Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Amy

Met mij gaat het heel goed.

Ik heb sinds gisteren veel last van mijn eierstokken dat was vorige keer ook toen kwamen er meer eitjes we zullen het morgen zien.

Goed van je dat je een beetje afstand neemt hoor.

Kan mij voorstellen dat je nu heel onzeker wordt van alles.

Gewoon doen wat je hart je ingeeft en je niet gek laten maken.

Succes en we spreken elkaar af en toe wel.

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden;)

lief van jullie , ben nu al 32,5 uur wakker haha, ben kapott;)

ben net thuis van de hsg, ff zonder gekheid, ik vond het verschrikkelijk..... mijn god wat een stekende afschuwelijke pijn... daarbij wilden ze kijken of het eileider stompje aan de andere kant nog wat op nam, naaah de tranen biggelden over mn wangetjes hahaha de napijn valt daarentegen wel erg mee, voel me beetje ongesteld

eissie heel veel succes:)

andere lieverds, ik ga nu echt naar mn nestje haha doeidoei xx

Geplaatst

hoopvol, ik had gehoopt dat jouw hsg minder erg zou zijn dan die van mij destijds. Gelukkig valt de napijn mee.

Hoe gaat het nu verder bij jullie, ook een pauze of is dat niet meer?

Slaap lekker.

Geplaatst

Hee meiden, hier minder fijn nieuws; het is ws. alweer voorbij. Helder bloedverlies en kramp; ik weet voldoende. Ik ben voor nu heel verdrietig maar we zijn nog nooit zover geweest, het zou vertrouwen moeten geven voor de volgende poging maar dat moet ik nu even zoeken.

Dikke knuffel van mij en zorg ervoor dat het augustusbankje langer groen blijft he:-)

Geplaatst

och arme... wat vreselijk nou!!! He verdorie je was zo goed op weg!

wat een enorme domper. Ik hoop dat jullie troostbij elkaar kunnen vinden.

En ja, dit geeft goede hoop voor een volgende poging, maar daar heb je nu even niets aan. Bleh!!!

Heel veel sterkte meid.

liefs

noor

Geplaatst

Amy, verdorie zeg! Sterkte! Dat zelfveetrouwen komt wel weer zodra jullie verder willen. Voor nu, eerst dit goed verwerken. Dikke knuffel

Geplaatst

heey amy neeeeee kut zooi bah wat klote meid...heb je al naar t zh gebeld?

ik mag geelukkig als ik ongi word meteen door,maar ff kijken of de hormonen dan mee naar turkeye vakantie mogen....

xx

Geplaatst

Amy ... Lekker even uithuilen en t verdriet van deze poging n plekje geven , dan komt daarna de moed weer terug , je bent sterk dat lees ik uit je berichten dus take your time.

Dikke knuffel voor jou

Liefs eer

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden:-) het is heftig en gemeen. Je mocht even dromen en nu is er een hele grote naald in die ballon gestoken. Maar, we komen er wel, dat houdt ons op de been! Voor nu laten we het verdriet er zijn! Succes allemaal!!!

Geplaatst

Nee, amy! Wat ontzettend k.. Kan je niet het ziekenhuis bellen om te vragen of ze een echo kunnen maken? Wanneer was je officiele testdag? Heel veel sterkte. Ik had het je zo gegunt.

Geplaatst

Wat een vieze tegenvaller Amy, heel veel sterkte toegewenst!!!

Verdriet verwerken en dan weer moed verzamelen om verder te gaan.......

Geplaatst

@all

Net terug van de 2e fm en we heb en ongeveer 6 follikels 4 tot 5 grotere 1 kleinere en nog wat kleintjes.

Maandag half 12 weer voor de3e fm en woensdag of donderdag heb ik de punctie zaterdag of zondag de tp

Spannende week dus voor mij.

Geplaatst

eissie dat klinkt goed joh!! super hoop dat de tijd een beetje opschiet

amy, idd wat twinklestar zegt, ik dacht ook dat ik toen een mk had, maar t was een bbz.... wil je ABSOLUUT niet bang maken, en de kans is ook maar 1%...maar voor alle zekerheid?>

xx

Geplaatst

Essie, dat klinkt toch een stuk hoopvoller! Ik ga echt keihard duimen voor jou dat je heeeeeele mooie eitjes gaat krijgen èn vervolgens hele mooie emmies die netjes blijven plakken!!!

Ik heb besloten het dit weekend aan te kijken, even zien of het doorzet en dan ga ik maandag het ziekenhuis bellen en vragen om een echo inderdaad. Ik heb gewoon hèèl veel bruinverlies met af en toe ook rood, enorme lage rugpijn en vlagen van enorme krampen. Vanmiddag gelunchd en toen ik er vandaan kwam was ik misselijk, moe en duizelig; de wereld ging sneller dan ik;-) Je gaat gelijk twijfelen of het toch niet een zwangerschap zou in kunnen houden maar gezien alle verschijnselen geef ik mijzelf niet veel hoop. Ik zie dat meer meiden hier dit helaas meegemaakt hebben, weten jullie nog hoe dit destijds ging en wat bij jullie de signalen waren?

Geplaatst

@Amy

dank je wel voor je duimen ik duim uiteraard ook nog voor jullie.

Het kan innestelbloed zijn.

Je hebt ook mensen die gewoon ongi worden de 1e maand soms meerdere maanden.

Ik zou ook naar het ziekenhuis bellen voor een echo gewoon duidelijkheid voor jezelf want je maakt jezelf anders helemaal gek.

Dan weet je waar je aan toe bent is heel normaal als je dat wilt hoor deze onzekerheid is vreselijk

dikke knufffel

Geplaatst

He jakkes Amy, ik snap dat je vertwijfeld bent! Ik hoop met heel mn hart dat dit allemaal loos alarm en 'hoort' erbij is.

Essie:goed zeg! Inderdaad n spannende week voor jou, ik ga duimen!

Voor iedereen een knuffel

Geplaatst

@all

Mijn vriendin is lesbi en zij en haar vriendin namen mij een tijdje terug in vertrouwen dat ze een kindje wilde.

Eind augustus gaan ze ook trouwen.

De eerste poging was mislukt zo sneu allemaal.

En nu vanmorgen lieten ze mij weten dat ze een positieve test hadden.

Voel me zeer vereerd dat ze mij en nog 1 virendin als eerste deze medling doen.

Hun ouders weten nog van niets en dat laten ze ook nog even zo.

Ze hadden mij erin betrokken omdat wij ook in een procces zitten voor een kindje en wij elkaar zo kunnen steunen.

Dit is voor het eerst dat ik het doordat ik alles weet goed kan hebben en ik oprecht blij voor ze ben.

Ze hebben een donor die niet anoniem is en ook bij hun thuis is geweest.

Ik vind het mooi zoals hun het doen dus nu duim ik voor hun dat alles goed blijft gaan.

Ik wilde dit toch even delen met jullie....

Geplaatst

Hoi Essie, wat een mooie ontwikkeling met je follikels. Ik zeg: 9 eicellen, deal?

Het is precies wat je zegt: als je er bij betrokken wordt, is het echt veel makkelijker dan wanneer mensen niet weten hoe ze het tegen je moeten zeggen en het dan pas na 3 maanden zeggen. Ik voel me dan zo voor aap staan, iedereen wist het behalve ik...... niet leuk!

Fijn voor je vrienden, maar ik hoop wel dat jij ook met goed nieuws kan komen binnenkort. Maar daar gaan we nu gewoon eens even van uit!!

Geen gezeur, gewoon zwanger worden jij.

Groetjes en fijne dag allemaal

PS amy heb je nog een test gedaan?

Hoopvol nog pijn?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden