Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De meubels zijn hoogglans wit aan de voorkant en de ombouw zeg maar is heeeeel donker bruin ledikant is alleen aan de kopsekant bruin verder wit, ik wil de muren wit laten, heb voor de raam een vitrage gekocht van heel erg blauw

Ik wilde graag blauw beddegoed en blauw aankleedkussen, maar ik zie eigenlijk alleen turqoise en dat vind ik geen mooie kleur, en wil niet teveel verschillende kleuren blauw, dus moet je het eigenlijk van 1 merk hebben zodat er geen kleur afwijkt.

Ik zal straks foto plaatsen van de babykamer zover.

Ideen welkom

Hahahahahaha Melsi, wat een droom, ik droom ook heel erg hoort ook bij zwanger zijn zeggen ze.

Ik slaap de laatste tijd wel lichter maar heb niet zoals jullie wakker worden en niet meer kunnen slapen.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Dames,

Poeh wat hebben jullie veel geschreven sinds gistermiddag. Proberen of ik op iedereen kan reageren:

@Medusa: over de kleuren, wat voor kleuren heb je nu. Ik zou vooral de accessoires in een kleur doen of 1 wand schilderen of zo.

@Caro: zo jij hebt goed geshopt! Ik snap alleen dat bakje niet echt, kun je er een foto van maken. Ik word nieuwsgierig!

@Melis: goede dromen heb jij! Ik word ook voortdurend achtervolgd in mijn slaap. Vannacht trouwens een goede nacht gehad, heerlijk!

@ Veer: vind jij het bij de tweede ook niet zwaarder? Ik ga het ook proberen vol te houden tot 34 weken maar heb echt minder goede dagen... Hoeveel uur werk je?

O, ja een fotootje van mijn haakwerk; het is dus met dat dikke spul (zpagetti). Ben nu begonnen aan een dekentje van dun en zacht garen. Wij hebben de babykamer in delfts blauw daarom deze kleuren.

[ATTACH=CONFIG]3239[/ATTACH]

Geplaatst

Wat leuk gemaakt Moontje, ik heb een kee rpoging gedaan om daar een tasje van te maken, hij is bijna af..... al een jaar :-)

Ik heb fotoos gemaakt van de babykamer

[ATTACH=CONFIG]3240[/ATTACH] proefstukje van de vitrage

[ATTACH=CONFIG]3241[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3242[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3243[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3244[/ATTACH]

Geplaatst

Hee Meduus?

Als je nu eens heel veel blauwtinten doet heb je ook t probleem niet dat t niet allemaal dezelfde kleur is, of nét niet zeg maar.

Gewoon een overdosis aan verschillende blauw / blauw-groen tinten. ;)

Gave kleur vitrage wel hoor! Moet ik nog wat voor verzinnen ;) overgordijnen heb ik wel al.

Xx

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3245[/ATTACH]Ok speciaal voor Moontje: het wasbakje ligt op de stoel. De rest is nog niet af, beide wiegen worden bekleed etc. maar je kunt de kleuren van de muur zien en de commode...

Geplaatst

Dat is misschien wel een idee Lala, thanx

Ja vind de vitrage ook echt gaaf, voor Ilona dr kamer heb ik hem in het knalroze, moet nog gemaakt worden maar de stof ik heb ik al.

Dat bakje heb ik volgens mij ook, nooit gebruikt.

Wat voor kleur wordt de wieg bekleding Caro??

Geplaatst

Kan het inderdaad moeilijk zien, maar je houd alles in hoe heet dat pastel tinten?? mooi voor jongetjes en meisjes

Heb net bij de ikea gezien dat ze wel echt blauwe matrashoezen hebben, die ga ik daar dus kopen

en het merk lief heeft kobaltblauw aankleedkussenhoezen, de vitrage heet ook kobaltblauw, hopelijk matcht het een beetje.

We gaan een grote muursticker bestellen van de voorkant van het geboortekaartje en die plakken we op hardboard en hangen aan de muur 100x100

Geplaatst

Het zijn eigenlijk geen pasteltinten maar de kleuren van de muur heten Olive tree en Vanilla cream... Klinkt lekker toch? Het ene wiegje is van mijn dochter geweest, dat met gebroken wit en daarvan gaat mijn moeder de binnenbekleding wassen en het andere wiegje komt van Marktplaats en die bekleding is zachtgeel met een heel klein bloemetje...

Aangezien commode en kast ook groen zijn, zoek ik blauwe en rode accesoires, of eigenlijk hoeslakentjes enzo.

Beetje toeval allemaal hoor, ik heb er niet heel diep over nagedacht maar de schilder kwam met een aantal kleuren en dit vond ik mooi. En inderdaad: weet niet of het jongens of meisjes zijn en dit kan voor allebei.

Geplaatst

Klinkt lekker ja je kleuren :-), toch wel leuk he dat de wieg van je dochtertje weer gebruikt kan worden.

Leuk om het met accesoires kleur te geven.

Ilona is zo'n slopert, ze maakt echt alles stuk, heeft ze van sinterklaas een kinderwagen ( jogger ) gekregen, ze is er super blij mee, ze speelt heel veel met dr pop en zo, maar mevr is weer zelf in de poppenwagen gaan zitten, heb al steeds gezegd dat dat niet kan, en nu is de zitting gescheurd.

Krijgt ze afgelopen week van mn moeder zo'n boek met legpuzzels erin hartsikek leuk ze puzzelt graag, in 1 dag trekt zal alle voorkantjes eraf, wordt er niet goed van

Geplaatst

ff kijken of het was is

[ATTACH=CONFIG]3248[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3249[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3250[/ATTACH]

dit wordt het dan zo'n beetje

Geplaatst

Tjemig dames, wat wordt hier veel geschreven zeg.

Medusa, volgens mij kunnen bovenstaande kleuren blauw prima bij elkaar. het ligt / staat toch niet allemaal op elkaar dus een beetje kleurverschil maakt toch niet uit...

Hier alles goed. Nog niet echt bezig met de kamer van de kleine meid. Wessel is nu in elk geval over naar zijn nieuwe kamer dus kunnen we met de babykamer aan de slag. Manlief gaat echter eerst nog op wintersport tot volgende week woensdag en daarna gaan we maar weer verder.

Tijd zat.. hmmm... hoop ik :-)

Gisteren toch ff bij de doctor gevraagd of zij een idee had waar mijn duizeligheid vandaan kan komen en zowaar, zij wist het.

In december heb ik een fikse voorhoofdholte ontsteking gehad en hier niets voor gebruikt. Ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. nu zit er dus nog steeds vocht bij mijn evenwichtsorgaan en dat zorgt er vaak voor dat ik zo duizelig word.

Nu moet ik dus alsnog aan een zoutoplossing (neusspray) om dat vocht weg te halen en dan zou het minder moeten worden. We zullen zien :-)

Verder alles weer goed bij de vk. Kleine meid groeit prima. Morgen weer een 3d echo, de laatste.

Leuk om nog ff te kijken.

Geplaatst

Simonja, fijn dat je nu weet wat het is en dat er iets aan gedaan kan worden met een neusspray.

Leuk morgen weer een 3d echo, jammer de laatste.

Gaat manlief zomaar zonder jou op wintersport??? zou de mijne ook doen hoor :-D

Hoe vindt Wessel het op zn nieuwe kamertje??

Ja ik denk dat die kleuren ook wel samen kunnen, het is allemaal wel echt blauw en dat wilde ik, geen turqoise of zo.

Geplaatst

Zo meiden, wat wordt er veel geschreven, gezellig! Kostte me wel een tijdje om alles terug te lezen, maar ach, zit toch op de bank...

Medusa: mooie kleuren zo hoor en dit is idd echt blauw. Ook mooie meubeltjes heb je, daar kan je dan leuke blauwe accessoires bij doen. Jammer dat Ilona in een sloopfase zit en al haar mooie speelgoed sloopt.

Caro: jij bent ook lekker aan het shoppen geweest. Handig zo'n bakje voor snelle wasjes. Is misschien ook nog wel een handig ding voor ons om aan te schaffen en op de commode te hebben voor onze 2 meiden. Leuk hoor die wiegjes. Ik herken trouwens wel wat je schrijft dat ik het bovenste kindje meer en duidelijker voel bewegen. Die heeft volgens mij meer ruimte waardoor ze over de breedte van mijn buik kan gaan bewegen. Die kan volgens mij echt nog wat meer draaien terwijl het onderste meisje denk ik voornamelijk alleen nog maar haar armpjes en beentjes kan bewegen. Kan me wel voorstellen dat het raar is als mensen het erover hebben dat je misschien nog maar 4 weken hebt, dat gaat dan wel heel snel. Dat zou voor mij ook nog wel echt te snel zijn zeg. Hoop ze ook nog echt wat langer binnen te houden.

Simonja: vervelend zeg die duizeligheid. Maar wel fijn dat ze nu weten wat het waarschijnlijk veroorzaakt. Hoop dat de neusspray snel helpt. Leuk, morgen weer een 3D-echo. Wel jammer dat het de laatste is. Kunnen ze nog een beetje goed je kindje in beeld krijgen dan? Het zal wel in stukjes en beetjes gaan denk ik. En dan straks nog een weekje alleen met Wessel omdat manlief naar de wintersport is?

Chris: oh wat fijn dat je bed nu eindelijk geleverd wordt zeg. Was al bang dat je het pas na je bevalling ging krijgen ofzo. En wat goed dat je nu ook gestopt bent met werken. Vandaag nog even op je werk geweest om afscheid te nemen toch? En wat grappig dat je kleintjes reageerden op het advies van je bedrijfsarts. Ze waren het er duidelijk mee eens dat hun mama meer rust ging krijgen.

Moontje: wat een leuke deken zeg! En dan zelf gehaakt, echt mooi. Die is voor in de kinderwagen toch zei je? Toevallig zei ik net tegen mijn man vanmiddag dat ik even moet kijken wat er in de kinderwagen nog moet. Bedacht me ineens dat ik daar volgens mij geen dekentjes bij heb, dus die moet ik dan nog kopen. Balen dat je de suikertest nog een keer moet doen.

Melis: jemig, dat is idd een nare droom. Ik kan ook zo gek dromen nu, had ik voorheen ook last van, maar nu helemaal. Je bloeddruk wisselt dus nog af en toe. Maar ze houden je dus goed in de gaten. Was je brownie trouwens lekker? Had je hem zelfgemaakt?

Veer:hoe is het nu met je? Beetje beter dan gisteren? Dus nog een paar weekjes werken. Hopelijk houd je het vol, maar als het echt niet gaat, dan ziekmelden hoor. Het is niet anders.

Vlinder: jullie ook druk bezig met de babykamer dus. Mijn beste vriendin heeft ook een Mutsy en die bevalt haar echt prima. Limegroen vind ik zelf ook altijd wel een mooie kleur.

Ansje: hoe is het met jou nu? Ben je al insuline aan het spuiten en zijn je waardes daardoor nu goed?

Heb vandaag echt een rustig dagje. Dinsdag best een drukke middag gehad door controle in het zh en daarna toen nog even shoppen met mijn moeder. Was wel erg gezellig en mijn moeder vond het ook echt leuk om mee te kunnen naar de echo enzo. En daarna samen winkelen. Heb nog 2 jasjes van Nijntje van haar gekregen die je aan 2 kanten kan dragen. Dus ik kan mijn meiden op die manier 2 verschillende jasjes aandoen om ze direct uit elkaar te kunnen houden haha. Ga die jasjes ook meenemen naar het zh straks om ze daarin mee naar huis te nemen. Mijn moeder bleef ook nachtje slapen en is dus gistermiddag weer naar huis gegaan. We hebben toen ook een eerste wasmachine gevuld met lakentjes. Heb trouwens ook al 1 dekentje gewassen en ging eigenlijk prima.

Vannacht niet zo best geslapen, vanmorgen ook vroeg wakker en kon door pijn in mijn rug niet meer slapen. Ben na het ontbijt maar weer even in bed gaan liggen en heb toen nog kunnen slapen.

Geplaatst

Afspraken/controles/echo's:

5 januari : Caroline (kennismaken vk ivm nacontrole)

5 januari : Moontje (suikertest)

6 januari : Simonja (3d echo ivm studie EMC)

12 januari : ChrisH (groeiecho + controle gyn)

12 januari : Melis25 (controle gyn)

13 januari : Rican (controle vk)

16 januari : Moontje (controle gyn)

17 januari : Melis25 (controle vk)

17 januari : Caroline (groeiecho + controle gyn)

17 januari : Sissy (controle gyn)

19 januari : Medusa (vk in zh)

20 januari : Vlinder (controle VK)

24 januari : Vlinder (groeiecho)

30 januari : Moontje (groeiecho)

2 februari : Medusa ( guo )

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op...

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart :
Veer (verrassing)

9 Maart :
Melis25
(een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL
!)

11 Maart :
ChrisH
2ling (een babyGIRL!
en
een babyBOY!
)

11 Maart :
Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart :
Silvia83
(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart :
Sharon
(een babyBOY!)

28 Maart :
Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 maart :
Rican (een babyBOY!)

Geplaatst

Nou, dat was even leuk! Ik had een kennismakingsafspraak met de verloskundige hier schuin tegenover, omdat die de nacontrole gaan doen. Zegt ze: zullen we even kijken? Ze vond het zelf ook leuk aangezien ze natuurlijk geen tweelingen meer hebben. Uitgebreide echo gehad, ruim 10 minuten, met gezichtjes in beeld, lipjes, oren etc, had ik nog nooit gezien! Omdat ik een medisch geval ben, zijn de echo's in het zh altijd gericht op metingen, van buikje hoofd etc. dit was meer een pretecho!

Ze vond het zelf ook heel leuk dus ik zei: zal ik nog een keer komen? Ja hoor, ik plan je nog wel een keer in. Maar nu bij haar collega, dan heb ik die ook gezien, op 24 januari.

Overigens heeft zij het bewuste grote buikje ook gemeten en zag ze niks bijzonders... maar ik mag dat niet vertellen want eigenlijk mag ze geen echo's doen bij mij...

En we hadden het over dat we niet weten wat het zijn en ze had een grote grijns op haar gezicht. Mijn dochter was mee en ik vroeg aan haar: zullen we vragen wat eentje is dan? Maar dat wilde ze niet. Toen zei de vk: als je je bedenkt, bel maar dan verklap ik er eentje! Ik dacht trouwens duidelijk 1 piemeltje te zien maar daar kletste ze overheen...

Geplaatst

Medusa: volgens mij is dat blauw erg leuk bij je meubels en de vloer. lekker stoer!

Caro: wat een gave wiegjes! En de kleuren zijn ook leuk zeg. Wat doe je precies met de bakjes? Je kind mee wassen? Wij hebbend daar zo'n klein afwasbakje voor zodat je water hebt op de commode.

Geplaatst

Caro: wat leuk dat je zo onverwacht ineens een echo hebt gehad. En dan echt even een leuke pretecho eigenlijk. Ik merk ook dat de echo's in het zh zo medisch gericht zijn. En misschien krijg je dus in elk geval één zoon, spannend! Had je trouwens zelf om die kennismakingsafspraak gevraagd bij de vk? Bij mij zou het zh namelijk aan de verloskundigenpraktijk hier in de buurt doorgeven dat ze tzt bij mij de nacontrole moeten doen. Dat hoefde ik niet zelf door te geven. Ik heb er verder niets meer over gehoord, weet dus ook niet of het al is doorgegeven.

Geplaatst

Caro, wat leuk die onverwachte (pret) echo en eind januari weer, oooo misschien een jongetje.

Knap dat je dochter het niet wilde weten.

Bij Ilona heb ik telefonisch door gegeven aan de vk dat hun de nacontrolle moesten doen, en dan het tel nummer door gegeven aan het zh.

Bedankt :-) , vind het zelf ook mooi echt blauw, we willen ook voor een stoer kamertje gaan.

Geplaatst

Meiden, heb ff jullie advies nodig..

Momenteel heb ik een contract van 40 uur. Na m'n bevalling wil ik max. 32 uur gaan werken en heb dus om aanpassing van m'n contract gevraagd. Nu vraagt mijn leidinggevende waarom ik niet eerst ouderschapsverlof opneem ipv contract aanpassen. Dit ivm belastingvoordeel. Maar ik wil dat ouderschapsverlof graag achter de hand houden voor als het echt nodig is. Ook wil ik geen 40 uur meer werken, dus zie geen meerwaarde op m'n contract op 40 uur te laten staan.

Wat zouden jullie doen? Wat zijn de voor-en nadelen?

Geplaatst

Wij hebben hier in de stad twee vkpraktijken en tijdens het intakegesprek vroegen ze welke ik wilde. Deze zit bij mij schuin tegenover, dus de keus was makkelijk. Ik moest zelf contact opnemen dus heb ze gemaild en ik kon vandaag komen. Ze waren zo enthousiast, grappig hoor. Misschien vinden ze het jammer dat ze geen tweelingen meer mogen doen en was dat vroeger wel zo?

Ja Moontje, het schijnt dat dat heel handig is: in het linkergedeelte van het bakje een 'sopje' en in het rechter gewoon water, op de commode voor een snel wasje. Ik had het nog nooit gezien en gebruikte 8 jaar geleden een afwasteiltje daarvoor.

Geplaatst

Melis: het voordeel van opnemen van ouderschapsverlof is dat je ouderschapsverlofkorting via de belasting kan krijgen. Dan krijg je volgens mij zo'n 4 euro per uur terug. Moet je even kijken op de site van de belastingdienst. In 2012 kan je nog gebruik maken van deze regeling, want de overheid wil deze korting vanaf 2013 afschaffen in het kader van de bezuinigingen. Dus als je ooit toch ov wilt opnemen, kan je dat wellicht nog het beste in 2012 doen. In 2012 dan 8 uur per week ov opnemen en dan kan je daarna alsnog je contract laten aanpassen in overleg met je werkgever. Verder is het voordeel van ov volgens mij ook dat je wel over 40 uur per week pensioen opbouwt dacht ik.

Caro: vandaar dat je bij hen een afspraak had omdat je zelf contact met ze moest opnemen. Ik heb ergens gelezen dat vroeger de vk's wel tweelingzwangerschappen mochten doen als het allemaal goed ging maar de uiteindelijke bevalling dan wel in het zh moest gebeuren. Nu willen ze ook de zwangerschap gewoon volgen in het zh.

Geplaatst

Caro, leuk die extra echo.

Leuk dat iedereen al zo bezig is met het kamertje voor de baby. Wij gaan hem volgende week afmaken als ons nieuwe bed komt. We slapen nu nog op de toekomstige babykamer op het oude bed.

Vandaag voorlopig afscheid genomen van mijn collega's met taart.

Melis, ik weet niet wat de oplossing voor jou is. Zelf neem ik zoveel mogelijk ouderschapsverlof op dit jaar. Dit jaar draagt de overheid nog bij.

Geplaatst

Hmm sissy, dat et mij ook aan t denken... Ik ga 4 uur per week minder werken, maar wellicht toch slim om eerst Ov. Op te nemen. Morgen even checken met onze administrateur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden