Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2011


Arzu

Aanbevolen Berichten

Chris van harte met je twee emmies!!! Ga lekker broeden nu meid!

We gaan je allemaal supporteren!

 

Suzz... heel herkenbaar, ik wil ook steeds maar t lukt gewoon niet even een paar regels te schrijven.

 

janneke van harte welkom!

 

Ik kom ook later vandaag of morgen even iets gezelligs schrijven

 

Doewie

noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Chris, ik ben heel benieuwd hoe de uitslag gaat worden op 7 juli en hoop natuurlijk keihard voor je dat het knalpositief is. En als ik dan negatief zou zijn dan ga ik toch heel hard denken over accapunctuur, ik geloof er alleen al in dat het lichaam en geest rust geeft en dat dit al een positief effect heeft.

 

Essie; ik mag vanavond starten met de gonal; 3 juli hebben we de eerste echo!

 

Janneke; bijzonder hee, ik lees dat jij een ander hormoon, puregon, gaat spuiten en dat terwijl we in hetzelfde ziekenhuis lopen!

 

@all; meiden, waarom doet het zo'n pijn als vriendinnen je vertellen dat ze zwanger zijn? Zojuist weer eentje en ik heb me de ogen uit mijn hoofd gejankt en het lijkt wel of het per mededeling erger wordt...hebben jullie daar ook zo'n last van of ligt het alleen aan mij? Ik ga maar eens mijn huisje schoonmaken, even verstand op nul:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie support. Ik hoop dat jullie mij allemaal volgen met goede resultaten in het lab. Ik zie de meesten nog in de fase zitten van wachten op de startdatum en eerste echo.

 

 

@ Amy, jouw gevoel is heel herkenbaar. Zelf probeer ik dat op advies van de psycholoog zoveel mogelijk los te laten, maar dat is best lastig. Ik probeer zelf zoveel mogelijk afleiding te vinden in mijn hobby's en verder hou ik mijzelf voor dat ik ooit moeder mag worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amy: Er zijn 2 soorten die ze gebruiken in het radboud ziekenhuis.Komt allemaal op hetzelfde neer alleen ze hebben 2 leveranciers en willen alle 2 tevreden houden dus vandaar is mij verteld.Wel lekker dus je ook je 2e spuit kan beginnen.Ga zaterdag beginnen dus jij loopt nog steeds 2 dgn voor dus komen elkaar niet tegen.Was jij afgelopen maandag ook naar de info avond geweest bij het radboud ziekenhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris, thanxs, ben blij dat ik niet de enige ben...:-/ ik vind het erg moeilijk en ben geneigd iemand 9 maanden te blocken, is ook niet goed i know...

 

Janneke; ik was er niet! Was het leerzaam? Ik wil er wel eens naar toe maar Nijmegen is voor ons anderhalf uur rijden dus vandaar dat we het toch proberen te beperken. Grappig bij de weg van die twee hormoonsoorten, zo leert een mens weer! Misschien komen we elkaar nog tegen tijdens de echo dagen want vorige keer moest ik 3x terug voor een echo en de 4e keer was punctie dag. Als we elkaar nou ook opvolgen met die positieve test zitten we helemaal goed! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

Ik heb een vraagje; wat houdt het wb precies in? en wanneer zit je erop? Ik heb zelf 22 juni(gister om 11.00u) een tp van 1 embryo gehad. en de testdatum is dinsdag 5 juli.

 

Gr Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hey, wat een gezelligheid hier.

 

Sissy en ChrisH, veel suc6 met de wachtweken!

 

Ik mag morgen voor de 1e echo. Eens kijken wat m'n cyclus dit keer in petto heeft.

 

En wat betreft zwangeren, poeh dat ken ik. Ben zelf dan een struisvogel )-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen (nog net)

 

Zo, ben net terug van de kliniek,

vanavond pregnyl zetten, morgen extra estradiol,

vanaf zondag utrogestan en estradiol en vrijdag de TP!

(ik dacht dat een cryo minder hormonen had, maar ja, als je geen cyclus hebt, moeten we toch iets)

 

Mag ik even vervelend zeuren?

Mijn schoonzusje weet dat we met icsi en zo bezig zijn.

Ze weet ook dat ik vorige keer positief testte en alsnog misging.

En ik snap ook wel, dat niet iedereen op eieren hoeft te lopen wat zwanger worden betreft.

Maar ze belde me dus gisteren op, ze denkt dat ze zwanger is. 6 juli mag ze testen,

en hoera en joepie, het was de eerste keer raak...

Ik weet dat de wereld en het leven gewoon doordraaien,

en ze hoeft niet voorzichtig te doen, maar toch viel het me koud op mijn dak.

Tsja, wat wil ik dan eigelijk?

Vind het fijn dat mensen meteen hun wens in vervulling kunnen laten gaan en zo,

maar ben zelf inmiddels al een jaar bezig met die verrekte hormonen en andere zooi..

(en ik weet dat er vrouwen zijn die al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer bezig zijn, hoe ontzettend k*t is dat??)

Maar voor mij, persoonlijk, heb het even gehad. (kan er zo om janken, erg he?)

 

O, ik zie dat Amy ook net zoiets meemaakt.

(ik heb mijn huis gisteren ook maar van boven naar beneden gepoetst, afleiding en zo)

 

Ik ga eens zoeken wat ik als lunch ga eten. tot gauw weer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startdatum:

Arzu: begin juli

Eissielief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: eind juni

Suzz: 17 juni

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

 

Punctie

Amy: 7-7-2011

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Mijnbaby 30-6-2011 1 cryo

Belladonna: 2-7-2011: 2 cryo’s

Mo74: 1e week juli 1 cryo

Simonja: eind juni/begin juli 1 cryo

Suzz: 1 juli 1 cryo

 

Testen:

Sissy: 6 juli 2011

Suzz: 12 juli 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzz, heel herkenbaar! Wat ik er niet van snap is dat ze niet even langskomen om het persoonlijk te vertellen, en daarbij: wacht dan even de 12 weken af. Mijn broer belde ook al een minuut of 2 na de positieve test op. Ik héb gejankt. Mijn man is er zo pissig van geworden dat hij het ze nu nog (de kleine dame is inmiddels 3!!) kwalijk neemt. Ach.....takt is bij sommige mensen ver te zoeken.

 

Succes in ieder geval en ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh he Suzz ik weet het...... doet echt verrekte pijn. Jij doet er zo je best voor en anderen lukt het pats boem. Elk moment dat ze het had verteld komt het hard aan hoor. Als ze tot 12 weken had gewacht, had je je misschien weer buitengesloten gevoeld en het jammer gevonden dat je het niet eerder wist zodat je er wat langer aan kon wennen. Hoe dan ook doet het zeer ik vind alleen: kunnen die mensen die het weten hun boodschap niet een beetje inpakken met wat zachte woordjes voor jou er bij. Bij: "joepie joepie ik ben zwanger met een stralende lach" denk ik dan altijd: zeg, heb je nu helemaal geen gevoel...kun je nou niet iets voorzichtiger met me omgaan?

 

Maar het doet altijd zeer, hoe en wanneer het ook gebracht wordt.

Ik denk alleen dat als ze het achterhouden, dat het dan nog erger is. Dus zie er maar weer het positieve van in. Voor haar is het leuk.

 

Maar blijft zwaar k.... en pijnlijk. Kost je weer een nat kussen, de tranen zullen wel komen.

 

Zucht....... zorg maar dat je lekker snel zelf zwanger bent meid. We gaan er voor!

 

 

Groetjes

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn jullie toch lief en begripvol!!

En ja, het klopt ook wel, had ze het over twee weken verteld,

had ik ook gedacht: o..

 

Tuurlijk ben ik wel heel blij voor ze, echt wel.

 

Inderdaad, we zitten dadelijk allemaal te broeden, en kom op zeg! Nu zijn wij aan de beurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzz en lala; same here, ik vind het gek genoeg wel fijn te lezen dat ook jullie er moeite mee hebben. Ik vind het zo moeilijk, vrienden van ons vertelden dat ze zwanger zijn bleek dat ze al die tijd ook in de mmm zaten; heb ik mij zo kwetsbaar opgesteld, hebben ze geluisterd naar onze verhalen en ondertussen niks van zichzelf verteld. Ik weet het, het is hun goed recht maar ik voel mij nu wel een beetje in de maling genomen.

 

Suzz, ook bij jou is het zo hard en gemeen, mensen snappen niet hoe zwaar het is en hoe pittig is als je moet leven in deze onzekerheid. Ik heb inmiddels wel tegen vrienden gezegd dat ze mij moeten mailen, ik vind dat echt prettiger; ik ga keihard janken als mensen het mij zeggen en dat momentje gun ik alleen mijzelf en manlief. Ik had gisterenavond dus idd een nat kussen van het huilen tsja, het is pittig en het is waar wat je zegt Noor, het komt hoe dan ook hard aan.

 

Meiden, ons krijgen ze er niet onder, we kletsen, schelden en lachen hier lekker van ons af en daar ben ik heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suzz

Wat bot om dat zo te vertellen.

Kan mij voorstellen dat dat zo niet lekker aankomt.

Ik denk dat we allemaal wel een keer zoeits hebben meegemaakt.

Hoe moeilijik is het om even de tijdte nemen en het je persoonlijk te vertellen en begrip te tonen.

Sterkte en laat je niet gek maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzz en lala; same here, ik vind het gek genoeg wel fijn te lezen dat ook jullie er moeite mee hebben. Ik vind het zo moeilijk, vrienden van ons vertelden dat ze zwanger zijn bleek dat ze al die tijd ook in de mmm zaten; heb ik mij zo kwetsbaar opgesteld, hebben ze geluisterd naar onze verhalen en ondertussen niks van zichzelf verteld. Ik weet het, het is hun goed recht maar ik voel mij nu wel een beetje in de maling genomen.

 

Ja, dat vind ik dan ook weer niet helemaal eerlijk.

Tuurlijk is het hun goed recht, maar jeetje, je hebt het niet over een blauwe plek!

de MMM is een van de zwaarste dingen die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt.

Ik neem aan dat andere mensen dat ook niet in de koude kleren gaat zitten.

 

Als iemand mij zoveel vertrouwde dat ze mij vertelde over de kinderwens, dan

liet ik ze toch ook iets van mij zien.

Wellicht wel met de woorden: niemand mag het weten...

Ik zou me ook een beetje gepasseerd voelen.

Tuurlijk mogen zij zelf weten aan wie ze wat vertellen, maar gevoelsmatig vind ik het niet leuk voor je.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

 

Wat kan het leven soms oneerlijk zijn en bruut.Mensen denken niet na voordat ze iets zeggen.Heb hetzelfde meegemaakt met goeie vrienden wisten van onze situatie en

zijn gingen ook voor een baby en hoppa meteen raak.En dan ook nog zeggen jeetje dat is snel had van mij nog niet zo snel hoefen gaan.Wat een verstand dan ben ook

nooit zo boos en verdrietig geweest.Uiteindelijk is ze bevallen van een heerlijk jochie maar de tijd dat ze zwanger waren kon ik ze het zo niet gunnen terwijl dit niet bewust

is want iedereen gun je zoiets moois alleen jezelf altijd meer.Wij gaan er ook allemaal voor en dat juli/augustus een flinke groene maand mag worden.

 

Amy:Het was zeker interessant en heb er een hoop van opgestoken.Waren kraampjes waren je vragen kon stellen enz dus dat was wel fijn en je hoort andere mensen

ook vragen stellen dat je bij jezelf denk: Ja hoe zit dit eigenlijk had die vraag ook wel kunnen stellen.

Misschien komen we elkaar inderdaad wel tegen met de echo's.Heb geen flauw idee hoe snel zoiets gaat.Voor de hormonen hebben ze een keer gekeken hoeveel eivliesjes

ik had en toen waren het er al 14 stuks dus ik hoop dat het best snel allemaal gaat.7 juli moet jij voor je eerste echo.Hoe gaat de 2e spuit bij je heb je nog plek op je buik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden,

 

heel herkenbaar die verhalen van mensen uit je omgeving die zwanger worden en je dat vertellen. Man, wat ik al veel gehuild afgelopen periode als er weer iemand zwanger was. En hoe verschillend mensen soms ook zijn. Sommige hebben er heel lief rekening mee gehouden door het me te mailen. Kon ik lekker thuis uithuilen en zodra ik me goed voelde (paar dagen later), reageren.

Verder heb ik op dit moment te maken met een vriendin van me die 6 maanden zwanger is en alleen maar klaagt over haar zwangerschap. Er komt geen positief woord meer uit en ze vindt het alleen maar heel zwaar en kan niet genieten van de zwangerschap. Terwijl ze 'alleen' maar heel moe is. Nou sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres om zo te klagen. Dat kan ik gewoon echt niet hebben nu. Wel jammer dat vriendschappen daardoor nu soms veranderen.

 

Aan de andere kant vertelde een andere vriendin van de week me dat ze bezig willen gaan voor een 2e kindje. En ze wilde graag dat ik dat op voorhand al wist. Het is voor hen trouwens ook heel spannend, want het heeft haar 5 zwangerschappen gekost om nu een gezond kindje te krijgen. En zij leeft zich dan wel heel erg in mijn in, zo lief.

 

Leuk dat er steeds meer mensen op het wachtbankje komen zitten, gezellig. Iedereen kopje thee? Of zijn er koffieliefhebbers?

Ik ben de eerste wachtdagen alweer voorbij... De eerste pregnyl heb ik vanmorgen weer gespoten. Moet nog 2 keer spuiten en dan hoop ik dat mijn lijf zelf hcg inmiddels aan het maken is!

 

Liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe, koffie voor mij graag!! Maar daar zal ik maar mee gaan minderen he? Of heeft dat niet meer zo'n invloed op een cryo TP?

:happy8: Ik heb eigenlijk geen idee! Iemand?

 

Hier is mn eitje nog niet gesprongen, dus....wordt nog spannend. Ik hoop echt dat t maandag of dinsdag wordt!

 

 

Succes iedereen!!! Ow, en fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sissy, ja zo ken ik ook iemand, die was zwanger (ook nog een ongelukje door 1x stom te doen grrrr..)

en zelfs ademen was haar te veel. Bij elke beweging een zucht en ook geen positief woord.

En dat terwijl ze mijn droom heeft (2 kinderen met maar 13mnd verschil)

Het contact is eerlijk gezegd ook best wel bekoeld.

Mede ook, doordat haar dochters vooral door de omgeving worden opgevoed,

en ze zelf vind dat ze het zo zwaar heeft...

Ach komt goed!

 

Lala, ik weet niet of koffie onvloed heeft op een cryoTP. Maar een bakkie thee (met een koekje) lusten we altijd wel!

Vanavond moet ik pregnyl prikken, en zondag met die gore balletjes beginnen.

dan zou maandag mijn zogenaamde eitje moeten springen (ik heb geen eitje, gek he?)

 

Het is bijna juli!

Zijn jullie ook zo ongeduldig?

 

Ik heb dit weekeinde niet zo heel veel tijd, dus ik denk: tot maandag!!

Fijn weekeinde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

Het is wel heel fijn om hier de bevestiging van jullie te lezen, thanxs Suzze voor je woorden, je gaat toch echt aan jezelf twijfelen en dan baal ik enorm dat ik mij zo kwetsbaar opgesteld heb naar deze vrienden en zij dit niet terug hebben gedaan. Maar, ik heb er over nagedacht en besloten dat het veel meer je kracht laat zien wanneer je je kwetsbaar durft op te stellen (dan durf je ook gekwetst te worden) dan wanneer je dat niet doet dus ik ga proberen erboven te staan, lukt soms wel en soms niet, zoals bij alles in de mmm:-)

 

Janneke en Sissy; wat kunnen sommige opmerkingen toch kwetsend zijn he, je leert je vrienden kennen hoor in dit proces...

 

Janneke; klinkt zeker wel interessant zeg, die infoavond! Dat vond ik al met die prikinstructies, gek genoeg ook fijn te zien dat er meerdere mensen in dezelfde situatie zitten; je kan je soms zo alleen voelen in de medische wereld. Het prikken gaat goed! Al krijg ik zowaar van de gonal wel plekjes op mijn buik, heb ik van de decapeptyl helemaal niet. Ik prik elke keer aan dezelfde kant van mijn buik, dat zou niet uit hoeven maken toch? Ja hee, je gaat aan alles twijfelen he!

 

En mag je dan bij de weg helemaal geen koffie drinken of maakt het niet zoveel uit? Ik heb ook wel eens gehoord dat groene thee niet goed is, ben ik toen acuut mee gestopt terwijl ik echt sloten thee hiervan dronk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

 

Vandaag mag ik als het goed is pregnyl spuiten :) en vlg donderdag een Tp hopelijk..

en dan weer die wachtweken :(

 

vandaag de echo gehad, mijn bms was superrrr mooi ( elke keer gelukkig) en nu hopen op weer

zo een mooie tp...

 

suc6 meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

De pijn en het verdriet van anderezwangeren, zo herkenbaar.

 

Maar ik hoop dat t ons ook allemaal gegund is! Wie weet de maand juli al!

 

Zelf heb ik zojuist de pregnyl gezet. Dus mijnbaby, we gaan idd samen op! Alleen heb ik niet donderdag, maar vrijdag de terugplaatsing.

Heb t lijstje weer even bijgewerkt.

 

 

Startdatum:

Arzu: begin juli

Eissielief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: eind juni

Suzz: 17 juni

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

 

Punctie

Amy: 7-7-2011

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Mijnbaby 30-6-2011 1 cryo

Suzz: 1-7-2011: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 2 cryo’s

Mo74: 1e week juli 1 cryo

Simonja: eind juni/begin juli 1 cryo

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Suzz: 12 juli 2011

Belladonna: 12 juli 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amy:Was zeker interessant.Koffie drinken mocht wel maar met mate en vooral heren ook met mate.Groene thee niks over gehoord en accupunctuur is de grootste onzin vertelde

Drs Kremer dat dit helemaal geen zin heeft.Was in de war met de tweede spuit moet vrijdag pas beginnen 1 juli en dan tot 9 juli en dan eerste echo.

Was inderdaad fijn om te zien dat je niet de enige bent die 'met het probleem zit.Het was ook aardig druk bij de bijeenkomst denk mannetje of 60 zeker wel en dan zie je echt dus dat je niet de enige bent al voelt dit inderdaad wel zo.

 

Suzz:Wij hebben het ook onwijs ongeduldig en kan allemaal niet snel genoeg gaan.Vooral het spuiten ben er nu toch wel klaar mee en moet nog zeker 2 wkn.Jij hebt vrijdag je eerste Tp spannend.Dan gaat bij mij de 2e spuit erin dus voor ons een weekje nog.

 

Belladona:Spannend voor jullie allemaal.Hoe voel je je?

 

Nou ga maar eens een poging tot slapen doen maar helaas door de spuiten kan ik de slaap maar moeilijk vatten en zijn het erg korte nachten.Met mensen worden moe van de hormonen maar ik niet en slaap onwijs slecht dus gaan de schaapjes maar weer eens tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Ik wist dat t kon gebeuren en t is ook gebeurd: ik heb mn eisprong gemist! Rot LH testen ook! Ik ga morgen dd bellen voor andere afspraken voor komende keer dan. Ik blijf wel lekker bij jullie op t bankje zitten, want komende keer is dan eind juli :)

 

Spannend allemaal weer dames!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden