrijdag verjaardag gehad waar ik het telkens bloedheet had. Heb toen voor n open deur gezeten, maar heeft denk ik wel getocht, dus sja, niet zo slim geweest denk ik.

Gister was kerst bij m'n familie gezellig, ondanks dat ik zonder m'n mannetje was. Hebben o.a. een leuke neutrale grijs/ blauwe luiertas van Quinny gehad, een boekje van Pauline Oud - baby's 1e jaar - waar ik ook het "mijn negen maanden dagboek" van heb (wat ik trouwens nodig weer s bij moet werken, schaam schaam) en een spel voor aanstaande ouders met allerlei vragen haha, dus ben benieuwd - manlief is niet zo'n spelletjes mens, maar zag dit wel zitten...

Vandaag tot nog toe alleen maar bank gehangen. Was wel paar dingen van plan te gaan doen, maar heb eigenlijk geen zin. Ga wel voor t avondeten naar m'n ouders - die wilden niet dat ik vandaag alleen zou zitten - achossie, ze zijn zo lief :-)...

Fijne dag verder allemaal!

Geplaatst

Geniet maar lekker van het niks doen ink, dat ga ik na oud en nieuw ook doen.

Minder fijn dat je verkouden bent, hier ook al sinds drie weken verkouden het leek even minder te worden maar ik blijf last houden van dichte bijholtes en steeds een bloedneus, maar steeds niet de tijd om uit te zieken, blech.

Ik las het van jnr, pfff heftig, zou er niet aan moeten denken dat je nog voordat je kunt gaan beginnen met genieten van de laatste loodjes je minis al hebt. Met inderdaad alle gevolgen voor haar en de kids.

Veel plezier vanavond bij je ouders

Geplaatst

Dank je. Wordt geloof ik kalkoek met brocolli en kaas of zo iets ;-)...

Heb gister idd ook al 3 bloedneuzen gehad. Beetje irri, maar weinig aan te doen.

Nee, sluit ik me helemaal bij aan - lijkt me zo gek als ons manneke nu ineens gehaald moet worden! Zou ik geestelijk ook nog niet aan toe zijn geloof ik - zie idd uit naar m'n verlof en het niet meer met werk etc bezig zijn / alleen maar met ze zwangerschap en dat wordt dan eigenlijk gewoon ontnomen naast alle lichamelijke complicaties.

Geplaatst

hee dames, leuke dagen gehad? hier eigenlijk wel, alleen gisteren elke 20 minuten harde buiken/voorweeen (licht pijnlijk), niets mee gedaan of gebeld, want ze kwamen niet sneller en ook niet pijnlijker, vannacht niet wakker van geweest, maar nu krijg ik ze weer braaf gewoon....zit mij af te vragen of het normaal is of niet en doe ik nou heel veel, maar ik doe eigenlijk helemaal niets. manlief is 2 weken vrij, dus die neemt nu alles van mij over *zucht* zo zie je maar...3e zwangerschap en ik ben nog steeds zo onzeker als de pest, hihi...

hoop dat het met de tweelingmama's ook nog allemaal gaat (jeanine, geen kerstkindjes gelukkig?) en jrn hoop ik ook niet....gelukkig voelen de anderen zich nog wel "lekker" ??

anyway, de normale dagen breken weer even aan....tot volgend weekend en daarna, daarna is het gewone leven weer en zijn we weer 2 weken dichterbij onze kindjes :)

veel liefs en plezier vandaag

knuffel van ikkes

Geplaatst

Benbri, lastig he die harde buiken. Volgens mij maakt het niet uit of je nu veel of weinig doet. Ik heb ook harde buiken wanneer ik alleen maar rustig op de bank zit..

Jeanine, hoe is het met jou? Hopelijk inderdaad geen kerstkindje....

Hier de dagen goed doorgekomen, hebben niet veel gedaan. Ik kan ook niet zo veel meer, ben net een oud wijf. Zondag bij schoonouders geweest, en daar ben ik compleet gebroken vandaan gekomen. Gister even 3 uurtjes bij mijn moeder geweest en ik was bekaf van het alleen maar zitten..... Dit zijn dus echt de laatste loodjes......

Ik ga nu genieten van mijn eerste echte verlof dag!! Yoepie, wel eens even kijken wat ik toch moet gaan doen, het is wel een hele omschakeling....

Geplaatst

ja, vk had ik wel gebeld, kunnen weer indalingsweeen zijn of gewoon oefenweeen idd, maar het blijft best onzeker moet ik zeggen, maar ze is druk, dus mss is het dat wel. vk zei wel dat vanaf week 34 doen ze helemaal niets meer om het tegen te houden, dus als de natuur nu besluit om het te laten komen dan ga ik gewoon bevallen....fijn om te weten, maar ook heel eng, omdat ik echt dingen voel en meemaak waarvan ik denk, hm...had ik dit al eerder. Ging net naar de wc, gewoon plassen en ik verloor ineens superveel slijm, toen ging ik wel twijfelen of het de slijmprop is of niet, heb wel meer last van slijm, maar dit was echt superveel, dus ik weet het niet. bij dochterlief hadden ze het losgeweekt (strippen) dus dat was weer anders en bij zoonlief had ik het niet. dus ik ben wel benieuwd. vind het best wel spannend worden, maar we zullen zien...

Geplaatst

Zo te lezen zijn bij iedereen de laatste loodjes aangebroken....

Gisteravond heb ik sinds lange tijd een potje zitten janken....bahh wat voelde ik me shit! (ik bedoel wat anders maar we zullen het netjes houden haha), mijn lijf is moe, harde buiken, kind duwt tegen blaas en darmen, mn darmen waren al een probleemzone de laatste maanden maar gisteren ben ik wel 30 keer naar de wc geweest....ik had er op een gegeven moment gewoon echt de pest in!!!

Alleen liggen was nog enigzins prettig....

Nog even.....morgen nog 5 weekjes en dan mogen we aan de andere fase beginnen, deze zal ook niet altijd rooskleurig zijn maar ben wel blij als ik dadelijk mijn lijf weer enigszins terug krijg!

Geplaatst

oeff Benbri wat maak je het spannend!! slijm verliezen kan bevallen betekenen maar ook niet haha.. ben benieuwd. Fijn dat je mannetje twee weken vrij heeft en je zelf ff niks hoeft te doen.

Bikkel jank maar lekker hoor, ik heb het soms ook even helemaal gehad, lijkt wel topsport he dat zwanger zijn!

Lianne hoe is je eerste verlofdag bevallen? je moet dan echt even omschakelen he?

Ik zat vanochtend alweer aan de ctg om de hartjes te checken omdat ik de dames alweer een dag bijna niet voelde. was vorige week ook geweest en toen was alles goed maar kreeg op mijn donder dat ik te lag gewacht had met bellen (3 dagen) en dat ik in vervolg eerder moest bellen. Dus vandaag maar weer gedaan en alles was weer goed alleen was de doorstroming van de navelstreng iets boven de waarde wat het zijn moet en daardoor moet de baby extra hard werken om het bloed rond te pompen en van de andere baby konden ze het niet meten. Nu moet ik dus elke 2 dagen een ctg en als het toch een moment opname blijkt en de waarden wel weer goed zijn dan kunnen we stoppen met elke 2 dagen. Ben benieuwd, in ieder geval waren ze goed gegroeid en zitten nu op 2140 en 2180 gram.

Kerstdagen weer voor bij, op naar oud en nieuw en dan is de heisa weer voorbij, gaat trouwens grotendeels langs mij heen allemaal aangezien elke dag er voor mij zo'n beetje hetzelfde uitziet haha.

liefs stiertje

Geplaatst

ja, errug he...ik weet het ook allemaal niet, hahaha...overigens kan ik mij herinneren dat er een geboortegewicht van 2500 gram moet zijn en dan hoeven ze de couveuse geloof ik niet in, dus daar zit je toch al bijna op :) spannend....we zullen het allemaal wel zien, hoop dat de kiddies van jrn nog effies wachten iig :)

xxx

Geplaatst

hey meiden.

hier ook fijne kerstdagen gehad, eerste lekekr rustig met eigen gezin engister 3 broers hun 2 vrouwen en 1 vriendin:) en 2 kids erbij.

was een gezellige bende, heerlijk gegourmet en daarna spelletjes gedaan, gewandeld was reuze gezellig maar ook reuze vermoeidend..

vanmorgen uitgeslapen voor zover dat dat kon " mam MAM wakker worden, mag ik naar beneden?" zoonlief om half 9, gelukkig om half 9:)

lekker ontbeten met elkaar en ik heb boodschappen gedaan voor de verjaardag van mijn man, de mijne word dan ook gevierd van afgelopen donderdag omdat ik niet het hele huis 2 x vol wilde hebben. dan een paar dagen rust en dan oud en nieuw en dan ....de laatste dingen doen voor de kleine.

gaat wel heel hard nu moet ik zeggen, heb geen klachten verder, kleine beweegd heerlijk..

een jaar geleden was mijn eerste wachtweek, mocht op 1 januari testen maar daavoor wist ik al dat ik niet zwanger was en nu loop ik bijna op het einde...

ik krijg nu een heerlijk kopje thee van mijn man, de houtkachel staat lekker aan..genieten.

trusten meiden

Geplaatst

Jeetje, wat gaat de tijd toch snel..

Benbri - gefeliciteerd met de 35 weken! Weet nog als de dag van gisteren dat je zo blij was dat je 12 weken zwanger was en je naar de sauna mocht, haha! En nu ga je alweer bijna bevallen, wauw!

Fren - je hebt gelijk met je Nuna Leaf voor 60 euro! Op MP zijn ze nu maar schaars en ze vragen allemaal 100 euro haha, daar doe ik het niet voor!

Ik snap natuurlijk heel goed dat JRN hele andere dingen aan haar hoofd heeft, maar ik hoop zo dat het naar omstandigheden goed met haar gaat. Vind het zo ontzettend sneu voor haar :-(...

Geplaatst

Hey meiden,

Gister weer naar de vk geweest. Er was een vervanger, omdat onze eigen op vakantie was. Kleine lag weer met zijn hoofd naar beneden. Ze zei toen ik ging liggen "oh, je ziet gelijk al hoe hij ligt, zie je het?" Nou, volgens mij ben ik dan erg kippig - ik zie wel een paar bulten ipv een egale buik, maar geen idee wat dan wat is! Ze heeft toen zijn billetjes en voetjes aangewezen / laten voelen.

Ze kon nog niets zeggen over de grootte, maar de grootte van de baarmoeder lag op schema, dus alles leek gemiddeld. Hartslag erg krachtig.

Ijzer was 6,7. Hoef ik gelukkig niets voor te slikken, anders dalijk nog meer last van obstipatie (extra bijwerking ijzertabletten), voor zover dat nog erger kan worden bij mij!

Bloeddruk iets gestegen, maar ja, ik had dit keer eerst gewerkt, dus misschien dat t daardoor kwam? Was nu 130-70, dus ook nog oké.

Heb ff gegoogled op nuna leaf - geen idee wat het was namelijk, maar het ziet er handig uit ja!

Ik krijg zaterdag het wippertje van mijn nichtje incl nog 2 kruiken, dus daar hou ik het maar gewoon bij ;-)...

Ja, ben ook erg benieuwd naar Jrn. Hoop echt niet dat haar kleintjes inmiddels al gehaald zijn!

Melis - jij bijna 30 weken - geen twintiger meer ;-). Ook een mooie grens! Hoe voel je je eigenlijk? Gaat alles goed? Moet je nog steeds elke week op controle?

Stiertje - fijn dat alles wel goed gaat - lijkt me best schrikken als je ze even niet zo goed meer voelt!

Benbri - jeete, dat klinkt best serieus, die oefenweeën! Misschien ga je dan toch de 1e zijn die uit dit topic bevalt?! Spannend!

Hoe gaat het verder met je? En met je man?

Lianne - lekker joh, verlof! Geniet er maar van. Geloof ook wel dat het omschakelen is. Ik heb er echt heel veel zin in, maar vannacht besprong het gevoel me ineens dat mijn agenda ineens helemaal leeg is! Haha, ik vermaak me altijd prima hoor, als ik vrij ben, en kom dan vaak zelfs nog tijd tekort, maar toch, vond het ineens zo'n gek idee!

Bikkel - moest even denken toen je schreef morgen 5 weken een andere fase, maar jullie weten de datum natuurlijk al. Echt bijzonder lijkt me dat wel. Heb je gelijk een houvast als je je wat minder voelt. En die tranen die heb ik de laatste tijd ook regelmatiger, maar dan gewoon vanuit het niets, zonder dat ik ze echt kan verklaren...

Marjan - gefeliciteerd met je man. Vieren jullie het vandaag dan? Veel plezier en en ook wat succes met de drukte!

Wij gaan overmorgen naar schoonfamilie toe - eerst bezoekje aan z'n zus en daarna naar z'n ouders. Die heb ik allemaal voor t laatst ergens in juli ofzo gezien, dus die zullen wel van me schrikken hahaha, "ineens" zo'n dikke buik!

Met oud en nieuw gaan we naar een vriend in Amsterdam. Eerst overdag nog werken en de dag er na ook weer werken, dus zal dan wel lekker gesloopt zijn, maar goed, het aftellen op m'n werk is wel al aardig begonnen - over 12 dagen beginnen mijn vervangers al om ingewerkt te worden, dus dan kan ik taken ook al gaan overdragen - heerlijk!

Nou, fijne dag allemaal!

Geplaatst

Dames- lees net dat Jrn op 2e kerstdag is bevallen van haar 2 kleintjes - zie het tweeling topic!

Goh, de 1e hier! Nou komt het toch wel extra dichtbij zeg!

Leuk weetje - met valentijnsdag stijgt het aantal geboortes met 3,6% - zou te maken kunnen hebben met positieve gevoelens die dan weer op hun beurt invloed hebben op de hormonen! Vond ik wel grappig om te lezen, aangezien mijn moeder overtuigd is van dat onze kleine de 14e komt. Haha, ikzelf denk dat het een schrikkelkind wordt ;-)...

Iemand nog plannen voor de 9 maanden beurs? Ik wilde altijd zo graag, maar vond het te confronterend. En nu is het dan precies een paar dagen nadat ik uitgerekend ben, dus durf nu nog geen kaartjes te kopen ofzo. Als ons mannetje er tegen die tijd nog niet is en ik voel me nog goed, wil ik misschien toch wel gaan ;-)... Nu mag ik eindelijk ;-)!

Geplaatst

Haha, ik ben dan overtijd ;-)... Ben 17 feb uitgerekend en de beurs is van 22 t/m 26 feb ;-)...

Maar ik ga er dus eigenlijk vanuit dat ik ruim overtijd loop en dan wil ik niet al die tijd thuis op de bank gaan zitten wachten tot t zover is, dus gewoon dingen nog onder voorbehoud plannen en dan tegen die tijd kijken.

Dus daten dan? Hahaha ;-)...

Geplaatst

oh, ga meteen even kijken...degene als laatste is als eerste bevallen, hopelijk doen haar kleintjes het goed :(

enne...wil ook graag gaan, maar ik ben dan net bevallen, hahaha :)

Geplaatst

Jeetje, wat moest ik ver terug voor deze lijst zeg, geloof dat ik bijna een kwartier heb gezocht :) maar ja, aangezien er toch al eentje bevallen is, moeten we er toch aan geloven nu he :)

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jochie en een meid :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden