Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk al die drukke weekenden wij zijn hier bezig met t leeghalen van de zolder begin november beginnen we met de verbouwing er moet namelijk nog een kamer bijkomen

Dat moe zijn herken ik ook heel erg en als ik in de gelegenheid ben om even op bed te gaan liggen doe ik dat ook zeker fijn weekend iedereen verder

Geplaatst

Hier hetzelfde als bij Veer. Druk aan het opruimen in huis want ook bij ons moet er een kamer bijkomen.

Wel vanochtend nog ff wezen shoppen bij de Prenatal. 25% korting op alle mode en ze hadden hier in Breda veel nieuwe collectie binnen nu. Als iemand nog wil gaan, morgen is de laatste dag van deze actie!

Lekker een aantal jurken en leggings gekocht. Dit vind ik toch het fijnst nu.

Morgenochtend eerst naar het bos, daarna pannenkoeken eten en daarna naar de verjaardag van mijn oma.

Caro, dat moe zijn herken ik ook en als ik thuis ben ga ik 's-middags ook altijd ff liggen. Lekker samen met Wessel naar bed (hij wel in z'n eigen bed) maar dan kan ik ook ff liggen.

Ook meteen super goed voor m'n bekken.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Ik ben ook van de leggings met jurkjes en de stretchbroeken al... ik heb 1 positiespijkerbroek maar die trek ik niet vaak aan... Prenatal is helaas te klein voor mij, miss Etam is beter, moet helaas maat 48 hebben... En nog wat oude broeken van 8 jaar geleden, ben ik effe blij dat ik die bewaard heb!

Geplaatst

Caro, de XXL leggings van Prenatal, zijn die niets voor je? Ik heb zelf sinds m'n zwangerschap leggings met jurkjes/tuniekjes aan, zit heerlijk! En de Mama collectie van H&M wellicht?

Geplaatst

Ja ik heb nu 1 broek van H&M Mama en 2 leggings van miss Etam... En van mijn vorige zwangerschap nog 2 zwarte broeken en die spijkerbroek... En twee rokken. Alles bij elkaar best genoeg eigenlijk, heb tenslotte een wasmachine...

Ik heb eerlijk gezegd niet naar leggings gekeken bij Prenatal omdat ik dacht dat alles toch te klein zou zijn... Onze H&M is maar klein dus heeft geen positiekleding daarvoor moet ik naar een andere stad, dus dat komt wel een keer... Of kan dat via internet?

Geplaatst

Ik ben zelf nogal lang en heb daardoor vaak problemen met de lengte. De leggings van Prenatal vallen goed, zowel in de lengte/breedte/hoogte. Een aanrader dus ;) H&M kan je online bestellen, net als Miss Etam. Je kan ook bij C&A online kijken, die hebben wat meer keuze voor een iets ruimere maat. Succes!

Geplaatst

Ik heb van C&A, via Wehkamp, twee tunieken en een jurk besteld, zitten heerlijk en was nog afgeprijsd ook!Bovenkleding is ook geen probleem, gaat meer om broeken. Ach ik kan voorlopig vooruit en over een maand ofzo maar eens kijken weer. Wil er zo weining mogelijk aan uitgeven aangezien we straks al zoveel kosten gaan hebben!

Geplaatst

Zo denk ik er ook over, wil het geld liever aan ons kindje besteden dan aan mezelf. Maar ja, kan moeilijk als een rollade in een te kleine broek gaan rondlopen haha.. Visite is er, tot later!

Geplaatst

Goedemorgen

Leuk om de verhalen te lezen over positiemode. In Zwolle heb ik via internet een winkel ontdekt met dezelfde collectie als de prenatal. Ik ga komende week eens kijken.

Geplaatst

goedemorgen dames, ik heb 1 broek bij bonprix gekocht en 2 leggings bij hema, verder heb ik nog genoeg tunieks of shirts liggen.

Wil nog wel 2 van de gebreide trui jurken maar die kan ik daarna ook nog aan.

Ik heb met liefde mee gedaan aan moeders voor moeders, maar heb net mn kannen van boven al buiten gezet en vanavond gaan mn kannen van beneden naar buiten en morgen worden ze opgehaald, ben toch erg blijd at ik weer "gewoon"in de wc kan plassen.

Geplaatst

Hoi daems,

Wij hadden dit weekend ook een kinderfeestje. Dat was erg gezellig. We staan er nu ook anders in omdat we nu zelf een kleintje krijgen. Dat maakt het wel veel leuker allemaal. Ik weet nog wel toen we nog niet wisten of we ooit papa en mama mochten worden, we ons echt als buitenstaanders voelden. Dat besefte ik gisteren pas weer.

Gelukkig dat je die negatieve gevoelens en ellende heel snel vergeet als het toch lukt om zwanger te raken. Ik besef wel dat we met zijn allen enorm veel geluk hebben en daar probeer ik regelmatig even bij stil te staan.

Hier is het nieuws eindelijk geland dat we een jongen krijgen. Gek he maar het duurt toch even. We hebben al een aantal stoere kleertjes voor hem gekocht en gekregen.

Dat maakt het allemaal heel echt allemaal.

Ik lees net jullie verhalen over positiemode. Ik vond het zelf ook erg moeilijk om te slagen voor kleding. Uiteindelijk heb ik twee broeken bij h&m gekocht en bij noppies nog twee buikbanden die ik ook als rokjes kan dragen en nog twee overslag shirts. Noppies is wel wat duurder maar met wat ik gekocht heb kan ik ook weer combineren met andere kleding.

Geplaatst

Ff naar boven halen en kijken wat er deze week staat te gebeuren

Volgende echo/afspraak:

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

18 Oktober : Medusa (pretecho geslachts bepaling)

19 oktober : Veer (20 weken echo)

21 oktober : ChrisH (20 weken echo)

24 oktober: Simonja (20 weken echo)

24 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

1 November : Medusa ( vk )

7 November : Medusa (vk in zh)

7 november : Veer (vk)

9 november : Melis25 (controle vk)

10 November : Medusa ( 20 weken echo )

18 November: Simonja (controle VK)

22 November : Medusa ( gyn echo + suikertest )

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje 20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline (2ling) (verrassing!)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Ben ik er weer afgevallen! Bij deze weer er in gezet...

Volgende echo/afspraak:

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

25 oktober: Caroline controle gyn

Uitgerekend op...

14 Maart : Sylvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

Geplaatst

Melis, hier is alles goed, en dat heeft er ook mee te maken dat ik een week vrij heb.

Moontje en Sissy, morgen allebei veel plezier en succes bij de echo.

Geplaatst

jeetje, ik zit niet op te letten, heb caro eraf gehaald :-) sorry en zag niet sissi ook morgen

Sissy veel plezier morgen bij de echo, dames ben erg benieuwd of er meisjes tussen zitten of weer allemaal jongetjes :-)

Geplaatst

Hey meiden,

leuk, allemaal bezig met positiemode. Ik ben vrijdag met mijn moeder nog even wezen winkelen, uiteindelijk bij de Prenatal met 25% korting twee rokjes, een jurkje en een legging gekocht. Daarna ook nog bij Miss Etam en C&A wat shirtjes gekocht. Kan nu lekker gaan combineren. Gisteren en vandaag al mijn nieuwe kleren aan gehad en het zit heerlijk. Was mijn spijkerbroek van de afgelopen weken zo zat. Vind het vaak veel leuker en lekkerder zitten om een rokje te dragen. Nou nog op zoek naar een winterjas en een paar goede laarzen. Omdat ik vanwege mijn bekken nu beter niet op hakken kan lopen, heb ik maar 1 paar laarzen. En die zijn eigenlijk een beetje te grof onder een netter jurkje/rokje. En 2 paar laarzen in de winter is ook geen overbodige luxe denk ik zo. Vond het wel even lastig om zoveel kleren ineens te kopen, ben ik niet zo gewend. Maar heb expres wel allerlei dingetjes gekocht om mee te combineren.

Gisteren ook de babykamer opgehaald. We hadden een hele mooie gezien op MP. Een brede commode, een kast en 2 ledikantjes. Manlief is nu boven alles in elkaar aan het zetten, want het kon niet in elkaar bij ons de trap op dan de draai maken. Die mensen hebben zelf een tweeling van nu 4 jaar en gebruikten het nu echt niet meer en vonden het erg leuk dat het nu weer naar een tweeling gaat.

Helaas moet ik trouwens nog iets langer wachten op de 20 weken echo. Gister toen ik eind van de thuis kwam, lag er een brief in de bus van het UMCG dat de afspraak van morgen wegens organisatorische redenen (wat dat ook moge zijn...) niet door kan gaan. Hij is verplaatst naar a.s. vrijdag. Beetje jammer dus. Moeten we nog wat langer wachten. Gelukkig is door de pretecho van afgelopen week de onzekerheid wel wat verminderd omdat ik toen al heb kunnen zien dat een aantal dingen er helemaal normaal uitzien. Dus die zekerheid hebben we dan gelukkig al. Nou ja, nog een paar dagen langer wachten dus voordat we weten of we 2 jongetjes of 2 meisjes krijgen.

Nou, ik ga zo er nog even uit, nog even van het weer genieten. Wat een lekker weer. Gisteravond hier nog naar het vuurwerk geweest, was ook wel erg mooi.

Fijne zondag!

Geplaatst

Even het lijstje aangepast.

Volgende echo/afspraak:

21 oktober : Sissy (20 weken echo)

25 oktober: Caroline controle gyn

Uitgerekend op...

Geplaatst

Ik heb een luxe qua positiekleding. Ik heb nog heel veel van vorig jaar, ben toen gaan shoppen met mijn stiefmoeder en heb heel veel gekregen. Verder draag vaak jurkjes van King Louie en dat kan ook prima als ik zwanger ben. Heb ook veel doorgedragen dit jaar (zoals shirtjes en een leuke trui en vestjes) Je kon niet zien dat het zwangerschapsspul is.

Ik heb half december een galadiner en daar heb ik gisteren wat voor gekocht wat ik ook prima daarna kan dragen (stretch en niet met zo'n duidelijke buik erin)

@sissy: balen dat het morgen niet doorgaat!

Morgen om 17 uur hebben we pas de echo, ben benieuwd!

Geplaatst

Sissy, wat jammer dat je pas vrijdag aan de beurt bent maar gelukkig heb je afgelopen vrijdag al ff kunnen spieken.

Moontje, jij heel veel plezier vandaag.

Geplaatst

Moontje succes en plezier vandaag. Jammer dat je pas zo laat moet.

Sissy op naar vrijdag! Jammer dat het vandaag niet door kon gaan maar gelukkig zag alles er bij de pretecho goed uit.

Hier alles goed. Mannetje heeft het druk in de buik. Ik geniet enorm van alle schopjes en bewegingen. Ik heb hem zelfs al een paar keer van de buitenkant kunnen voelen.

Kan dat al met 20 weken? Leek mij wel vroeg en als ik hier en daar lees zou je dat pas veel later kunnen voelen.

Wanneer voelden jullie de kleine ook aan de buitenkant?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden