Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames aangezien er op dit bankje nog aardig wat dames actief zijn heb ik even een vraagje..

Via dit forum kwam ik er achter dat er inbrenghulzen bestaan voor de "progesteron bolletjes"

Nu heeft het ziekenhuis mij Lutinus voorgeschreven=progesteron in wit / roze verpakking, echter de inbrenghuls "kennen ze niet"

Mijn vraag...Heeft een van jullie voor mij een artikel nr (streepjescode of zo iets) van die inbrenghuls dan kan ik de apotheek vragen er een voor mij te bestellen

(ik krijg die krengen nl zelf niet ingebracht blijven achter mijn nagels hangen ...grgrrrrr):happy8:

Iedereen veel suc6 hier met wachten...spannend hoor

liefs eer

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb even mijn naam goed gezet in het lijstje.

Nog 1,5 week en dan mag ik eindelijk weer starten.

Als alles lukt hebben we de test in onze vakantie dat is wel even relaxed.

Startdatum:

Arzu: begin juli

Essieislief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: eind juni

Suzz: 17 juni

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Punctie

Amy: 7-7-2011

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Mijnbaby 30-6-2011 1 cryo

Suzz: 1-7-2011: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 2 cryo’s

Mo74: 1e week juli 1 cryo

Simonja: eind juni/begin juli 1 cryo

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Suzz: 12 juli 2011

Belladonna: 12 juli 2011

Geplaatst

@eer,

Ik gebruik utrogestan en kreeg van het ziekenhuis netjes een inbreghuls mee.

Die moet je zo kunnen krijgen bij de apotheek en in het ziekenhuis als je erom vraagt ze kunnen dat zo bestellen vor je.

Geplaatst

Ik heb mijn naam verplaatst in de lijst.

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Testen:

ChrisH: 7 juli 2011

Geplaatst

hi dames.

Ik heb vandaag de tp gehad. Onze cryo's zaten met 3 in een rietje en waren alledrie goed genoeg om terug te plaatsen. We hebben er echter maar 1 gedaan vanwege het feit dat we al een zoontje hebben uit een eerdere cryopoging.

Wel zonde van die overige 2. Ze kunnen nu gebruikt worden voor de wetenschap

Maar ik had ze toch liever zelf willen gebruiken bij meerdere pogingen, indien nodig.

wat wel grappig is, ze hebben niet gezegd wanneer ik mag testen en ik ben het vergeten te vragen. Maar goed, mijn cyclus is heel regelmatig dus ik test volgende week vrijdag, 8 juli.

Geplaatst

Ik denk dat ik hier maar plaats ga nemen..

Ik heb morgen een gesprek, onze eerste verse terugplaatsing is mislukt.. ik ben heftig ongesteld geworden.

Zoveel pijn heb ik nog nooit ervaren, en ze zijn al redelijk pijnlijk die menstruaties.. en dat bloed o my god..

Ik hoop dat ik in Juli weer een cryo terugplaatsing ga krijgen, we hebben op dit moment 5 cryo's in de vriezer liggen.

Ik heb zelf wat vragen, en ik hoop dat we 2 cryo's terug geplaats gaan krijgen.

Nou op naar morgen...:laugh:

Geplaatst

Ik krijg vrijdag de to ipv donderdag. Ik belde het lap

Omdat ik vrijdag een belangijke training heb,

En als laatste wilde.. Toen belde ze me dat

Ik vrijdag mocht komen ipv donderdag als dat

Me beter uitkomt.:/ wist niet eens dat dat kon haha

Geplaatst

Ik zal me maar wat later in de lijst zetten he?

(Had ik me maar laten staan eerder ;-) )

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Testen:

Geplaatst

Ik zal me ff op het lijste erbij zetten.

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Simonja: 26-6: 1 cryo

Testen:

Simonja: 8 juli 2011

Geplaatst

Dames die al in de spannende wachtweken zitten, heel veel succes. Ik hoop dat jullie juli groen mogen openen! (en dat we dit de rest van de maand vasthouden natuurlijk!)

Ik heb vanochtend mijn 1e echo gehad en de follikel was pas 12mm, maar het bms zag er verder prima uit. Woensdag weer een echo en hopelijk mag ik dan de pregnyl gaan zetten! Vind het altijd een heerlijk gevoel dat je weer bezig bent en weer een reeele kans op een zwangerschap hebt.

Wat een verhalen over andere zwangerschappen, iedereen heeft hier wel iets in meegemaakt. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat wanneer ik blij kan zijn voor een ander, dat mijn tijd dan ook nog wel komt. Meestal lukt dat wel, maar sommige mensen kunnen zo kwetsend zijn in hun uitspraken, dan trek ik het even niet meer....

Geplaatst

Hallo meiden,

Sorry was er een paar dagen niet.

Ik zie sommigen al een tp gehad en sommige bijna een tp spannend hoor!

Alvast heel veel succes!!

Hier nog 1 nachtje slapen voor de afspraak en hoop zo dat de fert arts zegt start maar.

Heb vannacht al niet kunnen slapen:P

Geplaatst

Mijnbaby:Spannend allemaal ga flink duimen voor jullie dat we allemaal maar op het groen mogen staan deze maand.

Simonja:Jeetje inderdaad zonde dat de rest voor de wetenschap wordt gebruikt.Maar wel lekker dat je over had en niet te weinig zo moet je het ook maar bekijken.

All:Hier vrij rustig allemaal.Aankomende vrijdag puregon spuiten t/m 9 juli en dan eerste echo dus ben benieuwd hoe of wat.Slapen gaat steeds beter al moet ik zeggen nu met dit weer zou het wel weer drama worden.Komt nu allemaal wel heel erg dichtbij en ben zo bang dat de zaadcellen niet goed ontdooien en dat mijn man een acute tese moet maar ze zeggen positief blijven dus dat proberen we dan maar.

Geplaatst

Hey dames wachtbankje, hoop dat jullie de dagen een beetje doorkomen.

Iedereen in ieder geval veel sterkte en succes in haar eigen fase.

Zelf voel ik de pregnyl weer in me, ik kan helaas erg slecht tegen de hormonen. Dan heb ik sterke stemmingswisselingen en energie pieken en dalen )-: Maar t is voor een goed doel, gaan we vanuit!

Nog 4 daagjes werken. Ik ben volgende week vrij, maar afleiding genoeg want zondag komt onze puppy van 8 weken! :-)

Xx

Donna

Geplaatst

Hallo Eer,

Via deze site kan je de inbrenghulzen bestellen: http://www.newpharma.be/apotheek/besins-healthcare-benelux/161180/vaginale-applicatoren-besins-healthcare-5.html

Ik ben destijds via de website van Besins achter het telefoonnummer van de contactpersoon van Besins in Nederland en België gekomen. Van hem heb ik toen gratis twee inbrenghulzen toegestuurd gekregen. Ik heb ook gevraagd of hij de hulzen naar mijn ziekenhuis en mijn apotheek wilde sturen. Toen ik daarna de Utrogestan op ging halen bij mijn apotheek kreeg ik er een huls bij.

Half juli wil ik een cryo terug laten plaatsen. Wil iemand me op het wachtbankje zetten? Dat lukt helaas niet vanaf mijn BlackBerry.

Groetjes,

Breden

Geplaatst

mijn baby, ik heb de vrijheid genomen om je datum te veranderen van TP.

mag jij dan ook 12 juli testen?

wat een drukke dag zeg :)

Arzu, succes vandaag!!

Hier zijn we het weekeinde goed doorgekomen.

Gisteren was wat minder, ik ben allergisch voor de zon.

Maar goed, eind van de dag gaat het afkoelen, en dan is het weer draagbaar voor me.

(zo sneu altijd oor de mensen die gek op de zon zijn, en ik niet enthousiast kan doen)

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Mijnbaby 1-7-2011 1 cryo

breden: half juli cryo

Testen:

MIjnbaby: 12 juli 2011?

Geplaatst

Mijnbaby, fijn zeg dat de tp vrijdag kan!! We gaan voor je duimen dat ie mooi ontdooit!

Belladonna, jij ook vrijdag de tp! Spannend, hoop dat ze allebei goed ontdooien!

Janneke, slaap je al wat beter? Waardeloos is dat he? Ik neem zelf nu even valeriaan extra sterk nacht. Dat helpt wel iets hoor. Ik zal voor je duimen dat de acute tese niet nodig is. Blijf idd maar zo positief mogelijk. Dingen kunnen ook wel eens meezitten hoor!

Eer, is het nog gelukt met inbrenghulzen te krijgen mbv de tip van Breden?

Essieislief, fijn dat je in je vakantie kunt testen. Hoef je je emoties (hopelijk blije emoties!) niet gelijk aan iedereen te laten zien.

Chris jij mag 7 juli testen….. hoe voel je je nu? Iets anders dan anders? Of hetzelfde. Ik voelde niets toen ik zwanger was, maar dan ook echt niets anders dan anders. Gek he.

Simonja, wat goed dat je zelfs keuze in de embryo’s had zeg! Inderdaad wel even slikken dat ze de andere niet voor jou gaan gebruiken. Maar deze moet het maar gewoon gaan doen! Op naar 8 juli.

Roxanne, wat een luxe nog zo veel cryo’s in de vriezer! Dat heb ik nog nooit mee mogen maken. Weet je al wanneer je ze precies terugkrijgt?

Lala laatste week juli! Nog even wachten dus maar de tijd gaat snel. Heb je in elk geval wat om naar uit te kijken.

Arzu vandaag een belangrijke dag. Ik hoop dat je mag starten!

Mo, was je 1e echo goed?

Breden wat goed van je dat je het wist van die hulzen. Ik zag dat je inmiddels op het lijstje staat.

Suzz lekker is dat, allergisch voor de zon. Maar inmiddels regent het hier. Bij jullie ook?

Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik ben ook gestart, zaterdag met neusspray. Vies spul. En gisteren de menopur erbij. Vrijdag de 1e echo.

Fijne dag allemaal!

Startdatum:

Noor: 25-6-2011

1e Echo voor TP

Noor: 01-07-2011

Punctie

TP:

Mijnbaby 1-7-2011 1 cryo

breden: half juli cryo

Testen:

MIjnbaby: 12 juli 2011?

Geplaatst

Suzz, bedankt dat je me op het bankje hebt gezet!

Noor, jullie hebben ook al veel meegemaakt zeg! En wat lief dat je iedereen persoonlijk aanspreekt.

Juli 2011 is tha bomb!!!

Groetjes,

Breden

Geplaatst

O meisjes, ik kom even uithuilen.

Zojuist een kennis aan de telefoon gehad.

Ze vertelde me dat ze de derde verwachten (fijn voor ze)

en ze vertelde tussendoor het volgende:

Ja, bij jullie zal het wel bij een blijven of niet? Jullie zoon is al twee, het leeftijdverschil is anders toch te groot.

echt waar, alsof ze me een stomp gaf.

*snik snik snotter*

Daarbij, waar bemoeit ze zich mee?

Ga op speurtocht naar chocolade...

Geplaatst

Na ja zeg.......... zo iets doms heb ik nog nooit gehoord.

Het leeftijdsverschil is anders toch te groot? Waar slaat dat op? Mijn stiefkind (woont bij ons) is 21 en mijn eigen kindje is 9 maanden en ze zijn knetter knettergek op elkaar.

Echt totale onzin. Als je ziet hoe leuk mijn stiefie en mijn kindje samen zijn met 20 jaar verschil, zeg je nooit meer zo iets doms. Ik zou me bijna plaatsvervangend beledigd voelen, maar sorry, daarvoor vind ik de opmerking gewoon te dom.

Ik denk dat ze last heeft van het warme weer. Trek het je vooral niet aan. Want zulke onzin....... die gooi je maar gelijk over je schouder. Echt niet mee zitten verder.

Liefs

Noor

Geplaatst

Suzz,

Ik scheel 12 jaar met mn oudste broer, en mijn man scheelt 2 jaar met zijn jongste tante! Tjonge jonge, "vroeger" was t heel normaal dat er behoorlijk verschil zat in de leeftijd van de kinderen. (Hoewel dat wel vaker grotere gezinnen waren...) Maar inderdaad: waar bemoeit ze zich mee?

Geplaatst

@ suzz: Slaat echt nergens op. Mijn ouders hebben twee kinderen, ik ben de oudste en me broertje is 24 jaar jonger dan mij. Hoop me snel aan te kunnen sluiten bij dit topic! 3 juli hebben we onze 1ste fm. Lfs!

Geplaatst

Ik vind het ook wel echt belachelijk Suzz; sommige mensen zijn zo ongevoelig; ik zou er alles voor over hebben om in ieder geval 1 kindje te mogen krijgen dus geniet van je manneke en laat mensen maar uit hun nek kletsen hoor, sommige mensen missen empatisch vermogen en daar kan je zelf heel gefrustreerd van raken...

Janneke; ik snap jouw angst voor die acute tese heel goed; wij hebben dat ook een beetje. Vorige keer bleken er ineens genoeg zaadjes te zijn terwijl we heel erg rekening hielden met een acute tese en ineens was het niet nodig. Maar ja, wie zegt dat dit nu ook weer het geval is? Zucht...niet teveel denken meis, het maar over je heen laten komen.

Ik ben druk bezig met gonal spuiten, gisten voelde ik mijn eierstokken enorm en vandaag weer niet, tsja, je maakt jezelf een beetje gek he!

Geplaatst

Suzz: wat een belachelijke opmerking zeg! Slaat toch helemaal nergens op. En 2 jaar is toch bijna niets in leeftijdsverschil. Lekker achter je laten die opmerkingen en op zoek gaan naar chocolade haha...

Wat leuk dat we met steeds meer op het wachtbankje zitten en nog een heleboel die gaan volgen. Spannend weer hoor voor iedereen. Ik heb mijn 1e wachtweek bijna weer achter de rug. Donderdag voor de laatste keer pregnyl 1500 spuiten en dan wachten tot het testmoment.

Ik twijfel momenteel nog wel of ik wel wil gaan testen woensdag. Heb zo'n hekel gekregen aan die testen omdat ze (op 1 na) altijd negatief waren. Wacht liever paar dagen af tot ik gewoon ongesteld word. Maar ja, dat zeg ik nu. En ik denk dat ik daar volgende week vast weer anders over denk....

Meiden: succes met wachten en de behandelingen!

Liefs,

sissy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden