Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joehoe M, wat super dat alles goed is en een jochie, leuk! Kun je nu lekker gericht gaan shoppen ;) Geniet van je blauwe wolk!

Geplaatst

Hallo meiden, wat hebben jullie veel geschreven.. Ben de afgelopen 2 dagen goed beroerd geweest en loop nog steeds te spugen. Maaaaar alles was goed met de kleine en het wordt.... een meisje :) (99%) Zo bijzonder om te zien en al zoveel groter dan met de 12 weken echo, ben alleen vergeten te vragen hoe groot.. Stom he.. Maar het wordt dus een roze kamertje hahah.

Testr, wat leuk een jongen!! Zo bijzonder om te zien he... En fijn dat hij op schema ligt. Nu op naar de 20 weken echo :)

Joekie, ja we zijn bij babyhuys in Harderwijk geweest. Wonen er 15 min vandaan, dus ga er nu wel vaker heen hahah. Zijn jullie nog naar babypark geweest? En geslaagd? Wij gaan misschien volgende week even naar babypark in kesteren en dan kunnen we als we nog zin hebben naar babydump in veenendaal.

Ja zijn superblij met de angelsound. Tot nu toe nog steeds het hartje kunnen vinden.

Minoes, kan me voorstellen dat het even schrikken was. Maar fijn dat alles goed was en dat je zo'n lieve huisarts hebt. Gaan jullie ook een echo voor geslachtsbepaling doen?

Joemie fijn dat alles goed was!

Sweetformysweet, en zijn jullie nog wezen shoppen?

Dames, fijne jaarwisseling allemaal!!

Geplaatst

Jes van harte een meisje super zeg

Ik weet niet of ze gaan zeggen wat het word hoop het wel en anders 20 week echo maar ik heb ook leuke Vk dus komt vast goed man wil heel graag weten wat het word en ik nu ook haha

Liefs Jessica

Mijn man is al druk met vuurwerk verslaafde haha

Geplaatst

Thanks ladies!!!

Jes, wat super een meissie! Was het heel duidelijk? Bij ons met ruim 15 weken enigsins zichtbaar maar nog twijfelachtig (dus hield me bewust nog even van de domme :-)). Nu onmiskenbaar! Gaaf he om het te weten?

Minoes, wanneer gaan jullie weer kijken?

Vervelend dat jullie nog zo moeten spugen. Hopelijk zakt dat snel!

Lieve dames, een bijzonder uiteinde gewenst en een nog specialer nieuwjaar!

Geplaatst

Minoes bedankt!

die van mij ook. Hij heeft dit jaar een heeeele mooie pot gekocht (zegt hij haha) en een mooi pakket.

Ben benieuwd :)

Als je vk het ziet, zegt ze het vast wel. Spannend... Wij moesten daarvoor echt naar zo'n echobureau, omdat wij geen echo's krijgen bij de vk. Wel jammer.. Maar was niet super duur. 25 € en we kregen weer mooie fotootjes, een dvd en ze heeft ook nog even in 3/4 D gekeken. Zo leuk. Maar het mooiste is dat om bij 27 weken te doen zei ze..

Testr, bedankt! Ja ze was er voor 99 % zeker van. Ze kon mij echt van alles wijs maken, maar ze zei als het jongetje was dan was die uitsteeksel wat langer ;) Ja echt super om te weten wat het wordt. Kunnen we lekker shoppen. Kan je je een beetje inhouden hahahah. Hoe groot was jou mannetje nou?

Geplaatst

Jes waar ga jij heen voor controles dan?

Wel leuk dat jullie het weten kan ook niet wachten

Mijn man is gek het is net een klein kind als het om vuurwerk gaat hij had zijn ogen maar net op en is al buiten we hebben zoveel vuurwerk haha krijgen we niet eens op

Geplaatst

jes28 Gefeliciteerd een meisjeee !! leuk jo had je van te voren ook gevoel dat het een meisje zou worden..?

ik kan ook echt niet meer wachten heb dinsdag een echo maar ben dan 15 weken en 4 dagen dus denk dat ze het nie kunnen zien.. me andere echo heb ik bij 17 weken en 4 dagen dus denk dat het die word.. ik wil wel 1 x een pretecho gaan doen voor 3d maaar dat pas veel later krijg nu al om de week een echo dus anders word het wachten tot de 17weken en 4 dagen... ik heb zelf nog steeds echt geen idee terwijl iedereen om ons heen denkt dat het meisjes worden maarja we zullen het zien.. wij willen het wel stil houden tegen iedereeen zodat het nog een beetje een verassing is voor andere en jullie of gaan jullie het wel vertellen aan familie en vrienden ?

iedereen alvast een fijne jaar wisseling en dat onze kindjes in 2012 allemaal gezond ter wereld mogen komen !! xxx mywish

Geplaatst

voor controles gaan we naar de vk. ben nog maar 2 keer geweest en toen heeft ze alleen naar het hartje geluisterd. moet 9 januari weer, maar denk niet dat ik een echo krijg. volgens mij doen ze dat niet veel, misschien later in de zwangerschap...

de 20 weken echo krijg ik in het ziekenhuis.

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki :bcbbboy2:

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28:bcbbgirl2:

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

Geplande afspraken/echo's:

23 december: Joemie 4e echo + nekplooimeting

23 december:kvdfernandez 4e echo

27 december: Joekie 6e echo

30 januari: Miki/Testr echo geslachtsbepaling

31 december: Jes28 echo geslachtsbepaling

3 januari : Mywish 6de echo

9 januari: Jes28 verloskundige

9 januari: Tobbert verloskundige

11 januari: Minoes 5 de echo verloskundige

17 januari: Joekie 20 weken echo

19 januari: Jes28 20 weken echo zh

19 januari: Miki/Testr 20 weken echo VU

20 januari: Joemie 5e echo 17weken

23 januari: Tobbert 20 weken echo

Geplaatst

Wij hebben het meteen verteld! Men dacht allemaal ook aan mij te zien dat het een jochie is. :)

Jes, ze kunnen geen romp-staart meting meer goed doen rond onze termijn. Dus bij ons alleen hoofd en doorsnede borstkas ofzo gemeten en die klopte perfect qua maat. Weet niet eens hoelang dan precies, maar ook wij dvd meegekregen, dus kan hog wel nazien (wij wel 50 euro betaald, maar ja A'dam he). Bij ons was het ook geen 3d, maar die staat op 25 weken gepland. Jouw dame zij dus beste met 27 weken? Wellicht dat ik hem nog verzet dan.

Die dvd gister aan ouders laten zien, gelukkig met geluid dus toen hoorde ouders ook het geslacht. Was leuk moment. :-)

Geplaatst

bedankt mywish! ik had niet echt een voorgevoel. een vriendin van mij zei wel, als je zo misselijk bent wordt het vast een meid. maar kon net zo goed een jongen zijn. mijn man dacht wel een meisje en mijn collega's dachten allemaal een jongetje.

ja willen het wel vertellen aan ouders vanavond en morgen.

maar wie weet kunnen ze het al wel zien met 15 weken en 4 dagen. ik ben net 16 weken en kon ze het al heel goed zien en bij testr zagen ze het ook bij 15 weken en werd het bevestigd bij 17 weken. dus wie weet. spannend hoor!

Geplaatst

Heb even de echo's die zijn geweest eraf gehaald hoor. Hoop dat dit ok is voor iedereen.

Hihi, het is 1-1 op het geslacht front :)

Wie is wie:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Uitgerekende datum:

Geplaatst

Mywish grappig die nieuwe lijst :)

Testr, dus niet zo gek dat ik het niet gevraagd heb.. Dat van jou is wel een stuk duurder dan idd.. Was niet helemaal 3d hoor. Maar gewoon een klein stukje, wel leuk om te zien. Toen zei ze, dat je het beste rond 27 weken een 3/4 d echo kan doen.. Die is wel duurder € 55 euro.

ze geeft ook les aan gyn aan de universiteit wat ik begreep en ze doet ook echo's (GUO) in het ziekenhuis, maar wellicht is 25 weken ook prima..

Geplaatst

Ik hoop het maakt ook niet uit als we even moeten wachten

Wel leuk dat nieuwe lijstje

Ik loop bij Vk in ziekenhuis en ze moeten me in de gaten blijven houden dus kom maar ol met de echo's haha

Ik dacht eerst een jongen maar nu weer een meisje ach veranderlijk als het weer haha

Geplaatst

Heey dames

hebben jullie al aan namen gedacht ? voor als het een jongen of een meisje is ?

ik zelf vind Emma mooi voor 2de naam weet ik het nog niet haha en jongens namen komen we helemaal niet ver mee.. en jullie al ideen voor een naam

xxx

Geplaatst

Wie is wie:

Uitgerekende datum:

:bcbbboy2::bcbbboy2:06 juni: Purple82

Geplaatst

he dames heb het lijsje iets veranderd hoop dat jullie het leuk vinden !

Wie is wie:

Uitgerekende datum:

02 juni: MommySoonIHope TWEELING BABYBOY!!:speen:

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden