Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O ja, m'n prikkadootje van deze week: een appeltaart!! hahaha............

Had afgelopen 2 weken al een paar keer geroepen dat ik zo'n zin had in taart. Nou, dat had ie dus opgeslagen in z'n geheugen! :-)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Start Prikken::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983 start deca

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

1e/2e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste%20vingers%203.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

Geplaatst

Hoi meiden, had nog een feestje vanavond dus nu pas tijd om nog ff wat te schrijven over vandaag. Om 12.00 uur stond dus de punctie, dat liep dus uit tot 10 voor 1 (tjezus wat had ik trek)

zat al vanaf 11.45 met infuus naald in mijn hand te wachten. eindelijk mochten we de behandel kamer in, eendebekkie (rotding) morfine en terwijl ik dacht dat ze nr 2 aan het aanprikken was was het al nr 3 , van die morfine kan ik echt niet helder denken...haha. Dan ff uitpuffen in andere kamer, bakkie koffie en een snelle jelle (mjammie) , nog ff wachten en uiteindelijk de uitslag te horen gekregen dat alle 3 de follikels eitjes bevatte.

zwemmertjes waren er ditmaal 4x zoveel als normaal !! dus dat moet helemaal goedkomen.

Voordat je dan uiteindelijk de afdeling afloopt is het 14.00 uur en zijn we lekker in r'dam centrum wat gaan lunchen.

Nog even een aspirientje genomen en een kruikje op aanraden van de verpleegster gehaald, die ligt nu lekker op mijn buik de boel te verwarmen (schijnt te helpen).

Sab jij vandaag suc6 met je 1e fm, laat je weten hoe het gegaan is ?(ps zag dat je sleuteltjes van de bc inmiddels dubbel hebt ...haha wat een mop)

lala, voor jou zijn de wachtweken ook al aangebroken, lekker broeden meis.

Hildever, 4 follikels , goeie oogst, kunnen ze mooi de beste voor je uitkiezen en tzt terugplaatsen, maandag voor jou een spannende dag, sterkte

Geplaatst

Spannend zeg Otjes! Hoop dat de week zo om is voor je!! Verder alles goed?

Zelf ben ik blij dat de tijd voorbij vliegt omdat ik het erg druk heb op werk en voorbereidingen voor mijn vaders verjaardag! Ben benieuwd in de wachtweken (als die er komen :) ) dan ben ik net weer aan het werk als het goed is na mijn vakantie! Ligt eraan hoe snel de stimulatie gaat.

Geplaatst

Hoi eer,

Hoe is het vandaag na de punctie? Wel balen dat je gister zo lang moest wachten voor je geholpen werd! Maar gelukkig waren er 3 eicellen! NU ook nog wachten op 3 bevruchtte dan ben je helemaal gelukkig!! Wanneer krijg je te horen hoeveel er bevrucht zijn?

Hoi sab, ben benieuwd voor jou vandaag! Wat de score vandaag is! We horen het wel vanmiddag!

groetjes Tineke

Geplaatst

Gaat best goed hier he?

Nikkie, hoop dat je emmies ook lekker aan t doordelen en innestelen zijn.

Eer: hoe is ie vandaag na de punctie? Doe maar kalm aan hoor!

Hildever, 4 stuks! Goed hoor, hoop dat ze alle 4 het geweldig gaan doen en je maandag er een toppertje bij hebt zitten!

Voor iedereen succes! Het begint hier aardig spannend te worden ;)

En dsn nu even compleet iets anders: wat een rot weer he? Wilde graag in de tuin beginnen, maar het is de was strijken geworden :S

Voor iedereen nog een fijne zondag!

Geplaatst

@All,

Ik lees dat er veel van jullie hoofdpijn hebben.

Ik raad jullie aan minimaal 2 tot 3 liter per dag te drinken daardoor voorkom je overstimulatie en je hoofdpijn kan er minder door worden.

Die tip kreeg ik mee van het ziekenhuis en ik moet je zeggen ik heb geen last.

Geplaatst

. @eerWat een verhaal eer spannend en dan 3 eitjes en goed zaad yessss wat een goede berichten Maandag hoor je zeker of de bevruchting goed is gegaan spannend allemaal.

Geplaatst

@daisydooHoe gaat het met jou?Tijdje niets gehoord van je.

@otjes hoe gaat het met jou?@sabHeel veel succes vandaag ik duim.

@zomerzotheid hoe voel jij je gaat alles lekker bij jou?

@iedereen die ik vergeten ben zet hem op allemaal. Ik hoop dat alles goed gaat.

Geplaatst

Goeiemorgen,

Ik was alweer van het nieuwe lijstje gevallen zag ik... ik vul 'm weer even aan!

Start Prikken
::icon_flower:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

Testdatum :
gekruiste vingers 3.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat gaat het nu snel.De eerste puncties al geweest. En al lekker aan het broeden.

We gaan ervoor!!

Even een ego;-) vraagje: Ik ben dus al aan het stimuleren en heb sinds vanochtend best last van de rechterkant van mijn buik(eierstok) echt heel vervelende steken en ook vooral na het plassen speelt het even op.

Ik maak me er maar niet te druk om wetende wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt, maar heb het nog nooit zo gehad. Herkent iemand dit.

Echt pokkenweer,blehhhh. Ik zit nog lekker in mijn pyama!!;-)

Lfs

Geplaatst

@Marlijnne,

Ja ik herken dat je moet veel drinken minimaal 2 liter liefst 3 liter dat scheelt een hoop.

Het is ook niet raar waar normaal 1 eitje zit komen er nu een hele hoop en ook nog grote eitjes dus daarom ga je dat voelen.

Maar veel drinken helpt je echt.

p.s. ik heb net heerlijk uitgebreid gedouched en een huispak aangetrokken indd wat een rot weer zeg bah bah

Geplaatst

Hoi essie hier gaat alles super, aankomende donderdag spuit 1 gonal erin en 4 augustus onze eerste echo opmeting , heb alleen last van hoofdpijn maar ik heb het niet druk dus dat is allemaal niet zo erg!

Ik wil iedereen ven suces wensen vooral de dames die al een terugplaatsing hebben gehad , en de dame die op de zit te wachten hoeveel bevruchtingen erzijn.

Even wat anders , hoeveel laten jullie er terugplaatsen en hoe denkt jullie arts daarover.

Liefs Roos

Geplaatst

dank essieislief:-) hopelijk straks geen overstimulatie.

Ik zet hm op het drinken!!

Zomerzotheid: Wij laten er 1 terugplaatsen dit is ook ivm onze geschiedenis en dat wil de arts nu ook(begrijpelijk)

De vorige keer stond onze arts er wel achter dat we 2 lieten terugpl, maar zijn advies was toen ook 1, maar liet het aan ons. Er was toen geen reden om het niet te doen.

Ik lees wel veel verschillen op het forum. Artsen die het echt perse niet willen etc.

Jij al een idee of advies gehad?

lfs

Geplaatst

@essie oke bedankt voor het delen van de tip van het water door het lijnen wat ik deed kan ik daar wel aan drink ik weinig zeurt mijn lichaam dat het dorst heeft hahahah. De voorbereidingen gaan vast goed komen vandaag bij mijn ouders ff het huis door rausen en cleanen daarna de schuur in daar komt de muziek te staan!!! heb er al echt zin in!!

Geplaatst

hoi meiden,

wij zijn terug van de eerst fm :-)

Zag er goed uit allemaal.

Links zitten er een stuk of 13 14 en rechts een stuk of 8 9

Ze zijn nog niet erg groot, max 11 mm, dus we gaan nog even door met prikken.

Woensdag terug voor de 2de fm.

We houden rekening met de punctie op maandag.Klopt eigenlijk ook precies met de vorige keer, langzaam maar best aardig wat in aantal, er zaten er een aantal verscholen, maar ze wilde me niet pesten want links is vrij pijnlijk. BMS was helemaal top, dus ja, ik heb best goede hoop weer.

Langzaam komen we dichterbij ons einddoel.

We waren onwijs blij dat er toch best wel weer een aantal follikels te zien zijn, je weet het tenslotte maar nooit. Dus al met al een heppy koppel hier ;-)

Ik heb nog niet bijgelezen dus ik vraag t ook gewoon haha

Eer, hoe is het met jou?

Hilde morgen de punctie, lekker snel joh! Heerlijk, klaar met prikken.

Ik ga nu even bijlezen, hoest met de rest van de meiden

nu even bijlezen :-)

tot zo

Geplaatst

Start Prikken
::icon_flower:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

27 juli Sab 2de FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Begin augustus Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

Testdatum :
gekruiste vingers 3.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden