Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro, tipje qua kleding: prenatal heeft nog opruiming. Heel veel 'unisex' kleding in kleine maatjes in de aanbieding.

Ik heb me juist moeten beheersen, want heb met name 50/56 en wil 62 niet te veel kopen, want hoor van iedereen dat je dat veel krijgt.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Strijken is veel werk, zag er enorm tegen op. Uiteindelijk samen met mnlief gedaan.

Maat 56 hier in overvloed, vandaag nog ff 1 shirtje 50 gekocht. Die maat hebben we amper omdat we een redelijk grote baby verwachten gezien ons postuur en lengte.

Vervelend dat je moeilijk kan lopen, maar is niet heel ondenkbaar met zo'n grote buik. Neem je rust hoor meis..

Geplaatst

Dat van prenatal weet ik, maar ligt erg uit de route bij ons in de stad, de HEMA heeft 1 + 1 gratis dus daar ga ik sowieso heen.

Ik bedoel echt die mutsjes die ze meteen na de geboorte opkrijgen, ook in bed. Was gister even bij Zeeman, daar kocht ik voor mijn dochter altijd die broekjes met voetjes, verder viel het tegen en daar gingen de mutsjes van maat 38 tot 42... Vandaar mijn vraag.

Inderdaad krijg je veel 62/86, daar heb ik ook nog veel van, omdat mensen niet weten hoe groot je baby is en ze er van uit gaan dat je zelf de kleinste maatjes koopt denk ik...

Geplaatst

Ik heb vanmiddag in het zh gezeten,ik ben vanmorgen helemaal niet goed geworden met boodschappen doen, pijn in mn buik/hoofdpijn/duizelig en voelde me erg raar.

Een vriend van me kwam ik tegen die is mee naar huis gegaan en heeft de vk gebeld, bloeddruk was voor mijn doen hoog 130/80 heb normaal 115/55 ongeveer en met deze klachten dacht ze dat ik zwangerschapssvergiftiging had, naar het zh en onderzoeken en zo, gelukkig heb ik dat niet ze denken dat ik een virus heb of griepperig.

Voel me nog echt niet lekker heb behoorlijk pijn in mn buik hoog tegen mn ribben en heb ook erg hoofdpijn.

Geplaatst

He bah Medusa! Wat vervelend maar gelukkig geen zw vergiftiging! In de gaten houden en gewoon weer aan de bel trekken als het morgen weer vervelend gaat... Wanneer komt je man ook alweer thuis?

Geplaatst

Hé bah, wat vervelend zeg!

Wel fijn dat het gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging is. Vanavond lekker op tijd naar bed en span je niet teveel in.

Hopen dat dat nare gevoel snel weer over is!

Beterschap!

Geplaatst

medusa, hopelijk voel je je weer wat beter. Gelukkig maar dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.

tip voor dames die goedkoop op zoek zijn

Naar pampers. Bij de Makro zijn ze nu flink in de aanbieding. Je moet wel 3 megadozen kopen en dan is 1 hiervan gratis. lijkt veel maar je bent er zo doorheen en alle combinaties zijn mogelijk.

Geplaatst

Hè meiden iedereen een goede nacht gehad. Jammer genoeg heb ik zelf weer wakker gelegen gelukkig niet al te lang. Onze dochter is ook net half uurtje wakker dus kon lekker uitslapen. Vandaag beetje zolder opruimen en verder lekker rustig dagje. Jullie nog plannen voor vandaag

Geplaatst

Medusa, wat schrikken zeg, hoe voel je je nu? Wat een geluk dat je een vriend tegenkwam.

Hier niet zo vel plannen vandaag, lekker rustig aan. Gisteren toch weer iets te druk geweest merk ik en dan plan ik de volgende dag een rsutig dagje in.

Gelukkig vannnacht wel redelijk goed geslapen...

Geplaatst

Goedemorgen,lekker optijd mn bedje in gegaan, voel me nu redelijk.

Ja ben wel blij dat ik die vriend tegen kwam, hun zoontje is net zou oud als Ilona en hun hebben een manege, ilona is met hun mee naar huis gegaan, die heeft dus gelukkig een super middag gehad.

Voelde me alleen knap stom dat ik dus naar het zh moest vanwege een (griep) virusje.

Als je die dozen pampers haalt zou ik niet allemaal new born nemen, daar ben je vrij snel uit.

Ik heb geen boodschappen gehaald gister en een vriendin vroeg of we bij haar kwamen eten dus denk dat we dat gaan doen, verder beetje lummelen thuis.

Geplaatst

Helemaal niet stom, als je zwanger bent neem je geen risico's, toch? Fijn dat het beter gaat...

Hier zijn man en dochter naar het zwembad: ze mag voor het eerst vrij zwemmen zonder bandjes! Dus lekker het rijk alleen. Zo even douchen en weer verder met was vouwen...Het is lekker weer dus vanmiddag even stukje lopen denk ik, misschien wat verder en dan nemen we de rolstoel mee, die staat hier tenslotte nog van toen in de Efteling...

Geplaatst

Medusa, fijn om te lezen dat je je alweer wat beter voelt. Heeft Ilona het leuk gehad op de manege?

Veer, vervelend dat je vannacht niet zo lekker hebt geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen!

Ansje, ook een relaxdagje vandaag, heerlijk!

Ik heb 3 pakken Pampers New Born maat 2 gehaald. Waren bij Etos in de aanbieding. En ik had nog een kortingsbon dus was maar 15 euro kwijt!

Ik lig ff op bed, ben zo moe. Darmen van slag, afgelopen dagen wel 3-4 keer per dag naar het toilet. Nu ff lekker een appel en een kiwi eten.

Geplaatst

Medusa, fijn dat het weer wat beter gaat.

Hier ook een rustig dagje vandaag. Het alleen zijn met Wessel valt me best wel zwaar, veel last van m'n bekken 's avonds.

Gelukkig komt manlief woensdag weer terug van z'n wintersport.

Ik heb idd 1 doos newborn mt 1 gekocht en 2 dozen nr 2. ( 470 stuks voor €63)

Geplaatst

Dacht rij even snel naar de Mac maar t is lekker druk had geen zin om te koken normaal rijden we er nooit speciaal voor. Hopelijk heb ik er geen last van strax iedereen smakelijk eten

Geplaatst

Caro, lekker gewandeld vanmiddag?

Simonja, 470 luiers.. Das een beste voorraad ;-)

Veer, geniet van de McDonalds, ik hoop dat het je smaakt.

Ik ben nogal een kneus in de keuken, maar vol goede moed ben ik zojuist aan de slag gegaan. Ik wilde wat kruiden pakken, maar vergat de bak terug te schuiven in de kast. Deze donderde op de grond en jullie raden het al, alle glazen potjes in 100000 stukjes. Met m'n goede gedrag door m'n knieen gegaan om de boel op te ruimen, stort in met m'n knie in een stuk glas. Bloed all over the place! Manlief zei; lieverd, doe nou voorzichtig. Ga maar zitten, ik ruim het wel op, je bent zwanger! Ik was nog niet opgestaan of hij gleed onderuit met z'n hand in het glas, ohohoh... Afijn, uiteindelijk samen onder het bloed, maar wel enorm kunnen lachen om het lompe gedoe van mij...

Geplaatst

Afspraken/controles/echo's:

11 januari : Ansje20 (groeiecho UMCG)

12 januari : ChrisH (groeiecho + controle gyn)

12 januari : Melis25 (controle gyn)

13 januari : Rican (controle vk)

16 januari : Moontje (controle gyn)

17 januari : Melis25 (controle vk)

17 januari : Caroline (groeiecho + controle gyn)

17 januari : Sissy (controle gyn)

19 januari : Medusa (vk in zh)

20 januari : Vlinder (controle VK)

24 januari : Vlinder (groeiecho)

30 januari : Moontje (groeiecho)

2 februari : Medusa ( guo )

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Melis, goede deal van de Etos, jammer dat hij nu voorbij is.

Ik ga de volgende aanbieding in de gaten houden ik heb al wel 1 pak nr 1 in huis.

Kijk je wel een beetje uit, want volgens de VK zijn wij zwangeren een prooi voor ongelukjes.

Veer, was de Mac lekker, wij deden dat altijd als we terugkwamen uit het ziekenhuis.

Zodoende heeft de Mac ook voor ons een speciale betekenis gekregen.

Medusa, dat is schrikken, maar je moet lak hebben aan wat anderen vinden, gelukkig was het niets bijzonders.

Beterschap.

Simonja, dat is een behoorlijke voorraad.

Gisteren ben ik met mijn vriendin naar de tienerenbabywinkel geweest in Sliedrecht.

We zijn geslaagd, de opbrengst was een Mutsy kinderwagen in de kleur bruin met een bijbehorende maxicosi.

Een matrasje met een bescherming voor verstikking als het op de buikdraaid, drie hoeslakens, een lakentje en een slaapzak van het merk Lief.

S'middags nog even langs de babydump voor een Avent flessen sterilisator, een flessenborstel en een regenhoes voor de wandelwagenbak.

Gisterenmiddag eens opgeschreven wat ik allemaal al heb, ik heb inderdaad veel 56/62 en 68 gekregen, geen 50.

Daar wij zelf ook beide groot zijn 1.85 en 1.95, ik wacht de groeiecho maar af, dan weet ik of ik deze maat nog moet aanschaffen.

Hebben jullie ook last van het zuur.

Geplaatst

Zuur ongeveer 3x in de week, neem dan 's nachts bij het eerste plassen een Rennie...

Ik heb van de week 2 pakken luiers 1+1 gratis bij c 1000 gekocht en ik had er een stuk of wat uit de blije dozen... Kan me herinneren dat ik alleen die van Albert Heijn niet fijn vond, de rest voldeed prima, maar weet natuurlijk niet of ze veranderd zijn... Ik weet nu al dat ik ze alleen in de aanbieding ga kopen overal, gelukkig is er altijd wel ergens een aanbieding...

Niet meer gewandeld Melis, alleen even in de tuin geweest, lui ding! En anderhalf uur geslapen vanmiddag, heerlijk! Maar ik las gisteren in mijn Tweelingenboek (erg leuk trouwens a.s. tweelingmama's) dat je zoveel mogelijk moet gaan liggen steeds, omdat de placenta dan 30 % beter doorbloed wordt... Goed excuus toch?

Geplaatst

Medusa, dat was even schrikken. Hopelijk ben je snel weer beter.

Het was zaterdag erg gezellig. Ik heb van mijn schoonouders twee manden met cadeaus gekregen, een blauwe en een roze. Elke dag mag ik een pakje uitpakken. Het gaat om veertien pakjes per kind. Een erg leuke verrassing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden