Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eissie gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat het een mooi jaar wordt en dat je snel een leuke baan zult vinden.

Het lijstje.

Misschien is het mogelijk om ook de dames die nog geen echo gepland hebben op het lijstje te zetten. Dan zien we in een oogopslag waar iedereen staat..

Ben even zo vrij geweest het lijstje te maken. Als het niet goed is... feel free!

Startdatum:

Arzu: begin juli

Eissielief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: eind juni

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Punctie

Amy: 7-7-2011

TP:

Sissy: 22-6-2011: 1 verse emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Mijnbaby 30-6-2011 1 cryo

Belladonna: 2-7-2011: 2 cryo’s

Lala: eind juni/begin juli 1 cryo

Mo74: 1e week juli 1 cryo

Simonja: eind juni/begin juli 1 cryo

Groetjes en fijne dag

Noor

Geplaatst

Essie: gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van, elke dag is speciaal maar verjaardag bijzonder speciaal tenslotte ;-)

Noor, ziet er goed uit. Heb voor mezelf alvast 3 dagen vast gezet, maar dat verander ik wel zodra ik een positieve LH-test in handen heb.

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Sissy: 22-6-2011: 1 verse emmy

Lala: 27/28/29 - 7 2011: 1 cryo

Geplaatst

Noor, top! En nu nog de groene kleurtjes voor ons allen! :-)

Mijnbaby, dit is niet mijn 1e cryo poging. Heb 9 IUI's, 3 IVF's en al 4 cryo pogingen gehad met 2 miskramen bij de verse pogingen )-:

Is dit jouw 1e cryo poging? We lopen idd goed samen op. Alhoewel ik gemiddeld op cyclusdag 12 heb mogen spuiten met pregnyl (3 keer), is dit ook een keer op dag 20 geweest en is het 1 keer gebeurd dat de eisprong al geweest was. Dus daarom nog even afwachten...

Geplaatst
Noor, top! En nu nog de groene kleurtjes voor ons allen! :-)

Mijnbaby, dit is niet mijn 1e cryo poging. Heb 9 IUI's, 3 IVF's en al 4 cryo pogingen gehad met 2 miskramen bij de verse pogingen )-:

Is dit jouw 1e cryo poging? We lopen idd goed samen op. Alhoewel ik gemiddeld op cyclusdag 12 heb mogen spuiten met pregnyl (3 keer), is dit ook een keer op dag 20 geweest en is het 1 keer gebeurd dat de eisprong al geweest was. Dus daarom nog even afwachten...

Zo heftig.. Ik hoop dat het dit keer raak is!

Dit word ons 4e cryo tp, 1 heeft het niet overleefd en we hebben er daarna als het goed is nog 1...

Geplaatst

Wow, wat goed Noor, dat je het lijstje gemaakt hebt. Veel cryo pogingen tot nu toe op het lijstje. Ik hoop dat er veel groen mag komen in juli!

Vraagje voor diegenen die al eerder cryo pogingen gedaan hebben: hoeveel dagen na de tp mochten jullie testen? Bij de verse poging mocht ik in de VU op WD 11 testen en ben benieuwd of dit hetzelfde is bij een cryo tp.

Geplaatst

Hé meiden,

ik heb het lijstje even aangepast (ik had tp gisteren, dus dagje eerder) en ik heb de testdatum aangevuld. Kunnen we een beetje van elkaar volgen wie wanneer mag testen.

Essie: ook al vier je het niet echt, gefeliciteerd met je verjaardag!

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Lala: 27/28/29 - 7 2011: 1 cryo

Testen:

Sissy: 6 juli 2011

Geplaatst

Wauw Noor, wat goed gedaan! Ws. zal ik de punctie later hebben omdat ik vermoedelijk later start maar, dat vul ik t.z.t. gewoon aan, dankjewel he!!!

Essie, happy birthday to you!!!! Laat dit nu een heel bijzonder levensjaar gaan worden voor jou!

@all; spannend weer al die terugplaatsingen enz. brr...ik vind het maar weer eng maar we houden goeie moed!!!!

Fijne dag!

Geplaatst

@ Mo het ziekenhuis geeft aan na 15 dagen ( UMC U) ik zelf test op dag 10 altijd als die negatief is

dan word ik de volgende dag ongesteld zo is het al 3 x gegaan....

Geplaatst

Zie net dat ik me eind juli heb gezet, moet eind juni zijn ;-)

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Testen:

Geplaatst

Startdatum:

1e Echo voor TP

Punctie

TP:

Lala: 27/28/29- 6-2011: 1 cryo

Suzz: eind juni 1 cryo

Testen:

Geplaatst

Hi Meiden,

Wat lief dat jullie mij feliciteren dank je wel voel mij vandaag ook echt jarig.

Ben erg verwend met kadootjes smsjes kaarten telefoontjes en berichten.

Vandaag over 2 weken gaan we eindelijk weer starten met deca spuiten onze 2e poging.

Kan mij niet snel genoeg gaan.

Wat goed zeg dat er weer een lijst is gemaakt dat is zo lekker overzichtelijk.

Mijn naam moet aleen Essieislief zijn staat verkeerd maar komt wel.

Hle spannende tijden voor ons weer allemaal dus ik zeg heel veel succes allemaal en ik volg jullie allemaal en we duimen voor een Groene bank.

Geplaatst

Ik zat al op het wachtbankje van juni maar het is helaas niet gelukt. Dacht dat ik misschien nog wel op dit bankje zou kunnen komen maar dat gaat hem ook niet worden. Heb namelijk 13 juli pas weer een gesprek in het ziekenhuis en er is ook nog een zomerstop. Ik sla deze dus over en hoop dat ik dan op het bankje van augustus mag plaats nemen. Wil iedereen hier wel veel succes wensen en hoop dat het een mooi groen lijstje word!

Geplaatst
Wat leuk dat er nu een lijstje is gemaakt.:happy7: Zelf heb ik heel veel zin in morgen. Ik heb er een goed gevoel over.
Hi ChisH,Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt voor morgen. Ik duim voor je dat je beide emmies gaat krijgen. Wordt je morgen eerst gebeld? Ik deed net, 1 dag eerder dan normaal, een LH-test en wat denken jullie, super positief!! Ik ga morgen het EMC bellen en dan hoop ik op een tp zondag.
Geplaatst

Ik ben dinsdag al gebeld over de stand van zaken en toen is meteen een afspraak gemaakt voor de tp. En morgen hoor ik ook hoeveel emmies er zijn en wat er nog in de vriezer kan. Zometeen ga ik eerst nog even naar mijn acupuncturist. Op dinsdag ben ik daar ook al geweest. Mijn napijn van de punctie is een stuk minder geworden.

Geplaatst

Hi Chris, ik heb ook over accapunctuur nagedacht: is dit voor jou de eerste keer of heb je het al vaker tijdens pogingen gedaan? Ik mag toch beginnen met Gonal, dat terwijl ik nog ongesteld ben: ik dacht dat dit echt over moest zijn maar niet dus. Vanavond beginnen met eitjes stimuleren!

Simonja, spannend, zondag terugplaatsing voor jou!!!

Geplaatst

Hey Meiden,

Ook ik wil mij aanmelden bij het wachtbankje van Juli.Ben al anderhalve week met deca aan het spuiten en ben optijd ongesteld geworden zodat ik zaterdag mijn puregon spuit eraan toe kan voegen en dan op naar mijn eerste

echo op 9 juli heb.Onwijs spannend allemaal en inderdaad hopen dat er heel veel groen in de maand juli aanwezig mag zijn.Hier gaan we voor!

Geplaatst

Zojuist een tp gehad met 2 emmies en nog 6 cryo's. Ik ben erg blij op dit moment. Volgens mij is mijn testdatum dan 7 juli.

@Amy81, ik ben met acupunctuur begonnen na mislukking van mijn 2e poging (verse emmie). En ik moet zeggen dat het me rust en ontspanning geeft. Bovendien heeft de acupuncturiste mij een hint gegeven wat betreft mijn schildklier (zie mijn handtekening). Ik heb veel vertrouwen in haar. Vanochtend voor de tp ook nog een sessie gehad. Ik voel veel minder pijntjes van de punctie. En morgenochtend ga ik nog een keer een sessie doen. Het bevalt mij goed, al realiseer ik mij wel dat acupunctuur ook geen wondermiddel is. Het geeft mij nu een fijn gevoel en het vermindert mijn lichamelijke klachten tijdens de gehele behandeling.

Geplaatst

Chris, ik hoop voor je dat de emmies lekker blijven plakken! En natuurlijk altijd heerlijk om nog zoveel cryo's achter de hand te hebben. Succes met de wachtweken, dat ze maar voorbij mogen vliegen....

Geplaatst

ChrisH, hopelijk blijft het lekker plakken nu, en zijn de cryo's voor in de toekomst een broertje of zusje! (zou dat niet heerlijk zijn?!)

Ik probeer elke keer hier te vertellen hoe het gaat of zo, maar tot nu toe word ik steeds gestoord.

ik probeer het vanavond nog een keer, mijn zoon valt zojuist over zijn rommel... tot gauw, beloof ik!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden