Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@lala ik heb je toegevoegd :-)))

Start Prikken::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli San 1e FM

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

1e/2e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste%20vingers%203.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Essie,

dank je! (Zit nu zelf achter PC, en dan zou ik t ook zelf kunnen, op iPad en iPhone is t telkens wat lastig...)

Hoe is t met iedereen?

Geplaatst

@Marlijne en Hildever. Ben benieuwd hoe jullie FM is gegaan. Hopelijk zit de groei er flink in.

@Lala. We hebben morgen allebei de TP.

Ik ben gespannen ... zeg maar heel errughh gespannen ... ik hoop zo dat er deze keer wel een bevruchting zal zijn en dat de embryo's zich goed ontwikkelen zodat de terugplaatsing morgen door kan gaan ... Ik voel de spanning in mijn lijf zitten ...

Geplaatst

Hey,

Nou, ik ben helemaal flabbergasted.... Moet morgen al weer terug komen, en zoals ze het inschatte maandag al punctie! Vorige keer duurde het 2 weken!

Er groeit niet veel volgens deze arts... Het waren er in totaal 4 waarvan er 1 vrij klein was, maar de andere 3 zijn al vrij groot. Nou ja, eh, kan mijn mannetje zondag op en neer naar Nijmegen... als ze daar morgen het startsein voor geven.

Tja... Ons meissie was ook de enige embryo die uit die punctie was ontstaan... Dus eh.... Ik geef de moed nog lang niet op!

Marlijnne, hoe was het bij jou?

Mieppie... wow, wat een boel... Kan je er niet een paar aan Eer geven ;-))! Pas goed op jezelf....

Sab, fijn dat de hoofdpijn weg is! En tja... of je went aan het moe zijn, of het wordt bij mij al weer minder!

Mariek, hoe ging het weer met spuiten?

Nou, groetjesssssssssss

Geplaatst

Start Prikken:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

1e echo voor terugplaatsing :

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

22 juli Hildever 1e FM

23 juli Hildever 2e FM

24 juli San 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

Punctie:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

Terugplaatsing:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

Geplaatst

even mijn naam aangepast, er stond San ipv Sab ;-)

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

Geplaatst

jeetje Hilde, wat snel zeg, ben jaloers, ik wil ook klaar zijn haha.

zoals je zelf al zegt, je hebt er maar eentje nodig, kijk maar naar je meisje.

Goh wat snel, kan er niet over uit.

Ben ook benieuwd wat ze bij mij zeggen zondag. Ik reken nergens op..

Jeezzzz ik ben zooooo moe meiden..en sinds een uurtje kotsmisselijk, bah!

Geplaatst

Hildever wat een verrassing dan zo snel!! Op naar een mooie tp!

Ik moet maandag nog terugkomen en zoals het eruit ziet dan woensdag a.s de punctie.

Ik had 10 kleintjes rond de 7/8mm

en zeker 14 eitjes die nu rond de 12 mm-9mm-14mm volgens mij.

Goede vooruitzichten dacht ik zo....Vind het erg spannend.

En onze lieve fertiliteitsarts 1 van twee gaat verhuizen naar Noorwegen. Ik vind het zo ontzettend jammer.

Je deelt veel met elkaar en het is een schat van een vrouw. Die andere die blijft overigens ook.Dat scheelt;-)

Owja en onze theorie heb ik al verbroken;-) links was meer en ben toch echt rechtshandig.hi

Eer wat sneu voor je, maar hopelijk zit die ene hier gewoon bij. Ik duim voor je!

Owja de vorige keer heb ik na de tp van2 best overstimulatie gehad, en als ik het nu het aantal zie. Kan ik daar nu al wat tegen doen/voorkomen.

Veel drinken nu al zin?

Nikkie kan me voorstellen dat je nu in spanning zit. Hopelijk een mooie tp voor jullie

Meiden een fijne dag. Ik ga vanmiddag even op 2 kids van vriendin passen. Nog even wat energy kweken..pffff

lfs

Geplaatst

Nikkie, het komt vast goed!!!!

Tja, hier waren er links nu ook meer dan rechts.

Moet eerlijk zeggen dat ik er rekening mee houd dat het morgen heel anders lijkt te zijn. Ik vind dit zoooooooooo snel vergeleken met de vorige keer.... Kan er niet over uit (maar het klinkt ook wel lekker, want dat zou betekenen dat ik nog maar 2 spuiten hoef te zetten!!!!).

Sab, voor dat je het weet wil je dat de wachtweken voorbij zijn ;-))).

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

jeetje Marlijnne wat geweldig zeg! biedt perspectieven dit, heel fijn voor je.

En w.b. jouw arts, joh, deze poging gaat m worden, dus geen probleem :-)))

Nikkie, idd spannend zeg, hou vol meis!

Geplaatst
@Marlijne en Hildever. Ben benieuwd hoe jullie FM is gegaan. Hopelijk zit de groei er flink in.

@Lala. We hebben morgen allebei de TP.

Ik ben gespannen ... zeg maar heel errughh gespannen ... ik hoop zo dat er deze keer wel een bevruchting zal zijn en dat de embryo's zich goed ontwikkelen zodat de terugplaatsing morgen door kan gaan ... Ik voel de spanning in mijn lijf zitten ...

Gek, ik helemaal niet! En dat terwijl voor ons dit de laatste kans is. MMM wordt na morgen officieel afgesloten bij ons. Dat heet: Als er over 14 dagen geen positieve test uit komt dan.

Maar ik kan me inkomen dat je in spanning zit voor de bevruchting en ontwikkeling van de emmies.

Ook jij succes! Ook voor jou gaan de duimen weer draaien! (Hmm....toch maar een kaarsje meenemen naar t werk dan....is misschien makkelijker hahahaha)

Geplaatst

Hildever en Marlijnne: ook weer spannend zo'n punctie! Hoeveel eitjes en hoe goed de bevruchting... ik snap t wel hoor dames! ;-)

Heel veel succes jullie!!

Voor iedereen trouwens: heel veel succes! Maakt niet uit waarmee, toch? hahaha

Trouwens: bij mij heb ik 3-4 jaar geleden eigenlijk alleen maar eitjes gehad in mn linker eierstok. Rechts deed veel minder mee dan links. De laatste paar keren deed rechts t beter dan links. Geen pijl op te trekken dus!!

Geplaatst

Vanaf nu begint het passieve gedeelte, geen spuiten meer zetten maar hopelijk op naar de BOLLEN....yes (heb nu inbrenghulsje erbij gekregen ....wordt een eitje ..haha)

@mieppie, je vroeg hoe wij dat deden met het werk, nou ik heb deze lente/zomer gewoon vrij genomen, ik ben heb mijn eigen bedrijfje en normaliter verhuur ik mezelf aan bedrijven voor tijdelijke opdrachten maar die heb ik dus expres niet. Ik doe nog wat werk thuis dus ziekenhuisbezoeken zijn voor mij makkelijk te doen. Kan me voorstellen dat als je voor een baas werkt, het toch lastig is ...zeker omdat je naaste collega's het in de gaten hebben dat je vaak weg bent ...en die wil je ook niet gelijk alles vertellen denk ik zo.

@hildever, super meis ...dat is ff een meevallertje morgen al terug en maandag al de tp....gaan we bijna gelijk op

@marlijne....die van jou nog ff vertroetelen dan groeien ze mooi door, (wat heb je er veel, wow)spannend nog ff tot maandag dan weet je t zeker of woensdag tp is.

@nikki, jij morgen de tp....kan je spanning begrijpen, hoe laat bellen ze je of ze bevrucht zijn ?

Geplaatst

Marlijnne, je hebt een mooi aantal klaar liggen!!! Goed op passen.

Eer, lekker dat je er een inbrenghulsje bij hebt gekregen, bij die fijne bollen. Lekker klaar met de spuiten! Genieten!

Lala, ik hoop op een mooie ontdooiing voor jullie!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hoi meiden, kan iemand die handiger is met de computer dan ik, mij even toevoegen bij, punctie: 24 juli,thanks

@ eer, Dat is inderdaad handig dat je, je eigen tijd in kan delen. Ik werk nu nog maar 2 dagen, ivm me kleine meid. Maar je ziet dat het altijd valt op de dagen dat je moet werken. ik wens je veel succes met je punctie, even doorpuffen, krijg je ook een infuus met pijnstilling???

groet miepie

Geplaatst

@Sab. Hoe is het met je misselijkheid?

@Hildever. Wat snel joh, fijn.

@Marlijnne. Jouw punctie gaat ook al opschieten.

@Lala. Jij ook succes. Op naar de positieve test! Ik snap alleen niet als we tegelijkertijd de TP hebben waarom we dan niet op dezelfde dag moeten testen?

@Eer. We worden morgen tussen 9 en 10 uur gebeld voor de TP en dan per direct naar het ziekenhuis.

@Allemaal. Succes meiden!

Geplaatst

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

24 juli Miepie

Eind juli? Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

Miepie, je punctie datum staat er tussen hoor

Geplaatst

@Miepie. Ik krijg geen pijnstilling per infuus, alleen een zetpil. Zou wel fijner zijn want ik vind het heel erg pijnlijk. Moet wel zeggen als het eenmaal gebeurd is ben ik die pijn ook zo weer vergeten en blijf ik die dag alleen nog een gevoel houden dat er gerommeld is daar binnen.

@andere meiden. Hoe zit dat bij jullie, punctie met of zonder pijnstelling?

Geplaatst

@nikki, in het erasmus krijg je een shot morfine (via infuus) en normaliter een verdoving "down under" maar die verdoving neem ik morgen niet, aangezien ik

maar zo weinig follikels heb en goed tegen pijn kan hoef ik die niet, heb het verleden keer ook zonder gedaan.

Spannend morgen ochtend voor je,, laat je ons ff weten hoe laat je tp is en hoe de score was.

suc6 iedereen vanavond met spuiten

liefs eer

Geplaatst

wat een goed nieuws van iedereen hiero! Sommige onder ons gaan heel erg snel! Ben heel erg blij voor jullie!!!! ik ga proberen om het bij te houden nu moet eerlijk zijn dat ik het bijna niet meer volg :# ik blijf nog even hier en gelijk reageren hahaha

dan kijk ik morgen avond weer dan ga ik kijken of ik de touwtjes weer een beetje aan elkaar kan knopen!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik lees de berichtjes, maar schrijf nog niet echt veel mee. Heb ff wat andere dingen aan mijn hoofd. Blijf wel lezen hoor en zal straks als ik zelf in het traject zit wel meer schrijven. Iig iedereen heel veel suc6!

Liefs

Natas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden