Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Testr leuke foto's!!!

hier moest ik gisteren de hele dag in de ziekenhuis doorbrengen ik had om de 3 minuten contracties!!!! gelukkig was mijn barmoedermond goed dicht anders moest ik daar blijven!!

nu thuis maar ik maak me zorgen dat het weer gebeurt en dat de kindjes komen het is nog zou vroeg!!!!!!!!!!!

ik ben bang ik wil ze net meer verliezen!!

voor de rest nu thuis rusten en woensdag terug naar de poli of alles goed gaat.

Jeetje wat heftig!!! Gelukkig geen ontsluiting maar doe maar rustig aan meid!!!

Het is nu echt nog iets te vroeg!! Spreek de kleintjes maar streng toe ;)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joekie, ik weef met je mee!!!! Yihaaa!

My wish, gave foto zag ik op fb. 3d van een van beide toch? Cool!

Sweetformysweet, hoe is het met de jongens en met jullie?

Kfernandez, jij morgen weer controle toch? Lukt het rustig aan doen?

Hier sociaal veel op pad, mijn uurtjes werken tussendoor. En verder veeeel slapen. Zo moe (en daardoor wazig) steeds! Laat geregeld mijn pinpas zitten in de automaat bij de appie (gelukkig piept ie), brand mijn handen aan de oven (enorm brandplek!) en laat echt van alles vallen. Nu ben altijd wat clumsy al, maar dit slaat echt alles! :) Kan er gelukkig hard om lachen.

Hoe is met de rest?

Geplaatst

Joekie joehoe

Mommysoon hoest met jullie en jullie kleine vechter

Heel veel succes en sterkte deze periode

Kvdfernadez alles nog rustig bij jullie?

Testr hier ook een kluns haha zit onder de blauwe plekken

Wij zondag met mijn schoonvader in het ziekenhuis gezeten het blOe

Geplaatst

Oooo sorry

Het bloed kwam van onder en boven echt gruwelijk

Maagzweer geknapt maar ze gaan hen verder onderzoeken er is meer aan de hand vanaf weer ziekenhuis

Bah ben er stuk van hele dag houten stoel en bang dat we hem moeten missen

Liefs x

Geplaatst

Ohh Minoes, wat heftig! Wat pijnlijk lijkt me dat, en eng om mee te maken. Veel sterkte en denk ook aan jezelf tussendoor he? xxx

Geplaatst

hoi hier wachten tot morgen ik heb de hele weekend last van de hardbuiken en maak me een beetje zorgen ik kan namelijk niet zien of mij baarmoedermond noch dicht is!!!!

ik snap de ziekenhuis niet ze zegen als het erger word kom je terug maar ja als ik het niet kan zien!!!!!

dus erg blij als het morgen is :)

ik blijf gewen rustig thuis ik werk niet dus dat is een plus puntje :)

ja MommySoonIHope hoe gaat het???ik denk vak naar je en de kleintjes.

Minoes wat erg!! maar probeert rustig te blijven en ja denk ook aan jezelf en de baby!!

Geplaatst

Minoess wat heftig met je schoonvader ,, ik heb ook een maagzweer gehad 2 jaar geleden die uiteindelijk kapot was gegaan bleef ook bloed kotsen toen niett leuk dus hopelijk knapt ie snel op

Testrr jaaa heb je me fototje gezien haha dat was echt de duidelijkste zo duidelijk als die van jou is ie niet maar ben 2 x geweest eerste x zagen ze bekant helemaal niks en nu de tweede x liet dan 1tje beetje zen gezicht zien en de ander lag met de gezicht na me rug dus hebbe we foto van de achterkant van het hoofdje vn haha 100 euro kwijt en nog niet echt wat duidelijke fotos maar ja hebben wel een leuke dvd er ook bij dat ze alles uitlegt enz en waar ze lekker druk zijn dus dat is al heel veel waard kan er iedere dag na kijken denk :) heb geen spijt van in iedergeval !

kvdfernandez alles nog rustig bij jou ? ik snap je ongerust heid wel ik heb dat ook heel erg met tweeling heb je denk tog wat meer stress met 1 omdat alle risico;s eerder voorkomen als bij 1 plus de kans op vroeg geboorte ik ben altijd dankbaar als er weer een week voor bij is tel ze echt af wil er ook van genieten maar ben ook heel bang ze veel te vroeg te krijgen

mommysoon ben ook erg benieuwd naar je kleintjes hoe ze het doen gelukkig kunnen ziekenhuizen veel tegenwoordigg

vandaag controle gehad op ziekenhuis zag er amol goed uit gelukkig maar ik ben 5 kilo aangekomen in 2 weken!!!!! dus ik ga ff op letten haha heel de maand februari geen kilo aangekomen nu in maart al 5 maar de babys doen het goed over 2 weken weer een echo dan bijna 28 weken :)

xxxx mywish

Geplaatst

Kvdfernandez, goed op jezelf letten hoor!

En minous ook jij hoor!

Ik heb ook de eerste 10 kilo eraan Pfff en dat merk je wel hoor!

En hier ook zo n Bridget Jones hoor Haga maar dat was ik van te voren al 

Geplaatst

Ik kom helemaal niet aan ik was 5 kwijt die zit er weer aan rest niks zou je niet zeggen haha

Ik heb goed nieuws nou ja voor ons wel mijn schoonvader heeft maagzweer en die zit er al heel lang vandaar alle pijn ze gaan ze darmen nog wel na kijken maar voor nu word die gewoon beter en we herkennen niet terug hij was nooit echt gezellig zeg maar en heeft nu praatjes voor 10 ben zo blij was zo bang dat onze meid haar opa niet zou leren kennen gelukkig valt alles zo mee na zondag met zoveel bloed poehe

Trouwens hebben jullie ook beetje gele afscheiding?

Oja mywish ik heb nieuwe oefeningen mee gekregen ol je rug met kussen onder je hoofd en knieën en dan je bil spieren aan spannen en weer los en dat eerst 5 x en dan je hoofd stukje omhoog en beetje je buikspieren aan spannen ook eerst 5 x en half uur per dag wandelen

Fijn dat alles goed was met je twee ukkies

Liefs x

Geplaatst

Gelukkig dat het meevalt met je schoonvader, ook al is een magzweer zeker niet fijn.

Mywish, niet goedkoop maar wel de moeite waard! Gelukkig bij jullie ook, ondanks dat het beeld lastig is. Bij ons ook hoor, alleen die 3 beelden net ff scherp.

Hier ook ruim 10 kilo erbij, normaal 52, nu 63. Flink meezeulen zeg maar :)

Kfetrandez, succes morgen! Lijkt mij ook moeilijk zelf te bepalen, gelukkig dat morgen weer de experts meekijken.

Geplaatst

Ik heb vraagje hebben jullie ook dat de kleine zo op je blaas ligt dat je zwaar gevoel hebt en steeds het gevoel van plassen ??

Bedankt al vast

Geplaatst

Nee ik niet zo, maar bij laatste echo zagen we dat hij al met hoofd naar beneden ligt. Ik lees overal dat het gedans op de blaas kan komen als de kleine met zijn beentjes omlaag ligt. Dus vermoed dat dit bij jou zo is. En dat is prima hoor! Nog genoeg tijd voor draaien.

Geplaatst

Haha ja ze draait heel veel ik heb samen met mijn man haar voet naast mijn navel gevoeld zo speciaal

Oja mijn afscheiding neemt ook toe ?

Oja en ik lek me een ongeluk ziet er wel gek uit ik gelijk mama roepen zo van heb je doekje haha

Jes dus jij ook zo'n last van je blaas haha ik ga dan liggen en dan gaat het weg

Vanaf ruzie gehad met vriendin om dvd ik heb hem niet pfff werd zo boos haha em de kleine ook

Liefs x

Oja mijn schoonvader mag morgen naar huis zo blij

Sorry raar verhaal geworden

Mommysoon ik hoop dat alles goed is bij jullie

Geplaatst

Sweetformy ja je weerstand is ver te zoeken haha

Ik blijf verkouden

En volgens mij krijg ik buikgriep gister 3 x wc geweest en de hele nacht last van mijn buik net of ik weer moest

Jee de zon schijnt word zo blij van

Liefs

Geplaatst

Ja dat druppelen... :)

En ik ben ook wel 2/3 per nacht wakker, even plassen, benen strekken (alles kraakt) en weer nestelen met voedingskussen in bed en gelukkig slaap ik dan meestal weer verder.

Joepie MyWish!

Kfernandez, hoe was de check woensdag? Hier echo en gyn gehad gister, alles weer top ook qua groei enzo.

Sweetformysweet, hoe is het bij jullie?

Geplaatst

Jee mywish weer weer verder ik gister25

Iedereen met de voetkussen in de weer haha ik heb kleintje anders kan mijn man niet meer bij

Hebben jullie dat ook als e lang in de auto zit dat e daarna zo'n pijn in rug en buik hebt pff word er en van sorry dat ik zoveel vraag maar word gek van me zelf

Gaan jullie het weekend nog wat doen?

Liefs x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden