Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toen ik in 2009 mijn trouwjurk kocht woog ik 84 maar volgens de naaister was alles goed verdeeld, ik heb niet alles op de heupen of kont zitten en dat werkt in mijn voordeel.

Heb een dikke pens maar hou ik in ;-)

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

... Ik begrijp dat nooit! Nou heb ik ook een behoorlijk dikke buik (ook als ik niet zwanger ben) maar hoe kan die zo tussen je benen gaan hangen? Want die benen vallen best mee?

Geplaatst

Een goedemorgen allemaal,

Ellie meisje hoe gaat het met onze zwangere?! En wat een leuke knappe foto van jou. Om verliefd op te worden. Lekker ding!

Noortje op jou ben ik nog steeds jaloers, heerlijk aan het genieten van het spaanse zonnetje! Hoe gaat het met de Deca? En was het niet as donderdag de Meno?

Syl, je bent begrijp ik druk aan het oefenen met baby in je armen.

Ja gisteren ben ik de sportschool ingeslopen.... Aan de balie riep dat meisje Heeee lang niet gezien. Maar voor de rest niemand die wat zei.

Gelukkig maar. Was daar een uurtje aanwezig en ik ga vanavond weer. En voor vrijdag staat er ook weer een sessie op de planning.

1.55 is niet schattig nee dat is gewoon vervelend. In de AH vragen of iemand iets voor je uit het schap wil pakken!

Gisteren hebben wij bloemkool gegeten met kiprollade. Vanavond wordt het rijst met chicken tonight met extra groenten.

Geplaatst

Ellie lekker ding, had je alleen met lange haren gedacht.

Gabrie lijkt mij ook ongemakkelijk als je kleiner bent, misschien ook met broeken kopen of valt dat wel mee. En de sportschool overleefd, goed hoor en je foto is weggehaald daar gelukkig.

Geplaatst

Ik koop drie kwart broeken en maak daar gewone lengte maat broek van. En bij Miss Etam heb je gelukkig verschillende lengte maten!

Ach, voor de rest valt het allemaal wel mee. Er zijn ergere zaken in de wereld.

Geplaatst

Ja, ik moet de mannen van me afslaan, dat snap je zeker wel. Gelukkig heb ik daar m'n buik voor, hahaha. Vieze foto, he? Ik kreeg 'm ooit doorgestuurd van m'n vriend op de eerste zomerdag van het jaar. Heerlijk, zei hij, het is weer 'blotebuikenweer'.

Caro, geen idee hoe dat werkt met vet. Het zit bij mij ook op m'n buik maar veel minder rond de heupen en boven m'n navel en onder m'n dijen is alles keurig in proportie. Ach, we geven gewoon de hormonen de schuld.

Gabrie, kan me voorstellen dat het niet leuk is om anderen te moeten vragen om iets uit het schap te pakken, maar geloof me, het is ook niet leuk om 'meneer' te worden genoemd als mensen je alleen van de achterkant zien... Ik heb momenteel vrij kort haar, ik vind het nog steeds een vrouwelijk kapsel maar zo af en toe zit er een blinde kip bij die mij dan meneer noemt. Vind ik zo erg!

Wij hebben gisteren curry gegeten en vanavond wordt het bonensalade met gegrilde paprika en salami. Vandaag mijn laatste vrije dag, morgen weer aan de bak. Getverderrie.

O ja, moest nog aan Zara denken: Reageert ze ook niet op FB berichten? En Sylvino, hebben jullie geen normaal emailadres van haar ivm de lunch waarbij zij ook aanwezig was?

Ga even liggen want Knut maakt me weer misselijk ;-) Heb besloten 'm iedere dag een andere Duitse naam te geven, net zo lang tot ik de juiste gevonden heb.

Auf wiederschnitzel!

Geplaatst

Hi Noor,

Ja, alles goed (behalve dan dat ik eerder met verlof moest vanwege de bloeddruk die opeens omhoog schoot).

Ik volg jou ook nog hoor! Hoop ook zo dat je wens snel in vervulling mag gaan en natuurlijk voor de andere meiden hier ook!

Wat je schrijft over Zaar is waar, ze is al eerder even van het forum geweest maar toen was het ook om een nare reden dus dat hoop ik dan nu niet weer....

Nou ja, we kunnen er nu weinig aan doen, hopelijk laat ze snel even iets van zich horen.

Nou, ik breek hier nu echt weer uit. Zet 'm op hier!!!!

Geplaatst

Hee Sylvie, zie ik net je posting dat je dacht dat ik lang haar had, hahaha, nee dus. We kunnen wel FB vrienden worden als je wilt? Kun je foto's zien. Je kunt mij niet zoeken want ik ben helemaal onderdrukt, maar als je mij je naam pb't dan zoek ik jou wel op. Dat geldt natuurlijk ook voor de andere meiden, wees welkom!

Denk straks niet dat ik heel weinig vrienden heb, ik hanteer gewoon een strikt toegangsbeleid, alleen mensen met wie ik echt wat heb mogen erop.

Ik hoor het wel en zo niet, geen probleem.

O ja, wel een ding: Ik post op FB niets over de MMM. Het merendeel van onze omgeving weet het niet en dat hebben we expres zo gedaan.

xxx

Geplaatst

Ik ben iemand die NIET op FB zit en ook niet op Hyves. Heb daar helemaal niets mee. Mijn hele omgeving weet ook niets van deze poging af. Men denkt dat wij gestopt zijn.

Meneer Ellie........Hahaahahha. Je bent dus weer misselijk. Arme ziel ik hoop dat het na 3 maanden stopt!

Geplaatst

Ellie ze was gisteren op fb en Fren uit het D&D topic heeft haar een posting gestuurd. Misschien wil ze even geen contact dus ik wacht af of ze daar op reageert.

Zara iig een hele dikke knuffel meid, ik denk dat ik mag zeggen van ons allemaal!

Ik doe eigenlijk niets op fb, ook niet op Hyves en je kan nooit zo weinig vrienden hebben als ik, hihi. Heb daar geloof ik 1 foto op staan maar op Hyves meer.

Ik stuur je een pb.

Nu een afspraak dus tot later.

Geplaatst

Haha Gabrie, Hyves heb ik nooit gehad en ik ben alleen met Facebook begonnen omdat mijn vriend ineens wild aan het FB'en sloeg en toen werd ik toch wel heel nieuwsgierig wat ie uitvrat, vandaar. Hij kon mij natuurlijk niet weigeren als 'vriend'.

Ja gek he, die misselijkheid. Zou dat van een pak Nizza-koekjes gesopt in kruidenthee komen? Of toch die pregnyl? Maar 1500ie van zaterdagavond, daar kan ik nu toch geen last meer van hebben? Van 10.000ie ben ik ook maar 1 dagje van de leg. Kan werkelijk niets anders verzinnen. Het zijn zeker geen zw. schapsverschijnselen. Zelfs met een 10-cellige topper krijg je geen verschijnselen 3 dagen na TP.

Wir machen uns die Kopf nicht gek.

Syvlie, las bij D&D meisjes dat je vandaag op het zachtst gezegd een kl*te-dag tegemoet gaat. Heel veel sterkte ermee. Ik vind dat jij vanavond maar een wijntje moet opentrekken.

Zaartje: Ik sluit me aan bij wat Syvlie zei {{{{hug}}}}

Geplaatst

Een knuffel voor Zara we hopen dat ze snel ff langs komt.

Van Pregnyl heb ik nooit last. Deca ook niet... Puregon ook niet MAAR Menopur breek mij de bek niet op. Ik zag scheel van de hoofdpijn.

Voor Sylvie een veel sterkte voor vandaag en pas goed op jezelf.

Geplaatst

Zo ben ik weer en het is een hele drukke dag met een heel groot probleem en dat is dat mijn witte wijn nog niet koud staat want die moet ik nog kopen.

Gelukkig een ijsblokjes machine op de zaak dus ik zal dadelijk een van mijn onderdanen vragen of ze hem aansluiten :-)

Nieuwe poging met een pbtje naar Ellie.

Geplaatst

Hoi Sylvino ik hou wel van dit soort problemen... Zeker als er oplossingen als ijsblokmachines voorhanden zijn!

Gabrie ja donderdag menopur erbij en heb net afspraak gemaakt voor eerste fm donderdag erop. Gek, heb totaal geen last van de deca, ben heel makkelijk in het gebruik juist. zal wel door het mooie weer komen en volledige rust hier.

Nog even 2 daagjes genieten. Morgenavond huis cleanen en do middag weer naar huis. Maar daar is het ook goed weer gelukkig!

Geplaatst

Hi Syl, ik heb je pb. Ben nu even niet thuis maar ga je later ontzettend uitnodigen om vriendjes te zijn.

O ja, mijn naam lijkt in niets op mijn topicnaam maar mijn profielfoto is een glas witte wijn. Kan niet missen!

Geplaatst

Top hoor die foto, heb hier ook nog een mooie profielfoto speciaal gemaakt bij de Japanner maar die staat op zijn kop dus moet ik nog even draaien.

Leuk om je te zien en idd weinig vrienden, zelfs nog minder als mij hihi. Mijn nieuwe vloeibare vriendin!

Geplaatst

Heee hebben jullie minder vrienden dan ik? ik heb er 6!

Ik wil eigenlijk geen fb vind het helemaal niets maar ik "moest" het nemen van mijn man zodat ik kan zien wat de kinderen er allemaal zetten. Ondanks herhaalde verzoeken staat er namelijk nog steeds wel eens op dat we met vakantie gaan of iets over nieuwe aankopen ofzo, geen info die je graag op het net wilt zetten wat mij betreft.

Maar voor ik het wist had ik 6 vrienden, geen idee hoe ik het gedaan heb.

Ga t binnenkort weer weghalen want ik zie haast nooit wat wat niet door de beugel kan en het voelt toch een beetje als spionage alhoewel ze me zelf toegevoegd heeft en ook weet dat ik kijk hoor.

sylvino ellie schreef dat je gister een rotdag zou hebben... is het meegevallen of.....

Hoe is het met je hondje?

Elliebellie hoe gaat het met hartmut? nog misselijk?

Gabrie al afgevallen? Spierpijn?

groetjes en fijne dag!

Geplaatst

Iedereen weer lekker fris en fruitig??

Moi het wordt een mooie dag en heb er gewoon zin in. Ja Noortje gisteren was ik weer naar de sportschool. Het enige waar ik aan dacht was: niet vallen niet vallen.

Psycho! Nee, geen last van spierpijn. Vanavond ga ik toch ff een half uurtje. Ik wil namelijk als het ff kan nog genieten van het mooie weer.

Ellie is zo zwanger als maar kan. Harmutje maakt het haar NU al moeilijk.

Noor vandaag lekker aan de schoonmaak.

Sylv hoe is met jou?

Geplaatst

Noor als ze jezelf uitgenodigd hebben is het geen spionage, ze weten dat je meekijkt. De meeste die er bij mij bijstaan zijn van de D&D meisjes.

Hetzelfde bij Hyves, heb maar 3 "echte" vriendinnen waarvan 1 discutabel is....;-)

Gisteren was een hele hectische dag maar op zich wel een goede dag. Man heeft mij verplicht vrij gegeven de komende dagen dus ik mag naar de camping. Ben zo hormonaal, bah.

Ga qua emoties alle kanten uit. Vanmiddag een lunch afspraak centrum Rotterdam, wel leuk. Kayla hoest slijm ze heeft nu een hoesdrank, denk toch dat het iets van bronchitus is en niet van de uitzaaiingen. Hou het goed in de gaten.

Ellie hoe gaat het met Harmknut? Lekker aan het nestelen. Ik ga er na een paar dagen de volgende keer een borrel in, vooral rode wijn ontspant de baarmoeder!

Gabrie ik zou bijna zeggen eigenlijk te lekker weer om gaan te sporten vooral omdat er bijna geen zomer is geweest. Maar goed dat je doorzet.

Geplaatst

Eigenlijk heb je gelijk Syl.

Ik heb net gebeld met manlief als het mooi weer blijft dan ga ik gelijk naar huis, eten en na het eten een uurtje buiten lopen is net zo goed!

Lekker naar de camping zeeland was het toch? Heel veel plezier en rust lekker uit.

Geplaatst

Meisjessss... Met Leopold-Heinrich gaat es ausgezeichnet vandaag en mit Mutti auch - nou ja, weer aan het werk en straks een werkoverleg met mijn psychotische baas, altijd lachen, not!!!

Ik denk dat ik al weet waar mijn misselijkheid vandaan komt: De Chinese kruiden die ik miv 1 dag voor de TP aan het slikken ben. Dat is een ander recept dan daarvoor. 18 stuks per dag van ome Gilles. Zou dat kunnen? Maar ik ben al wel misselijk voor ik ze slik, ik word echt misselijk wakker. Nou ja, ik zie Gilles vrijdag weer, zal 't hem vragen.

Jahaaa, rode wijn! Ik ga mezelf trakteren op een glaasje dit weekend. Ik hou niet zo van frisdrank en de roosvicee en kruidenthee komen me zo langzamerhand de neus uit.

Gabrie is heel goed bezig op de sportschool, maar uurtje buiten lopen is net zo goed hoor, zo niet beter. Wat een prachtige dag vandaag.

Sylvietje hormonaal en naar de camping, misschien wel even fijn om eruit te zijn? Pas je goed op Kayla? Vind het zo zielig.

Noor, jammer dat je weer van FB afgaat, kan me bij jou echt geen voorstelling maken hoe je eruit ziet. Ik stel me echt een blonde Rotterdamse bij je voor ;-)

Ga weer even wat doen, tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden