Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mini voedkussen. Luiers pampers 2 de pak gratis new Born. Ketting met steentjes roze en blauw. 4 flessen van difrax voor 20 euro. 3 flessen zwitzal 8 euro. Een zing beer van mijn tante en box kleed van mijn moeder trolley moeten kopen zoveel spullen haha heel erg tas voor 5 euro van kruidvat echt de moeite waard tas van woesel viel beetje tegen huishoudbeurs tas voor 3 euro ook leuk twee dossen met hydro luiers gratis Zitten 2 per pak in verder weet ik zo niet

Liefs x

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sommige 3D bureau's zeggen dat met voorliggende placenta je minder scherp kan zien. Maar de mijne vond dit dus onzin. De kleine kan toch ook met gezicht tegen buikwand aanliggen zei hij? Hoe dan ook is het gangbaar dat als het beeld niet goed te krijgen is, dat je terug mag komen. Maar ik had dit wel nog even van te voren gecheckt. :) Na mij was ook iemand die voor 2e keer kwam, dus komt nog wel eens voor...

Ohhh testrr wat jammerr dat je nog geen duidelijk beeld heb ik was al benieuwd hoe je 3d echo was gegaan.. ik heb ook een voorliggende placentaa weet niet of je hier wel terug mag komen als ze het niet zien ga als ik 25 weken ben een afspraak maken denk ik ..zal er dan ook eens na vragen hoe het zit

hier gaat het wel weer kan beter doe het rustig aan nu

xxx mywish

Geplaatst

Woehoe, Minoes is LOS!!!

Mini voedkussen. Luiers pampers 2 de pak gratis new Born. Ketting met steentjes roze en blauw. 4 flessen van difrax voor 20 euro. 3 flessen zwitzal 8 euro. Een zing beer van mijn tante en box kleed van mijn moeder trolley moeten kopen zoveel spullen haha heel erg tas voor 5 euro van kruidvat echt de moeite waard tas van woesel viel beetje tegen huishoudbeurs tas voor 3 euro ook leuk twee dossen met hydro luiers gratis Zitten 2 per pak in verder weet ik zo niet

Liefs x

Geplaatst

Haha ja en groei bh haha

Ben z druk geweest dat ons meisje nu ik zit in de trein nog rustig is zal wel los gaan als ik voetjes in de lucht gooi haha

Liefs

Geplaatst

Minoes je bent goed geslaagd hahah. Leuk, kan me voorstellen dat je nu moe bent. Lekker relaxen nu.. Vraagje hoe vind je die meegroeibeha's zitten. Ik heb nu een paar keer een andere (gewone) bh gekocht, maar als het zo doorgaat, vind ik het een duur grapje ahah..

Testr dus binkie was eigenwijs, wat jammer dat je de kleine niet goed hebt kunnen zien. Hij zal wel gedacht hebben, wacht tot de hele familie erbij kan zijn ;)

Voor je het weet is het 9 maart en dan is hij ook weer wat gegroeid..

Ik weet nog niet of ik naar de beurs ga. Zit te twijfelen, ga morgen ook al shoppen met mijn schoonzusje. Zij is net 7 weken zwanger. Leuk, zit straks 4 maandjes tussen..

Geplaatst

zoo minoess klinkt goed.. !!

Ik vind wel jammer dat we niet gaan maarja ben al heletijd ziek enz en amsterdam is best ver weg en lopen gaat ook bekant niet meer

testr hoop voor jullie dat volgende x beter beeld is ga je dan een foto laten zien hier of op fb? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet morgen alweer 25 weken jij :)

weet iemand hoe dat zit met rhefus iets? mij vriendin had daar laatst over ik heb daar helemaal niks over gehoord op ziekenhuis hoe of wat dat je dan een spuit moet ofso als je bloed niet zelfde is als vriend volgens mij moeder heb ik heel zeldzame bloed ab negatief en zei zegt dat heel weinig mensen die hebben ik weet nie wat mij vriend heeft ik ga dinsdag eens vragen op ziekenhuis maar zijn jullie daar wel op getest of iets over gehoord ze zeggen ja je kan nie altijd zeker zeggen da die man die je zegt de vader is ook de vader is dus dat je tog een spuit krijgt maar met ivf lijkt me dat tog anders tog ? maar ja hoor het wel

groetjes mywish

Geplaatst

Jes ik heb 35 euro betaald het is ook voeding bh niet dat ik daar wat aan heb mag ja geen bv geven maat hij zit heerlijk wel even wenen wou we niet naar toe kocht ook steeds groter is erg duur haha

Gewone bh snijd en deze niet

Mywish drama schat met jou vervelend en ik vond het al zwaar en jij met 2 sterkte

Oja ik moet met 27 week bloed latem prikken voor resus factor

Zou even vragen in ziekenhuis

Liefs

Geplaatst

Jes nog naar de beurs (gegaan)? Benieuwd hoe groot het gekkenhuis dit weekend is. Ik denk MEGA! :)

Mywish, rustig aan doen helpt dus iets? Mooi zo meissie, houden zo. Jij ook alweer ver, 23 weken en een dag..

Minoes, lekker gaar the day after? Ik was gister stuk joh. Hele dag lopen en zo, maakte voor het eerst dat alles opzwol. Inmiddels weer iets gezakt. Nog blij met al je spulletjes? Heerlijk he.

Man heeft net de kamer afgedekt en taped, zodat maandag de stucer aan de slag kan. Daarna schilderen! We hebben een oud huis, met balken en al. Eentje is deels verzonken in de muur, die willen we gebruiken voor een boomschildering erbij met slingerende aapjes erin en zo. :)

Zometeen ook naar babypark, ik roep al weken elke dag: "Bestellen?" Geloof dat nu het moment daar is, jihaa. Willen alles zoveel mogelijk in 1x en dan een mooie totaaldeal maken. :)

Hoe is ie met jullie kamer en plannetjes daarvoor? Jij al een goeie tekst gevonden Sweetformysweet?

Is weer tijd voor een buikfoto vind ik, in favoriete jurk:

[ATTACH=CONFIG]3674[/ATTACH]

Ook benieuwd naar die van jullie! Mijn 3D beeld ga ik hier zeker delen, mits binkie nu wel meewerkt, de eigenwijs. Van wie heeft hij dat toch? Vast van z'n vader. :)

Fijn weekend meisjes!

Geplaatst

Testr ja echt gaar was gewoon duizelig van moeheid haha

Ja echt leuk de spullen wiegje was ook bezorgt gister zo leuk

Mooi buik zeg leuke jurk ook haha

Ja hier ook oud huis

Liefs

Geplaatst

testrr wat zie je er goed uit !!! je buik is bijna net zo groot als die van mij met 2 :) ik zal van de week wel x foto op fb zetten

leuk jurkje trouwens!

hier moeten we ook langzaam gaan beginne met de kinderkamer zijn nu met de zolder bezigg .. is wel het beste zoveel in 1x bestellen wie weet krijg je er wat van af en welke babykamer word het ?

xxx mywish

Geplaatst

Hallo lieve Meiden ,

Ik wil even een levensteken van mij geven .

Om kort te zijn ;

Ik ben nog steeds zwanger van allebei de mennekes ,ze doem het allebei goed ,wel moet ik een week naar de gewone gyn en de week erna naar de universitätsklinik in Münster om hun goed in de gaten te houden .

Nadat we in Januari te horen hebben gekregen dat de reductie van het zieke kindje niet gedaan kon worden ,hebben we besloten om de natuur op zijn beloop te laten omdat we ervan overtuigd zijn dat we een hele grote vechter hebben die niet wil opgeven .Verder hebben we in Münster te horen gekregen dat het misschien toch niet zo heel erg dramatisch is met de kleine als eerst werd aangenomen ,maar we moeten as donderdag weer terug en dan horen we meer .

In week 37 zal ik gaan bevallen met een keizersnede (als niet eerder nodig is uiteraard)

Ondertussen is veel gebeurd ,ik ben naar Duitsland geemigreerd om te gaan samenwonen ,we zitten midden in een gigantische verbouwing die zoveel rotzooi met zich meebrengt en ik heb dubbele nesteldrang haha ik word gek als de werkmannen weg zijn .

ik ben eind januari heel erg hard gevallen en meteen met de ambulance naar het zh gebracht waar met de kiddies gelukkig alles ok was ,alleen mijn knie was zwaar gekneusd .

Ik zelf heb een flinke buik en voorgevel gekregen hahaha (dat een mens zo trots op een buik kan zijn )

Heb wel veel last van zuurbranden en van mij liezen ,daarom draag ik ook een ondersteunende band .

verder krab ik ook mijn hele lijf kapot van de jeuk ,maar mijn bloedwaardes zij in orde en nu heb ik van de gyn .globuli (homeopatisch middel ) gekregen en die helpen .

Ik lees uiteraard alles verder met jullie mee en ben vaak ontroerd door de lieve berichtjes van jullie aan ons en ik leef ook met de andere mamas mee

Ik hoop dat ik binnenkort weer een beeetje meer op het forum mee ga schrijven

Liefs H

Geplaatst

Mommysoon Wat fijn om weer iets van je te horen!

Mooie keuze om ze alle 2 te wereld te laten komen .. maar zou het ene kindje dan mischien tog kunnen blijven leven ? of begrijp ik het verkeerd ?

Dat zou helemaal een wondertje zijn dan!!

Wat fijn dat je nu eigelijk al weet waneer je zou bevallen .. ben benieuwd of dat bij ons ook zo is en dat we allebei de 37 weken mogen halen en jij al een flinke buik dus ja ik ook wel hoor

leuk dat je bent gaan wonen in duitsland en ik snap je drang om alles klaar te hebben heeel goed hier zijn we alleen met de boven bezig en ik heb al zoiets van ohh als alles ma op tijd klaar is

Maar is nie zo mooi da je was gevallen gelukkig niks ernsigs met de kindjes !!

hier ook vaak last van de banden maar dat hebben we allemaal volgens mij haha hoort erbij he :) ben benieuwd wat ze donderdag tegen jullie gaan vertellen op het ziekenhuis laat je het dan ook hier weten ?

Geniet in iedergeval van je zwangerschap nog 11 weekjes voor jou .. gaat snel ik weet nog goed dat we met zen alle op het wachtbankje van oktober zaten en nu zijn we over 4 maanden allemaal mama's als het goed is !!

xxx mywish

Geplaatst

Mommysoon jeetje hevtig allemaal zeg

En wat zou het fijn zijn als allebij straks het goed doen en het is nu al een vechter wat een kanjer

Verhuizen pfff lijkt me ook niet makkelijk maar goed je plekkie is dan wel nieuw en klaar

Succes met de verbouwing

Jeetje hoe ben je wel niet tot val gekomen wat zal je geschrokken zijn

En ja zelfde als mywish zegt we hebben allemaal last van de banden haha hoezo hecht

Succes donderdag en hopelijk gaat alles goed

Hier gister op kraam visite geweest Ooo wat een poppetje zo klein ik begon in eens te beseffen dat we er zelf straks ook zo bij zitten

Oja hebben jullie ook strakke gespannen buik ik groei met de dag wel grappig haha

Fijne zondag liefs x

Geplaatst

Fijn van je te horen Mommysoonihope! Wat maken julllie veel mee en dan ook nog gevallen. Wel bijzonder dat ook het zorgenkindje zo goed gaat naar omstandigheden. Lees ik ook goed dat er hoop is voor hem na de geboorte? Dat zou geweldig zijn!

Fijn dat je nu samenwoont, van harte! Ik heb veel vertouwen in de duitse gezondheidszorg, dus stelt me gerust dat jullie daar nu zijn.

En ook al zo'n lekkere buik dus? Mooi he. Ik draag die band ook dagelijks. En mijn borsten blijven groeien, van kleine A nu naar ruime B. Sinds deze week ontdek ik zelfs witte vlekjes in bh rondom tepel. Ohoh, feest is begonnen!

Hoe is ie met de rest?

Wij hebben gister Babypark leeg gekocht! Wieg, met uitbreiding tot ledikant van Stokke, beddegoed voor beide versies, de comode ebij met alles erop en eraan, Stokke wandelwagen. Nieuwste kleur, Blue Melange (beetje spijkerkleur) met zomerkit uitbreiding, lieve vrolijke blokjes. Ook allemaal hydrofiele luiers / doekje. En een cute badje op poten!

Kleur combi heel neutraal gehouden. Houtenmeubels kamertje (ook badje) grijs van kleur, beddegoed beige en dan aankleedkussen, doekjes/kleedjes lichtblauw. Dan gaan we met knuffels, wandschilderingen de fleurige accenten aanbrengen!

Het wordt begin april bezorgd, 2 maanden voor uitgerekende datum. Geeft mij wel rust merk ik, dan kan ik de laatste maanden samen met binkie in die kamer en onze relatie groeien, ofzo. :)

De tweelingdames bevallen natuurlijk eerder. Das ook spannend!

Benieuwd naar plannen, buiken en kamers van de rest!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden