Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Gisteren geweest vd punctie,ging allemaal goed,links wel wat gemeen, maar daarna voor de rechterkant wat meer morfine gehad.

Uitslag: 12 goede eitjes, en manlief 24 miljoen zaadcellen na bewerking(was ook erg trots op zichzelf,haha)

Toen ik thuis kwam naar me bedje gegaan,harstikke goed verzorgd door me dochtertje,voelde zich echt een moedertje.

Na een paar uur toch wel veel last, en kreeg s'avonds verhoging,daar was ik niet blij mee,wilde vandaag al gaan bellen met het ziekenhuis.

maar toch niet nodig, me keel is onstoken,vandaar.

Moet straks weer gaan werken,kan nog niet zeggen dat ik er puf voor heb.

Iedereen succes weer,groet miepie

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hildever succes meid!!!

Hier ook zwaar moe...zo weer fm en dan weet ik wanneer punctie is...

Moet eigenlijk nog naar mijn werk,maar dat doe ik morgen. Vanmiddag alweer terug naar zh voor maatschwerk. En anders blijf ik op&neer rijden.

Ik werk namelijk nog nauwelijks(omdat dit gewoon weg niet goed gaat)en weet zelf ook niet hoe&wat. Echt zo lastig. En je wil zo graag.

Fijne dag! Ik meld me weer

Lfs

Geplaatst

Miepie, goede oogst zeg! jippie, laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan.

Marlijnne, kan me voorstellen dat het niet makkelijk is voor jullie met werk en zo. Dilemma's waar je mee te maken krijgt, maar jij bent het belangrijkste nu en als je nu te snel gaat komt dat uiteindelijk terug...

Sterkte met de fm, ben benieuwd wanneer je de punctie hebt hoor.

Wij weten woensdag meer, mijn buik begint nu aardig gevoelig te worden :-(

en nu ga ik echt aankleden en naar de appie ;-)

Geplaatst

Oja,nog een tip van mij:

Mijn man heeft is deze maand weer begonnen met druppeltjes van pascoe,genaamd testiculus, te bestellen internet of reformhuis.

Wij zagen een duidelijk verschil met deze maand en die daarvoor (16 miljoen, en nu 24 miljoen na bewerking)

Eerste x ivf ook gebruikt (geboorte dochter)

hij is dit gaan gebruiken op aanraden van een homeopaat.(je zal er op internet niet veel over kunnen lezen,maar helpt zaad kwaliteit te verbeteren)

Hoop dat iemand er wat aan heeft.

x miepie

Geplaatst

Mooie resultaten Miepie! Laat ze nu hun best maar doen om mooie embryo's te worden!!

Hildever, weet niet hoe laat je aan de beurt bent/was voor je punctie maar je laat vast wel wat van je horen straks.... we duimen voor je!

Marlijnne, hopelijk mooie follikels bij je fm?? Vindt het echt rot wat jullie hebben moeten doormaken (en nu nog steeds). Hou je taai!

Hier zijn we happy met een mooie eerste fm! En ook hier is deze keer de linker eierstok wakker geworden! Links nu een stuk of 10 follikels van 12 a 20 mm. Rechts 5 van 13 a 15 mm. Ben zo blij dat links goed meedoet, want rechts zit een cyste van rond de 30 mm en die zit bij puncties altijd in de weg, maakt het moeilijker om aan te prikken en pijnlijker.

Morgenochtend nog een keer terug en op basis daarvan wordt besloten of donderdag of vrijdag de punctie ingepland wordt. Waarschijnlijk wordt het vrijdag zodat de kleinere nog de kans krijgen om mee te groeien.

Start Prikken
::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983 start deca

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

26 juli Dee 2e FM

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

27 juli Sab 2de FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Begin augustus Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

1e/2e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :
:gekruiste vingers 3

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

Geplaatst

Goedemorgen,

Vanacht ongesteld geworden, begin vanavond met deca te spuiten en woensdag de uitgangsecho.

We zijn weer begonnen.

Lieve groet Esther

Geplaatst

@esther73, lekker dat je kan beginnen vanavond ....

daisydoo...bij jou al doorgezet ?? als je er op zit te wachten komt het altijd later....

hildever, hoe is het gegaan, is het je meegevallen ? Hoe voel je je?

Mieppie, doe je lekker rustig vandaag ... je buik is toch nog een beetje van streek dus take good care, mag je woensdag terug voor tp?

marlijnne, oh lekker fm en wat data waar je je op kan focussen, ja werk en ziekenhuis bezoeken blijft lastig he. suc6 straks...

dee78. tjee jij hebt ook een aardig aantal follikels ...mooi hoor, morgen terug lees ik en dan duidelijkheid wanneer de punctie is...do of vrij...spannend weer !!

sab vind je het gek dat je buik gevoelig is met al die mooie follikels die al lekker aan het groeien zijn...nog ff volhouden ...goed doel weet je nog ...hahaha

essieislief, hoe gaat het hormonen bommetje?? jij moet echt 3x zoveel hormonen spuiten als ik....blijf ik me over verbazen.....

nou het begint nu echt wat te worden he ..veel puncties al in het vooruitzicht, betekend dat we het test datum lijstje ook kunnen aanvullen (zooo spannend)

van de week ook maar even naar het KV om een paar testen te scoren .... je kan ze maar vast hebben liggen.

Geplaatst

@ all vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor uitgangsecho alles goed was 1 eiblaasje. Moest bloed prikken en wordt vanmiddag gebeld voor de uitslag en of ik dan met puregon kan starten. Dus jullie horen later meer

@ daisydoo ik voel me prima vandaag voor het eerst beetje hoofdpijn maar kan ook komen van de spanning of ik mag beginnen met puregon

@ guusje ingelijks en fijne vakantie!!

@ essie hoop dat je je goed blijft voelen zet hem op nog even!!

Geplaatst

Bedankt lieve meiden voor alle woorden! Tja ik moet zeggen dat ik met dubbele gevoelens op die stoel lig,maar dit is wat we(wij allemaal) willen.

We gaan ervoor!

De 2 fm was weer goed,nog even bloed geprikt voor de zekerheid en krijg vanmiddag een telefoontje hoe laat we woensdag de punctie hebben.

Heb veel eitjes en er waren ook een hoop kleintjes bij. Dus weer goed drinken. Ik merk het nu ook wel meer. Erg duf.

Nu even wat huishoudelijke dingen doen en vanmiddag naar maatsch werk.

Morgen gesprek op werk. Dan ga ik vertellen dat we weer bezig zijn ben benieuwd naar de reactie dit, omdat ik nog in de ziektewet zit. En ws dan ook blijf,omdat ik tussen de 16 en 24 weken strikte rust moet hebben. Maargoed probeer me er maar niet te druk om te maken.

Miepie wanneer heb je tp! En alweer aan het werk. Knap van je en succes!

Esther ook van start....toi toi toi

Dee mooie score...op naar de punctie.

Hoe is het met de rest!

fijne dag allemaal.

Geplaatst

@sab sterkte met de vermoeidheid hoop dat je snel weer bent opgeknapt!!

@miepie beterschap met je keel hopen dat het snel weg is!!!

@sab ben benieuwd voor je woensdag! heel veel s6!

@marlijnne heel veel s6 en houd je goed!

@dee heel veel s6 morgenochtend!!!

@esther73 heel veel s6 met prikken!! groetjes terug hihi

Geplaatst

meiden wat spannend, er gebeurt zoveel tegelijk, leuk! Ik lees mee maar ben echt te moe om actief mee te schrijven en te reageren.

Goed nieuws iig voor jou Marlijnne en Dee, voor jou ook, gaat snel ineens.

Tot later meisjes.

xx

Geplaatst

@Eer

Ik had ook een leuke rekeing alleen al aan meopure 1500 euro.

6 flesjes met een pil en 2 water.

Moest grotere spuitjes halen bij de apotheek hahahahahaha

Vorige keer had ik 8 eitjes ze wilde er nu meer vandaar de hoge dosis ik ben benieuwd.

Hoe voel jij je nu Eer gaat het een beetje met je ?morgen spannende dag voor jullie he hoeveel en wat voor kwaliteit ik duim voor je.

@mieppie

gefeliciteerd mooie score zeg op naar mooie bevruchtingen.

@esther

DFijn dat je ook weer kan starten succes.

Geplaatst

Marlijnne spannend de punctie gepland!!fijn ook van de vele eitjes!

Tineke, hopen dat je mag starten!!

Eer wat goed dat je al testen gaat halen, il durf het niet bdn bang dat ik de goden verzoek (stom he?? Word nog bijgelovig ook!)

Essie dat is een flinke dosis hormonen, kan me voorstellen dat je moe bent. Wat een troep spuiten we in ons lijf he?

Esther spannend dat je nu ook mag beginnen!

Hier nog niet doorgezet, alleen wat bruinverlies, vandaag al 13e injectie.. Als t er woensdag nog niet is mag ik bellen voor echo afspraak..

Geplaatst

@Daisydoo

Hmm wat raar allemaal dat je maar niet ongi wordt ineens

Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

Woensdag ben ik om 9 uur in het AMC en zaterdag voor de 2e meting spannend.......

Ja die hormonen maken me moe maar verder klaag ik niet.

Ik ben erg emo en nu overleed mijn oom vrijdag en heb donderdag de begrafenis moet mijzelf wel even in toom houden dan....

Geplaatst

Marlijnne mooie tijd voor de punctie, lekker vroeg!

Essie, leuke rekening idd, is deze poging eigen rekening? Ik zie geen handtekening vandaar :-)

Esther, succes met alles!

Tineke, het begin is er!

Hè Daisy wat duurt dat lang hè als je erop wacht...

Geplaatst

Hilde, ik vergeet jou bijna! Maak je er een dagje uit van of zo, men wat duurt dat lang haha.

Vertel vertel!

Geplaatst

Es, ik zie ook op de doosjes menopur 700,- staan. maar geen idee hoeveel het in totaal kost...

Ik had te weinig deca, dat heb ik van t zh meegekregen.Ze hadden veel te veel liggen zei ze, voelde me wel schuldig omdat het een vergoede poging betreft maar ze drong zo aan, dus maar niet meer om een recept te gevraagd...

Geplaatst

Hahahha, Sab, nou eh.... dagje bed. Ik ben nog steeds zo duf als een koniijn! Ben net een klein half uurtje uit mijn heerlijke bed. Schrok ervan dat het al zo laat was!

Het is prima gegaan. 4 eitjes zijn er gevonden. De laborante vroeg of ze nog even moest bellen als ze de icsi gingen uitvoeren. Dan weten ze of ze ook allemaal rijp zijn. 'k Had zoiets van: doe maar! Vorige keren vielen er nl. nog eitjes af die nog niet rijp waren. Maar deze keer waren ze gelukkig allemaal rijp. Woensdag horen we 's middags of de bevruchtingen zijn gelukt en wanneer we de terugplaatsing hebben.

Nu een beetje zo'n ongesteldheidsgevoel in de buik. Ze hebben ook wel weer wat geraakt, want bij het afvegen lijkt het wel of ongesteld ga worden. Maar eh.... dat doen we voorlopig niet meer!

Sorry meiden, ben nog te duf om te reageren op de rest. Effe wat is blijven hangen: Gaaf Marlijnne dat je donderdag de punctie hebt. En Mieppie, mooie opbrengst! Vervelend van die keelontsteking.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Hilde, dat is supernieuws! En we gaan ervan uit dat je gewoon 4 bevruchtingen hebt!

Lekker bijkomen nu en relaxen. Is die kleine een beetje lief voor je ;-)?

Geplaatst

Mijn man houdt ons kleine wijffie lekker bezig. Even mee een boodschapje doen, helpen in de keuken... Nu zit ze achter de I-pad, zich te vermaken met Zappelin. De hele morgen is ze wezen spelen. Mijn man heeft haar daar opgehaald, mee gegeten en daarna thuis in bed gedaan... Dus eh, gaat helemaal prima!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

@Hildever

Top dat ze 4 goede eitjes hebben gevonden.

En die ongipijn weet ik mij ook nog heel erg goed te herinneren hoor.

Heel vervelend lekker even pijn stillers nemen hoor kan nu nog even.

Succes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden