Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2011


Arzu

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ook ik wil me graag aanmelden voor dit wachtbankje!

 

Ik heb me gister aangemeld voor een cryo behandeling, 27 juni eerste echo en dan hopelijk een terugplaatsing in de eerste week van juli. Dit is de eerste keer dat ik een cryo terug laat plaatsen, dus vind het wel weer spannend. Ben erg benieuwd of je er dan minder mee bezig bent in je hoofd, dan bij de IVF behandeling zelf.

 

Ik zat hiervoor op het rode mei bankje, dus hoop dat juli veeeeeel groener mag zijn! Succes allemaal, dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik zou me ook graag aanmelden. Heb 23 juni a.s. gesprek in DD en hoop nog deze maand te beginnen met prikken.

 

Eigenlijk ben ik onder behandeling in Brussel (ja ja inderdaad daar volledig in operatiekleding voor de punctie en 3 kwartier tot een uur blijven liggen na TP) maar wij willen graag een keer Imsi proberen dus vandaar dat we een intake in Dusseldorf hebben. Maar ben heel tevreden over Brussel (ben daar zwanger geraakt van mijn zoon!) dus heb nog niet beslist waar ik het ga doen in juli. Moet wel echt het gevoel hebben dat Imsi me iets gaat brengen anders blijf ik in Brussel. Spannend allemaal.

 

Fijn dat er een wachtbankje juli is, ik wacht graag met jullie mee!

 

Groetejs

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noor doen ze nog geen IMSI in Brussel??

Wij zijn ook in behandeling in Brussel welke fert arts hebje daar?

Wij hebben Prof Tournaye hele fijne man hoor.

Ik hoop allemaal meiden dat jullie een prachtige positieve test krijgen:D

Ik hopelijk ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat gezellig dat het hier al drukker word!

 

@Ink, je mag hier best komen kijken, maar geniet vooral van je zwangerschap, wij volgen je wel hoor!

 

Misschien niet de slimste vraag van me, maar ik heb nog nooit van IMSI gehoord, wat is dat?

 

@Mo74, voor mij word het ook een eerste ryo, ben benieuwd hoe we dat gaan ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arzu volgens mij doen ze in brussel geen imsi, wel poollichaamdiagnostiek. Dat wil ik ook laten doen.

Ik heb prof devos, een aardige vent maar heel verlegen.

Suzz imsi staat goed beschreven op http://www.ivf-duesseldorf.de/admin/upload/pdf/fonl14_imsi.pdf

Het gaaterom dat ze de zaadcel 6500x kunnen vergroten ipv 200x zoals bij icsi.

Mo, een cryo is wel veel relaxter, geen punctie, minder of geen hormonen en kortere wachtweken. ik mocht 10 dagen na tp al testen dat scheelt toch weer he. Sommigen testen al positief 7 of 8 dagen na de tp.

Alleen is het erg spannend of ie goed ontdooit natuurlijk.

Spannend, ik ga jullie allemaal goed volgen. Gezellig hoor.

Groetjes

noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dokter Devos ken ik idd.

Die heeft mij November 2009 met spoed opgenomen voor ernstige overstimulatie.

Hele vriendelijke en verlegen man idd hihi.

Daartegenover is Prof Tournaye heel anders maar ook heel rustig en vriendelijk hoor!

Ik ben heel benieuwd of ze met imsi wel gaan beginnen dan in brussel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom er gezellig bij zitten, denk ik. Ik denk dat ik begin volgende week ergens de TP heb. Cryo in eigen cyclus, vandaag dag 9. Gezien komende week nog maar een halve week juni is, kom ik gezellig in juli erbij zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

Gezellig, het wordt hier een stuk drukker! Hier wordt de Gonal ws. uitgesteld aangezien ik maar niet ongesteld word grr...dat terwijl ik normaal zo'n regelmatige cyclus heb maar waarschijnlijk is het toch een beetje van slag van de cryo-hormonen. Ik ben de tel nu al kwijt meiden, moeten maar snel een lijstje gaan opstellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ook ik kom "gezellig" mee doen op het juli bankje. Ik hoop rond 2 juli een tp te hebben van hopelijk 2 cryo's.

Spannend allemaal weer. Wij zitten in onze laatste kansen (laatste ivf vorige maand gehad, nu nog drie rietjes en dus nog drie cryo pogingen). Na de cryo's stoppen we er na 7 jaar mee. Dus heel moeilijk, heel spannend, etc etc..

Xx

Belladonna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

ik wil ook graag aanschuiven hier op het bankje. Ben net gebeld dat we straks om 11:15 uur onze emmy mogen ophalen. Ik hoop dat dit bankje gaat lijken op het juni-bankje want dat is mooi groen zeg. Een stuk beter dan het mei-bankje wat zo dramatisch rood was. Zie ook al wat bekenden waar ik in mei ook al mee op het bankje zat. Laten we nu voor groen gaan meiden!

 

liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essie; flauw he, je lichaam houdt je echt voor de gek grrr...maar volgens mij zet t nu langzaam door!

 

Hey Sissy en Belladona, ook welkom op het wachtbankje juli! We gaan voor groen meiden, ik zie en lees dat jullie beiden al heel wat puncties en terugplaatsingen achter de rug hebben dus statistisch gezien kan (en mag) het gewoon niet anders dan dat jullie nu groen gaan worden (samen met ons allemaal:-)))!!!!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amy,

Ja erg he.

Morgen over 2 weken mag ik weer starten met deca spuiten en moet dan ook weer wachten op mijn ongi.

Ben heel benieuwd naar de 2e ronde.

Ondertussen druk werk aan het zoeken en morgen ben ik jarig maar vier het dit jaar niet geen zin in met alles wat er nu is en speelt.

Ik duim voor veel eitjes voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker mijnbaby! We gaan ervoor met z'n allen!echo: Mijnbaby. 23 juni ( C12) voor cryo tpBelladonna 24 juni (cyclusdag 10) voor cryo tp
goedemorgen dames. Ik kom pas op een lijstje na een tp. Ik heb namelijk geen echo voor deze cryo. Ik begin morgen met LH-testen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden