Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die van mij is jaren werkloos geweest dus ik ben ook zo blij dat hij eindelijk weer een baan heeft... Maar 's nachts vind ik het toch wel fijn als ie er is.

Wat doet hij nu ook alweer? Staat me iets bij van een booreiland maar misschien was dat niet die van jou?

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja das wel die van mij, hij werkt op een booreiland, die ligt nu in de noordzee bij Ebberdeen ( schotland )

ja dat is inderdaad ook niets werkeloos.

ja ook dat went dat hij er snachts niet is.

Ilona zit al een uur met dr jas aan om papa op te gaan halen, ze wil de jas niet uidoen ook al zeg ik dat het nog wel een paar uur duurt.

Ik heb trouwens vrij contstant een bloedneus, wordt er niet goed van, geen grote maar wel vrij contstant.

dat heb ik al heeeeel lang maar vandaag weer wat erger.

Hebben jullie ook snachts tintelende vingers/handen ook erg irritant

O ja en kramp....

Geplaatst

Oh ja, wel heel stoer! En verdient lekker denk ik? Hoe lang is hij steeds weg? Of is daar geen vast schema voor? En hoe lang thuis? In ieder geval lang genoeg om spontaan zwanger te raken, hihi... Ben nieuwsgierig hoe dat werkt zoals je ziet...

Geplaatst

hahahaha, gezellig met 3 apen :-)

Hij is 3 weken weg en 3 weken thuis, is een vast schema.

verdient niet verkeerd nee :-)

En inderdaad lang genoeg om spontaan zwanger te raken.

vraag maar wat je weten wilt hoor

Geplaatst

Hahahaha, jullie zijn leuk!

Caro, ik heb nog geen kraampakket gezien. Wordt meestal rond de 7e maand bezorgd toch?! Althans dat heb ik me wijs laten maken, zal m'n verzekering er eens over bellen!

Manlief lag net lekker op de bank te slapen. Ben ff snel naar de Action gereden en heb twee fleece dekentjes gehaald voor op de bank. Je had z'n hoofd moeten zien, heb weer punten gescoord haha!

Morgen komt m'n leidinggevende langs, moet ff wat tekenen van het UWV.

Zoooooo geen zin in, maar gelukkig is m'n liefste thuis!

Geplaatst

@ Caro: leuk roze en blauwe ballen! Ik had vorig jaar nadat Frederique was geboren een roze boom. Was erg leuk

@ Medusa: Wat fijn dat je man er in ieder geval met kerst is! Lijkt me vreemd en zwaar als je man er steeds een lange periode niet is, maar kan wel voorstellen dat je het ook weer gewend bent.

@Sissy: lekker kerstsfeer aanbrengen in huis. Heerlijk!

@ Melis: wat fijn dat je waardes goed zijn en dat je je weer beter voelt. Neem aan dat je het nog steeds rustig aan moet doen?

@Simonja: Fijn dat je weer opgeknapt bent! Ik herken het gevoel heel erg wat je beschrijft over het missen van je moeder. Mijn moeder is 13 jaar geleden overleden en het is bij mij minder maar het komt steeds terug. Die dingen die je wil vragen en wat niet meer kan.

Ik heb deze dagen 4 dagen training en zou twee dagen in een hotel blijven, maar ik ben gisteravond hartstikke ziek geworden. Ik denk voedselvergiftiging en vanochtend weer alles overgegeven en nu maar terug gegaan om daar wat uit te zieken. Voel me nog steeds wat wiebelig.

Geplaatst

Oh wat leuk Medusa, ze zijn er vlot bij.

Ik heb net CZ gebeld en die versturen het kraampakket in de 7e maand. Nog ff geduld dus. Alhoewel ik niet weet of ik heel enthousiast van de inhoud zal worden...

Geplaatst

Mijn kraampakket komt zaterdag. Ze waren eerder al aan de deur. Wordt niet echt vrolijk van de inhoud. Vorige keer zat er wel een tummy tub bij, zal nu wel weer zijn. Kan ik een van jullie blij maken daarmee?

Geplaatst

Ja, onwijs snel! Ik ben morgen 27 weken. Voel me met de dag beter, mits ik rustig aan doe en niet teveel. Ondanks de aanleiding is het heerlijk om de laatste 10 weken in alle rust door te brengen thuis, MET m'n chocoladekransjes ;-)

Hoe is het met jou?

Geplaatst

ansich prima hoor, hoewel ik wel merk dat het nu wat zwaarder wordt. Merk dat ik last krijg van mn bekken en mn banden voelen vaker gevoelig. Heb bijv nu een kussen in mn stoel op het werk gelegd, dat scheelt wel. Verder ga ik 1-1,5 uur eerder naar huis en gha dan even liggen tot mn vriend thuis is. Helpt allemaal :-) Maar kindeke loopt ook 10 dagen voor op schema qua groei, dus het is logisch dat t zwaarder wordt.

Oja, door jullie geklets over kerstkransjes kon ik ze net ook niet laten liggen bij de appie :-)

Geplaatst

o meiden, ik ben zo'n emo doos, net Michel aan de foon, hij had vertraging en is net geland, moet nun nog met de trein naar huis, maar ik hoorde zn stem en moest bijna huilen werd overmand door emoties.... erg he pfff hormonen

Geplaatst

Fren, ik waarschuw je; die kransjes zijn zooooooo lekker!!

Medusa, emo doos haha, logisch hoor.. Je hebt je mannetje 3 weken moeten missen!! Nog ff en dan is hij er! Op een avond vol liefde voor jullie :-)

Ga ff bevallingsverhalen kijken, onder het genot van een kerstkransje ;-)

Geplaatst

Je hebt meteen ook de beste gekozen, goddelijk!! Ben eigenlijk te lui om van de bank te komen, maar buig denk ik toch maar ff voorover voor zo'n lekker ding, hahaha... Ze roepen me gewoon!!

Geplaatst

Ik heb maar 1 kransje op vanmiddag! Maar... ga zo aan de thee, als dochter naar bed is...

Medusa die emo tranen ken ik! Ach laat lekker gaan, hij zal toch ook blij zijn dat ie jullie weer ziet!

Wat betreft bloedneus, beetje vies verhaal: ik heb geen bloedneuzen maar wel vaak bloedsnot (hoop dat niemand zit te eten). En dat heb ik eigenlijk al weken, zal wel van de zwangerschap komen?

Ik had 2 Baby's eerste jaarboeken als cadeautje in het pakket. Een tummy tub heb ik nog, maar daar wilde mijn dochter nooit in.

Geplaatst

He meiden,

Gisteren bij de vk geweest en alles was weer goed. Moest ook bloedprikken is weer iets nieuws vraag me niet precies waarvoor maar voor deze zwangerschap is het nog niet erg ging meer over een eventuele volgende zwangerschap. Ben nu al wel bijna 10kilo aangekomen en dan moeten we de kerstperiode nog door met al die lekker kerstkransjes. Heb ze nog niet in huis maar zodra ze er zijn kan ik er ook echt niet van af blijven en dat komt nog niet eens door mn zwangerschap. Ben zo ie zo al chocola verslaagd. Maar hoop wel dat de kilo's niet al te extreem worden bij mijn vorige zwangerschap kon ik het goed onder controle houden zeg maar.

Vandaag weer moeten werken en toen ik om half4 op de bank lag ben ik nog in slaap gevallen ook, ben echt helemaal op zal het dus ook echt niet laat maken vanavond

Over het kraampakket deze heb ik gisteren binnen gekregen en zat eigenlijk niet echt iets leuks in een knuffel die we bij de vorige zwangerschap ook al gekregen hadden en verder nog een boekje als ik me niet vergis. Staat nu boven en kijk er voorlopig niet meer in pas als we het echt nodig hebben.

Morgen komen mijn ouders helpen, mijn vader komt nog een deur schilderen en mn moeder die komt poetsen altijd fijn die hulp vooral als je zelf niet thuis bent moet zelf gewoon werken.

Meiden fijne avond

Geplaatst

Caro, ja komt door de zwangerschap, je heb nu 1 liter en met een 2ling misschien nog meer bloed en je vliezen in je neus schijnen gevoeliger te zijn, in het begin had ik hele erge bloedneuzen, het stroomde gewoon over als ik doekjes pakte.

Bij mn vorige kraampakket had ik een plastickleedje voor op de grond, was ook leuk, je kon hem ook invouwen als een doos.

Ik heb nog geen kerstkransjes gekocht, maar ben er ook gek op, morgen is er in ons dorp moolightshopping, over kraampjes van de winkels buiten en vuurkorven en zo, maar ook oliebollen jammie ga morgen uiteraard een zak halen.

Geplaatst

Ja hoor, de kransjes waren heerlijk! Vooral die met amandelschaafsel, dat zijn de echte voor mij... Ben dol op chocola maar op de een of andere manier vind ik dat niet bij kerstkransjes passen omdat de roombotersmaak dan niet tot zijn recht komt, haha.

Klinkt gezellig, moonlightshopping! Manlief goed thuis gekomen neem ik aan? Die van mij is net thuis.

Ik ga mijn bedje zo in, tijdschriftje lezen met de storm buiten... welterusten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden