Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tjeeeeeemig Ellie hoe goed zie je het steepje.... he verdorie wat doe je ook daar in noordholland! kom toch gez naar beneden de rivieren dan had ik ff langs kunnen komen voor een streepjesonderzoek!

Na ja... fff afwachten dus, maar t geeft toch moed!

Gezellige dag samen meis.

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha, ik zag het streepje ook in het schemerlicht en hij is beter zichtbaar dan die van gisteren maar minder zichtbaar dan die van eergisteren. Eenvriendin stelde voor om een cb met indicator te kopen maar waarom zou ik mezelf uren kijkplezier ontnemen?

Sab, ja ik ben inderdaad nuchter. Deze hele vierde poging was echt een laatste kans tegen beter weten in, dus ik ben overal op voorbereid. Daarnaast wil ik ook graag door met ons leven, dus ik leg me neer bij wat de uitkomst ook is. Ik zal ook wel moeten, natuurlijk. Hoe dan ook : er ligt een enorme To Do-lijst klaar voor beide scenario's. Komt goed.

Geplaatst

Ellie wat de uitkomst nu ook is goed of slecht er gebeurt wel iets en ik kan alleen maar hopen dat het goede doorzet.

Met doorgaan met je leven snap ik heel goed, liever weten waar je aan toe bent dan ergens in de twillight zone blijven hangen.

Veel plezier vandaag!

Geplaatst

Ikke en openbare gekte.....zucht....kijk virituele vrienden mogen dat allemaal zeggen.

Was dus met 2 vriendinnen naar Alkmaar. Een is bijna 5 maanden zwanger en dan ook echt mooi

zwanger. Een mooie buik om jaloers op te worden. Ik was op zoek naar laarzen maar niets leuks gevonden.

De andere twee dames hebben wel laarzen gekocht. Uiteraard heb ik wel wat gegeten. Een pizza bij La Place.

En dat is SYLVIE d'r schuld. Een week of 2 geleden zat ze me gek te maken met haar pizza!!

Ellie ik vind het niet leuk! Je gunt het uiteraard iedereen ff voor de duidelijkheid.

Maar de dames waarbij het gewoon moeilijk gaat ivm lage eicelvoorraad of een aantal miskramen enz enz. die

mogen van mij als eerst! En nu is het Ellie haar beurt.

Geniet in ieder geval van je lunch/brunch en laat je niet gek maken. (Dat doe ik wel).

Noortje wat zeg je nou weer. Zijn follikels verstoppertje aan het spelen?? In Amsterdam waar ik tot nu altijd

de behandelingen heb gehad waren ze altijd erg secuur met opmeten. Haha Noortje de pies-stick-onderzoekster!

En inderdaad als het er maar 2 zin is het zinvol om na te denken of het zinniger is om deze poging af te breken....

Ik hoop dat je snel in Brussel terecht kan voor een fm.

Sylvie fijn om te lezen dat het goed gaat met Kayla. Hoe gaat het met manlief en het roken/drinken?

OOk hier geen bosche bolen wel aardbeigemak ehh maar wel koffie of thee.

Dames geniet nog allemaal van de zondag ik ga poberen iets zinnigs te doen met Ellie in mijn achterhoofd.

Geplaatst

Mmmmmmmm pizza.... lekker hoor! Zin in wat hartigs!

Ja ben vanochtend naar brussel gescheurd om half 9 en ze zijn rijp voor de slacht!

De metingen waren allemaal anders, bijvoorbeeld donderdag de grootste 19, gisteren 17, vandaag 26 mm.

Er zitten 3 goede en 2 te kleine die niet meedoen.

Vanavond pregnyl.

Ellie heb je echt een bucket list? hihi plannen plannen plannen juf netjes!

Maar eerst morgen een nieuwe test doen. Of wacht je weer?

Wat een thriller wordt het! Ik heb de pagina inmiddels ook op mijn tel ingesteld, wil geen enkele update missen.

Eet smakelijk soep met brood. Ideetje van Gabrie eerder deze week? Of standaard op zondag?

Sylvie ik sluit me ook aan bij jou... moorkoppen niets voor mij.. Een lekker zacht broodje rundvleeskroket met mayo en mosterd, ook prima, desnoods bij de koffie. kroel voor kayla

Geplaatst

HIer vandaag ook soep met verse pistoletjes met Johma salades. Heb geen zin in iets moeilijks.

Noor snap niets van jouw meting...van 19 naar 26...... Spannend vanavond al weer de pregnyl.

Das dan wel snel gegaan. Ik hoop op 3 rijpe eicellen. En laat ze in godsnaam ook alle drie bevrucht raken!!

Geplaatst

Succes met de Pregnyl Noor.

Heb even snel bijgelegen maar heel moe, uitgebreid gebruncht door mij gemaakt nu voetjes omhoog.

Kom later terug.

Alvast fijne avond

Geplaatst

Noor, ik beken ....ik ben gestoord maar jij......jij kan er ook aardig wat van!

Ik zit serieus te lachen naar mijn beeldscherm....zegt ze gewoon inchallah....Mafkees!

Geplaatst
Nou lekker dan Syl,....en waarom waren wij niet uitgenodigd???
Uhhh nou bij deze dan, het afvalclubje aan een lekkere brunch in Schiedam :-)Ellie hoe gaat het met jou?
Geplaatst
Sorry even inbreken.Heeft iemand al iets van Zara vernomen inmiddels?Hoop dat het goed met haar gaat...
Het gaat goed met haar maar ze heeft het heel druk en is daarom minder aanwezig. Ze had gereageerd via FB.
Geplaatst

Had ik het maar geweten dan had ik lekker meegekletst vannacht... ik ben inmiddels aan mijn 4e wal begonnen..

Wat hield jullie uit de slaap ivfsh en syl?

Hier de kiezen van de kleine man en toen schoot het in mijn kop en gingen mijn gedachten weer 10000 kanten op. Zo ergerlijk.. kon je je hersens maar uit zetten.

Elliebellie ga je nog testen?

Waren je pistoletjes nog lekker Gabrie?

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ja was nog wel wakker maar ik probeer eigenlijk niets op het forum te schrijven, dan zit ik hier trouwens wel elke nacht. Sta ik niet met Kayla buiten, lekker verfrissend om 04.00 s' nachts dan is het mijn kop wel die ik niet uitkrijg. Ging na zessen slapen :-(

En jij Ivfsh, was de kleine aanwezig?

En Noor klinkt pijnlijk hoor met die kiezen en als je eenmaal wakker bent, zucht.....

Geplaatst

Hee meiden,

Weet eigenlijk niet waarom ik halve nacht wakker heb gelegen. T was een beetje van alles denk ik: ar beetje snurken, Catootje beetje salto's maken en ik een beetje veel spare ribs gegeten (ik ben normaal niet zo'n vleeseter, dus volgens mij was mijn maag niet zo blij met me. Wel lekker trouwens!!!!). En ach, tis niet dat ik vandaag brak naar mijn werk moet, en immers Toos werkeloos :-). Het is nu 9 uur en ik lig nog lekker in bedje, ga zo

Maar eens opstaan.

Syl: wat balen dat jij nog steeds zo slecht slaapt meid.... Hoop echt zo dat bij jou op (op alle vlakken) het tij snel gaat keren! Beetje rust in je lijf en in je hoofd!

Noor: jij ook wakker..... Vervelend is dat hè, als je je hoofd niet uit kunt zetten snachts. Heb ik ook te vaak last van gehad. Heelmirriant! Wel nog wat kunnen slapen?

Ellie, nog getest? Hoe was je feestje eigenlijk?

Nou meiden, ik breek weer uit. Vind het altijd gezellig om jullie verhalen te lezen :-).

Geplaatst

Ellie hoe is het? Was benieuwd of je vandaag nog getest had. Ga op vakantie en heb geen internet...lees het volgende week wel. Ik hoop zo dat hellmut een trage start heeft gehad en met hem het hcg. Toi toi toi meis. Knuffel voor jou

Geplaatst

Syl, ziet er lekker uit. Japans is lekker heb ik ook wel eens gegeten.

Hoe is het met je? En dat nachtbraken arme jij? Moet je vandaag ook nog werken?

Ellie meine liebeling wie gehts?

Noortje wat vervelend voor de kleine man. ....Pijn is niet fijn.

Geplaatst

Meisjesss!!! Syl, mooie schermafbeelding maar ik mis een frituurpan en een asbak, woehahaha. Oke, een mens mag toch dromen, nietwaar?

Als ik geweten had dat 't hier zo'n dolle boel was vannacht, was ik ook online gekomen. Ik was om 6 uur wakker en maar weer een testje gedaan. Het begint een saai verhaal te worden: Pas na 15 minuten een heel licht streepje op een KVtest (2 voor 5 euro). Zelfde als gisteren, en waarschijnlijk ook hetzelfde als morgen.

Ik wilde vanochtend de huisarts bellen om hcg te laten prikken maar ja, maandagmorgen dus je komt er niet doorheen. Al die mensen bij wie er van het weekend een scheet dwars zat, gaan meteen bellen op maandagochtend. Inmiddels ben ik het al zo beu dat ik het er maar bij heb laten zitten. Ik heb er zelf geen goed gevoel over en een bloedtest zal dat alleen maar bevestigen. Er zal best een spoortje hcg aanwezig zijn, maar als een gevoelige test er al niet van uitslaat, is het van een dermate laag niveau dat daar nooit een gezonde zwangerschap uit zal ontstaan. We moeten wel realistisch blijven. Dus ik ben gestopt met de vieze bollen en de Chinese kruiden en wacht m'n menstruatie af. Beetje raar idee dat dit het dan was, het einde van de MMM en misschien krijg ik er nog wel een enorme terugslag van, maar voor nu is het wel oke.

Ik blijf hier wel meekletsen en meeschrijven, hoor. Ga nu namelijk serieus afvallen. Hahahaha.

Tot later!!!

Geplaatst

Ja ben aan het werk, normaal niet op maandag maar is niet erg.

Ivfsh heerlijk sushi en gezond.

Gabrie zo lekker Japans. Zolang het Aziatisch is ben ik blij. Eigenlijk alles behalve de Hollandse pot.

Ellie hoe gaat het!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden