Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha nee, dat lijkt me ook niet zo lekker op je hoofd nee! Besef nu dat t stom stond in die zin, maar bedoelde meer aan te duiden welke verf wel slecht is / welke niet in het algemeen... Hahaa, maar jou inmiddels een beetje kennende zit je me lekker te stangen hihi....

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*** breek in ***

meiden, is er al een shopdag geprikt? :p Ik hoor thuis in het uitgerekend in maart 2012 topic, maar zou graag meegaan als het zover is hoor!!

Enne, benbri.. Als wij de enige zijn uit de polder, cruisen we toch samen die kant op?

fijne dag meiden, geniet van jullie zwangerschape!

*** breek uit ***

Geplaatst

tuurlijk ;) eigenlijk ben ik heel lief hoor....kan alleen soms dingen letterlijk nemen en daar moet ik dan weer hard om lachen (meer dosis zelfspot, want 9 van de 10x zijn het dingen die ik zelf gezegt zou kunnen hebben, daarom valt het mij ook op denk ik, whahahahaha.....ik bedoel het zeker nooit kwaad nee :)

Geplaatst

@melis....nee, geloof dat nog zeker de helft het niet eens weet nog, jij bent nog sneller dan ik, whahahahaha....en je mag ook rustig bij ons spieken hoor :) en van mij mag je altijd mee, hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? :) en ja...dan gaan we wel samen, kweet alleen niet waar janis woont, half uur hier vandaan, dus waarschijnlijk gaat ie dan ook mee met ons...moeten we maar kijken of het auto of trein word, denk dat trein wel relaxter is, maar mss zie ik dat verkeerd :)

gooi maar eens wat datums op dames :)

Geplaatst

Benbri, stuur je wel ff een pb-tje

Daarna ga ik naar huis toe, want ik ben weer kapot. Heb vanmorgen de HA nog gebeld, want ik heb het gevoel dat ik een tekort aan ijzer heb. Jemig doet ze een partij moeilijk, dat ik volgende week donderdag pas kan komen, terwijl ze zelf het zo gepiept kan hebben. Nou ik zei van ik leg het wel voor in het ziekenhuis dan moet ik toch naar het ziekenhuis, en dan laat ik daar wel bloedprikken pfff. Ga zo en zo roosvice Ferro halen.

Zo dus lekker naar huis, en mijn welverdiende middagdutje doen, gister en eergister moets ik die overslaan.

Liefs Janis

Geplaatst

hey meiden.

Benbri: heerlijk geshopt las ik, nou dat is toch ook spotgoedkoop en je kan het beter alvast maar in huis hebben :happy7:

vandaag al weer 8 weken!!! wat gaat dat snel zeg!!

heb erg last van obstipatie, en heb een cyste in mijn eierstok door de hormonen en de darmen drukken daar tegenaan, vooral als ik even darmkramp heb, sorry voo rhet vieze praatje:) en dat doet me dan toch zeer!!

morgen gaan we gezellig een dagje naar de dierentuin met onze zoon een een vriendinnetje.

dus wel even veel zin in, knap gelukkig wel iets op, nog wel erg verkouden maar heb er geen hoofdpijn meer van.

sorry meiden utrecht is me te ver, ik woon in de provincie groningen das vanaf ons huis toch ruim 2,5 uur rijden.

groetjes marjan

Geplaatst

hahaha...groningen is idd wel weer een rot eind weg....misschien moeten we eens kijken waar iedereen een beetje woont en dan eens kijken wat het beste is?

brigit : flevoland

melis25 : flevoland

janis : flevoland (oke...bijna dan ;))

ink: zuid-holland

marjan: friesland

vullen jullie verder zelf aan dan? als je je woonplaats niet bekend wil maken, doe dan gewoon je provincie, weten we het ongeveer ook wel toch dames? misschien is almere dan toch het middelst voor ieder, allemaal ongeveer een uurtje rijden denk ik...maar goed, eerst maar even afwachten wie er uberhaupt wil en waar iedereen woont toch? :)

en marjan...ja, vond ik zelf ook, maar manlief niet zo, even een weekje op een houtje bijten...is wel iets minder dan, gewoon niet opgelet hoeveel geld er nog op de rekening stond :(

en ik wilde nog wat zeggen maar kweet niet meer wat, hahahahaha...oh ja, janis..je had idd een pb tje gestuurd, vergeet ik nou iets?? kweet het niet meer..hihi

Geplaatst

Ik ook vandaag precies 8 weken. Fijn! Obstipatie lijkt hier wat minder te worden, gelukkig.

Wel een andere vraag: hebben jullie ook last van meer afscheiding dan normaal? Ik wel nl, heel irritant. Vanmiddag lekker vrij, nog 1 dagje werken en dan lekker op vakantie!

Geplaatst

ja....afscheiding was ik nog vergeten, soms lijkt het net alsof ik in mijn broek heb geplast (sorry dames voor dat vieze praatje) maar dan is het toch echt niet zo....moet trouwens eerlijk bekennen dat die zetpillen ook erg irritant zijn, word er erg winderig van en ahum...erg vettig van de pillen zeg maar :S (oke, nu schaam ik mij echt heel erg dat ik dit gezegt heb)

Geplaatst

@melis...zie dat je aan het meelezen bent, moet jij niet eens aan het werk? whahahahahahahaaha......das het goede van leidinggevend zijn he....een ander laten werken voor je ;) nee, grapje, zit je gewoon te stangen nu, vraag maar aan ink, doe ik graag maar meen er niets van ;)

Geplaatst

kwist wel dat je in almere woonde, wist alleen niet of je het mensen wil laten weten, vandaar dat ik het niet invul waar je woont :) mag je idd lekker zelf doen :) oke...nu ga ik echt even stofzuigen voordat manlief thuiskomt en hij ziet dat ik geen donder heb uitgevoerd nog...:s

brigit : flevoland (lelystad)

melis25 : flevoland (almere)

marjan: friesland

Geplaatst

@ benbri, hahahahahahahaha... Scherp ben je hoor ;-)

40 uur werken is momenteel zwaar, na de lunch kak ik behoorlijk in en zit ik half slaapdronken achter mijn bureau. Ben dan maar half aanspreekbaar!

Na de lunch heb ik een enorme dip dus ga ik lekker schrijven met jullie!

Geplaatst

hahahaha...dank je wel ;) maar ik vind het zoiezo knap 40 uur werken de eerste 3 maanden, maar ja...ik werk al zo lang 32 uur, zou het niet meer weten hoe dat is, haha...geloof best dat je een inkakker krijgt ja, ben zelf reuze moe en ik voer geen donder uit...oke...beetje huishouden, maar das maar een beetje momenteel...komt de misselijkheid nog bij he, dus mss is het voor mi dan iets anders. maar neem jeanine...die werkt geloof ik wel nog...eigenlijk ben ik dan een watje he...heb mij gewoon ziek gemeld bij de uwv....:(

Geplaatst

Joeppppppppieee.....

Mijn hcg-waarde is in één week van 175 naar 766 gestegen, ben enorm blij! Weer een kleine bevestiging dat alles voor nu goed gaat.. :):):)

Benbri, ik ben 40 uur aanwezig, maar echt niet 40 uur productief hoor!! Mijn baas zou bijv. niet op dit forum moeten kijken tijdens kantooruren, dan ben ik de pineut denk ik zo, hahahah.. Maar vind het gewoon enorm gezellig met jullie en we zitten tenslotten allemaal in hetzelfde schuitje!

Ben je al klaar met stofzuigen? :p

Geplaatst

brigit : flevoland

melis25 : flevoland (almere)

marjan: friesland ?? (we maken er maar vrolijk groningen van grrr:happydance:)

Benbri mss moet jij even gaan slapen ofzo, je vergeet wat je wilde zeggen en je maakt van groningen friesland ahhahahaha ( wilde je zo graag ruzie?) en je hebt geen weet van je bankrekening hahaha sorry ben vervelend:happy8:

het mag allemaal hoor.

ik gebruik nog ustrogestan bolletjes dus merk van mijn eigen afscheiding niks, heb al teveel door die bolletjes.

het plenst hier erg, wat ? het giet!! wilde net met de hond uit maar ja, ze moet maar even wachten, ga wel was vouwen ofzo.

Geplaatst

uhm, marjan......nu ik het zie staan denk ik ook uuuuuuuuh, hoe dom kan ik wezen?? (nou, zo dom dus hihgi) en nee, ik haaaaaat ruzie met wie dan ook waarover dan ook :) en ik heb wel weet van de bankrekening, alleen was even vergeten te kijken hoeveel er nog opstond.....maar oke...dat was ook een domme actie, och laat mij maar dom wezen deze week :) ben ik wel vaker, hihi en vervelend? och...ik ben wel eens vervelender denk ik, hihi en denk dat vervelend ook niet echt het juiste woord is, want dat klinkt meteen weer zo negatief....en dat zijn we toch zeker niet en oh ja...regen bij jou, is je straf, omdat je zo lelijk doet tegen mij, whahahahahaha...neeeeeee, dat was echt een grapje, hier is het echt harstikke droog en droog geweest, nu schijnt het zonnetje zelfs nog, hoop niet dat die regen hierheen komt.

melis...heb gewoon nog niet stofgezogen, ben nu even een ijsje eten en daarna ga ik echt echt echt stofzuigen (heus waar :))

Geplaatst

benbri, tis goed hoor hahaha, nee vervelend is niet het juiste woord, noem het melig:D

tis hier ook alweer droog, het regende en de zon scheen tegelijk dus ben er niet minder vrolijk van geworden.

kan nu met de hond uit.

ik heb ook een hekel aan ruzie hoor en heb niks tegen friezen, heb veel vrienden/vriendinnen uit friesland.

veel plezier met stofzuigen.

groetjes marjan

Geplaatst

veel plezier met stofzuigen zegt ze dan....wie kan daar nou plezier aan hebben, oke...als het echt heeeeeeeel rommelig is, dan wel, heerlijk om te zien dat het dan ineens weer schoon is, maar eigenlijk is het helemaal niet vies hier, alleen katteharen op de bank...maar die zijn inmiddels weg nu :) en ja...das idd het woord wat ik zocht, melig :) klinkt weer wat positiever voor ons he :) en och, ik heb geen problemen met wie dan ook (oke, dat lieg ik, maar het zijn er weinig, hihi) alleen friese mannen kunnen wel behoorlijk stug zijn tegen mij iig...miss dat het aan mij ligt, hihi :)

Geplaatst

ja janis heerlijk he? het is vrijdag dus weekend voor mij dus vrolijk!!

heb ook nooit gauw bonje of woorden met iemand hoor, kan we wel irriteren maar voor de lieve vrede wil laat ik het er vaak bij.

en Melis? wat goed zeg dat je HCG zo gestegen is, super meid!!!

heerlijk he? die bevestiging.

ik ga nu koken, mijn half friese/half groningse man komt zo thuis en wil wel graag wat eten en een bak koffie.

groetjes marjan.

Geplaatst

och welnee.....tenminste ik niet, vind iedereen nog steeds net zo lief hoor, ik meen er niets van iig en het spijt me als ik iemand voor het hoofd stoot of iets dergelijks...ik ga ervanuit dat marjan het ook niet meent hoor, we zijn gewoon lekker melig en dan kraam je wel eens onzin uit (tenminste ik dan en hoop over 7 maanden iets anders uit te kramen, hahahaha) ik zal me iig gaan gedragen oke? :)

veel liefs

Geplaatst

@ marjan77, thnx voor je felicitatie! Ben i.d.d blij dat m'n HCG (mijn inziens) goed gestegen is.. Hoe voel jij je?

Vinden jullie het trouwens niet vervelend dat ik af en toe hier schrijf? Hoor nl. helemaal niet in februari 2012 thuis, maar in maart 2012....

Liefs en een fijne avond allemaal!

Geplaatst

zo ist.

ik zit hier met een big smile achter mijn klapjappie.

daarom stonden er ook smileys achter.

ik hoop dan ook iets anders uit te kramen dan onzin:D

en zal me ook gedragen hoor!!!

nou ik ga eten,

en daarna nog wat boodschapjes doen voor morgen, wat drinken en eten voor in de dierentuin, kids willen vast tussendoor wel een koekje of snoepje of bolletje. ik wel iig.

groetjes marjan

Geplaatst

Melis, wat goed dat je HCG zo goed is gestegen!!!

Ik kan me wel irriteren aan iemand, maar ik hou dan vaak wijzelijk me stil. Als ik iemand niet moet dan doe ik wel normaal tegen ze, maar hou ze dan gewoon op afstand. Als iemand het bij mij heeft verpest dan moet er heel wat gebeuren voordat ik weer contact met diegene heb en hou. Dan kan ik een rare een zijn.

Verder ben ik wel lief hoor hahahaha.

Meiden lekker eten, mijn mannetje haalt ff spagettie yummie.

Oja melis, vind het enorm vervelend dat je hier af ee schrijft!!!! NOT, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik vind het alleen leuk.

En eh Marjan gedraag je whahahahhaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden