Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

***breek even in***

hoop op goed nieuws voor je doorzetter, vind het al heel knap dat je niet eerder getest hebt, hihi...toitoitoi

***breek weer uit***

Geplaatst

Doorzettertje; succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoopvol, wat is er aan de hand meis? Nog even doorzetten he, op naar die 23ste, ik duim voor je!!!!

Geplaatst

Dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes, echt super lief en doet me goed!!! Kan pas vanmiddag na drie uur bellen. Maar officieel mogen ze de uitslag alleen per fax aan Eugin in Spanje doorgeven, dus hoop dat ik het toch voor elkaar krijg vanmiddag.... Hoop dat ik mijn naam eer aan doe en die uitslag gewoon krijg!

Liefs

Geplaatst

nou ja....wat een omweg zeg :s......nou...maar even afwachten nog dan. lees zoiezo pas vanavond de uitslag dan, want eerst dochterlief heeft een musical op school (geen afscheid van haar hoor) en zoonlief heeft een afscheidsreceptie op school (jaja, die gaat wel naar de "grote" school) en daaaaaaarna...ga ik naar mams, want die is jarig vandaag...zucht...lekker druk dus, hihi*duimduim iig*

Geplaatst

Meiden,

Onze droom is even over en uit. Test was negatief, begrijpen er echt helemaal niks van. Wat laat mijn lichaam (met al zijn symptomen) mij wederom ongelooflijk in de steek. We zijn zo verdrietig! Had de uitslag al even in huis maar begreep niet waar de uitslag nou stond, dus Eugin gebeld. In de tussentijd dat ik op hun telefoontje zat te wachten was ik er inmiddels al achter dat de test zwaar begatief was. Inmiddels Eugin gesproken en ik moest gelijk met medicatie stoppen (heb ook echt die pleisters van mijn arm gerukt..). Omdat er wat tijd tussen - het idee dat het mis was en dat Eugin terugbelde - zat hadden we voor ons zelf al besloten dat we de overige 2 embryo's ook terug willen laten plaatsen. Dat heb ik dus gelijk aan Eugin doorgegeven. Morgen krijg ik in een mail info hierover maar ook een bericht van de arts met meer info over de embryo's. Wil graag met de belgische arts spreken om wat vragen te stellen, want begrijpen doen we het eigenlijk niet... Kortom: Verschrikkelijk verdrietig maar ook alweer strijdvaardig voor een 2e poging...

Geplaatst

Getverderrie wat naatje doorzettertje, echt rot en verdrietig voor jullie. had het jullie ook zo gegund.

Vind het bewonderenswaardig dat je het al over de cryo's hebt...dat klinkt heel sterk, geef dit verdiet/teleurstelling ook nog een plekje...ff lekker janken is ook goed hoor.

veel sterkte samen .

Geplaatst

hey meiden.

Doorzettertje meid wat kut.. Wel knap dat je meteen door gaat

hier ook mis...ben net ongesteld geworden...ben er echt kapot van. Had zoooon goede positieve hoop deze keer, en alle symptomen.

Daarbij is t wachtdag 11.... Ik ben normaal juist 2 dagen te laat, dus misschien vmk? Maar de test was negatief....

Oooh ben zooo verdrietig

Geplaatst

Doorzettertje; wat ongelofelijk heftig! Ik vind het zo oneerlijk en verdrietig voor jullie, alle tijd en energie die jullie er al ingestoken hebben en alles wat jullie de afgelopen jaren al hebben moeten verwerken; het is niet eerlijk. Laat die tranen gaan meid maar door nu al te denken aan de cryopogingen laat je zien dat je het zonnetje achter de wolken hebt gezien maar voor vandaag mag het bij jullie echt even regenen, bah....

Hoopvol, ach nee, jij ook al...wat gemeen. Toen je vanochtend schreef dat je erg onrustig was bekroop mij al een onaangenaam gevoel maar ik hoopte zo voor je dat het niet zou kloppen en nu toch. Ook jij een enorme dikke digi-knuffel en hou je vast aan je naam he, je hebt niet voor niks hoopvol gekozen:-)

He, meiden, wat een negatieve energie hier vandaag, weet even niet wat ik moet zeggen om het gezellig te houden maar dat hoeft ook even niet...!

Geplaatst

Doorzettertje wat lees ik nu?! He verdorie, dat had ik nou helemaal niet verwacht. Arme drommel wat had ik je dit nu gegund. Het is gewoon niet eerlijk!!! Taai ben je wel, dat heb je wel bewezen maar ik vind ook wel dat je dat nu genoeg hebt bewezen. Waarom nou toch...

Meid ik wens jou en je man heel veel sterkte en energie om dit weer te verwerken. Huil maar flink uit.

Heel veel liefs

noor

Geplaatst

Hoopvol! Jij ook al?!! Vrouwke toch. Je ging zo hard op en neer tussen hoop en vrees en nou gaat het verdikkeme weer mis. Echt waardeloos.Heel veel sterkte meid.Ik denk dat ik je achterop kom, heb al een ongesteldheidsgevoel maar is vandaag pas 1 week na de tp. Na ja ff afwachten nog maar. Gaat lekker hier vandaag!Nogmaals sterkte en een hele dikke virtuele knuffelNoor

Geplaatst

dank jullie meiden, was idd erg onrustig, en mn borsten deden vanochtend ineens geen zeer meer....

ik ga ff filmpje kijken, tnx voor de lieve reacties xx

Geplaatst

Oh nee, oh nee.

Lieve doorzettertje, meid, na zoveel moeite en zoveel hoop. Wat houden die medicijnen je toch voor de gek...

Oh zo vreselijk..... Dikke knuffel!

En hoopvol, ook een dikke knuffel voor jou. Hoop echt dat ook jouw wens uitkomt. Hoe nu verder?

Xx

Geplaatst

@Hoopvol: Wat een K-dag gister zeg! Jij ook heel veel sterkte. Heb het gevoel dat de echte kater vandaag is binnengekomen. Gister vanaf het moment dat we het hoorden samen met mijn man en vandaag alleen thuis: ben even in een groot zwart gat gevallen hoor. Weet alleen even niet meer met wat voor behandeling jullie bezig waren? We hebben wel besloten om een 2e poging ecd te doen met de emmy's die nog zijn ingevroren in Spanje.

@Iedereen: Dankjewel voor jullie lieve berichtjes: Doet me echt goed! Fijn dat je hier op zo'n forum je verhaal kwijt kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden