Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vlinder, ik zou niet te moeilijk doen hoor, Ilona vond toen ook al een baby pop van die zachte leuk, en van die dingen die met aanraken geluid maken.

En als je zegt ze speelt al veel met dr broer zn speelgoed kan je ook pyjamaatjes doen of wintertrappelzak of zo iets, ze heeft toch nog geen besef van dr verjaardag, heb ik ook 2 jaar gedaan, ze vind het uitpakken waarschijnlijk interessanter dan het kadootje :-)

Ilona is in november jarig en ook zulke dingen gevraagd, ze krijgen zoveel en ze spelen echt niet met alles.

succes met uitzoeken.

Melis, jij ook succes met het uitzoeken en bepalen hoeveel uur.

Koffie is in huis, nu het aparaat nog, en nu maar hopen dat ik lekkere koffie kan zetten :-D

Geplaatst

He meiden even vlug vanaf mn werk onze vakantie was echt top uitrusten is niet echt gelukt, maar we hebben ons wel prima vermaakt met onze kleine meid.

Heb al jullie verhalen ook alweer terug gelezen maar wat zijn het er veel zeg was echt wel even bezig haha. Ga proberen om vanavond op iedereen te reageren.

Gisteren bij de verloskundige geweest en alles was weer goed baarmoeder was goed gegroeid en daar kon dan ook goed mijn hevige buikpijn vandaan komen. Baarmoeder zit nu iets boven mn navel. Was ook wel weer gerust gesteld dat ik het hartje hoorde, voel de baby eigenlijk nooit en dan is het wel fijn om dat te horen.

Wel voelde ik de kleine vandaag echt 2keer achter elkaar schoppen, zo een mooi gevoel is dat zeg. Ben blij dat ik het nu echt gevoeld heb en er niet over twijfel. Werkse iedereen nog en tot vanavond

Geplaatst

Veer, welkom terug van je vakantie, jammer niet uitgerust wel een fijne vakantie gehad.

Wat bijzonder en leukd at je beeb nu ook gevoeld heb.

Chrish, fijn dat je nu een week vrij bent, ff goed bij tanken.

Geplaatst

@ Vlinder: Mijn nichtje vond een babypop erg leuk. Verder een poppenwagentje als ze al kan lopen. Of duplo in roze, dan heeft ze haar eigen ding?

Geplaatst

Ansje, veel plezier/succes morgen bij de 20-weken echo. Hoe laat wordt je verwacht?Ik ga zo lekker slapen, morgen al om 8.30 uur naar het zkh voor de 20-weken echo en daarna meteen door naar de vk. 's Middags nog 3 uurtjes werken en dan vakantie, heerlijk!Fijne avond meiden, weltrusten alvast!

Geplaatst

Thanks lieve meiden!!! Ik heb er zin in, ben zo benieuwd hoe het met hem is en hoe groot hij is geworden. Jullie horen 't van me. Werkze en/of een fijne dag!

Geplaatst

Joepie, ons kleine mannetje is helemaal goedgekeurd!! Placenta lijkt iets lager te liggen en daarom met 28 weken nog een lokalisatie echo van de placenta. Echoscopiste zei dat de placenta in 9 van de 10 gevallen met de baarmoeder meegroeit omhoog.. Helemaal happy zijn we en we hebben een paar mooie foto's meegekregen! Nu ff koffie drinken en dan naar de verloskundige!Ansje, hoe was het?

Geplaatst

Melis: wat een goed bericht dat jullie jongetje helemaal goedgekeurd is! Nu nog een paar uurtjes werken en dan lekker vakantie. Dan ga je echt met een top gevoel op vakantie denk ik zo.

Ansje: hoop dat de 20 weken echo bij jullie ook helemaal goed is gegaan. En ben natuurlijk nieuwsgierig wat jullie krijgen haha.

Spannend, al die 20 weken echo's nu bij alle meiden en veel berichtjes of er zonen of dochters aan komen.

Maandag voor ons ook de 20 weken echo, ook spannend. Maar vanmiddag hebben we een pretecho met de aanstaande oma's erbij. Ben heel benieuwd. Gisteren hele dag op de bank gelegen nadat ik een uurtje op mijn werk was geweest. Had zulke harde buiken, voelde echt niet goed om op mijn werk te blijven. 's Middags ook nog gebeld met UMCG en als de harde buiken aanhielden, moest ik langskomen. Gelukkig zakte het gisteren eind van de dag af en heb ik alleen nog maar op de bank gelegen. Moet denk ik dus echt een beetje meer rust nemen. Gelukkig voelde ik mijn ukkies gisteravond wel weer lekker bewegen, dus dat geeft weer vertrouwen. Zelfs manlief kon ze nu heel lichtjes voelen, was zo mooi!

liefs,

sissy

Geplaatst

Gefeliciteerd Melis! Altijd fijn die bevestiging dat het goed gaat!

Jeetje Sissy, dat het van buiten af al te voelen is! Bij mij is daar nog geen sprake van hoor. Ik leg wel eens mijn hand op mijn buik als ik een plopje voel maar niks hoor, dan is meneer of mevrouw weer stil... Leuk hoor! En succes alvast voor maandag, benieuwd hoe ze nu bij jou liggen.

Geplaatst

Melis, fijn dat alles goed was met jullie knul.

Ansje, hoe was het bij jou?

Sissy, mijn man kan de kleine ook aan de buitenkant voelen. Vorige week voor het eerst. Wel heel zachtjes maar het begin is er. Leuk om dit samen te delen!

Nog maar 1,5 week en dan mag ik ook voor de 20weken echo. Ben zoooo benieuwd naar het geslacht!

Geplaatst

Zo, ook weer goedgekeurd door de verloskundige, wat een heerlijke dag! Mijn baarmoeder zit al een stuk boven mijn navel.

Zal het lijstje ff voorzien van m'n nieuwe afspraken :-)

Ansje, ik zit met smart op de 'uitslag' te wachten!

Volgende echo/afspraak:

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

18 Oktober : Medusa (pretecho geslachts bepaling)

19 oktober : Veer (20 weken echo)

21 oktober : ChrisH (20 weken echo)

24 oktober: Simonja (20 weken echo)

24 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

1 November : Medusa ( vk )

7 November : Medusa (vk in zh)

9 november : Melis25 (controle vk)

10 November : Medusa ( 20 weken echo )

18 November: Simonja (controle VK)

22 November : Medusa ( gyn echo + suikertest )

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling) (verrassing!)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Melis mooi dat jullie zoon is goedgekeurd met de echo dan kun je nu lekker op vakantie gaan.

Ansje bij jou ook alweer wat mer bekend we zijn benieuwd allemaal.

Zo ook weer even het lijstje aangepast met mn afspraken

Volgende echo/afspraak:

7 november : Veer (vk)

Uitgerekend op...

14 Maart : Sylvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

Geplaatst

Was niet het laatste lijstje Veer want ik stond er niet meer tussen?

Volgende echo/afspraak:

25 oktober: Caroline controle gyn

Uitgerekend op...

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

Uitgerekend op...

6 Maart : Ansje 20 (een jongetje!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden